Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

Безкоштовно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 20 годин

Про курс

Підвищення кваліфікації Психологія

Онлайн-курс Інституту педагогіки (Teachers College) Колумбійського університету «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади. Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних стратегій викладацької діяльності, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та розробки дитиноцентричних навчальних планів. Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів. Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX
Чому ви навчитеся?

  • Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?


  • Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?

  • Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко згадуються за потреби?

  • Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?

  • Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?

  • Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?

  • Стратегії викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.



ПОДЯКИ Дякуємо Яні Ратман та Nova Ukraine за безцінну допомогу у запуску цього курсу українською мовою.

Цей курс підходить для

Вчителів шкіл

які бажають покращити свої навички викладання на основі сучасних досліджень про те, як діти та підлітки навчаються і запам'ятовують інформацію.

Педагогів

які шукають ефективні методи мотивування учнів, створення дитиноцентричних навчальних планів

Освітян

які хочуть вивчити стратегії управління робочою пам'яттю учнів та запобігання її перевантаженню для підвищення успішності учнів.

Адміністраторів освітніх закладів

які прагнуть впровадити нові підходи до навчання і допомогти педагогічному складу розвивати ефективні методики викладання.

Фахівців у сфері педагогіки та навчання

які цікавляться когнітивною наукою та хочуть дізнатися більше про нейробіологічні основи навчання

Осіб

які працюють з учнями з різними типами мислення, та бажають зрозуміти, як переконання і типи мислення можуть впливати на академічні досягнення.

Навчальна програма

Розділ 1. Пам’ять та навчання

7 тем · 5 годин

  • Навчання у школі
  • Як працює пам’ять?
  • Робоча пам’ять
  • Попередні знання
  • Створення спогадів
  • Відновлення спогадів
Розділ 2. Мислення

5 тем · 5 годин

  • Сприйняття точки зору учня
  • Важливість некогнітивних факторів
  • Мислення зростання та навчання
  • Розвиток мислення навчання
  • Почуття приналежності
Розділ 3 Методи навчання учнів

4 теми · 5 годин

  • Когнітивне навантаження
  • Багатозадачність
  • Мотивація
  • Навчання вчитись
Розділ 4 Ефективні методи викладання

5 тем · 5 годин

  • Наука про навчання та ефективні методи викладання
  • Відгук та навчання
  • Відновлювальні вправи
  • Інтервальні повтори та чергування
  • Метапізнання

ВИКЛАДАЧІ

Перл Рок Кейн

mentor image

Професорка педагогіки Інституту педагогіки.

Кевін Меттінглі

mentor image

35 років працював вчителем природничих наук.

Команда перекладу та озвучення.

Марина Барінова

mentor image

Переклад.

Ольга Кисіль

mentor image

Переклад.

Іванна Мельник

mentor image

Переклад.

Тетяна Рибитва

mentor image

Переклад.

Марьяна Черних

mentor image

Переклад.

Радміла Сегол

mentor image

Редактор перекладу.

Golden Voice

mentor image

Озвучено українською мовою.

Ірина Побідаш

mentor image

Текст читала.

Михайло Карпань

mentor image

Текст читал.

Михайло Карпань

mentor image

Звукорежисер

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Якою мовою проходить навчання?
Курс повністю перекладено і дубльовано українською мовою.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення із вказаною кількістю годин навчання.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Які компетентності вдосконалюватимуться та набуватимуться під час курсу?
Загальні: знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти; особливостей процесів викладання і навчання школярів; основних механізмів функціонування і реалізації компетентнісної парадигми навчання; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Фахові: розвинені вміння організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проєктування, оцінювання тощо); конструювати та реалізувати сучасні програми навчання школярів із використанням різноманітних методів, форм і технологій; діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора; керувати проєктною діяльністю школярів; проєктувати власну програму професійно-особистісного зростання.
Яка форма підтвердження результатів навчання
Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Всі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитись за посиланням .

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі