Глобальний директор з бренду та комунікацій в DataArt.

Понад 15 років досвіду в розвитку брендів. Прийшла в Employer Branding з класичного маркетингу B2C товарів. До ІТ розвивала LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson та елітні бренди парфумерії. Активно підтримує конференції, ком’юніті та освітні проєкти. Команда Анни щороку отримує від 10 до 20 премій за Employer branding по всьому світу.

Анна працює над тим, щоб employer branding українських роботодавців був конкурентоспроможним на глобальному рівні.

Останні записи блогу

Інсайти з навчання

#Історії наших слухачів: Сергій Берлінський

Берлінському Сергію Анатолійовичу 62 роки, він військовий, який неодноразово бував на Сході України. А ще…

#Історії наших слухачів: Любов Розиган

З інженера-гідрогеолога перекваліфікуватися на керівника команди b2b-продажів в компанії Portmone.com — як вам така трансформація?  …

7 тенденцій та нових практик на ринку праці у 2021 році

7 тенденцій та нових практик на ринку праці у 2021 році від Брайана Кроппа, керівника…

#Історії наших слухачів: Сергій Берлінський

Берлінському Сергію Анатолійовичу 62 роки, він військовий, який неодноразово бував на Сході України. А ще…

#Історії наших слухачів: Любов Розиган

З інженера-гідрогеолога перекваліфікуватися на керівника команди b2b-продажів в компанії Portmone.com — як вам така трансформація?  …