Цифрові медіа та основи маркетингу

University of Illinois at Urbana-Champaign

Доступний постійно

ПРО КУРС

Дізнайтеся, як обрати канал зв’язку з аудиторією в цифрову епоху, та як цифрові медіа змінили класичний підхід до маркетингу, у курсі «Цифрові медіа та основи маркетингу»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів з цифрового маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам зрозуміти, як поєднати процеси, що лежать в основі маркетингових комунікацій, з основними особливостями новітніх медіатехнологій.

Запрошуємо у мандрівку світом сучасних цифрових комунікацій за допомогою вигадливих практичних завдань, наочних матеріалів та вправ. Ви дослідите основні напрямки розвитку сучасних цифрових медіа (зокрема, мобільних медіа) та дізнаєтеся, як використовувати соцмережі як медіа.

ПРО УНІВЕРСИТЕТ ТА АВТОРІВ

Автор курсу — професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майк Яо.

Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.

ЩО ВИ ВИВЧИТЕ

  • Вплив цифрових медіа та інформаційних технологій на комунікацію та маркетинг;
  • Маркетинг як процес високостратегічної комунікації;
  • Концептуальне розуміння й розробку стратегій цифрового маркетингу;
  • Нові захопливі технології, як-от штучний інтелект, інтернет речей та доповнена реальність, а також нові зручні інструменти для цифрового маркетингу.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

  • Охочі до нових знань власники малих бізнесів, які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт;
  • SMM-фахівці;
  • студенти-маркетологи;
  • студенти-журналісти;
  • досвідчені професіонали, які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі.

УПРОДОВЖ КУРСУ ВИ:

  • познайомитеся з маркетингом як процесом комунікації, покликаним доносити потрібну думку потрібній людині в потрібну мить;
  • дізнаєтеся, як вплинули цифрові медіа та інформаційні технології на людську комунікацію, і як це змінило маркетинг;
  • зрозумієте принципи трьох базових широковживаних стратегій цифрового маркетингу: маркетинг у пошукових системах, у соцмережах та пряма інтернет-реклама;
  • зануритеся у стратегії мобільного маркетингу.

ПРОГРАМА КУРСУ

  • Модуль 1. Огляд курсу. Ландшафт, що постійно змінюється
  • Модуль 2. Ключові процеси та основні стратегії
  • Модуль 3. Смартканали та канали соціальних мереж
  • Модуль 4. Мобільні медіа та стратегії за межами екрана

ФОРМАТ КУРСУ

  • Відеолекції
  • Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
  • Інтерв’ю з фахівцями галузі
  • Теми для подальших обговорень на форумі курсу
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Тести

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

Курс триває 4 години.

Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час після запису на курс.

Навчайтесь в найкращих університетах світу безоплатно

Впродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.

Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Мічигану, Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.

Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України.

АВТОР КУРСУ

Майк Жен’ю Яо

Майк Жен’ю Яо

Професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн). Один з 10 найцитованіших авторів за темою «онлайнові комунікації» згідно з Google Scholar.

Спеціалізується на соціальному та психологічному впливі інтерактивних цифрових мереж. Досліджує ставлення, переконання та самозахисну поведінку людей, пов'язану з конфіденційністю в Інтернеті, з психосоціальної точки зору.

Просувайте свій бізнес розумно з курсом «Цифрові медіа та основи маркетингу» від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн)!

ЕКСПЕРТ

Експертка: Ірина Ващук, бренд-маркетологиня, Ex-Senior Employer Brand Manager у SoftServe, 10+ років досвіду роботи із маркетинг стратегіями та автоматизацією

ПЕРЕКЛАД КУРСУ

Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Переклад: Єлизавета Васюра
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Оксана Гармаш (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.

ЛІЦЕНЗІЯ

Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Principles доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською мовою з дозволу Університету Іллінойсу.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?

Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.