Старт курсу: 7 листопада

Ділове листування та комунікація українською

Комплексна програма для всіх, хто хоче зробити свою робочу комунікацію максимально ефективною. Дізнайтеся, як вести ділове листування у різних месенджерах, грамотно формулювати пропозиції від себе та компанії, готуватися та вести перемовини, а також конструктивно реагувати на кризові ситуації.

Курс розроблено разом із LITOSVITA – школою сучасної літературної індустрії та комунікацій.

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись до наступного запуску курсу, залиште свої дані та ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється

До кінця продажів залишилося:

 

Що ви вивчите?

Лектори на прикладі численних кейсів продемонструють, як працювати над структурою та змістом ділових листів і повідомлень, звернень до колег, партнерів чи клієнтів. Вони розкажуть, як виглядає шлях підготовки до перемовин, розберуть на прикладах типові помилки в корпоративних комунікаціях, а також допоможуть покращити знання сучасної української мови.

Дізнайтеся, як будувати персональний бренд через комунікацію, реагувати на кризові ситуації і не втратити репутацію.

Формат курсу

• Відеолекції в записі
• Онлайн-зустріч із лекторами з записом
• Фінальне практичне завдання з відгуком лектора
• Тестові завдання з автоматичною перевіркою
• Завдання для самоопрацювання
• Презентації
• Чат-підтримка в Slack
• Іменний сертифікат

Тривалість

• 6 модулів
• 6 годин відео
• 7 практичних завдань

Для кого цей курс?

Менеджери різних рівнів і сфер діяльності

Комунікаційники, HR-и

Всі, для кого важлива якісна ділова комунікація

Фрилансери, які самостійно комунікують із клієнтами

Після проходження курсу ви навчитеся:

писати ділові листи та комерційні пропозиції, які працюють

розв'язувати термінові задачі у листуванні з колегами і клієнтами та досягати результатів

будувати персональний бренд під час комунікацій

реагувати на кризові ситуації та виходити з них без втрати репутації

уникати мовленнєвих помилок у діловому спілкуванні

дотримуватися правил етикету в діловій комунікації, на публічних виступах, нарадах, робочих зустрічах тощо

Навчайтеся в найкращих

Світлана Стретович

Авторка, культурна менеджерка, викладачка, к. н. із соц. ком., упорядниця антологій та книжкових серій. Засновниця «Stretovych Agency», авторка й ведуча подкасту «Про текст». Далі

Катерина Близнюк

мовознавиця, викладачка Києво-Могилянської академії, авторка численних наукових праць із лексичної семантики та лінгвокогнітології Далі

Катерина Жук

Бізнес-тренерка у сфері продажів та ефективної комунікації, копірайтерка у сфері просування особистого бренду, засновниця рекламної агенції «Голос Бренду». Далі

Андрій Юричко

Журналіст, медіатренер, медіаменеджер, викладач журналістики в КНУ ім. Шевченка, у минулому – директор новин загальнодержавного телеканалу, ведучий прямих ефірів та авторської щотижневої програми «Подія тижня». Далі

Програма курсу

1.1. Листи та повідомлення у месенджерах: типові помилки.
1.2. Структура листа: покрокове оформлення для економії часу адресата (пункти, порушені питання, вивчення документів).
1.3. Розробка шаблонів листів, як їх використовувати.

2.1. Внутрішня та зовнішня комунікація компанії.
2.2. Як писати індивідуальні листи: стиль і стилістика.
2.3. Формулювання, яких варто уникати у діловій комунікації українською мовою.
2.4. Спілкування з незнайомою/знайомою людиною: встановлені межі (звертання, частота повідомлень та нагадувань, формулювання пропозицій).
2.5. Як поліпшити лист-пропозицію: розбір кейсів.

3.1. Принцип поваги особистого часу і простору: робота у різних месенджерах.
3.2. Емоційне листування і як на нього реагувати.
3.3. Відповідь на лист-звинувачення.

4.1. Сучасний офіційно-діловий стиль і як його напрацьовувати: лайфхаки та практичні поради.
4.2. Основні зміни в новій редакції правопису.
4.3. Найпоширеніші мовні помилки в діловій комунікації.
4.4. Перелік допоміжних сервісів і літератури для самоперевірки граматики, стилістики, лексики.

5.1. Техніки ефективних перемовин: від підготовки до проведення. Як стати впевненим комунікатором.
5.2. Ведення перемовин у мережі, електронному листуванні, телефоном та на особистих зустрічах.
5.3. Робота з аргументами та демонстрація наочних прикладів.
5.4. Як реагувати на власні помилки під час комунікації.

6.1. Кризові ситуації в компанії та комунікація під час їхнього перебігу.
6.2. Етапи розвитку кризової ситуації: особливості поведінки під час «вибухової хвилі‎».
6.3. Публічне коментування від бренду та представників бренду.
6.4. Процес та ефективні шляхи відновлення репутації.

Вартість курсу

Ранні ціни діють до 6 жовтня

Старт курсу – 31 травня

Тривалість 4 тижні

Standard
2400 грн
  • 6 модулів
  • 6 годин відеолекцій
  • Онлайн-зустріч із лекторами з записом
  • Тести до кожної лекції для закріплення інформації
  • Перехресне оцінювання
  • Завдання для самоопрацювання
  • Чат-підтримка впродовж курсу
  • Сертифікат про успішне завершення навчання
  • Доступ – 12 місяців зі старту курсу
Нагадати про старт
Practice
3400 грн
  • 6 модулів
  • 6 годин відеолекцій
  • Онлайн-зустріч із лекторами з записом
  • Тести до кожної лекції для закріплення інформації
  • Перехресне оцінювання
  • Завдання для самоопрацювання
  • Чат-підтримка впродовж курсу
  • Сертифікат про успішне завершення навчання
  • Доступ – 12 місяців зі старту курсу
  • Фінальне практичне завдання з відгуком лектора
  • Вебінар з обговоренням практичних робіт учасників
Нагадати про старт

Вартість пакету для команд

Для придбання курсу за спеціальними умовами, надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook, і ми підготуємо персональну оплату.

3-10 осіб
-10%
10-20 осіб
-15%
20+ осіб
-20%

Як проходить навчання

Litosvita

LITOSVITA – це школа сучасної літературної індустрії та комунікацій.

Вже 9 років LITOSVITA допомагає розвиватися людям творчих професій. Компанія розробляє освітні програми у різних напрямах: письменницька майстерність, журналістика, сценаристика, копірайтинг, редагування, переклад, книжкова справа – все, що пов’язано з текстами, книжками і комунікаціями.

Лекції проходять українською мовою.

Наприкінці курсу відбудеться вебінар у форматі Q&A-сесії тривалістю дві години. Ви можете поставити усі свої питання.

Наприкінці курсу учасники отримують фінальне практичне завдання, на виконання якого мають два тижні. Один із лекторів дає письмовий фідбек протягом наступних двох тижнів (для пакету Practice). На вебінарі лектор детально розбере ваші кейси і порадить, як покращити роботи.

Всі матеріали курсу будуть доступні 12 місяців із дати старту курсу.

Prometheus — це:

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Співробітники цих компаній навчаються в нас

Нагадайте про старт курсу