• 20 років обіймає топ позиції у сфері маркетингу.
  • Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
  • Керував маркетингом в Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
  • Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
  • Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
  • Засновник маркетингової агенції Filberry.

Останні записи блогу

Інсайти з навчання

#Історії наших слухачів: Сергій Берлінський

Берлінському Сергію Анатолійовичу 62 роки, він військовий, який неодноразово бував на Сході України. А ще…

#Історії наших слухачів: Любов Розиган

З інженера-гідрогеолога перекваліфікуватися на керівника команди b2b-продажів в компанії Portmone.com — як вам така трансформація?  …

7 тенденцій та нових практик на ринку праці у 2021 році

7 тенденцій та нових практик на ринку праці у 2021 році від Брайана Кроппа, керівника…

#Історії наших слухачів: Сергій Берлінський

Берлінському Сергію Анатолійовичу 62 роки, він військовий, який неодноразово бував на Сході України. А ще…

#Історії наших слухачів: Любов Розиган

З інженера-гідрогеолога перекваліфікуватися на керівника команди b2b-продажів в компанії Portmone.com — як вам така трансформація?  …