Дивіться безкоштовну міні-лекцію зі стратегічного маркетингу, де ви дізнаєтеся:
- Коли з’явився маркетинг;
- Що таке маркетинг;
- Три джерела для побудови вашої брендової стратегії;
- Сутність сучасного маркетингу.
На курсі Олексія Філановського ви навчитеся розробляти ефективні маркетингові стратегії, чітко вимірювати результати рекламних кампаній та правильно визначати потреби ринку та ваших клієнтів. «Цілісний маркетинг» допоможе упорядкувати знання, отримані за роки роботи в різних компаніях, та обрати інструменти просування бренда, які будуть ефективні саме для вашого бізнесу.
Вартість курсу
Старт курсу: 30 березня
Тривалість курсу – 7 тижнів
Standard
- 15 годин відеолекцій
- Фінальний вебінар з лектором та запрошеним експертом 1,5 години
- Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
- Чат-підтримка
- Сертифікат про успішне завершення
- Доступ до курсу без обмежень
Business
- 3 вебінари з лектором курсу та розбір кейсів слухачів
- 4 домашні завдання з особистою перевіркою кураторами
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
- Диференційований сертифікат
- 15 годин відеолекцій
- Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
- Чат-підтримка
- Доступ до курсу без обмежень
Навчання командами
Вартість пакету Standard для команд
Вартість пакету Business для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook, і ми підготуємо персональну оплату.
Популярні запитання
На який рівень розрахований курс?
Особливість курсу полягає в тому, що в ньому детально та доступно подається концепція сучасного маркетингу. Таким чином, ви отримуєте повне уявлення про те, «як це працює», при цьому ви можете не перейматись через велику кількість специфічної термінології.
З іншого боку, фахівцям, які працюють в маркетингу, курс буде корисний, оскільки, попри доступну мову, описує ключові взаємозв’язки та задає фреймворки для ухвалення ефективних рішень.
Якщо я не пов'язаний з маркетингом напряму, чим цей курс буде мені корисний?
Маркетинг — це «серце» будь-якого бізнесу. Від рівня та якості ухвалених маркетингових рішень залежить успішність бізнесу. Курс допоможе зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки та сформує розуміння того, як повинні ухвалюватись маркетингові рішення, аби максимізувати ймовірність загального успіху.
Маркетинг перестане бути «чорною скринею». Вам більше не потрібно сприймати слова «шаманів від маркетингу» на віру. Навпаки, ви зможете брати конструктивну участь у виробленні маркетингової стратегії та втіленні її в чіткий перелік тактичних дій.
Якою мовою викладається курс?
- Відеолекції – російською мовою з українськими субтитрами.
- Супровідні матеріали, завдання, вебінари та зворотний зв’язок українською мовою.
Як буде проходити перевірка практичних завдань?
Кожне з завдань пов’язано з діяльністю вашої компанії. Ви формуєте відповідь на питання, що засновується на ваших знаннях про ринок, конкурентів, споживачів, ваш бізнес.
Ми читаємо ваші відповіді та надаємо коментарі щодо того, яку інформацію ви могли не врахувати або надаємо рекомендації, аби скоригувати розуміння методології.
Якщо ви виконуєте всі завдання, ви отримуєте драфт маркетингової стратегії вашої компанії.
Чи буде доступний повний перелік практичних завдань для самоперевірки?
Так, за своїм бажанням ви можете виконати усі практичні завдання курсу, але отримаєте відгук тільки на кількість згідно з придбаним пакетом.
Які саме теми будуть розглядатися на вебінарах?
Перші 3 вебінари будуть присвячені розбору кейсів слухачів з рекомендаціями з подальшої роботи та питанням, які будуть виникати протягом курсу.
Фінальний вебінар буде базуватись на темах, які потребують додаткового розгляду. А також запрошений експерт поділиться власним досвідом зі слухачами.
Відгуки

Мар’яна Новоставська
Керівник програм управлінського розвитку LvBS
Мар’яна Новоставська
Керівник програм управлінського розвитку LvBS
Олена Доскач
CEO в CERES Marketing Consulting Agency
Олена Доскач
CEO в CERES Marketing Consulting Agency
Олена Кузьміна
Власниця The Homest, ex-CMO Liqui Moly Ukraine, Autobooking.com, Rechi.ua
Олена Кузьміна
Власниця The Homest, ex-CMO Liqui Moly Ukraine, Autobooking.com, Rechi.uaУ мене немає спеціалізованої маркетингової освіти. Всі навички та знання я отримувала впродовж 8 років на живих проєктах та власних помилках. І вважаю свій шлях класним. Але прийшов час навести порядок і відсіяти зайве. На ринку є багато хороших тематичних курсів, які закривають окремі потреби. Ще більше курсів про креатив у маркетингу. Здається, кожен другий. А ось курсів, які вчать будувати маркетинг як постійний операційний процес, як систему, ще й ефективну — надто мало. І курс Олексія Філановського саме такий.
Я дуже вдячна Олексію та команді Prometheus за цей продукт. Після курсу у мене все зібралося в одну картинку та прояснилося. Насамперед в голові. Тепер усіма знаннями зручно користуватися. Впевнена, що курс має бути значно дорожчий. Але, мабуть, команда проєкту — святі люди 🙂
Prometheus це
Співробітники цих компаній навчаються в нас






