Практична соціологія для професіоналів медіа
Доступно постійно
Покращуйте якість медіа: курс «Практична соціологія для професіоналів медіа» навчить вас проводити дослідження, аналізувати аудиторію та уникати маніпуляцій, щоб створювати об'єктивний та затребуваний контент.

- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 30 годин
Про курс
Цей розробили дві фахові асоціації – «Українська Асоціація Маркетингу» та «Українська Асоціація Медіа Бізнесу». Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ. Кінцевою метою є забезпечення громадськості об’єктивною інформацією та зменшення кількості випадків маніпулювання громадською думкою. Лекції та практичні завдання курсу допоможуть налагодити ефективну взаємодію з фаховими соціологами, навчать професійно аналізувати результати соціологічних досліджень та проводити власні міні дослідження. Ми не ставили завдання зробити журналістів фахівцями з соціології. Натомість професійні експерти та лектори доклали зусиль, щоб надати вам необхідний мінімум знань та вмінь, які застережуть від серйозних помилок та, як наслідок, убезпечать аудиторію від маніпуляцій. Курс складається з трьох блоків.
-
Блок 1. – Що треба знати, щоб самостійно провести (соціальне) міні-дослідження.
-
Блок 2. – Як працювати з даними соціологічних досліджень?
-
Блок 3. – Яких помилок уникати при роботі з аудиторією. Як створювати контент, що користується попитом, і не потрапляти в пастку маніпуляцій.
Партнери та донори курсу
Цей курс підходить для
Журналістів
які прагнуть покращити свої навички у проведенні соціальних досліджень та аналізі даних, щоб створювати об'єктивний контент.
Редакторів
які бажають навчитися працювати з результатами соціологічних досліджень та уникати маніпуляцій при підготовці матеріалів.
Дослідників
які хочуть краще взаємодіяти з фаховими соціологами та проводити власні міні-дослідження для підвищення якості медіа контенту.
Студентів журналістики та медіа
які бажають отримати базові знання
Програма курсу
Модуль 1. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження
6 лекцій · 6 годин
Модуль 2. Як працювати з даними соціологічних досліджень?
6 лекції · 6 годин
Модуль 3. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані
6 лекції · 6 годин
СПІКЕРИ КУРСУ
Ірина Лилик

Кандидат економічних наук, доцент. Голова Кваліфікаційного комітету Української Асоціації Маркетингу. Ініціювала розробку та прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень – СОУ 91.12.0-21708654-001-2002. Була обрана Національним представником ESOMAR в Україні та представляла цю організацію з 2005 по 2016 рік. В 2011 році ініціювала розробку та прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі - СОУ 21708654 -002-2011. Є головою Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами. Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні». Опублікувала понад 100 статей, є співавтором трьох підручників з маркетингу та автором монографії «Маркетинг в українській економіці» та «Интуитивный маркетинг потребителя».
Олексій Погорелов

Фізик-оптик за освітою, я з 1993 року працюю в незалежних медіа. Моїм першим журналістським досвідом була робота у одній з перших незалежних ділових газет України – «Фінансова Україна», де я рухався від перекладача відділу «Компанії та ринки» до редактора відділу «Фондовий ринок». З 1998 року працюю переважно як топ-менеджер та головний редактор. Навчався та проходив стажування з журналістики та громадської діяльності у Відні (за програмою Світового банку), в Чікаго, Вашингтоні та Місісіпі (за декількома програмами USAID). Менеджменту компаній та медіа навчався у кращих та найсильніших колег та Гуру менеджменту – тут, в Україні: в роботі, на майстер-класах та на спеціалізованих тренінгах. З 2015 року багато часу приділяю розвитку місцевих медіа в Україні як незалежних, сучасних, економічно стійких.
Геннадій Коржов

Кафедра соціології КПІ ім. І. Сікорського. Має 20 років досвіду викладання та проведення наукових досліджень. Навчався та проходив стажування в провідних соціологічних центрах Великої Британії (Оксфорд), США (Йельський університет), Німеччини, Польщі, Чехії. Сфера наукових інтересів: трансформації в країнах Східної Європи, соціальні ідентичності, ціннісні орієнтації, економічна соціологія, соціальна нерівність та стратифікація, міграційні процеси.
Андрій Федорченко

Професор, завідувач кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Голова науково-методичної комісії сектору вищої освіти МОН України із розробки освітніх стандартів підготовки фахівців спеціальності 075 «Маркетинг». Автор понад 100 наукових і науково-методичних робіт з маркетингу і маркетингових досліджень. Має досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень, співпрацював у якості бізнес-тренера з ГО «Українська Асоуціація Маркетингу».
Максим Єнін

Доцент кафедри соціології, факультету соціології і права, національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», гарант бакалаврської програми з соціології «Врегулювання конфліктів та медіація», член Соціологічної асоціації України (САУ). Спеціальна відзнака на конкурсі Соціологічної асоціації України та Соціологічного центру імені Н. В. Паніної «Кращий молодий соціолог 2017 року». Стажувався в Єнському університеті імені Фрідріха Шиллера в Німеччині (2019).
Світлана Винославська

Соціолог, член Української асоціації маркетингу. Закінчила Київський національний університет ім. Т.Шевченка за спеціальністю «Практична соціологія» та Аспірантуру в Інституті соціології НАН України. Експертка в таких сферах: Бренд & Комунікація, Інновації & Розвиток продукту, Сегментація, Клієнтський Досвід, а також в соціально-політичному секторі. 26 років досвіду координації комплексних досліджень та створення інсайтів, які допомагають зростати бізнесу національних та глобальних компаній.
Сергій Солнцев

Професор з маркетингу, завідувач кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського, керуючий партнер декількох компаній. Фахівець з питань аналізу даних, маркетингових досліджень та бізнес-аналітики. Автор понад 200 наукових та методичних публікацій, серед яких: підручники, навчальні посібники та монографії з маркетингу, теорії випадкових процесів та статистики. Приймав участь у Європейській сьомій Рамковій програмі «Frida» та найбільшій Рамковій програмі Європейського Союзу з фінансування науки та інновацій «Горизонт 2020».
Наталя Харченко

Кандидат соціологічних наук, викладач курсів лекцій з методів збору соціологічної інформації, підготовці інтерв'юерів і фокус групах у НаУКМА. Співавтор підручників з методів збору та аналізу даних, автор десятків наукових статей та аналітичних звітів. Наталя має більш ніж 25 років досвіду проведення складних кількісних та якісних науково-дослідних проектів. Її викладацькі та дослідницькі інтереси полягають у галузі методології опитування, аналізу бідності, виборчих досліджень, гендерних відмінностей, дослідження питань, пов'язаних із ВІД.
Володимир Паніотто

Професор Національного Університету "Києво -Могилянська Академія", генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології. Він є віце-президентом Української Асоціації Маркетингу, членом Правління Соціологічної асоціації України. В. І. Паніотто є членом редколегій низки журналів: «Соціологія: теорія, методи, маркетинг», «Маркетингові дослідження в Україні», «Статистика України» та інші. Володимир Паніотто є автором 11 книг та більше 200 наукових статей та розділів у книгах. Він відомий як експерт з питань методології соціологічних досліджень. Інші теми публікацій — дослідження бідності; престиж професій; аналіз соціометричних даних; екзит-пол; ксенофобія.
Анна Шахдінарян

Директорка по роботі з ключовими клієнтами Kantar Україна. Закінчила КНЕУ імені В. Гетьмана за спеціальністю «Маркетинг». Понад 13 років працює у дослідженнях та допомагає національним та глобальним компаніям розуміти людей та знаходити інсайти для зростання їхнього бізнесу. Доповідачка на найбільших діджитал конференціях України: iForum-2018, iForum-2019, UA Digitals-2019, закритих конференціях Google та ін. Членкиня журі престижної премії Effie Awards Ukraine – 2019. Анна є експерткою у сферах: Media, Digital, Brand&Communication, Technology enabled research, IT, Telecom, FMCG, Finance, Automotive, Retail.
Тетяна Костюченко

Має досвід проведення соціальних досліджень із 2008 року. У 2010-2013 рр. співпрацювала з різними громадськими організаціями як запрошена експертка з досліджень. У 2014-2018 рр. працювала старшою дослідницею Відділу соціальних і політичних досліджень GfK Ukraine, з січня 2019 року – експертка з досліджень у компанії Info Sapiens. Серед проектів, які Тетяна координувала, є дослідження для ПРООН, ЮНІСЕФ, Фонду народонаселення ООН, UNHCR, ВООЗ, МОМ, Світового банку, IFES, NDI, Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Ради Європи, проектів Engage/Pact Inc. та UCBI/Chemonics Inc за пітримки USAID, ГО «Інтерньюз-Україна», ГО «Центр ЮЕй», ГО «Екодія», Міжнародного Фонду «Відродження» тощо. З 2010 року викладає на кафедрі соціології НаУКМА. Проводить тренінги і гостьові лекції з методології і методів соціальних досліджень та з мережевого аналізу (social network analysis).
Оксана Яшкіна

Професор кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, консультант Міжнародного інституту маркетингу. Відповідальний редактор наукового журналу "Маркетинг і цифрові технології", член редакційної колегії журналу "Маркетинг в Україні", член Української асоціації маркетингу. Автор більше ста наукових робіт з маркетингових досліджень та застосування математичних і статистичних моделей в маркетингу.
Практична соціологія для професіоналів медіа
Реєструйся на безплатний курс і починай навчатися прямо зараз!
Записатись на курсУкраїнський автор
Навчання в будь-який час
Практика
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Які знання потрібні?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги