Старт курсу 31 травня
Копірайтинг з нуля
Комплексна програма про креатив і роботу з комерційними, брендовими, медійними текстами від провідних спеціалістів сфери, які працювали з
MICROSOFT, HEINZ, BRAVOLLI, SAMSUNG, FEDORIV, ADRENALIN BROTHERS, FOLGA AGENCY.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись до наступного запуску курсу, залиште свої дані та ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється
До кінця продажів залишилось:
Про що цей курс?
Курс копірайтингу від Litosvita — можливість навчитися писати грамотні тексти для брендів, корпорацій, комерційних компаній та медіа. Лектори дадуть набір робочих інструментів для кожного етапу копірайтингу: від старту роботи над текстом і створення структури до редагування і креативних прийомів.
Програма найбільш пасує фахівцям, які тільки починають свій шлях в професії або хочуть систематизувати основи.
Формат курсу
- відеолекції
- онлайн-зустрічі з лектором
- чат-підтримка
- фінальне практичне завдання
Тривалість
4 тижні
7 модулів
5 годин відеолекцій
4 години Q&A
Ви навчитеся:
Користуватися практичними інструментами копірайтингу та сторітелінгу у своїй роботі та комунікації
Писати якісні та грамотні тексти на будь-які теми з різним обсягом та правильно робити акценти в інформації
Створювати круті назви, слогани, маніфести, контент для медіа, роликів, соціальних мереж, корпоративних сайтів та розсилок
Хто навчає?
Стаська Падалка
- Копірайтерка, авторка книги «В очікуванні копірайтера».
- У минулому — creative group head у креативному агентстві Arriba!
- Працювала з брендами Microsoft, Heinz, Yelli, Bravolli, Syngenta, Samsung, Varus, Norven, Bon Boisson та ін.
Запрошені експерти
Курс буде корисний:
Копірайтерам-початківцям, райтерам, SMM
Блогерам, журналістам
Маркетологам та комунікаційникам
Програма підходить тим, хто тільки починає працювати з текстом або хоче систематизувати основи.
Усім, хто працює з комерційними, брендовими, медійними, будь-якими (окрім художніх) текстами та всім, хто хоче заробляти на їхньому створенні.
Програма курсу
- що таке креатив;
- текст, що продає;
- копірайтер та його обов’язки;
- як стати копірайтером;
- сила історії = сила копірайтера;
- де працювати копірайтеру.
- функціональна безграмотність;
- типові помилки;
- слабкий текст;
- штампи.
- теорія трьох чернеток;
- текстове сміття;
- типові помилки в SMM.
- фонові знання;
- прецедентні феномени;
- стилістичні прийоми.
- що таке маніфест;
- бренди та довіра;
- інтонація бренду;
- як визначити інтонацію бренду;
- 7 дверей маніфесту.
- які слогани не треба робити;
- про що говорити в слогані;
- критерії ідеального слогана;
- прийоми генерації слоганів;
- чек-лист генерації слогана.
- key message та позиція;
- типи назв;
- критерії ідеальної назви;
- прийоми генерації назв;
- презентація назви.
Вартість курсу
Рання реєстрація до 11 травня включно
Старт курсу – 31 травня
Тривалість 4 тижні
Standard
- 7 модулів – 5 годин відеолекцій
- 4 Q&A вебінари з лекторкою, 1 година на тиждень
- Тести до кожної лекції для закріплення інформації
- 7 практичних завдань для самоопрацювання
- Чат-підтримка
- Презентації лекцій
- Сертифікат
Practice
- Фінальне практичне завдання з письмовим відгуком лекторки
- 7 модулів – 5 годин відеолекцій
- 4 Q&A вебінари з лекторкою, 1 година на тиждень
- Тести до кожної лекції для закріплення інформації
- 7 практичних завдань для самоопрацювання
- Чат-підтримка
- Презентації лекцій
- Сертифікат
Вартість пакету для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook, і ми підготуємо персональну оплату.
учасників
учасників
учасників
учасників
Відгуки слухачів
Litosvita
Освітня платформа, яка допомагає людям різних професій розвивати творчі навички, знаходити однодумців і натхнення. Головна мета — крок за кроком підвищувати рівень креативної освіти в українському суспільстві. Важливо, щоб україномовний контент став дедалі масовішим та якісним: книги, періодика, журналістика, кіно, серіали та навіть публікації звичайних людей в соціальних мережах.
Ми віримо, що глибокі, професійно зроблені тексти невідворотно завойовуватимуть серця своїх аудиторій, розширюватимуть та поглиблюватимуть український культурний простір в масовій свідомості. Заради цієї мети кожен робить те, що вміє краще за все. Ми вміємо робити якісні освітні курси й залучати на них кращих в країні експертів та лекторів з реальним практичним досвідом.