Революція у цифровому маркетингу
Дізнайтеся, як цифрова революція змінює аналоговий світ! Курс від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) розкриє, як цифрові технології впливають на маркетинг, та надасть практичні інструменти для створення ефективних кампаній.
- Доступний постійно
- Уперше українською
- Сертифікат по закінченню
- Тривалість – 4,5 години
Упродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатний на нашій платформі.
Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.
Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України.
Про курс
Дослідіть відмінності між аналоговим і цифровим світами маркетингу у курсі «Революція у цифровому маркетингу»!
Prometheus переклав та озвучив один з найновіших курсів маркетингу від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн), який допоможе вам зрозуміти, як цифрові технології — від інтернету до смартфонів — змінили способи створення, просування та споживання продуктів.
Впродовж курсу ви дізнаєтесь про чотири ключові підходи до взаємодії між аналоговим та цифровим маркетингом:
-
Домінування
-
Опір
-
Синергія
-
Трансформація
Цей курс надасть вам практичні інструменти та навички для використання цифрових можливостей у маркетингових кампаніях, а також дозволить поглибити свої знання завдяки відеолекціям, кейсам, інтерактивним завданням та інтерв’ю з експертами.
Усі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час після запису на курс.
Партнер курсу
Арік Ріндфлейш – професор маркетингу, науковий співробітник факультету імені Вернона Циммермана Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) та виконавчий директор лабораторії Illinois MakerLab.
Стів Ракел — доцент з цифрового адміністрування Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн).
Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.
ЩО ВИ ВИВЧИТЕ
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
Власників малих бізнесів
які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт
SMM-фахівців
які прагнуть ефективно взаємодіяти з аудиторією за допомогою цифрових стратегій
Студентів-маркетологів
які бажають отримати практичні навички та глибше розуміння цифрового маркетингу
Студентів-журналістів
які шукають нові інструменти для створення контенту та аналізу цифрових платформ
Досвідчені професіонали
які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі.
Програма курсу
Модуль 1. Вступ до курсу. Цифрове домінування ·
Модуль 2. Аналоговий опір ·
Модуль 3. Цифрова та аналогова синергія ·
Модуль 4. Аналогове перетворення ·
Формат курсу
01Відеолекції
02Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
03Теми для подальших обговорень на форумі курсу
04Тести
Автори курсу
Арік Ріндфлейш
Завідувач кафедри, науковий співробітник факультету імені Вернона Циммермана Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) та виконавчий директор лабораторії Illinois MakerLab. Був членом редакційної колегії або редактором 10 журналів, пов'язаних з маркетингом, споживчою психологією та управлінням ланцюгами поставок. Отримав кілька нагород за викладацьку діяльність, в тому числі був названий журналом Princeton Review одним з «300 найкращих професорів» в Америці. Наукові інтереси – 3D-друк, розробка нових продуктів та цінності споживачів.
Стів Ракел
Асистент-професор в коледжі бізнесу Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн), директор з маркетингу у Digital & Content, SquareStack. Спеціалізується на маркетингу у соціальних мережах, стратегії бренду, спортивному маркетингу, зв'язках з громадськістю.
ПЕРЕКЛАД КУРСУ
Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Переклад — Єлизавета Васюра.
Редактор перекладу — кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту — кандидатка технічних наук, доцентка Оксана Гармаш (КПІ ім. Ігоря Сікорського).
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Денис Акулов, Дара Чайка
Звукорежисер: Роман Богорош.
ЛІЦЕНЗІЯ
Оригінал курсу — The Digital Marketing Revolution доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
У який час будуть проходити заняття?
Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги