Майданчики електронної комерції в ЄС

Безкоштовно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню

Про курс

Бізнес Продажі

Ви бачите перспективи виведення свого бізнесу на Amazon, eBay чи Allegro в Європі або ж міркуєте про створення e-Commerce бізнесу з нуля?

Маркетплейси залишаються однією з найпростіших та найпопулярніших моделей виходу на іноземні ринки навіть в умовах, коли українські підприємці щодня стикаються з новими викликами.

Академія EU4Digital запустила свій перший курс «Майданчики електронної комерції в ЄС» спеціально для українців, які прагнуть розширити продажі на онлайн-ринку ЄС.

Мета курсу – надати ґрунтовні знання з основ електронної комерції, а також практичні поради щодо того, як працювати та продавати на провідних майданчиках електронної комерції ЄС.

Під час проходження курсу ви навчитеся:

  • розуміти головні особливості електронної комерції та її переваги для малих і середніх підприємств;

  • розпізнавати різні типи майданчиків електронної комерції й обирати платформу для конкретної бізнес-моделі;

  • визначати процеси, документи та вимоги для реєстрації на майданчиках електронної комерції, а також розумітися на конкретних заходах, яких необхідно вжити для обраного майданчика;

  • вирізняти, які типи маркетингових стратегій та інструментів можна використовувати на майданчиках електронної комерції, розуміти критерії ефективності списку товарів і застосовувати набуті знання для їх створення;

  • усвідомлювати важливість підтримки клієнтів на майданчиках електронної комерції, розрізняти типи цієї підтримки й обирати ефективні методи комунікації зі споживачами;

  • розуміти правові та регуляторні аспекти, пов’язані з електронною комерцією, що охоплюють ПДВ і податки в ЄС, закони про захист прав споживачів, блокування облікових записів брендів і захист даних;

  • визначати відповідні митні процедури та правила, що їх застосовують до транскордонних операцій електронної комерції.



Цей курс сфокусований саме на європейському ринку електронної комерції й розроблений з урахуванням специфіки українського бізнесу та труднощів, які можуть мати українські підприємці, коли розпочинають продаж на таких платформах, як Amazon, eBay та Allegro в Європі. Курс дає можливість зосередитись на майданчику, який найбільше відповідає вашим цілям, або ж пройти матеріал щодо всіх трьох платформ – вибір за вами!

Унікальність курсу полягає в його практичності, адже після проходження ви усвідомите конкретні кроки та отримаєте дієві інструменти для виходу на перспективні ринки електронної комерції.

Курс фінансується Європейським Союзом в рамках флагманської регіональної програми ЄС EU4Digital для підтримки цифрової трансформації та гармонізації цифрових ринків у країнах, які входять до спільної політичної ініціативи Східного партнерства.

Партнери та донори курсу

Цей курс підходить для

Підприємців

які прагнуть розширити свій бізнес, збільшити дохід і вийти на ринки ЄС через майданчики електронної комерції.

Фахівців у сфері електронної комерції

які бажають отримати нові знання та навички, щоб стати більш цінними для свого бізнесу

Тих

хто прагне вивчати електронну комерцію рідною мовою, щоб краще орієнтуватися у процесах онлайн-продажів і розуміти специфіку роботи в міжнародному середовищі.

Конкурентоспроможних професіоналів

які хочуть глибше зануритися в електронну комерцію на ринках ЄС , щоб адаптуватися до цифрової економіки та бути в авангарді змін в сучасному бізнес-середовищі.

Програма курсу

Модуль 1. Вступ до електронної комерції та основних майданчиків у ЄС

3 лекції ·

Що таке електронна комерція? Можливо, ви вже знаєте відповідь, проте пропонуємо зануритися глибше: як технології змінили розвиток електронної комерції, який вплив мали сучасні тренди і як електронна комерція стала такою, якою вона є сьогодні.

  • Еволюція та зміни в електронній комерції
  • Тренди електронної комерції
  • Які переваги та труднощі існують на майданчиках електронної комерції?
Модуль 2. Вибір майданчика для вашого бізнесу

1 лекція ·

У цьому модулі ми надамо вам інструменти для обрання належного майданчика електронної комерції як відправної точки на шляху розширення вашого бізнесу в Європі. Ви довідаєтеся про найпопулярніші платформи на європейських ринках і чинники, які треба враховувати; ознайомитеся зі зборами на найпопулярніших платформах, а також отримаєте покрокову інструкцію з вибору найвідповіднішого майданчика для вашого бренду.

  • Вибір майданчика електронної комерції
Модуль 3. Реєстрація та операції на майданчику

4 лекції ·

Що потрібно знати про правила реєстрації на конкретному ринку; як обрати та налаштувати платіжну систему; яких зборів очікувати та як доставляти товари – у модулі ви знайдете відповіді на всі ці запитання та багато іншого. Опрацювавши навчальні матеріали, ви також зможете впевнено орієнтуватися в основних аспектах роботи на обраній платформі й отримаєте поради, як досягнути успіху.

  • Як зареєструватися на майданчику електронної комерції
  • Покрокова реєстрація та ведення діяльності на Amazon
  • Покрокова реєстрація та ведення діяльності на eBay
  • Покрокова реєстрація та ведення діяльності на Allegro
Модуль 4. Як здійснювати лістинг та маркетинг продукції?

4 лекції ·

У цьому розділі ми розглянемо такі питання: чому вибір товару важливий, як створювати виразні оголошення, як опанувати ціноутворення на Amazon, eBay та Allegro, а також якими є стратегії для представлення продукції. Після проходження Модуля 4 ви створюватимете оголошення та сторінки товарів, перед якими ваші клієнти просто не зможуть устояти!

  • Лістинг та маркетинг товарів на майданчиках електронної комерції
  • Лістинг та маркетинг продукції на Amazon
  • Лістинг та маркетинг продукції на eBay
  • Лістинг та маркетинг продукції на Allegro
Модуль 5. Як надавати клієнтську підтримку?

4 лекції ·

У цьому модулі ми надамо корисні поради, що допоможуть орієнтуватися в постійно мінливому середовищі та дедалі вищих вимогах споживачів. Завдяки цим матеріалам ви зможете поліпшити підтримку клієнтів та навчитися аналізувати задоволеність клієнтів за допомогою індексу підтримки споживача (Net Promoter Score, NPS) – потужного інструмента для кращого розуміння задоволеності (або ж незадоволеності) ваших покупців.

  • Як забезпечити ефективну підтримку клієнтів на майданчиках електронної комерції?
  • Надання клієнтської підтримки на Amazon
  • Надання клієнтської підтримки на eBay
  • Надання клієнтської підтримки на Allegro
Модуль 6. Юридичні, податкові та митні питання

4 леції ·

У цьому модулі ми розберемо конкретні вимоги, яким має відповідати бізнес із-поза меж ЄС, щоб успішно продавати свою продукцію. Ми розглянемо такі важливі критерії, як нарахування та сплата податку на додану вартість (ПДВ) у ЄС, попередня обов’язкова інформація про товари, яку передають митним та іншим службам ЄС, процедури та необхідні дані. Крім того, ми обговоримо ряд змін, що їх внесли до способу нарахування цього податку на онлайн-продаж, проаналізуємо, як ці правила діють під час ведення бізнесу на популярних майданчиках електронної комерції ЄС, зокрема на eBay, Amazon та Allegro.

  • Юридичні, податкові та митні питання під час продажу на маркетплейсах
  • Юридичні, податкові та митні питання на Amazon
  • Юридичні, податкові та митні питання на eBay
  • Юридичні, податкові та митні питання на Allegro

РОЗРОБНИКИ КУРСУ

EU4Digital Facility

mentor image

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Так. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду лекцій.
В який час будуть проходити заняття?
Лекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказування годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі