• 20 років обіймає топ позиції у сфері маркетингу.
  • Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
  • Керував маркетингом в Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
  • Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
  • Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
  • Засновник маркетингової агенції Filberry.

Останні записи блогу

Інсайти з навчання

Два роки повномасштабного супротиву 💔

Два роки повномасштабного супротиву 💔 За два роки повномасштабної війни ми навчилися не тільки гуртуватися,…

Про майбутнє, виклики та роль FinTech для бізнесу від Богдана Кривенка

Світовий FinTech-сектор стабільно зростає, перевищуючи темпи світового ВВП. Частка світового FinTech в глобальному ВВП зростає,…

Як налаштувати бізнес-процеси, щоб вони працювали?

Поради від Наталії Заверухи про організацію бізнес-процесів в умовах війни Що таке бізнес-процеси та яка…

Два роки повномасштабного супротиву 💔

Два роки повномасштабного супротиву 💔 За два роки повномасштабної війни ми навчилися не тільки гуртуватися,…

Про майбутнє, виклики та роль FinTech для бізнесу від Богдана Кривенка

Світовий FinTech-сектор стабільно зростає, перевищуючи темпи світового ВВП. Частка світового FinTech в глобальному ВВП зростає,…