Особливості роботи офіцера-психолога в умовах бойових дій

Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Доступний постійно

ПРО КУРС

Відеокурс «Особливості роботи офіцера-психолога в умовах бойових дій» покликаний закласти основи психологічної підготовки військовослужбовців та військовослужбовиць, що забезпечить стійкість до бойових стрес-чинників і негативних психотравмівних наслідків.

Курс складається з семи навчальних модулів, що охоплюють основні аспекти надання психологічної допомоги в перетворенні пережитої психотравмівної кризи на якісні зміни, а також самодопомоги в умовах дії психотравмівних чинників сучасного бою. Запропоновані матеріали допоможуть сформувати розуміння основних принципів та проявів травматичного досвіду.

Цей курс буде корисним для офіцерів-психологів, психологів ГКБС ТА ГПСтаВ, офіцерів структури психологічної підтримки, командирів підрозділів, військовослужбовців та військовослужбовиць.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1. Бойовий стрес як реакція на бойові умови військово-професійної діяльності
1.1. Феномен бойового стресу та бойової психічної травми
1.2. Основні протоколи надання першої психологічної допомоги


Модуль 2. Особливості роботи з наслідками бойового стресу
2.1. Що таке посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)? Міфи, пов'язані з ПТСР
2.2. Методи допомоги при ПТСР
2.3. Що таке посткомоційний синдром?
2.4. Методи допомоги при посткомоційному синдромі та пов'язані з цим міфи
2.5. Методи, техніки та прийоми допомоги під час порушення сну


Модуль 3. Адиктивна (залежна) поведінка в умовах ведення бойових дій
3.1. Види та стадії розвитку адиктивної поведінки (алкоголізму, наркоманії, ігроманії, емоційної та інтернет-залежності)
3.2. Особливості психопрофілактичної та корекційної роботи з військовослужбовцями і віськовослужбовицями, схильними до адиктивної поведінки


Модуль 4. Запобігання суїцидальній поведінці військовослужбовців і військовослужбовиць
4.1. Суїцидальна поведінка: види, стадії розвитку, чинники, симптоми й прояви
4.2. Психопрофілактична та корекційна робота щодо недопущення суїцидальних випадків серед особового складу підрозділу


Модуль 5. Контроль психоемоційного стану військовослужбовців і військовослужбовиць
5.1. Психофізична саморегуляція: вправи на встановлення контролю за власним тілом та його усвідомленням


Модуль 6. Психологія міжособистісних взаємовідносин
6.1. Міжособистісний конфлікт у військових колективах
6.2. Форми й методи згуртування військових колективів: практичні вправи


Модуль 7. Інформаційно-психологічний вплив на військовослужбовців і військовослужбовиць та їхні сім'ї
7.1. Особливості комунікативної взаємодії військовослужбовців і військослужбовиць із їхніми сім’ями
7.2. Робота із сім’ями військовослужбовців, які перебувають у статусі безвісти зниклих: психологічні особливості

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРОК ТА АВТОРІВ КУРСУ

Наталія Мась

Наталія Мась

Полковник, начальник кафедри військової психології та педагогіки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Наталія Клімішина

Наталія Клімішина

Майор, старший викладач кафедри військової психології та педагогіки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Наталія Сторожук

Наталія Сторожук

Підполковник, доцент кафедри військової психології та педагогіки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Анна Венгерчук

Анна Венгерчук

Капітан, викладач кафедри військової психології та педагогіки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Ілля Герасимнюк

Ілля Герасимнюк

Капітан, викладач кафедри військової психології та педагогіки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

РОЗРОБНИКИ КУРСУ

Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, за сприяння Центрального управління психологічної підтримки персоналу Генерального штабу Збройних Сил України.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безплатний?

Так. Усе, що вам знадобиться, – доступ до інтернету на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

Який розклад занять?

Відеолекції, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?

Для отримання сертифіката про закінчення курсу необхідно надати правильні відповіді не менше, ніж на 60% від загальної кількості тестових запитань. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.