- Головна
- Курси
- Prometheus+
- ...
- Менеджер з маркетингу
Менеджер з маркетингу
За 7 тижнів отримайте базові знання і навички, щоб претендувати на стартові позиції у відділах маркетингу. Опануйте вміння, які дозволять закривати реальні маркетингові потреби українського бізнесу. Навчайтеся за підтримки маркетологів-практиків з команди, що створила і розвиває бренд COMFY.
- Головна
- Курси
- Prometheus+
- ...
- Менеджер з маркетингу
Менеджер з маркетингу
Курс-професія від COMFY
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 7 тижнів
До старту курсу залишилося:
- 00днів
- 00годин
- 00хвилин
- 00секунд
У результаті ви отримаєте
Ефективні навички тайм-менеджменту для продуктивної організації свого часу.
Поліпшені комунікативні навички для взаємодії з колегами та партнерами.
Здатність до аналітичного мислення для вирішення складних завдань.
Навички швидкого навчання для швидкої адаптації до нових знань.
Орієнтацію на постійний розвиток та професійне зростання.
Розуміння основ кар'єрного планування для досягнення довгострокових цілей.
ПРО КУРС
Менеджер з маркетингу (Marketing Manager) відповідає за те, щоб продукти або послуги компанії знаходили свою аудиторію і були успішно реалізовані на ринку. Він бере участь у розробці маркетингових стратегій, вивчає ринок та конкурентів, управляє рекламними кампаніями і підтримує впізнаваність бренду.
Основні завдання менеджера з маркетингу:
-
аналіз ринку та конкурентного середовища;
-
участь у розробці та реалізації маркетингових стратегій і планів просування;
-
управління рекламними кампаніями в різних каналах;
-
визначення цільової аудиторії та створення рекламних матеріалів;
-
співпраця з відділом продажів для досягнення бізнес-цілей;
-
моніторинг ефективності маркетингових активностей і коригування стратегій;
-
підтримка іміджу та впізнаваності бренду.
Для запису на курс
Попередня підготовка не потрібна! Курс підходить для тих, хто хоче отримати базові знання в маркетингу та зробити перші кроки в цій сфері.
Ваше резюме після навчання може виглядати так:
Посада
Додаткова освіта
Зарплата
Hard skills
-
Проведення маркетингових досліджень
-
Розробка маркетингових і бренд-стратегій
-
Створення та запуск рекламних кампаній
-
Публікація контенту для соцмереж
-
Аналіз ефективності маркетингових заходів
-
Використання influence-маркетингу, SMM, SEO
-
Організація А/В тестування
Soft skills
-
Вміння планувати роботу та робочий час
-
Комунікативні навички
-
Аналітичне мислення
-
Здатність швидко навчатися
-
Орієнтація на розвиток
Не знайшли відповідь?
Центр допомогиЦей курс створений для
Студентів і молодих фахівців
які планують працювати з українським бізнесом і шукають свою першу роботу.
Світчерів
які хочуть почати кар'єру в маркетингу та отримати спеціальність для працевлаштування.
Junior маркетологів
які мають досвід до року та прагнуть визначити свій напрямок у маркетингу.
Маркетологів у малих компаніях
які бажають покращити свої навички й освоїти цифрові інструменти.
Лідерів команд
які хочуть опанувати інструменти і методи роботи з ринком, клієнтами та рекламою.
Людей з амбіціями до лідерства
які хочуть реалізувати свої організаційні та комунікаційні навички
НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
01
02
03
04
05
06
07
08
Ваш кар’єрний шлях
Курс-професія «Менеджер з продажів»
Junior Marketing Manager - до 1 року
Middle Marketing Manager - 1-3 роки
Brand Marketing Manager
Chief Marketing Officer (CMO)
Переваги курсу-професії “Менеджер з маркетингу”
01Від простого до складного
02Сім лекторів-практиків
03Сучасний контекст
04Практичні знання
05Огляд усіх видів маркетингу
06Асинхронне навчання
Навчайтесь в найкращих
Марія Назаренко
Експертка з маркетингових і стратегічних комунікацій, електронної комерції та клієнтського досвіду; 15+ років практичного досвіду; Консультантка з побудови маркетингових стратегій; Має ступінь MBA (Master in Digital Transformation Leadership, Barcelona Technology School).
Тетяна Василенко
Експертка у сфері CRM та управління клієнтським досвідом; 15+ років досвіду у впровадженні програм лояльності та стратегій утримання клієнтів; Спеціалістка з сервіс-дизайну з багаторічною практикою.
Ірина Тонкіх
15+ років досвіду в маркетингу, з них 11 – у компанії COMFY; Експертка з маркетингу, комунікацій та бренду.
Дмитро Левченко
10 років досвіду в e-commerce за комерційним та маркетинговим напрямах.
Антон Одарюк
Експерт з комунікацій з багаторічним досвідом роботи в медіа; 10+ років досвіду в інтегрованих комунікаціях (ритейл, банківський сектор, IT).
Олександра Лєтова
8 років досвіду в маркетингу; Експертка з контент- та інфлюенс-маркетингу.
Анна Завадська
15+ років практичного досвіду в аналітиці, з яких 13 – у компанії COMFY.
Програма курсу
Модуль 1. Вступ у маркетинг3 теми ·
Лекторка: Марія Назаренко, CMO COMFY
- Тема 1. Як маркетинг підсилює бізнес?
- Тема 2. Види маркетингу
- Тема 3. Вимоги до професії маркетолога
Модуль 2. Бренд і стратегія3 теми ·
Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY
- Тема 1. Що таке бренд?
- Тема 2. Основні компоненти бренд-стратегії
- Тема 3. Підтримка і розвиток бренду
Модуль 3. Клієнт, дослідження, CRM6 тем ·
Лекторка: Тетяна Василенко, керівниця департаменту клієнтської лояльності COMFY
- Тема 1. Клієнт та його роль у бізнесі
- Тема 2. Дослідження клієнтів
- Тема 3. CRM-системи та їх функції
- Тема 4: Стратегія управління клієнтськими відносинами
- Тема 5: Використання даних CRM для сегментації клієнтів
- Тема 6: Тренди та майбутнє CRM
Модуль 4. Комунікації та трейд-маркетинг. Медіапланування5 тем ·
Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY
- Тема 1. Маркетингова комунікація
- Тема 2. Етапи планування маркетингової комунікації
- Тема 3. Що таке трейд-маркетинг?
- Тема 4. Медіапланування
- Тема 5. Оцінка ефективності медіа-каналів
Модуль 5. Діджитал, SEO, Performance10 тем ·
Лектор: Дмитро Левченко, керівник департаменту Digital COMFY
- Тема 1. Що таке Performance-маркетинг?
- Тема 2. Інструменти Performance-маркетолога
- Тема 3. Джерела трафіку, види РК в залежності від цілей, планування
- Тема 4. Можливості таргетингу
- Тема 5. Оптимізація Performance-кампаній
- Тема 6. Формування гіпотез та їх перевірка
- Тема 7. Основні метрики
- Тема 8. Роль органічного просування (SEO) у бізнесі
- Тема 9. Інструменти SEO-просування
- Тема 10. Аналітика та метрики
Модуль 6. Контент-маркетинг8 тем ·
Лектори: Антон Одарюк, керівник департаменту PR / Олександра Лєтова, керівниця відділу креативного контенту COMFY
- Тема 1. Що таке контент-маркетинг і чому він важливий?
- Тема 2. Що таке Influence-маркетинг?
- Тема 3. Influence-маркетинг в Україні
- Тема 4. Макро і мікроінфлюєнсери. Як обрати свого?
- Тема 5. Спецпроєкти з медіа
- Тема 6. Блог
- Тема 7. Як скласти контент-стратегію та обрати канали?
- Тема 8. Як виміряти ефективність контент-зусиль?
Модуль 7. Product, Price & Place в маркетингу4 теми ·
Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY
- Тема 1. Концепція 4P
- Тема 2. Продуктовий маркетинг
- Тема 3. Інструменти для роботи з продуктом
- Тема 4. Робота з ціною
Модуль 8. Аналітика7 тем ·
Лекторка: Анна Завадська, керівниця відділу аналітики маркетингу COMFY
- Тема 1. Вступ до маркетингової аналітики. Аналітичне мислення як головна навичка маркетолога
- Тема 2. Збір даних для аналізу. Методи та підходи
- Тема 3. Конкурентне середовище. Гравці на ринку
- Тема 4. КРІ показники та їх дерево
- Тема 5. Прогнозування та планування
- Тема 6. Оцінка ефективності маркетингових активностей
- Тема 7. Кейс. Оцінка ефективності маркетингових активностей при відкритті нового магазину
Модуль 9. Взаємодія зі стейкхолдерами2 теми ·
Лекторка: Марія Назаренко, CMO COMFY
- Тема 1. Перші кроки у професії маркетолога
- Тема 2. Розвиток skills маркетолога
Розклад
7 тижнів
- Початок12 листопада
- Лекціїкожний тиждень
Отримайте сертифікат
Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.
Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.
Оберіть найкращу програму для себе
Standard
- 7 тижнів
- 50 відеолекцій
- Конспекти
- Глосарії
- 9 самостійних практичних завдань
- 1 QA-сесія
- Чат-підтримка куратора й авторів
- Дворічний доступ до курсу
- Іменний сертифікат
- Інтенсив з успішного працевлаштування
- Кар’єрна консультація від OLX Робота
- Курсовий індивідуальний мініпроєкт
Premium
- Усе, що в Standard
- Воркшоп
- Персональний фідбек на резюме та профіль у Linkedin
Нагадати про старт курсу
Про компанії
Prometheus
Найбільша платформа онлайн-освіти в Україні. За 9 років існування Prometheus запустив понад 400 безплатних і 50 платних курсів та переклав українською всесвітньо відомі програми найпрестижніших університетів світу. Усе для того, щоб українці мали відкритий доступ до найактуальніших знань.
COMFY
Безумовний лідер ринку побутової техніки та електроніки. Мережа зі 104 магазинів та інтернет-магазин comfy.ua обслуговують понад 11 мільйонів покупців по всій Україні. Компанія вже понад 10 років працює в омніканальній бізнес-моделі і є гравцем #2 в українському e-commerce згідно дослідження Forbes Ukraine. COMFY — #намберван по клієнтській лояльності: показних Net Promoter Score — 65, Customer Satisfaction Index — 89%.
Популярні запитання
Якою мовою викладаються курси?
Що таке курс-професія?
Це інтенсивне практично орієнтоване навчання, з акцентом на реальні навички, потрібні для нової спеціальності.
Які навички я отримаю під час проходження курсу?
Hard Skills:
-
Проведення маркетингових досліджень клієнтів, ринку та конкурентів
-
Формування етапів маркетингової стратегії і бренд-стратегії
-
Створення, персоналізація та запуск рекламних кампаній і акцій
-
Створення та публікація контенту для соціальних мереж
-
Аналіз ефективності маркетингових заходів та медіа-каналів
-
Використання Influence-маркетингу, SEO та Performance
-
Експериментування, перевірка гіпотез та організація А/В тестування
Soft Skills:
-
Планування власної роботи та робочого часу
-
Комунікативні навички
-
Аналітичне мислення
-
Здатність швидко навчатися
-
Орієнтація на розвиток
-
Планування наступних кар’єрних кроків
Які знання потрібні для успішного проходження курсу?
-
Мінімальний рівень освіти – бакалавр
-
Технічні навички: впевнене користування Google Workplace (Gmail, Drive, Docs, Meet, Calendar) та MS Office
-
Грамотна письмова та усна комунікація українською мовою
-
Досвід роботи в клієнтському сервісі чи комунікаціях буде перевагою
-
Рівень англійської – А2
Як проходить навчання?
Чи отримаю я сертифікат після проходження курсу?
Скільки часу матеріали курсу будуть доступні після його завершення?
Для слухачів, що куплять гарантоване місце на курсі, матеріали будуть доступні після завершення курсу без часових обмежень.
Чи будуть записи вебінарів?
Чи можливо повернути курс? Які правила повернення коштів?
-
Значна частина курсу була використана або завантажена студентом до того, як було оформлено заявку на повернення коштів
-
Студент подав кілька запитів на повернення коштів за один і той самий курс
-
Студент вимагає повернути зайву суму
-
Користувачі порушили Умови або Правила платформи
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги