Старт курсу: 4 квітня
QA Manual
Здобудьте ґрунтовні знання і практичні навички, достатні для отримання роботи фахівця з тестування вебпродуктів. Курс ідеально підійде для швидкого старту в IT.
Програма розроблена у партнерстві з GlobalLogic — випускники курсу з найвищими результатами отримають шанс долучитися до проєктів компанії.
Реєстрацію завершено. Залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
До закінчення продажів залишилося:
До кінця продажів залишилося:
Що ви вивчите?
- Організацію та методології розробки програмного забезпечення
- Принципи та завдання тестування
- Архітектуру програмних рішень та рівні тестування
- Види тестувань та управління тестуванням
- Дефекти та роботу з дефектами
- Системи моніторингу, контролю та забезпечення якості
- Мобільні та вебдодатки, основи їхнього тестування
- Вебтехнології HTTP, XML, HTML, CSS, JavaScript
- Бази даних та SQL
- Основи віртуалізації та принципи функціонування хмарних сервісів
- Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні та рекомендації щодо розвитку кар’єри
- Бонусні мінікурси «Працевлаштування в IT» та «Англійська в IT»
Формат курсу
• Відеолекції
• Практичні завдання
• Тестування
• Воркшопи та Q&A сесії з лектором
• Матеріали для самостійного опрацювання
• Чат-підтримка в Slack
• Презентації лекцій
• Іменний сертифікат
Тривалість
• 12 тижнів
• 130+ відеолекцій
• 18 модулів
Що таке QA Manual?
Тестування програмного забезпечення необхідне для того, щоб перевірити практично, чи відповідає ПЗ задумам і вимогам проєкту, чи воно є достатньо надійним і зручним та чи готове до презентації користувачам. Тестування дозволяє знайти та виправити дефекти, щоб оцінити і підвищити якість продукту, що розробляється.
Manual QA (ручне тестування програмного забезпечення) – це напрям роботи в IT, що передбачає перегляд програмного забезпечення на предмет помилок, дефектів і вразливостей.
Тестувальники вручну перевіряють програмне забезпечення як спеціалісти тестування, а також як користувачі, контролюючи якість його роботи. Перевага методу — спеціалісту не потрібно володіти мовами програмування та глибокими технічними знаннями, тож для отримання першої роботи від початку навчання вам знадобиться лише 12 тижнів.
Чому варто обрати курс «QA Manual»?
Створено у партнерстві з GlobalLogic
Компанія є лідером у сфері цифрової інженерії, стала №1 ІТ-роботодавцем у 2020 та 2021 році та ввійшла до трійки найбільших ІТ-компаній України.
Можливість працевлаштування
Випускники курсу матимуть достатньо знань для позиції Trainee на ІТ-ринку, а найкращі з них зможуть пройти інтерв’ю та доєднатися до проєктів GlobalLogic.
Оптимальний старт IT кар’єри
За умови старанного проходження курсу і виконання всіх завдань ви зможете претендувати на першу роботу вже через 12 тижнів!
Кар’єрні перспективи
Тільки за минулий рік кількість пропозицій роботи для тестувальників згідно з даними Dou збільшилася майже вдвічі: з 6340 до 11201.
Співвідношення ціна/якість
Гарантуємо одну з найвигідніших цінових пропозицій на ринку при незмінно високій якості освітнього продукту: ми перевіряли!
Навчання українською
Підтримуємо українське: вивчайте IT рідною мовою
Для кого цей курс?
Початківці в IT
курс викладається простою мовою і націлений на розуміння людьми навіть без технічного досвіду
Інші спеціалісти
які хочуть змінити рід діяльності, втілити власні амбіції та здобути більш затребувану та перспективну роботу
QA Manual (ручне тестування) — найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT. Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю на позицію тестувальника програмного забезпечення.
Після проходження курсу ви:
Ознайомитеся з технологіями та інструментами автоматизації тестування
Навчитеся розробляти API- та UI-автоматичні сценарії
Зможете працювати з базами даних
Вивчите Python на початковому рівні
Зможете претендувати на посади Trainee/Junior QA Auto у компаніях, які розробляють вебпродукти
Кожен слухач, що виконував завдання, матиме репозиторій із готовим і робочим фреймворком, який можна додати до портфоліо.
Ще більше практики і живого спілкування!
- 15+ практичних завдань
Протягом курсу вам буде необхідно виконати понад 15 практичних завдань, які охоплюють весь обсяг вивченого матеріалу. Це дозволить вам сформувати міцні практичні навички для впевненого проходження співбесід і отримання першої роботи QA manual. - Воркшопи та QA-сесії з лектором
Записані відеолекції та практичні завдання на курсі ми доповнили воркшопами та QA-сесіями, де ви у реальному часі матимете змогу поставити запитання лекторам. - Супровід авторів в чаті курсу
Відтепер можна не боятись незрозумілих завдань і питань «в нікуди». Лектори відкриті для спілкування і завжди готові прийти на допомогу в чаті курсу. Спілкуйтесь у колі однодумців, отримуйте зворотній звʼязок, знайомтеся з майбутніми колегами!
Чому варто обрати платний курс від Prometheus?
Системність
Розрізнені статті, вебінари, відео, які ви знайдете у відкритому доступі, не дадуть можливості крок за кроком системно засвоїти тему. Самостійно важко побудувати навчальну програму: цим займається команда методистів Prometheus у співпраці з авторами освітніх курсів.
Мотивація і дисципліна
Скільки корисних безкоштовних матеріалів у вас додано в закладки і збережено на компʼютері — і скільки з них ви пройшли? Дедлайни, розклад занять (а також бажання отримати сертифікат від Prometheus) мотивують виконувати домашні завдання вчасно і регулярно приділяти час навчанню.
Якість
Ми обираємо кращих експертів з теми курсу, тому можемо гарантувати якість, доступність та актуальність матеріалів — на відміну від публікацій у відкритому доступі, які можуть бути створені копірайтерами, некомпетентними в темі, що вивчається.
Зворотний звʼязок
При вивченні нової теми у вас неодмінно виникне цілий ряд питань. Наші лектори забезпечують зворотний зв’язок через чат-підтримку в Slack, живі вебінари, Q&A-сесії.
Допомога в карʼєрі
На курсі ви отримаєте корисні карʼєрні поради. А в разі успішного завершення програми одержите іменний диплом, який стане вагомим аргументом для роботодавця. Найкращі випускники курсу будуть запрошені на співбесіду в компанію GlobalLogic.
Навчайтеся в найкращих

Антон Мужайло
- 11 років в індустрії тестування (автоматизація, управління тестуванням і технічний консалтинг)
- архітектор рішень з забезпечення якості в GlobalLogic
- переможець премії Ukrainian IT Awards 2019 року в номінації Quality Assurance
- працював з низкою відомих брендів, серед яких Avid, Volvo, Ericsson
- викладач тестування з 7-річним досвідом
- навчив тестування понад 1500 студентів
Програма курсу
1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові
2.0. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.1. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.2. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.3. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.4. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.5. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ
3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)
4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI
5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель
6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)
7.1. Тест-стратегія
7.2. Тест-план
7.3. Тест-кейс
7.4. Звіт про дефект
8.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
8.1.1. Тестування вимог та документації користувача
8.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
8.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
8.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
8.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
8.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
8.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
8.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)
9.1. Що таке дефект
9.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
9.3. Життєвий цикл дефектів
9.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA
10.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
10.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
10.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
10.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
10.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
10.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
10.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
10.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
10.4. Техніки за принципом білої скриньки
10.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
10.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
10.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
10.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
10.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
10.6. Вибір техніки тест-дизайну
11.1. Критерії закінчення тестування
11.2. Оцінювання тестових зусиль
11.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
11.4. Управління ризиками у тестуванні
11.5. Інструментарій з тестування
12.1. Пошук та вибір вакансії
12.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
12.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
12.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість
13.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
13.2. Види баз даних
13.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
13.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних.
13.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
13.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
13.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
13.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
13.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
13.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних
14.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
14.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
14.3. Опис технологій, на яких будується front-end
14.4. Веббраузер та як він функціонує
14.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
14.6. Опис технологій, на яких будується back-end
14.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
14.8. Особливості тестування вебдодатків
15.1. Що таке HTTP
15.1.1. в чому суть та задача HTTP
15.1.2. Структура HTTP повідомлення: тип повідомлення, його заголовок та тіло (head та body)
15.1.3. Основні методи HTTP
15.1.4. Відповідь на HTTP-повідомлення та його класи кодів
15.1.5. Приклад HTTP діалогу. Практичний вебінар
15.2. Що таке XML
15.2.1. В чому суть та задача XML
15.2.2. Основи синтаксису XML. Елементи та атрибути
15.2.3. XML XPath
15.3. Вебтехнології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
15.3.1. Що таке HTML
15.3.2. Основи синтаксису HTML, порівняння з XML
15.3.3. Стилі HTML. Що таке CSS
15.3.4. Основи синтаксису CSS
15.3.5. Що таке JavaScript
15.3.6. Практикум: Приклад застосування вебтехнології для візуалізації контенту
16.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
16.2. Мобільні операційні системи та їх різниця
16.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
16.4. Особливості тестування мобільних додатків
16.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої
17.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності
17.2. З чого складається Linux
17.3. Linux та Unix. Дистрибутиви
17.4. Як працювати з командним рядком
17.5. Базові операції з файловою системою
17.6. Практикум: Робота в середовищі Linux.
18.1. Що таке віртуалізація та її суть
18.2. Які існують типи віртуалізації
18.3. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
18.4. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
18.5. Практикум: Робота з віртуальними машинами у хмарному середовищі.
- Загальний огляд рекрутингу в ІТ
- Де шукати вакансії
- Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
- Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
- Як презентувати себе на співбесіді
- Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
- Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
- Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
- Як листуватися з клієнтами
- Як спілкуватися з командою
*Матеріали будуть доступні після отримання сертифіката.
Програма курсу
1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові
2.0. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.1. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.2. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.3. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.4. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.5. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ
3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)
4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI
5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель
6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)
Unit 6А. Тестова документація
6А.1. Тест-стратегія
6А.2. Тест-план
6А.3. Тест-кейс
6А.4. Звіт про дефект
7.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
7.1.1. Тестування вимог та документації користувача
7.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
7.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
7.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
7.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
7.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
7.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
7.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)
8.1. Що таке дефект
8.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
8.3. Життєвий цикл дефектів
8.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA
9.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
9.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
9.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
9.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
9.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
9.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
9.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
9.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
9.4. Техніки за принципом білої скриньки
9.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
9.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
9.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
9.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
9.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
9.6. Вибір техніки тест-дизайну
10.1. Критерії закінчення тестування
10.2. Оцінювання тестових зусиль
10.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
10.4. Управління ризиками у тестуванні
10.5. Інструментарій з тестування
11.1. Пошук та вибір вакансії
11.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
11.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
11.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість
12.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
12.2. Види баз даних
12.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
12.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних.
12.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
12.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
12.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
12.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
12.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
12.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних
13.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
13.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
13.3. Опис технологій, на яких будується front-end
13.4. Веббраузер та як він функціонує
13.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
13.6. Опис технологій, на яких будується back-end
13.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
13.8. Особливості тестування вебдодатків
14.1. Що таке HTTP
14.1.1. в чому суть та задача HTTP
14.1.2. Структура HTTP повідомлення: тип повідомлення, його заголовок та тіло (head та body)
14.1.3. Основні методи HTTP
14.1.4. Відповідь на HTTP-повідомлення та його класи кодів
14.1.5. Приклад HTTP діалогу. Практичний вебінар
14.2. Що таке XML
14.2.1. В чому суть та задача XML
14.2.2. Основи синтаксису XML. Елементи та атрибути
14.2.3. XML XPath
14.3. Веб-технології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
14.3.1. Що таке HTML
14.3.2. Основи синтаксису HTML, порівняння з XML
14.3.3. Стилі HTML. Що таке CSS
14.3.4. Основи синтаксису CSS
14.3.5. Що таке JavaScript
14.3.6. Приклад застосування веб-технології для візуалізації контенту. Практичний вебінар
15.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
15.2. Мобільні операційні системи та їх різниця
15.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
15.4. Особливості тестування мобільних додатків
15.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої
16.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності
16.2. З чого складається Linux
16.3. Linux та Unix. Дистрибутиви
16.4. Як працювати з командною строкою
16.5. Базові операції з файловою системою
16.6. Робота в середовищі Linux. Практичний вебінар
17.1. Що таке віртуалізація та її суть
17.2. Які існують типи віртуалізації
17.3. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
17.4. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
17.5. Робота з віртуальними машинами у хмарному середовищі. Практичний вебінар
Ви також можете отримати стипендію на навчання від USAID та WNISEF
На безкоштовне навчання можуть претендувати:
Українські жінки, що постраждали від війни
Українці та українки, які виїхали з тимчасово окупованих територій і були зареєстровані там станом на 24.02.2022
Українці та українки, що отримали статус внутрішньо переміщеної особи чи право тимчасового захисту за кордоном України після 24.02.2022
Військовослужбовці, які беруть участь в російсько-українській війні чи були учасниками АТО/ООС/російсько-української війни, а також члени їхніх сімей (батьки, дружина/чоловік, діти)
Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.
Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.
Вартість курсу
Рання вартість діє до 13 березня
Тривалість курсу – 3 тижні
Standard
- 130+ відеолекцій
- 18 модулів
- Практичні завдання
- Тестування
- 1 воркшоп з лектором
- 1 Q&A сесія з лектором
- Чат-підтримка в Slack
- Матеріали для самостійного опрацювання
- Презентації лекцій
- Іменний сертифікат
- Мінікурс «Працевлаштування в IT»
- Мінікурс «Англійська в IT»
Спробувати безкоштовно
Premium
- 130+ відеолекцій
- 18 модулів
- Практичні завдання
- Тестування
- 2 воркшопи з лектором
- 2 Q&A сесії з лектором
- Чат-підтримка в Slack
- Матеріали для самостійного опрацювання
- Презентації лекцій
- Іменний сертифікат
- Мінікурс «Працевлаштування в IT»
- Мінікурс «Англійська в IT»
Спробувати безкоштовно
Basic
- 130+ відеолекцій
- 18 модулів
- Практичні завдання
- Тестування
- 1 воркшоп з лектором
- 1 Q&A сесія з лектором
- Чат-підтримка в Slack
- Матеріали для самостійного опрацювання
- Презентації лекцій
- Іменний сертифікат
- Міні-курс «Працевлаштування в IT»
- Міні-курс «Англійська в IT»
Спробувати безкоштовно
Premium
- 130+ відеолекцій
- 18 модулів
- Практичні завдання
- Тестування
- 2 воркшопи з лектором
- 2 Q&A сесії з лектором
- Чат-підтримка в Slack
- Матеріали для самостійного опрацювання
- Презентації лекцій
- Іменний сертифікат
- Міні-курс «Працевлаштування в IT»
- Міні-курс «Англійська в IT»
Спробувати безкоштовно
Стипендія
- 130+ відеолекцій
- 18 модулів
- Практичні завдання
- Тестування
- 2 воркшопи з лектором
- 2 Q&A сесії з лектором
- Чат-підтримка в Slack
- Матеріали для самостійного опрацювання
- Презентації лекцій
- Іменний сертифікат
- Міні-курс «Працевлаштування в IT»
- Міні-курс «Англійська в IT»
Безкоштовний тиждень
Партнер курсу

GlobalLogic
Курс розроблено разом із нашим партнером GlobalLogic — лідером у сфері цифрової інженерії.
Центральний офіс компанії знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу.
GlobalLogic розвиває соціальні інновації за допомогою даних і технологій, щоб підвищувати якість життя людей у всьому світі.
Ключові індустрії компанії: медицина, автомобільна промисловість, телекомунікації, медіа, фінанси і банкінг та інше.
- #1 IT-роботодавець у 2020 та 2021 роках
За результатами опитування міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research - TOP-3 найбільших IT-компаній України
За результатами дослідження dou.ua - TOP-3 найбільш привабливих роботодавців
За версією студентів за результатами дослідження EY Best Employer Survey - TOP HR Brand
За результатами премії “HR-бренд Україна” від grc.ua - TOP-25 найкращих роботодавців
За результатами дослідження, опублікованого у рейтингу видання Forbes Ukraine «50 найкращих роботодавців» - TOP-25 найкращих роботодавців для талантів до 25 років
за версією STUD-POINTTOP HR Brand
Відгуки про курс
Еліас Гарнага
IT-юрист, адвокатЕліас Гарнага
IT-юрист, адвокатКатерина Кот
ДоценткаКатерина Кот
ДоценткаГанна Добряк
Світчерка, випускниця курсуГанна Добряк
Світчерка, випускниця курсуСвітлана Митка
Світлана Митка
Наталя Гриценко
Економістка та майбутня QA-спеціалісткаНаталя Гриценко
Економістка та майбутня QA-спеціалісткаЗоряна Василенко
Майбутня manual QA EngineerЗоряна Василенко
Майбутня manual QA EngineerПопулярні запитання
Як проходить навчання?
Навчання проходить в онлайн-форматі у вигляді лекцій у записі, які будуть відкриватися поетапно кожного навчального тижня. Про розклад воркшопів і вебінарів з лектором учасники дізнаються на старті курсу.
Який графік проходження курсу?
Доступ до начальних матеріалів відкривається поступово щотижня. Тривалість навчання – 12 тижнів.
Скільки часу матеріали курсу будуть доступні після його завершення?
Матеріали будуть доступні для слухачів після завершення курсу без обмежень по часу.
Якою мовою викладається курс?
Курс викладається українською мовою. Додаткові матеріали для самостійного опрацювання наведено англійською мовою.
Чи підходить курс для людей, які не мають жодного досвіду в IT?
Так, курс розроблений саме для таких слухачів. QA Manual (ручне тестування) – найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT.
Чи достатньо цього курсу, щоб розпочати пошук роботи?
Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю і побудови кар’єри на позиції тестувальника (QA Manual).
Як проходить навчання
Навчальний кабінет Prometheus
Після придбання курсу ви отримаєте доступ до персонального кабінету, в якому зібрані всі відео, завдання та додаткові навчальні матеріали.

Зворотний зв’язок
Ви зможете поставити запитання на вебінарі чи в чаті, а також спілкуватися з іншими студентами курсу у закритій спільноті.
Будь-де та будь-коли
Переглядайте відеолекції курсу та виконуйте завдання у зручний для вас час. Завантажте наші мобільні застосунки, щоб продовжити навчатися дорогою на роботу чи під час подорожі.
Сертифікат
Успішно виконавши всі завдання курсу, ви отримаєте сертифікат, який ви зможете з гордістю додати до свого резюме.

Соціальна відповідальність
Доходи від продажу курсів Prometheus+ дозволяють нам підтримувати та розвивати безкоштовні курси Prometheus: від критичного мислення і підприємництва до підвищення кваліфікації вчителів і лікарів.

Залучення технічної експертизи GlobalLogic відбувалося на безоплатній основі та здійснювалося в рамках сприяння компанією GlobalLogic розвитку освіти та науки в Україні. GlobalLogic не є отримувачем грошових коштів чи інших матеріальних вигод від продажу курсу «QA Manual».
Prometheus це
Нагадайте про старт
Співробітники цих компаній навчаються в нас






