Старт курсу: 1 листопада

QA Manual від GlobalLogic

Здобудьте ґрунтовні знання і практичні навички, достатні для отримання роботи фахівця з тестування вебпродуктів. Курс ідеально підійде для швидкого старту в IT.

Програма розроблена разом із GlobalLogic — лідером у сфері цифрової інженерії. Компанія входить до ТОП-3 найбільших IT-компаній України та стала єдиною з трійки лідерів, що зростає в людях навіть у часи війни.

Випускники курсу з найвищими результатами отримають шанс долучитися до проєктів компанії GlobalLogic.

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

До старту курсу залишилося:

До кінця продажів залишилося:

Що ви вивчите?

  • Організацію та методології розробки програмного забезпечення 
  • Принципи та завдання тестування 
  • Архітектуру програмних рішень та рівні тестування
  • Види тестувань та управління тестуванням
  • Дефекти та роботу з дефектами
  • Системи моніторингу, контролю та забезпечення якості
  • Мобільні та вебдодатки, основи їхнього тестування
  • Вебтехнології HTTP, XML, HTML, CSS, JavaScript
  • Бази даних та SQL
  • Основи віртуалізації та принципи функціонування хмарних сервісів
  • Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні та рекомендації щодо розвитку кар’єри
  • Бонусні міні-курси «Працевлаштування в IT» та «Англійська в IT»

Формат курсу

• Відеолекції
• Практичні завдання
• Тестування
• Воркшопи та Q&A сесії з лектором
• Матеріали для самостійного опрацювання
• Чат-підтримка в Slack
• Презентації лекцій
• Іменний сертифікат

Тривалість

• 12 тижнів
• 130+ відеолекцій
• 18 модулів

Що таке QA Manual?

Тестування програмного забезпечення необхідне для того, щоб перевірити практично, чи відповідає ПЗ задумам і вимогам проєкту, чи воно є достатньо надійним і зручним та чи готове до презентації користувачам. Тестування дозволяє знайти та виправити дефекти, щоб оцінити і підвищити якість продукту, що розробляється. 

Manual QA (ручне тестування програмного забезпечення) – це напрям роботи в IT, що передбачає перегляд програмного забезпечення на предмет помилок, дефектів і вразливостей.

Тестувальники вручну перевіряють програмне забезпечення як спеціалісти тестування, а також як користувачі, і контролюють якість його роботи. Перевага методу — спеціалісту не потрібно володіти мовами програмування та глибокими технічними знаннями, тож для отримання першої роботи від початку навчання вам знадобиться лише 12 тижнів.

Чому варто обрати курс «QA Manual від GlobalLogic»?

Створено з GlobalLogic

Компанія є лідером у сфері цифрової інженерії, стала №1 ІТ-роботодавцем у 2020 та 2021 році та увійшла у трійку найбільших ІТ-компаній України.

Можливість працевлаштування

Випускники курсу матимуть достатньо знань для позиції Trainee на ІТ-ринку, а найкращі з них зможуть пройти інтерв’ю та доєднатися до проєктів GlobalLogic.

Оптимальний старт IT кар’єри

За умови старанного проходження курсу і виконання всіх завдань ви зможете претендувати на першу роботу вже через 12 тижнів!

Навчання у найкращих

Матеріали підготовлені Антоном Мужайло, що займає позицію старшого архітектора програмних рішень та є головою практики з якості в компанії GlobalLogic в європейському регіоні

Живе спілкування

На вас чекають онлайн воркшопи, Q&A-сесії, а також допомога щодо навчання в чаті курсу

Кар’єрні перспективи

Тільки за минулий рік кількість пропозицій роботи для тестувальників згідно з даними Dou збільшилася майже вдвічі: з 6340 до 11201

Співвідношення ціна/якість

Гарантуємо одну з найвигідніших цінових пропозицій на ринку при незмінно високій якості освітнього продукту: ми перевіряли!

Навчання українською

Підтримуємо українське: вивчайте IT рідною мовою

Для кого цей курс?

Початківці в IT

курс викладається простою мовою і націлений на розуміння людьми навіть без технічного досвіду

Інші спеціалісти

які хочуть змінити рід діяльності, втілити власні амбіції та здобути більш затребувану та перспективну роботу

QA Manual (ручне тестування) — найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT. Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю на позицію тестувальника програмного забезпечення.

Після проходження курсу ви:

Ознайомитеся з технологіями та інструментами автоматизації тестування

Навчитеся розробляти API- та UI-автоматичні сценарії

Зможете працювати з базами даних

Вивчите Python на початковому рівні

Зможете претендувати на посади Trainee/Junior QA Auto у компаніях, які розробляють вебпродукти

Кожен слухач, що виконував завдання, матиме репозиторій із готовим і робочим фреймворком, який можна додати до портфоліо.

Навчайтеся в найкращих

Антон Мужайло

Антон Мужайло

  • 11 років в індустрії тестування (автоматизація, управління тестуванням і технічний консалтинг)
  • архітектор рішень з забезпечення якості в GlobalLogic
  • переможець премії Ukrainian IT Awards 2019 року в номінації Quality Assurance
  • працював з низкою відомих брендів, серед яких Avid, Volvo, Ericsson
  • викладач тестування з 7-річним досвідом
  • навчив тестуванню понад 1500 студентів

Програма курсу

1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові

2.0. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.1. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.2. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.3. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.4. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.5. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ

3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)

4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI

5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall‎»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель

6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)

7.1. Тест-стратегія
7.2. Тест-план
7.3. Тест-кейс
7.4. Звіт про дефект

8.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
8.1.1. Тестування вимог та документації користувача
8.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
8.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
8.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
8.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
8.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
8.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
8.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)

9.1. Що таке дефект
9.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
9.3. Життєвий цикл дефектів
9.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA

10.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
10.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
10.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
10.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
10.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
10.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
10.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
10.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
10.4. Техніки за принципом білої скриньки
10.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
10.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
10.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
10.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
10.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
10.6. Вибір техніки тест-дизайну

11.1. Критерії закінчення тестування
11.2. Оцінювання тестових зусиль
11.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
11.4. Управління ризиками у тестуванні
11.5. Інструментарій з тестування

12.1. Пошук та вибір вакансії
12.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
12.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
12.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість

13.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
13.2. Види баз даних
13.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
13.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних.
13.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
13.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
13.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
13.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
13.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
13.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних

14.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
14.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
14.3. Опис технологій, на яких будується front-end
14.4. Веббраузер та як він функціонує
14.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
14.6. Опис технологій, на яких будується back-end
14.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
14.8. Особливості тестування вебдодатків

15.1. Що таке HTTP
15.1.1. в чому суть та задача HTTP
15.1.2. Структура HTTP повідомлення: тип повідомлення, його заголовок та тіло (head та body)
15.1.3. Основні методи HTTP
15.1.4. Відповідь на HTTP-повідомлення та його класи кодів
15.1.5. Приклад HTTP діалогу. Практичний вебінар
15.2. Що таке XML
15.2.1. В чому суть та задача XML
15.2.2. Основи синтаксису XML. Елементи та атрибути
15.2.3. XML XPath
15.3. Веб-технології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
15.3.1. Що таке HTML
15.3.2. Основи синтаксису HTML, порівняння з XML
15.3.3. Стилі HTML. Що таке CSS
15.3.4. Основи синтаксису CSS
15.3.5. Що таке JavaScript
15.3.6. Практикум: Приклад застосування веб-технології для візуалізації контенту.

16.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
16.2. Мобільні операційні системи та їх різниця
16.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
16.4. Особливості тестування мобільних додатків
16.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої

17.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності
17.2. З чого складається Linux
17.3. Linux та Unix. Дистрибутиви
17.4. Як працювати з командною строкою
17.5. Базові операції з файловою системою
17.6. Практикум: Робота в середовищі Linux. 

18.1. Що таке віртуалізація та її суть
18.2. Які існують типи віртуалізації
18.3. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
18.4. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
18.5. Практикум: Робота з віртуальними машинами у хмарному середовищі. 

  • Загальний огляд рекрутингу в ІТ
  • Де шукати вакансії
  • Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
  • Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
  • Як презентувати себе на співбесіді
  • Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
  • Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
  • Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
  • Як листуватися з клієнтами
  • Як спілкуватися з командою

*Матеріали будуть доступні після отримання сертифіката.

Програма курсу

1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові

2.0. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.1. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.2. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.3. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.4. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.5. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ

3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)

4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI

5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall‎»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель

6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)

Unit 6А. Тестова документація
6А.1. Тест-стратегія
6А.2. Тест-план
6А.3. Тест-кейс
6А.4. Звіт про дефект

7.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
7.1.1. Тестування вимог та документації користувача
7.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
7.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
7.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
7.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
7.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
7.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
7.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)

8.1. Що таке дефект
8.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
8.3. Життєвий цикл дефектів
8.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA

9.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
9.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
9.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
9.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
9.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
9.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
9.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
9.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
9.4. Техніки за принципом білої скриньки
9.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
9.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
9.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
9.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
9.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
9.6. Вибір техніки тест-дизайну

10.1. Критерії закінчення тестування
10.2. Оцінювання тестових зусиль
10.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
10.4. Управління ризиками у тестуванні
10.5. Інструментарій з тестування

11.1. Пошук та вибір вакансії
11.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
11.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
11.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість

12.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
12.2. Види баз даних
12.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
12.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних.
12.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
12.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
12.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
12.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
12.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
12.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних

13.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
13.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
13.3. Опис технологій, на яких будується front-end
13.4. Веббраузер та як він функціонує
13.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
13.6. Опис технологій, на яких будується back-end
13.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
13.8. Особливості тестування вебдодатків

14.1. Що таке HTTP
14.1.1. в чому суть та задача HTTP
14.1.2. Структура HTTP повідомлення: тип повідомлення, його заголовок та тіло (head та body)
14.1.3. Основні методи HTTP
14.1.4. Відповідь на HTTP-повідомлення та його класи кодів
14.1.5. Приклад HTTP діалогу. Практичний вебінар
14.2. Що таке XML
14.2.1. В чому суть та задача XML
14.2.2. Основи синтаксису XML. Елементи та атрибути
14.2.3. XML XPath
14.3. Веб-технології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
14.3.1. Що таке HTML
14.3.2. Основи синтаксису HTML, порівняння з XML
14.3.3. Стилі HTML. Що таке CSS
14.3.4. Основи синтаксису CSS
14.3.5. Що таке JavaScript
14.3.6. Приклад застосування веб-технології для візуалізації контенту. Практичний вебінар

15.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
15.2. Мобільні операційні системи та їх різниця
15.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
15.4. Особливості тестування мобільних додатків
15.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої

16.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності
16.2. З чого складається Linux
16.3. Linux та Unix. Дистрибутиви
16.4. Як працювати з командною строкою
16.5. Базові операції з файловою системою
16.6. Робота в середовищі Linux. Практичний вебінар

17.1. Що таке віртуалізація та її суть
17.2. Які існують типи віртуалізації
17.3. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
17.4. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
17.5. Робота з віртуальними машинами у хмарному середовищі. Практичний вебінар

Ви також можете отримати стипендію на навчання від USAID та WNISEF

На безкоштовне навчання можуть претендувати:

Українські жінки, що постраждали від війни

Українці та українки, які виїхали з тимчасово окупованих територій і були зареєстровані там станом на 24.02.2022

Українці та українки, що отримали статус внутрішньо переміщеної особи чи право тимчасового захисту за кордоном України після 24.02.2022

Військовослужбовці, які беруть участь в російсько-українській війні чи були учасниками АТО/ООС/російсько-української війни, а також члени їхніх сімей (батьки, дружина/чоловік, діти)

Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.

Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.

Вартість курсу

Рання вартість діє до 3 жовтня

Тривалість курсу – 3 тижні

Basic
6200 грн
  • 130+ відеолекцій
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 1 воркшоп з лектором
  • 1 Q&A сесія з лектором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Міні-курс «Працевлаштування в IT»
  • Міні-курс «Англійська в IT‎»
Нагадати про старт
Premium
8600 грн
  • 130+ відеолекцій
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 2 воркшопи з лектором
  • 2 Q&A сесії з лектором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Міні-курс «Працевлаштування в IT»
  • Міні-курс «Англійська в IT‎»
Нагадати про старт
Basic
6200 грн
  • 130+ відеолекцій
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 1 воркшоп з лектором
  • 1 Q&A сесія з лектором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Міні-курс «Працевлаштування в IT»
  • Міні-курс «Англійська в IT‎»
Придбати
Спробувати безкоштовно
Premium
8600 грн
  • 130+ відеолекцій
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 2 воркшопи з лектором
  • 2 Q&A сесії з лектором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Міні-курс «Працевлаштування в IT»
  • Міні-курс «Англійська в IT‎»
Придбати
Спробувати безкоштовно
Стипендія
0 грн
  • 130+ відеолекцій
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 2 воркшопи з лектором
  • 2 Q&A сесії з лектором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Міні-курс «Працевлаштування в IT»
  • Міні-курс «Англійська в IT‎»
Подати заявку
Безкоштовний тиждень

Партнер курсу

GlobalLogic

Курс розроблено разом із нашим партнером GlobalLogic — лідером у сфері цифрової інженерії. 

Центральний офіс компанії знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. 

GlobalLogic розвиває соціальні інновації за допомогою даних і технологій, щоб підвищувати якість життя людей у всьому світі. 
Ключові індустрії компанії: медицина, автомобільна промисловість, телекомунікації, медіа, фінанси і банкінг та інше.


  • #1 IT-роботодавець у 2020 та 2021 роках
    За результатами опитування міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research
  • TOP-3 найбільших IT компаній України
    За результатами дослідження dou.ua
  • TOP-3 найбільш привабливих роботодавців
    За версією студентів за результатами дослідження EY Best Employer Survey
  • TOP HR Brand
    За результатами премії “HR-бренд Україна” від grc.ua
  • TOP-25 найкращих роботодавців
    За результатами дослідження, опублікованого у рейтингу видання Forbes Ukraine «50 найкращих роботодавців»
  • TOP-25 найкращих роботодавців для талантів до 25 років
    за версією STUD-POINTTOP HR Brand

Навчання проходить в онлайн-форматі у вигляді лекцій у записі, які будуть відкриватися поетапно кожного навчального тижня. Про розклад  воркшопів і вебінарів з лектором учасники дізнаються на старті курсу.

Доступ до начальних матеріалів відкривається поступово щотижня. Тривалість навчання – 12 тижнів.

Матеріали будуть доступні для слухачів після завершення курсу без обмежень по часу.

Курс викладається українською мовою. Додаткові матеріали для самостійного опрацювання наведено англійською мовою.

Так, курс розроблений саме для таких слухачів. QA Manual (ручне тестування) – найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT. 

Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю і побудови кар’єри на позиції тестувальника (QA Manual).

Як проходить навчання

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт




    Співробітники цих компаній навчаються в нас