- Головна
- Курси
- Для освітян
- ...
- Наука про
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
Наука про навчання: Як викладати ефективно, використовуючи сучасні дослідження когнітивістики. Дізнайтеся про те, як мозок засвоює інформацію та які стратегії викладання покращують академічні успіхи учнів.
- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 20 годин
Про курс
Онлайн-курс Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади. Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних стратегій викладацької діяльності, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та розробки дитиноцентричних навчальних планів. Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів. Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX Чому ви навчитеся?
-
Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?
-
Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?
-
Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби?
-
Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?
-
Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?
-
Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?
-
Стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.
Цей курс підходить для
Вчителів шкіл
які бажають покращити свої навички викладання на основі сучасних досліджень про те, як діти та підлітки навчаються і запам'ятовують інформацію.
Педагогів
які шукають ефективні методи мотивування учнів, створення дитиноцентричних навчальних планів
Освітян
які хочуть вивчити стратегії управління робочою пам'яттю учнів та запобігання її перевантаженню для підвищення успішності учнів.
Адміністраторів освітніх закладів
які прагнуть впровадити нові підходи до навчання і допомогти педагогічному складу розвивати ефективні методики викладання.
Фахівців у сфері педагогіки та навчання
які цікавляться когнітивною наукою та хочуть дізнатися більше про нейробіологічні основи навчання
Осіб
які працюють з учнями з різними типами мислення, та бажають зрозуміти, як переконання і типи мислення можуть впливати на академічні досягнення.
Навчальна програма
Розділ 1. Пам’ять та навчання7 тем · 5 годин
- Навчання у школі
- Як працює пам’ять?
- Робоча пам’ять
- Попередні знання
- Створення спогадів
- Відновлення спогадів
Розділ 2. Мислення5 тем · 5 годин
- Сприйняття точки зору учня
- Важливість некогнітивних факторів
- Мислення зростання та навчання
- Розвиток мислення навчання
- Почуття приналежності
Розділ 3 Методи навчання учнів4 теми · 5 годин
- Когнітивне навантаження
- Багатозадачність
- Мотивація
- Навчання вчитись
Розділ 4 Ефективні методи викладання5 тем · 5 годин
- Наука про навчання та ефективні методи викладання
- Відгук та навчання
- Відновлювальні вправи
- Інтервальні повтори та чергування
- Метапізнання
ВИКЛАДАЧІ
Перл Рок Кейн
Професорка педагогіки Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету, директорка Klingenstein Center. Викладала та очолювала державні та приватні школи в Мічигані, Массачусетсі та Нью-Йорку. Лауреатка численних нагород, зокрема National Association of Principals for Schools for Girls Outstanding Achievement Award 2009 (нагорода за найбільший вклад Національної асоціації директорів шкіл для дівчат), а також European Council of International Schools 2008 Award for Exemplary Contribution and Outstanding Service to Promotion of International Education (нагорода Європейської ради міжнародних шкіл за надзвичайний внесок та досягнення у просуванні міжнародної освіти). Авторка численних статей з лідерства, різноманіття, управління, залучення та утримання вчителів.
Кевін Меттінглі
35 років працював вчителем природничих наук, адміністратором і тренером в школі. 10 років викладав курси навчальної теорії й її використання на практиці в магістратурі Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету. Впродовж своєї кар’єри допоміг заснувати школу (The Mountain School), був консультантом різноманітних ініціатив системних шкільних реформ і працював з понад 30 школами над розробкою навчальних планів, стратегіями викладання та програмами професійного розвитку вчителів.
Команда перекладу та озвучення.
Марина Барінова
Ольга Кисіль
Іванна Мельник
Тетяна Рибитва
Марьяна Черних
Радміла Сегол
Golden Voice
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Ірина Побідаш
Михайло Карпань
Михайло Карпань
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
Зареєструйтесь на безкоштовний курс і вдосконалюйте свої викладацькі навички вже сьогодні!
Записатись на курсІноземні викладачі
Навчання в будь-який час
Практика
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Якою мовою проходить навчання?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Які компетентності вдосконалюватимуться та набуватимуться під час курсу?
Яка форма підтвердження результатів навчання
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги