Глобальний директор з бренду та комунікацій в DataArt.

Понад 15 років досвіду в розвитку брендів. Прийшла в Employer Branding з класичного маркетингу B2C товарів. До ІТ розвивала LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson та елітні бренди парфумерії. Активно підтримує конференції, ком’юніті та освітні проєкти. Команда Анни щороку отримує від 10 до 20 премій за Employer branding по всьому світу.

Анна працює над тим, щоб employer branding українських роботодавців був конкурентоспроможним на глобальному рівні.

Останні записи блогу

Інсайти з навчання

Два роки повномасштабного супротиву 💔

Два роки повномасштабного супротиву 💔 За два роки повномасштабної війни ми навчилися не тільки гуртуватися,…

Про майбутнє, виклики та роль FinTech для бізнесу від Богдана Кривенка

Світовий FinTech-сектор стабільно зростає, перевищуючи темпи світового ВВП. Частка світового FinTech в глобальному ВВП зростає,…

Як налаштувати бізнес-процеси, щоб вони працювали?

Поради від Наталії Заверухи про організацію бізнес-процесів в умовах війни Що таке бізнес-процеси та яка…

Два роки повномасштабного супротиву 💔

Два роки повномасштабного супротиву 💔 За два роки повномасштабної війни ми навчилися не тільки гуртуватися,…

Про майбутнє, виклики та роль FinTech для бізнесу від Богдана Кривенка

Світовий FinTech-сектор стабільно зростає, перевищуючи темпи світового ВВП. Частка світового FinTech в глобальному ВВП зростає,…