БІЗНЕС-ДИЗАЙН
Курс для власників бізнесу, керівників та стартаперів, які хочуть зрозуміти вже наявну бізнес-модель або побудувати нову.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись до наступного запуску курсу, залиште свої дані й ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
Рання реєстрація до 15 квітня
БІЗНЕС-ДИЗАЙН
Курс для власників бізнесу, керівників та стартаперів, які хочуть зрозуміти вже наявну бізнес-модель або побудувати нову.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись до наступного запуску курсу, залиште свої дані й ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
Рання реєстрація до 15 квітня
Чому ми робимо цей курс?
Світова криза, спричинена пандемією, змінила економічне середовище та правила гри на ринку. Багато бізнесів зазнали фінансових втрат та змушені переглядати або шукати нові бізнес-моделі.
Цей курс надасть інструменти, як це зробити. Після завершення навчання ви зрозумієте, які знання та дані необхідні для того, щоб бізнес був успішним.
Формат курсу
Відеолекції та вебінар
4 кейс-інтерв'ю
Чат-підтримка
Перевірка завдань
Фінальний проєкт
Тривалість
4 тижні
11 занять
14 годин
1 година вебінару
2.5 години відеолекцій
Вам потрібно приєднатись, якщо:
Ви власники малого та середнього бізнесу, або управлінська команда, яка планує запускати новий проєкт
Ви стратегічна команда, яка в пошуку нових можливостей для компанії
Ви хочете зрозуміти, як шукати зони росту у сферах, на які інші компанії ще не звернули увагу
Вам не зрозуміло, як реагувати на зміни, які диктують ринок та зовнішні обставини і оглядаєтесь на конкурентів
Вам зручно навчатись без обмежень у часі, з будь-якого пристрою та отримувати зворотній звязок
Вам потрібна готова бізнес-модель для розуміння переваг, які ви маєте та покращення слабких сторін
На курсі ви з'ясуєте:
– Хто є вашими клієнтами, а хто – ні? Як знайти “своїх” клієнтів?
– У чому ваша унікальна ціннісна пропозиція?
– Як виглядає ваша модель прибутку?
– Як вашому бізнесу не опинитися в галузі, з якої мігрує капітал, і що робити, якщо ви вже в зоні ризику?
– Що саме належить до стратегічного контролю вашої компанії? Як ви захищаєте свій прибуток від конкурентів?
– У чому ваш фокус діяльності?
– Які інструменти допоможуть розглянути власну бізнес-модель?
Навчайся в найкращих
Програма курсу
Кожен тиждень складатиметься із кількох модулів та завдань для перевірки засвоєного матеріалу. Ми будемо використовувати різні формати завдань: тести, кейси, розгорнуті відповіді, які перевірятимуть ваші колеги по курсу. На завершення ви на спеціально розробленому сайті створите дизайн бізнес-моделі вашої компанії.
Також на вас чекають 4 кейс-інтерв’ю з власниками бізнесу, які поділяться досвідом перебудови компанії:
- Сергій Лесняк – директор кампанії «RR Commodities»
- Богдан Гнатковський — CEO та співзасновник у Propertymate.ai
- Ростислав Вовк — CEO компанії «Кормотех»
- Андрій Павлів — CEO та засновник IT- компанії N-iX
- Що таке міграція капіталу? Як вона може вплинути на ваш бізнес? Як її передбачити?
- Що таке бізнес-дизайн і де його застосовують? Ключові елементи бізнес-дизайну.
- Чому мігрує капітал? І як його можна зупинити?
- Кейс-інтерв’ю, спікер – Сергій Лесняк – директор компанії «RR Commodities» (Shanghai). Останні 16 років працює у КНР. Переклав книгу “Мистецтво війни” Сунь- Дзи.
В цьому модулі ми зосередимось на питаннях які стосуються наших клієнтів. Здавалось б, ви кожен з ними працюєте і розумієте, що їм потрібно, але чи насправді це так? Мабуть для вас не секрет, що Ваш клієнт змінюється кожного дня. Саме тому ми поговоримо про інструменти, які потрібно застосовувати для того щоб розуміти вашого клієнта. Що ж таке унікальна ціннісна пропозиція, що потрібно зробити, щоб зрозуміти яка ваша пропозиція, та розберемо інструмент який допоможе зрозуміти в якій зоні ваш бізнес.
- Категорії клієнтів. Як відстежувати зміни в поведінці клієнтів?
- Що потрібно знати, аби сформулювати унікальну ціннісну пропозицію?
- Кейс-інтерв’ю з Богданом Гнатковським. CEO та співзасновник у Propertymate.ai. Його стартап мінімізує час та ресурси на пошук, продаж та придбання житла у США.
У книзі «Зона прибутку» Адріан Сливоцький описує 22 моделі прибутку. Вони стали у нагоді дуже багатьом компаніям. Адже завдяки описаним моделям можна зрозуміти не лише, як саме ви зараз заробляєте гроші, а й побачити додаткові джерела прибутковості. В цьому модулі ми розглянемо декілька моделей і приведемо приклади відомих компаній і розглянемо їх моделі прибутку.
- Які є моделі прибутку?
- Як знайти додаткові джерела прибутку?
- Кейс-інтерв’ю з Ростиславом Вовком. CEO компанії Кормотех, яка входить у Топ- 70 компаній виробників кормів для домашніх тварин у світі.
У цьому модулі ми розглянемо поняття стратегічного контролю, наскільки він є важливим елементом ділової стратегії. Познайомимось з типами важелів стратегічного контролю. Розглянемо приклади відомих вам компаній.
- Важелі контролю.
- Як зрозуміти, що ваша бізнес-модель побудована з правильних елементів.
- Організаційна структура і команда.
- Кейс-інтерв’ю з Андрієм Павлівим. CEO та засновник IT- компанії N-iX, з головним офісом у Львові.
Вартість курсу
Реєстрація триває до 3 червня
Тривалість курсу 4 тижні
- 11 відеолекцій
- 4 кейс-інтерв’ю з власниками бізнесу
- Вебінар 1 година
- 9 тестових завдань
- Завдання з перевіркою кураторів курсу
- Захист фінального проєкту з оцінкою лектора
- Дизайн бізнес-моделі
- Перехресне оцінювання
- Чат-підтримка з кураторами курсу та спільнота однодумців
- Сертифікат
- Доступ - 6 тижнів зі старту курсу
1 місце
- 11 відеолекцій
- 4 кейс-інтерв’ю з власниками бізнесу
- Вебінар 1 година
- 9 тестових завдань
- Завдання з перевіркою кураторів курсу
- Захист фінального проєкту з оцінкою лектора
- Дизайн бізнес-моделі
- Перехресне оцінювання
- Чат-підтримка з кураторами курсу та спільнота однодумців
- Сертифікат
- Доступ - 6 тижнів зі старту курсу
Вартість пакету для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook і ми підготуємо персональну оплату.
Який графік проходження курсу?
Ми одразу відкриємо доступ до усіх матеріалів курсу, аби ви могли навчатися у зручному для вас темпі.
Скільки часу матеріали курсу будуть доступні після його завершення?
Матеріали будуть відкриті ще протягом двох тижнів після завершення курсу.
Якою мовою викладається курс?
Курс викладається українською мовою з використанням матеріалів англійською мовою.
Які теми будуть розглядатись на вебінарі?
Теми будуть формуватися з найпоширеніших питань, які будуть виникати у слухачів протягом курсу, також у вас буде можливість поставити своє питання під час вебінару.
Яким чином буде відбуватися дизайнування бізнес-моделі для мого бізнесу?
Ви отримаєте доступ до спеціальної платформи, де потрібно буде відповісти на ключові питання, які стосуються вашого бізнесу. Опісля на основі ваших відповідей ви отримаєте готову модель разом зі зворотним зв’язком від викладачів курсу.
Який рівень англійської потрібен, щоб пройти курс?
Знання англійської на цьому курсі необов’язкове. Всі необхідні матеріали надаються українською, але рівень B1 або вище буде перевагою та поліпшить навчання.
Відгуки
LvBS
Це школа з європейськими цінностями та підходами, яка розвиває відкриту й відповідальну бізнес-спільноту в Україні вже понад 10 років.
Місія школи – «Україна на бізнес-карті світу, адже ми віримо, що лише сильні компанії з етичними підходами та глобальним мисленням здатні зміцнити Україну як всередині, так і її бренд на світовій мапі.
Львівська бізнес-школа УКУ – це про бізнес завтра, про цінності та етику в підприємливому середовищі, про людські таланти та зростання людей у компаніях.