Про курс
Сучасна освіта в епоху новітніх технологій – це постійні виклики для викладачів та батьків. Нині вчитель – не тільки вихователь нової людини, а й сам безупинний учень. Освіта впродовж життя дозволяє розвиватись та постійно змінюватись, знаходити нові підходи та практики. Освітяни вже опанували змішане навчання та «перегорнуті класи». Навчились викладати за методом «круглого столу» та будувати разом з учнями «риб’ячий скелет» як вправу з критичного мислення. Настав час для наступних кроків – опановуємо сучасну фізичну культуру разом!
Як правильно побудувати урок фізкультури? Як навчитись говорити з учнем про спорт? Чому спорт – це спочатку комунікація, а вже потім змагання? Спорт був та лишається запорукою розвитку людини, а особливо дитини. Спортивні елементи мають стати частиною кожного уроку, але як саме ввести фізичну культуру до вашого класу? Відповіді на всі ці питання ми обов’язково надамо впродовж навчання!
Наш курс покликаний допомогти викладачеві фізичної культури опанувати необхідний інструментарій, який допоможе зробити заняття корисними, цікавими, інклюзивними та ефективними. Ми розкажемо вам, як саме обрати та побудувати план заняття, на що звернути увагу та як залучити дитину до спорту. Разом ми розберемо ігри, у які варто навчитись грати кожній дитині та як через них надати дитині життєво важливі навички та вміння. На прикладах розглянемо інклюзивність у фізичному вихованні та розробку прогресій (змін) за методикою STEPS (Space – простір, Task – Завдання, Equipment – обладнання, People – люди, Speed – швидкість). А ще поговоримо про те, чому спорт – це спілкування та соціалізація.
Розвивати потенціал дитини можна різними способами, і спорт — один із найкращих інструментів для цього. Фізичні вправи позитивно впливають на здоров'я дитини, її психоемоційний стан та успіх у соціальному житті. Ми вважаємо, що спорт має бути доступний усім дітям без винятку, саме тому якісні уроки фізичної культури у школі — наш пріоритет. Дуже сподіваємось, що цей курс стане в нагоді вчителям фізичного виховання», — наголошує президентка міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation.
До створення курсу доклали зусиль справжні професіонали – експерти, провідні фахівці спортивних асоціацій, вчителі-практики та вихователі чемпіонів із багаторічним досвідом.
Курс буде доповнюватися. На старті слухачів чекатимуть навчальні модулі з м’яких навичок. А вже в новому навчальному році ми додамо практичну частина. Що допоможе викладачам фізичного виховання під час впровадження популярних видів спорту до шкільної програми – баскетболу, кроссфіту, бігу, степ-аеробіки, черлідінгу та регбі.
Для кого цей курс?
Для вчителів фізичної культури та вчителів загальноосвітніх предметів, для батьків школярів та всіх небайдужих до спорту. Якщо вам подобаються змагання, олімпійські принципи, спортивні ігри та ви прагнете до всебічного розвитку – цей курс для вас!
ПЛАН КУРСУ
Модуль 1. Вчитель-лідер і якісна комунікація з дітьми та батьками- Частина 1. Розваги та задоволення як головні елементи уроків.
- Частина 2. Спорт – це про спілкування.
- Частина 3. Урок чи освітній проєкт?
- Частина 4. Політика захисту дітей.
- Частина 5. Оптимізація часу та самовдосконалення.
- Частина 1. Вплив фізичної культури на академічну успішність.
- Частина 2. Елементи фізкультури на інших предметах.
- Частина 3. 17 Цілей сталого розвитку.
- Частина 4. Метод «Футбол Три».
- Частина 5. Відкрита фанатська культура.
- Частина 1. Цільові групи інклюзивної педагогіки.
- Частина 2. Прогресії для успіху.
- Частина 3. Техніка кроків S-T-E-P-S.
- Частина 4. Форми інклюзивної взаємодії.
- Частина 5. Інклюзивні кампанії УЄФА.
Обсяг курсу
30 годин
ФОРМА НАВЧАННЯ
Онлайн-курс, опановується дистанційно.
ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Сертифікат про успішне завершення навчання з вказаною кількістю годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Усі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитися за посиланням.
НАПРЯМ НАВЧАННЯ
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників для отримання базових знань, навичок та вмінь викладання фізичної культури та впровадження фізичної культури до викладання інших дисциплін; опанування грамотної комунікації, коректної термінології та етики; створення та підтримки інклюзії у навчанні для подальшого розвитку української освіти.
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ ТА НАБУВАТИМУТЬСЯ
Загальні: реалізація компетентнісної парадигми навчання, критичне та системне мислення, знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти, здатність логічно обґрунтовувати позицію, здатність співпрацювати з іншими людьми.
Фахові: професійно-педагогічна, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, методична, компетентності з інформальної освіти.
МЕТА КУРСУ
Допомогти освітянам та всім охочим більше дізнатись про фізичну культуру, її викладання у закладах освіти, впровадження спорту до всіх частин нашого життя.
Автори та спікери курсу несуть виключну відповідальність за зміст цього курсу та викладені у ньому погляди.
Навчальна програма
Назва розділів і тем | Кількість годин | |||
---|---|---|---|---|
Всього | у тому числі | |||
Лекції | Тестування | Самостійна робота | ||
Модуль 1. Вчитель-лідер і якісна комунікація з дітьми та батьками Частина 1. Розваги та задоволення як головні елементи уроків. Частина 2. Спорт – це про спілкування. Частина 3. Урок чи освітній проєкт? Частина 4. Політика захисту дітей. Частина 5. Оптимізація часу та самовдосконалення. |
10 | 2 | 4 | 4 |
Модуль 2. Інтеграція фізичної культури до процесу викладання інших шкільних предметів Частина 1. Вплив фізичної культури на академічну успішність. Частина 2. Елементи фізкультури на інших предметах. Частина 3. 17 Цілей сталого розвитку. Частина 4. Метод «Футбол Три». Частина 5. Відкрита фанатська культура. |
10 | 2 | 4 | 4 |
Модуль 3. Інклюзія фізичної культури Частина 1. Цільові групи інклюзивної педагогіки. Частина 2. Прогресії для успіху. Частина 3. Техніка кроків S-T-E-P-S. Частина 4. Форми інклюзивної взаємодії. Частина 5. Інклюзивні кампанії УЄФА. |
10 | 2 | 4 | 4 |
Всього годин | 30 | 6 | 12 | 12 |
Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.
ЛЕКТОРИ КУРСУ
Олександр Фомічов
Тренер з соціального футболу, засновник благодійної організації “Ліга Толерантності”, символ кампанії УЄФА #EqualGame (Рівна Гра), кращий тренер ініціативи ФК “Шахтар” “Давай, грай” в 2019 році, тренер та координатор хабу Програми підтримки освітніх реформ в Україні "Демократична Школа".
Наталя Кідалова
Вчителька англійської мови, української мови та літератури Мелітопольської спеціалізованої школи №23, переможниця конкурсу «Global Teacher Prize Україна 2019», тренерка з неформальної освіти дітей та дорослих.
Наталія Кошовська
Програмна аналітикиня Фонду ООН у галузі народонаселення UNFPA в Україні. Магістерка міжнародних відносин Київського міжнародного університету та сертифікована випускниця Sapienza University of Rome, Італія, з кризового менеджменту, а також курсу Harvard University з Динамічного лідерства.
Павло Пархоменко
Голова Бахмацького районного суду Чернігівської області та автор ідеї судової зали, дружньої до дитини.
Марина Машкіна
Спортивна журналістка, телеведуча каналу XSPORT.
Антоніна Хоминець
Тренерка дівчат з порушеннями інтелектуального розвитку, чемпіонка України з футболу серед дівочих команд.
Микола Амбросов
Провідний спеціаліст з питань суддівства Федерації баскетболу України, заступник голови ТК ФБУ. Суддя міжнародної категорії ФІБА та Євроліги. Головний суддя фіналу жіночого чемпіонату світу 2019 року.
Микола Безмилов
Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій у фізичній культурі і спорті Національного університету фізичного виховання і спорту України. Голова комісії з професійної підготовки тренерів Федерації баскетболу України. Керівник Комплексної наукової групи національних збірних команд України з баскетболу.
Катерина Сакевич
Едвайзер (аdvisor) проекту.
Олександр Гаврилов
Директор департаменту організації та проведення змагань Федерації баскетболу України, заступник директора КДЮСШ «Вікторія», м. Черкаси, тренер-викладач КДЮСШ «Вікторія», м. Черкаси.
Юрій Щербак
Спеціаліст з розвитку баскетболу 3х3 в Україні.
Олександр Довгич
Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри здоров'я, фітнесу та рекреації Національного університету фізичного виховання і спорту України. Фітнес-експерт, персональний тренер.
Експерти курсу, які його рекомендують
Сергій Моїсеєв
Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради, тренер програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа».
Владислава Ганчева
Начальниця сектору виховної роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення виховної роботи та позашкільної освіти Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти". Працювала вчителем фізичної культури, викладачем кафедри фізичної культури і здоров'я НПУ ім. М. Драгоманова.
Володимир Гончаренко
Завідувач кафедри теорії та методики спорту Навчально-наукового інституту фізичної культури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, кандидат наук з фізичного виховання та спорту, професор, Відмінник освіти України, заслужений тренер України, Заслужений працівник фізичної культури і спорту України.
Поширені питання
Курс безкоштовний?
Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.