UX/UI Design Basic
Перше бажання початківця в UX/UI — зробити сайт або інтерфейс красивим. Але користувачу цього недостатньо. На цьому курсі ви навчитесь проєктувати диджитал-продукти, розуміти логіку користувача та презентувати себе майбутньому роботодавцеві. Усе, щоб отримати свою першу роботу в якості дизайнера інтерфейсів. Пройти цей шлях вам допоможе Анастасія Малинка, Lead Experience Designer EPAM із 8-річним досвідом у дизайні.
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 4-6 місяців
У результаті ви отримаєте
Чотири готових проєкти для портфоліо — один з UX та три з UI.
Сертифікат українською або англійською мовами, що підтверджує ваші навички.
Hard skills, достатні для отримання першої роботи в IT-компанії.
Ваш особистий план розвитку як UX-дизайнера.
Поради щодо резюме, яке допоможе виділитися серед кандидатів.
Рекомендації для заповнення профілю LinkedIn, за яким вас знайдуть роботодавці.
ПРО КУРС
За 15 тижнів ви здобудете необхідну теоретичну та практичну базу з UX/UI-дизайну. Наприкінці курсу будете мати декілька робіт у портфоліо і зможете пропонувати свої послуги реальним клієнтам. На цьому курсі ви:
-
розберетеся зі всіма етапами UX-проєкту: від формування вимог до підтримання готового дизайну;
-
вивчите життєвий цикл програмного забезпечення і цифрових продуктів;
-
навчитеся брифувати клієнтів, планувати роботу та оцінювати власний результат;
-
створите 4 проєкти з підтримкою ментора та заберете їх у своє портфоліо;
-
вивчите необхідний англійський вокабуляр для роботи на бонусному мінікурсі «Англійська в IT»;
-
сформуєте стратегію власного професійного розвитку за допомогою бонусного мінікурсу «Працевлаштування в IT»;
Курс підходить для всіх, хто прагне розпочати або поглибити свою кар'єру в UX/UI-дизайні. Незалежно від вашого поточного рівня підготовки, цей курс надасть вам всі необхідні інструменти та знання для успішного старту.
Чому варто обрати курс «UX/UI Design Basic»?
Занурення в цикл розроблення UX-дизайну
Багато практики
Комфортний темп навчання
Підготовка до співбесід
Вигідна інвестиція в майбутнє
Не знайшли відповідь?
Центр допомогицей Курс підходить для
Випускникам та студентам
Які прагнуть знайти першу роботу
Дизайнерам початківцям
Які хочуть розпочати свій професійний шлях з підтримкою експертів
Графічним дизайнерам
Які цікавляться UX/UI та хочуть перейти в IT
Product менеджерам
Яким потрібні додаткові знання для аналізу ефективності UX/UI-рішень
НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
01
02
03
04
05
Формат курсу
01Дистанційне навчання
02Зворотній зв'язок
03Практичні воркшопи та вебінари
04Конспекти лекцій
05Постійне спілкування з лекторкою в Slack
06Іменний сертифікат
07Тестування
08Вебінар з брифування замовників
09Фінальна Q/A-сесія
10Навчальний кабінет Prometheus
Анастасія Малинка
Lead Experience Designer в EPAM з багаторічним досвідом у сфері UX-дизайну. Займається UX-дизайном з 2016 року і має сертифікат UX Management від Nielsen Norman Group, визнаний «золотим стандартом» у цій галузі.
8+
років в UX-дизайні
Сертифікат
UX Management від Nielsen Norman Group
50+
індивідуальних студентів вже навчила UX-дизайну
Різні галузі
працювала з Fintech, Data Visualization, skills management, SaaS, CRM.
Програма курсу
Модуль 1. Вступний блок5 лекції ·
- Привітання від авторки курсу
- Про проєкти та задачі, які будуть виконуватися на курсі
- Як саме ми будемо навчатися?
- Рекомендації до навчання для отримання максимальної користі
- Терміни, що будуть використовуватися впродовж курсу
Модуль 2. Життєвий цикл типового проєкту4 лекції ·
- SDLC: роль дизайну
- SDLC: Agile vs Waterfall
- SDLC: Scrum, Kanban, Lean
- стовпи будь-якого продукту
Модуль 3. Основи дизайну4 лекції ·
- Розбираємо абревіатури UXD, UID, ID
- Чому ми дбаємо про дизайн та UX
- Зручність використання: Usable vs Useful
- Дизайнер у команді. Ролі та відповідальність
Модуль 4. Дизайн-процес (процес створення продуктів та формати роботи)7 лекції ·
- Дизайн-процес без процесу. Чому так боляче?
- Дизайн-мислення
- Людино-орієнтоване проєктування (Human centered approach)
- Фреймворк Double Diamond
- Design Sprint
- Роль дизайнера в адвокації потреб користувача
- Стадії розвитку та зрілості UX в організації
Додатковий модуль. Основи роботи в Figma3 лекції ·
- Коротко про Figma
- Починаємо перший UI-проєкт у Figma
- Створюємо першу сторінку портфоліо у Figma
Модуль 5. Базова теорія UI (частина 1)8 лекції ·
- Теорія кольору
- Типографіка та шрифти
- Макет та сітка
- Основи композиції в UI
- Візуальна ієрархія
- Варіантивність дизайну: Adaptive, Responsive, Mobile first
- Відступи та тіні в UI дизайні
- Створення дизайну простого додатку (завдання на відтворення)
Модуль 5. Базова теорія UI (частина 2)5 лекції ·
- Огляд UI-компонентів
- Mobile design guidelines
- Атомарний дизайн (Atomic design)
- Дизайн-система
- Створення простого веб-сайту з використанням базових компонентів автолеяуту та протипування
- Бонусний урок: використання нової функції Figma для створення просунутого адаптивного дизайну.
Модуль 5. Базова теорія UI (частина 3)5 лекції ·
- Базово про іконки у UI
- Доступність дизайну (Accessibility)
- Візуалізація даних
- Візуалізація даних: створення
- Про шорткати та плагіни у Figma
Модуль 6. Інтро до вимог5 лекції ·
- Функціональні та нефункціональні вимоги
- BRD, FRD-документація
- Design Brief
- Kick off meeting
- Початок роботи над власним проєктом для портфоліо
Модуль 7. UX-планування6 лекції ·
- Менеджмент стекхолдерів. RACI-матриця
- Scope planning (планування, комунікація та затвердження)
- Популярні середовища для планування та менеджменту скоупу
- Роадмапа
- Оцінка тривалості роботи
- Пріоритизація задач
Модуль 8. Визначення проблеми (Discover)8 лекції + вебінар ·
- Визначення проблеми
- Кого стосується ця проблема
- В чому насправді проблема і чому
- Умови проблеми
- Fishbone діаграма
- Методи 5W та 5Why
- Як би ми могли (How might we)
- Коротко про KPI, метрики та критерії успіху
- Вебінар 2. Типові помилки з опису брифів учасників.
Модуль 9. UX-воркшопи5 лекції ·
- Про воркшопи
- Класифікація воркшопів
- Як підготувати воркшоп
- Icebreakers
- Фасилітація воркшопів
Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 1)3 лекції ·
- Кількісні та якісні дослідження
- Persona, Proto-persona
- JTBD, або як замінити персону
Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 2)6 лекції ·
- Інтерв’ю з користувачами
- Підготовка та проведення інтерв’ю
- Сценарій інтерв’ю з користувачами
- Affinity mapping
- Empathy mapping
- Опитувальники
Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 3)6 лекції ·
- Diary Study, Focus Group та інші методи дослідження
- Аналіз конкурентів
- SWOT-аналіз
- Гіпотези та їхня валідація
- CJM – карта досвіду користувача
- Артефакти: user flow, user story, Usecase
Модуль 11. Формування ідей (Ideate)8 лекції ·
- Генерація ідей
- Техніки для генерації ідей у командах
- Пріоритизація ідей
- Інформаційна архітектура
- Навігаційні моделі та патерни
- Card sorting
- Закони UX
- Moodboards, Visual research
- Воркшкоп 3. Створюємо карту користувацького досвіду.
Модуль 12. Прототипування та тестування (Design and Test)6 лекції ·
- Wireframing
- Прототипування
- Guerilla testing
- Usability testing
- Usability Heuristics
- A/B тестування
- Воркшкоп 4
Модуль 13. Передача готової роботи (Handoff)7 лекції ·
- Перевірка на feasibility
- Процес затвердження (Buy-in)
- Презентація та комунікування дизайн-рішень
- Програми для передачі дизайну: Figma, InVision, Zeplin
- Підготовка дизайну до передачі
- Дизайн-документація на проєкті
- Підтримка готового дизайну
Модуль 14. Портфоліо та технічне інтерв’ю UX-дизайнера10 лекції ·
- Життєвий шлях портфоліо
- Як створити правильне UX-портфоліо
- Принципи сторітелінгу для портфоліо
- Де зберігати готове портфоліо
- Чому деякі портфоліо не працюють
- Типи компаній для роботи дизайнером
- Як підготуватися до технічного інтерв’ю
- Види інтерв’ю
- Нетипові питання на інтерв’ю
- Кар’єрний ріст у UX
Модуль 15. Soft та інші skills для UX6 лекції ·
- Синдром самозванця та інші
- Надивленість, або як покращити креативність
- Work-life баланс
- Менеджмент конфліктів
- Дизайн-критика
- Outro
- Вебінар 5. Пошук роботи + Q&A-сесія (2-2.5год)
БОНУС Курс «Як знайти першу роботу в ІТ»5 лекції ·
- Загальний огляд рекрутингу в ІТ
- Де шукати вакансії
- Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
- Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
- Як презентувати себе на співбесіді
БОНУС Курс «Англійська для початківців у сфері ІТ»5 лекції ·
- Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
- Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
- Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
- Як листуватися з клієнтами
- Як спілкуватися з командою
Розклад
4-6 місяців
Отримайте сертифікат
Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.
Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.
Оберіть найкращу програму для себе
Standard
- 100+ відеороликів
- 15+ годин відео
- чат-підтримка з лекторкою
- 4 готові проєкти (1 з UX та 3 міні-проєкти з UI) для портфоліо на закінчення курсу
- практичні домашні завдання для самостійних досліджень
- тестування
- вебінар з брифування замовників
- шаблони та додаткові матеріали
- доступ до матеріалів курсу після його проходження
- іменний сертифікат
- фінальна Q/A-сесія
Premium
- Усе, що в Standard
- індивідуальний фідбек від авторки курсу на сформований під час навчання UX-проєкт для портфоліо
- практична сесія з відпрацювання навичок організації UX-воркшопів
- вебінар із професійного визначення та підготовки до працевлаштування
Нагадати про старт курсу
Відгуки про курс
Мені сподобалося, що багато часу було приділено UX, бо я дуже поверхнево знала процеси, які до нього відносяться. Також сподобалося, що у нас була можливість попрацювати в командах, наприклад, як на воркшопі. І звісно було корисним отримати фідбек від Анастасії по своїм роботам, це дуже мотивує і дало змогу зрозуміти, куди рухатись і що покращувати
З цього курсу я почерпнула для себе багато корисної інформації та зрозуміла, що професія UX/UI дизайнера дуже багатогранна. Раніше я вже вивчала веб-дизайн самостійно та була слухачкою інших курсів та марафонів, але за допомогою даного курсу я змогла структурувати для себе, «Що? Коли? та Як?» мені потрібно робити при створенні продукту. Я повторила базову теорію UI та спробувала себе у UX-дослідженнях, прототипуванні та тестуванні. Дякую авторці курсу/лекторці Анастасії Малинці та платформі Prometheus за можливість розвиватися та навчатися в режимі онлайн.
Сподобалося, що подано інформацію, яка необхідна саме на початкових етапах дизайну. Бо більшість курсів акцентують і викладають лише UI частину.
Курс повністю виправдав мої очікування. Інформація подана настільки повно, що я впевнений, навіть на рівні Мідла або навіть подальших буду повертатись до конспектів.
Популярні запитання
Як проходить навчання?
Якою мовою викладається курс?
Чи достатньо цього курсу, щоб розпочати пошук роботи?
Що необхідно для успішного навчання?
Чи буде курс цікавим для UI-дизайнерів, що не мають досвіду в UX?
Які програми будуть використовуватися на курсі?
Чи можливо повернути курс? Які правила повернення коштів?
-
значна частина курсу була використана або завантажена студентом до того, як було оформлено заявку на повернення коштів;
-
студент подав кілька запитів на повернення коштів за один і той самий курс;
-
студент вимагає повернути зайву суму;
-
користувачі порушили Умови або Правила платформи.
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги