Революція у цифровому маркетингу

Безплатно
course image
Записатись на курс
  • Доступний постійно
  • Уперше українською
  • Сертифікат по закінченню
  • Тривалість – 4,5 години

НАВЧАЙТЕСЬ В НАЙКРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ БЕЗПЛАТНО

Упродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатний на нашій платформі.

Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.

Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України.

Про курс

Маркетинг SMM

Дослідіть відмінності між аналоговим і цифровим світами маркетингу у курсі «Революція у цифровому маркетингу»!



Prometheus переклав та озвучив один з найновіших курсів маркетингу від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн), який допоможе вам зрозуміти, як цифрові технології — від інтернету до смартфонів — змінили способи створення, просування та споживання продуктів.

Впродовж курсу ви дізнаєтесь про чотири ключові підходи до взаємодії між аналоговим та цифровим маркетингом:

  • Домінування

  • Опір

  • Синергія

  • Трансформація


Цей курс надасть вам практичні інструменти та навички для використання цифрових можливостей у маркетингових кампаніях, а також дозволить поглибити свої знання завдяки відеолекціям, кейсам, інтерактивним завданням та інтерв’ю з експертами.

Усі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час після запису на курс.

Партнер курсу

ПРО УНІВЕРСИТЕТ ТА АВТОРІВ

Арік Ріндфлейш – професор маркетингу, науковий співробітник факультету імені Вернона Циммермана Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) та виконавчий директор лабораторії Illinois MakerLab.

Стів Ракел — доцент з цифрового адміністрування Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн).

Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.

ЩО ВИ ВИВЧИТЕ

icon

Ключові відмінності між аналоговим та цифровим світом та їхній вплив на маркетинг

icon

Провідні шляхи, за допомогою яких цифрова революція змінює аналоговий світ

icon

Як розвивати та застосовувати критичне мислення щодо ролі аналогових і цифрових підходів для компаній та споживачів

icon

Реальні приклади ефективних стратегій просування аналогових продуктів і послуг у цифровізованому світі

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

Власників малих бізнесів

які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт

SMM-фахівців

які прагнуть ефективно взаємодіяти з аудиторією за допомогою цифрових стратегій

Студентів-маркетологів

які бажають отримати практичні навички та глибше розуміння цифрового маркетингу

Студентів-журналістів

які шукають нові інструменти для створення контенту та аналізу цифрових платформ

Досвідчені професіонали

які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі.

Програма курсу

Модуль 1. Вступ до курсу. Цифрове домінування

·

    Модуль 2. Аналоговий опір

    ·

      Модуль 3. Цифрова та аналогова синергія

      ·

        Модуль 4. Аналогове перетворення

        ·

          Формат курсу

          01Відеолекції

          Доступно і зрозуміло про використання цифрових можливостей у маркетингових кампаніях від професорів Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн). Загальна тривалість лекцій – 4,5 години.

          02Додаткові матеріали для самостійного опрацювання

          Інтерв’ю з експертами, інтерактивні завдання, кейси для кращого розуміння матеріалу та більше ефективного застосування його на практиці.

          03Теми для подальших обговорень на форумі курсу

          Спілкуйтеся з іншими слухачами, обмінюйтеся ідеями та отримуйте цінні інсайти для власних проєктів.

          04Тести

          Перевірте, як добре ви засвоїли матеріал, і закріпіть нові знання для впевненого використання на практиці.

          Автори курсу

          Арік Ріндфлейш

          mentor image

          Професор маркетингу.

          Стів Ракел

          mentor image

          Асистент-професор.

          ПЕРЕКЛАД КУРСУ

          Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні. Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів. Переклад — Єлизавета Васюра.

          Редактор перекладу — кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол Координатор проєкту — кандидатка технічних наук, доцентка Оксана Гармаш (КПІ ім. Ігоря Сікорського).

          Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus. Текст читали: Денис Акулов, Дара Чайка Звукорежисер: Роман Богорош.

          logo3d

          ЛІЦЕНЗІЯ

          Оригінал курсу — The Digital Marketing Revolution доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.

          Маєте питання?

          Курс безкоштовний?
          Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Усе, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
          У який час будуть проходити заняття?
          Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
          Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
          Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Указання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.

          Не знайшли відповідь?

          Центр допомоги