Основи цифрового маркетингу
Початок курсу: жовтень 2025
Відкрийте для себе можливості цифрового маркетингу за допомогою цього курсу для самостійного навчання від Академії EU4Digital, розробленого Інститутом Цифрового Маркетингу – провідним світовим постачальником освіти з цифрового маркетингу! Незалежно від того, чи є ви професіоналом, підприємцем чи просто прагнете орієнтуватися в сучасному цифровому середовищі, цей курс озброїть вас основними навичками, що необхідні для процвітання у світі, орієнтованому на цифрові технології.
У цьому 6-годинному курсі ви опануєте основи цифрового маркетингу, отримаєте практичні знання для ефективної взаємодії з клієнтами в цифровому середовищі, розглянете основи цифрової трансформації та стратегії на основі штучного інтелекту.
Відкрийте для себе можливості цифрового маркетингу за допомогою цього курсу для самостійного навчання від Академії EU4Digital, розробленого Інститутом Цифрового Маркетингу – провідним світовим постачальником освіти з цифрового маркетингу! Незалежно від того, чи є ви професіоналом, підприємцем чи просто прагнете орієнтуватися в сучасному цифровому середовищі, цей курс озброїть вас основними навичками, що необхідні для процвітання у світі, орієнтованому на цифрові технології.
У цьому 6-годинному курсі ви опануєте основи цифрового маркетингу, отримаєте практичні знання для ефективної взаємодії з клієнтами в цифровому середовищі, розглянете основи цифрової трансформації та стратегії на основі штучного інтелекту.
- Початок курсу: Доступно постійно
- Мова курсу: українська та англійська
- Після завершення: сертифікат
- Обсяг курсу: 6 годин
Про курс
Протягом цього курсу ви дослідите складну динаміку цифрового маркетингу, цифрової трансформації, даних та штучного інтелекту, які змінюють середовище, в якому функціонує кожна організація. Ми розглянемо основні складові організації, орієнтованої на цифрові технології, а також цифрові можливості, виклики та ризики, з якими стикаються окремі особи та організації під час навігації в сучасному швидкоплинному бізнес- та технологічному середовищі.
У курсі сфокусовано увагу на таких основних факторах будь-якої ініціативи з цифрової трансформації, як цифрові очікування споживачів, цифрові навички та цифрове мислення. До кінця цього курсу ви матимете всебічне розуміння цифрового середовища та стратегічні ідеї, необхідні для процвітання у світі, орієнтованому на цифрові технології.
Учасники, які отримають прохідний бал 70%, отримають цифрові сертифікати, що відповідають галузевим стандартам, які можна опублікувати на LinkedIn або включити до свого резюме.
Після завершення курсу cтуденти отримають сертифікат Prometheus. Крім того, вони можуть додатково обрати міжнародно визнану сертифікацію від Інституту Цифрового Маркетингу (DMI), зареєструвавшись на іспит DMI Essentials (англійська мова) за додаткову плату в розмірі 40 євро (без ПДВ).
На цьому курсі ви:
⦿ Зрозумієте, як цифрова трансформація впливає на окремих людей і організації.
⦿ Зрозумієте важливість онлайн-маркетингу для залучення, комунікації та утримання клієнтів.
⦿ Зрозумієте, як організації використовують соціальні мережі для залучення аудиторії та взаємодії з клієнтами.
⦿ Визначите переваги та труднощі прийняття мислення, що ґрунтується на даних.
⦿ Розвинете розуміння проблем, які виникають перед професіоналами та організаціями під час використання штучного інтелекту та інструментів на основі штучного інтелекту.
⦿ Визначите сфери, в яких можна застосовувати штучний інтелект для підвищення ефективності цифрових маркетингових кампаній.
⦿ Зрозумієте переваги стратегічного планування та впровадження гнучкого підходу до маркетингу в цифровому середовищі.
Донор курсу
На цьому курсі ви:
Зрозумієте, як цифрова трансформація впливає на окремих людей і організації.
Зрозумієте важливість онлайн-маркетингу для залучення, комунікації та утримання клієнтів.
Зрозумієте, як організації використовують соціальні мережі для залучення аудиторії та взаємодії з клієнтами.
Визначите переваги та труднощі прийняття мислення, що ґрунтується на даних.
Розвинете розуміння проблем, які виникають перед професіоналами та організаціями під час використання штучного інтелекту та інструментів на основі штучного інтелекту.
Визначите сфери, в яких можна застосовувати штучний інтелект для підвищення ефективності цифрових маркетингових кампаній.
Зрозумієте переваги стратегічного планування та впровадження гнучкого підходу до маркетингу в цифровому середовищі.
Цей курс буде цікавий
Для приватних осіб та співробітників з країн Східного партнерства
які прагнуть поглибити свої знання з цифрового маркетингу та сприяти ефективній роботі своєї організації.
Власників бізнесу, підприємців або фахівців з маркетингу з країн Східного партнерства
які прагнуть використовувати цифрові канали для зростання доходів, розширення своєї присутності в Інтернеті та залучення нових клієнтів.
Усіх, хто з країн Східного партнерства
зацікавлений в опануванні стратегій цифрового маркетингу для розвитку сучасної цифрової економіки.
Програма курсу
Модуль 1: Можливості, що їх відкривають цифрові технології
·
Модуль 2: Розуміння та адаптація до мінливого споживчого середовища
·
Модуль 3: Розвиток соціальних мереж та онлайн-покупок
·
Модуль 4: Збирання даних та забезпечення відповідності кібербезпеці
·
Модуль 5: Вплив штучного інтелекту на організації
·
Модуль 6: Цифрова стратегія як дороговказ для організацій
·
Інформація про авторів
Інститут Цифрового Маркетингу
Інститут цифрового маркетингу є провідним світовим провайдером освіти з цифрового маркетингу.
Програма EU4Digital
Ініціатива EU4Digital є флагманською регіональною програмою ЄС з підтримки цифрової трансформації та гармонізації цифрових ринків у країнах, що входять до спільної політичної ініціативи Східного партнерства (Eastern Partnership).
Поширені запитання
Курс безкоштовний?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Яка тривалість курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги