Подати заявку на участь

Менеджер з маркетингу

icon

Курс-професія від COMFY

  • Мова курсу — українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 7 тижнів

У результаті ви отримаєте

  • Ефективні навички тайм-менеджменту для продуктивної організації свого часу.

  • Поліпшені комунікативні навички для взаємодії з колегами та партнерами.

  • Здатність до аналітичного мислення для вирішення складних завдань.

  • Навички швидкого навчання для швидкої адаптації до нових знань.

  • Орієнтацію на постійний розвиток та професійне зростання.

  • Розуміння основ кар'єрного планування для досягнення довгострокових цілей.

Про курс

Бізнес Продажі


Менеджер з маркетингу (Marketing Manager) відповідає за те, щоб продукти або послуги компанії знаходили свою аудиторію і були успішно реалізовані на ринку. Він бере участь у розробці маркетингових стратегій, вивчає ринок та конкурентів, управляє рекламними кампаніями і підтримує впізнаваність бренду.

Основні завдання менеджера з маркетингу:

  • аналіз ринку та конкурентного середовища;


  • участь у розробці та реалізації маркетингових стратегій і планів просування;


  • управління рекламними кампаніями в різних каналах;


  • визначення цільової аудиторії та створення рекламних матеріалів;


  • співпраця з відділом продажів для досягнення бізнес-цілей;


  • моніторинг ефективності маркетингових активностей і коригування стратегій;


  • підтримка іміджу та впізнаваності бренду.



Шляхи розвитку в професії: Marketing Specialist, Marketing Manager, Digital Marketing Manager, Brand Manager, Head of Marketing, Chief Marketing Officer (CMO).

Курс-професія «Менеджер з маркетингу»
Цей курс входить до програми перекваліфікації «Нова професія: від навчання до працевлаштування», що реалізується Prometheus за підтримки USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Навчання повністю безплатне для учасників програми.

ПРО КУРС

Бізнес Продажі


Менеджер з маркетингу (Marketing Manager) відповідає за те, щоб продукти або послуги компанії знаходили свою аудиторію і були успішно реалізовані на ринку. Він бере участь у розробці маркетингових стратегій, вивчає ринок та конкурентів, управляє рекламними кампаніями і підтримує впізнаваність бренду.


Основні завдання менеджера з маркетингу:

  • аналіз ринку та конкурентного середовища;


  • участь у розробці та реалізації маркетингових стратегій і планів просування;


  • управління рекламними кампаніями в різних каналах;


  • визначення цільової аудиторії та створення рекламних матеріалів;


  • співпраця з відділом продажів для досягнення бізнес-цілей;


  • моніторинг ефективності маркетингових активностей і коригування стратегій;


  • підтримка іміджу та впізнаваності бренду.



Шляхи розвитку в професії: Marketing Specialist, Marketing Manager, Digital Marketing Manager, Brand Manager, Head of Marketing, Chief Marketing Officer (CMO).

Курс-професія «Менеджер з маркетингу»

Цей курс входить до програми перекваліфікації «Нова професія: від навчання до працевлаштування», що реалізується Prometheus за підтримки USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Навчання повністю безплатне для учасників програми.

Ваше резюме після навчання може виглядати так:

Посада
Marketing Manager, Promotion Specialist, Marketing Analyst, Content Creator
Додаткова освіта
Сертифікат Prometheus
Зарплата
$900
Hard skills
  • Проведення маркетингових досліджень

  • Розробка маркетингових і бренд-стратегій

  • Створення та запуск рекламних кампаній

  • Публікація контенту для соцмереж

  • Аналіз ефективності маркетингових заходів

  • Використання influence-маркетингу, SMM, SEO

  • Організація А/В тестування

Soft skills
  • Вміння планувати роботу та робочий час

  • Комунікативні навички

  • Аналітичне мислення

  • Здатність швидко навчатися

  • Орієнтація на розвиток

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Ваше резюме після навчання може виглядати так:

Посада

Marketing Manager, Promotion Specialist, Marketing Analyst, Content Creator

Додаткова освіта

Сертифікат Prometheus

Зарплата

$900

Hard skills

• Проведення маркетингових досліджень
• Розробка маркетингових і бренд-стратегій
• Створення та запуск рекламних кампаній
• Публікація контенту для соцмереж
• • Аналіз ефективності маркетингових заходів
• Використання influence-маркетингу, SMM, SEO
• Організація А/В тестування

Soft skills

• Вміння планувати роботу та робочий час
• Комунікативні навички
• Аналітичне мислення
• Здатність швидко навчатися
• Орієнтація на розвиток

Як ми готуємо до працевлаштування?

Щоб ви скоріше отримали офер
Щоб ви скоріше отримали офер, ми:
  • проаналізували вакансії на ринку праці та додали в програму лише ті навички та знання, що точно потрібні для працевлаштування;

  • розробили кейсові практичні блоки для самостійного опрацювання з автоматичною перевіркою, націлених на підготовку до співбесіди;

  • підготували декілька практичних кейсів з використанням основних аудиторських процедур для ключових статей фінансової звітності;

  • запланували тренувальні спринти з підготовки до реальних співбесід на посаду.

Курс-професія – це можливість покращити свої навички (upskill) або опанувати спеціальність менеджера з маркетингу з нуля (reskill)
Наша мета – щоб через 7 тижнів ви мали необхідні навички для успішного старту кар’єри та могли отримати роботу на позиції менеджер з маркетингу, фахівця з просування, маркетинг-аналітика або контент-креатора.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

3-тижневий інтенсив з успішного працевлаштування з Jooble

Тривалість інтенсиву

Усі студенти, що отримають сертифікат за навчання на курсі-професії, запрошуються на інтенсив з успішного працевлаштування. Тривалість інтенсиву — 3 тижні.

Під час інтенсиву ви:

Cформуєте та втілите в життя власний план працевлаштування, дізнаєтесь, як краще презентувати свої навички та досвід, позбавитеся психологічних бар’єрів та упереджень, що вас зупиняли, зрозумієте, де і як краще шукати роботу і на що звертають увагу роботодавці, адаптуєте резюме під вимоги сучасного українського ринку праці, створите та наповните особистий профіль в LinkedIn, навчитеся писати супровідні листи, що привертають увагу роботодавців, відчуватимете себе більш впевненими, навчитеся помічати «червоні прапорці» під час перегляду вакансій та на співбесідах, здобудете навичку адаптивно відгукуватися на вакансії, зробите перші активні кроки до участі в співбесідах та отримання оферу.

На вас чекають:

Покрокові чек-листи та шаблони, живі онлайн-практикуми, персональний фідбек від експертів, ком’юніті однодумців, психологічна підтримка, активний вихід на ринок праці.

Після інтенсиву

Після інтенсиву студенти запрошуються в ком’юніті випускників програми, де отримують підтримку впродовж перших 6 місяців після навчання

Партнер інтенсиву

Jooble

Українська ІТ-компанія, що входить у світовий ТОП-10 сайтів за відвідуваністю в сегменті Jobs And Employment. Головний продукт компанії — сайт із пошуку роботи, яким користуються близько 90 млн користувачів у 67 країнах світу щомісяця — як роботодавців, так і пошукачів.

Цей курс створений для

  • Студентів і молодих фахівців

    які планують працювати з українським бізнесом і шукають свою першу роботу.

  • Світчерів

    які хочуть почати кар'єру в маркетингу та отримати спеціальність для працевлаштування.

  • Junior маркетологів

    які мають досвід до року та прагнуть визначити свій напрямок у маркетингу.

  • Маркетологів у малих компаніях

    які бажають покращити свої навички й освоїти цифрові інструменти.

  • Лідерів команд

    які хочуть опанувати інструменти і методи роботи з ринком, клієнтами та рекламою.

  • Людей з амбіціями до лідерства

    які хочуть реалізувати свої організаційні та комунікаційні навички

  • Увага, кількість місць обмежена!

    Участь у програмі можуть взяти лише кандидати, які мають чітку мотивацію вступити на програму, завершити навчання до 27 грудня 2024 року та працевлаштуватися в найближчі місяці на території України.

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ

01

icon

Як працювати з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).

02

icon

Як використовувати Tag Manager для налаштування відстеження подій.

03

icon

Як ефективно користуватися Merchant Center для управління даними про товари.

04

icon

Як аналізувати дані за допомогою Google Analytics.

05

icon

Як налаштовувати та запускати рекламні кампанії в Google Ads та Meta Ads.

06

icon

Як застосовувати Customer Value Workflow (CVW) для підвищення цінності клієнтів.

07

icon

Як використовувати методи link-building для покращення SEO.

08

icon

Як працювати з BI-продуктами для аналізу бізнес-даних.

Ваш кар’єрний шлях

Курс-професія «Менеджер з продажів»

ви тут

Junior Marketing Manager - до 1 року

медіанна з/п – $800

Middle Marketing Manager - 1-3 роки

медіанна з/п – $1500

Brand Marketing Manager

медіанна з/п –$1780

Chief Marketing Officer (CMO)

медіанна з/п –$3000

Переваги курсу-професії “Менеджер з маркетингу”

01 Від простого до складного

від бази до всіх ключових знань, необхідних на практиці

02 Сім лекторів-практиків

команда маркетологів, яка створила бренд COMFY

03 Сучасний контекст

створено у 2024 році на українському досвіді

04 Практичні знання

на основі реальних кейсів та з досвіду лекторів

05 Огляд усіх видів маркетингу

широкий вибір напрямків для розвитку

06 Асинхронне навчання

легко інтегрувати у свій графік і життя

Навчайтесь в найкращих

Марія Назаренко

mentor image

CMO COMFYㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Тетяна Василенко

mentor image

Керівниця департаменту клієнтської лояльності COMFY

Ірина Тонкіх

mentor image

Керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY

Дмитро Левченко

mentor image

Керівник департаменту Digital COMFYㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Антон Одарюк

mentor image

Керівник департаменту PRㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Олександра Лєтова

mentor image

Керівниця відділу креативного контенту COMFY

Анна Завадська

mentor image

Керівниця відділу аналітики маркетингу COMFYㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Програма курсу

50 відеолекцій 9 самостійних практичних завдань 1 QA-сесія
Модуль 1. Вступ у маркетинг

3 теми ·

Лекторка: Марія Назаренко, CMO COMFY

  • Тема 1. Як маркетинг підсилює бізнес?
  • Тема 2. Види маркетингу
  • Тема 3. Вимоги до професії маркетолога
Модуль 2. Бренд і стратегія

3 теми ·

Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY

  • Тема 1. Що таке бренд?
  • Тема 2. Основні компоненти бренд-стратегії
  • Тема 3. Підтримка і розвиток бренду
Модуль 3. Клієнт, дослідження, CRM

6 тем ·

Лекторка: Тетяна Василенко, керівниця департаменту клієнтської лояльності COMFY

  • Тема 1. Клієнт та його роль у бізнесі
  • Тема 2. Дослідження клієнтів
  • Тема 3. CRM-системи та їх функції
  • Тема 4: Стратегія управління клієнтськими відносинами
  • Тема 5: Використання даних CRM для сегментації клієнтів
  • Тема 6: Тренди та майбутнє CRM
Модуль 4. Комунікації та трейд-маркетинг. Медіапланування

5 тем ·

Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY

  • Тема 1. Маркетингова комунікація
  • Тема 2. Етапи планування маркетингової комунікації
  • Тема 3. Що таке трейд-маркетинг?
  • Тема 4. Медіапланування
  • Тема 5. Оцінка ефективності медіа-каналів
Модуль 5. Діджитал, SEO, Performance

10 тем ·

Лектор: Дмитро Левченко, керівник департаменту Digital COMFY

  • Тема 1. Що таке Performance-маркетинг?
  • Тема 2. Інструменти Performance-маркетолога
  • Тема 3. Джерела трафіку, види РК в залежності від цілей, планування
  • Тема 4. Можливості таргетингу
  • Тема 5. Оптимізація Performance-кампаній
  • Тема 6. Формування гіпотез та їх перевірка
  • Тема 7. Основні метрики
  • Тема 8. Роль органічного просування (SEO) у бізнесі
  • Тема 9. Інструменти SEO-просування
  • Тема 10. Аналітика та метрики
Модуль 6. Контент-маркетинг

8 тем ·

Лектори: Антон Одарюк, керівник департаменту PR / Олександра Лєтова, керівниця відділу креативного контенту COMFY

  • Тема 1. Що таке контент-маркетинг і чому він важливий?
  • Тема 2. Що таке Influence-маркетинг?
  • Тема 3. Influence-маркетинг в Україні
  • Тема 4. Макро і мікроінфлюєнсери. Як обрати свого?
  • Тема 5. Спецпроєкти з медіа
  • Тема 6. Блог
  • Тема 7. Як скласти контент-стратегію та обрати канали?
  • Тема 8. Як виміряти ефективність контент-зусиль?
Модуль 7. Product, Price & Place в маркетингу

4 теми ·

Лекторка: Ірина Тонкіх, керівниця департаменту маркетингових комунікацій COMFY

  • Тема 1. Концепція 4P
  • Тема 2. Продуктовий маркетинг
  • Тема 3. Інструменти для роботи з продуктом
  • Тема 4. Робота з ціною
Модуль 8. Аналітика

7 тем ·

Лекторка: Анна Завадська, керівниця відділу аналітики маркетингу COMFY

  • Тема 1. Вступ до маркетингової аналітики. Аналітичне мислення як головна навичка маркетолога
  • Тема 2. Збір даних для аналізу. Методи та підходи
  • Тема 3. Конкурентне середовище. Гравці на ринку
  • Тема 4. КРІ показники та їх дерево
  • Тема 5. Прогнозування та планування
  • Тема 6. Оцінка ефективності маркетингових активностей
  • Тема 7. Кейс. Оцінка ефективності маркетингових активностей при відкритті нового магазину
Модуль 9. Взаємодія зі стейкхолдерами

2 теми ·

Лекторка: Марія Назаренко, CMO COMFY

  • Тема 1. Перші кроки у професії маркетолога
  • Тема 2. Розвиток skills маркетолога
Розклад

7 тижнів

  • Початок12 листопада
  • Лекціїкожний тиждень

Отримайте сертифікат

Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.

Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.

Image sertificate

Оберіть найкращу програму для себе

Безплатно

  • 7 тижнів
  • 50 відеолекцій
  • Конспекти
  • Глосарії
  • 9 самостійних практичних завдань
  • 1 QA-сесія
  • Чат-підтримка куратора й авторів
  • Дворічний доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
  • Інтенсив з успішного працевлаштування
  • Кар’єрна консультація від OLX Робота
  • Курсовий індивідуальний мініпроєкт

Про компанії

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

Програма підтримує український бізнес з метою підвищення його конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Prometheus

Найбільша українська платформа професійного розвитку. За 10 років існування Prometheus запустив понад 400 безплатних і 50 платних курсів, переклав українською всесвітньо відомі програми найпрестижніших університетів світу та надав кільком тисячам українців можливість безплатно перекваліфікуватися та отримати нову роботу.

COMFY

Безумовний лідер ринку побутової техніки та електроніки. Мережа зі 104 магазинів та інтернет-магазин comfy.ua обслуговують понад 11 мільйонів покупців по всій Україні. Компанія вже понад 10 років працює в омніканальній бізнес-моделі і є гравцем #2 в українському e-commerce згідно дослідження Forbes Ukraine. COMFY — #намберван по клієнтській лояльності: показних Net Promoter Score — 65, Customer Satisfaction Index — 89%.

Jooble

Українська ІТ-компанія, що входить у світовий ТОП-10 сайтів за відвідуваністю в сегменті Jobs And Employment. Головний продукт компанії — сайт із пошуку роботи, яким користуються близько 90 млн користувачів у 67 країнах світу щомісяця — як роботодавців, так і пошукачів.

Про компанії

  • Prometheus

    Найбільша платформа онлайн-освіти в Україні. За 9 років існування Prometheus запустив понад 400 безплатних і 50 платних курсів та переклав українською всесвітньо відомі програми найпрестижніших університетів світу. Усе для того, щоб українці мали відкритий доступ до найактуальніших знань.

  • Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

    Програма підтримує український бізнес з метою підвищення його конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

  • COMFY

    Безумовний лідер ринку побутової техніки та електроніки. Мережа зі 104 магазинів та інтернет-магазин comfy.ua обслуговують понад 11 мільйонів покупців по всій Україні. Компанія вже понад 10 років працює в омніканальній бізнес-моделі і є гравцем #2 в українському e-commerce згідно дослідження Forbes Ukraine. COMFY — #намберван по клієнтській лояльності: показних Net Promoter Score — 65, Customer Satisfaction Index — 89%.

  • Jooble

    Українська ІТ-компанія, що входить у світовий ТОП-10 сайтів за відвідуваністю в сегменті Jobs And Employment. Головний продукт компанії — сайт із пошуку роботи, яким користуються близько 90 млн користувачів у 67 країнах світу щомісяця — як роботодавців, так і пошукачів.

Популярні запитання

Якою мовою викладаються курси?
Відеолекції, практичні завдання, додаткові матеріали, інтерфейс платформи, менторська підтримка доступні українською мовою.
Що таке курс-професія?
Курс-професія – це можливість опанувати нову спеціальність з нуля (reskill) та перейти в нову сферу за максимально короткий час.

Це інтенсивне практично орієнтоване навчання, з акцентом на реальні навички, потрібні для нової спеціальності.
Які навички я отримаю під час проходження курсу?
Курс надає слухачам ключові хард-скіли та софт-скіли, необхідні для успішної кар’єри в маркетингу, включаючи практичні навички та знання, які високо цінуються провідними компаніями.

Hard Skills:

  • Проведення маркетингових досліджень клієнтів, ринку та конкурентів


  • Формування етапів маркетингової стратегії і бренд-стратегії


  • Створення, персоналізація та запуск рекламних кампаній і акцій


  • Створення та публікація контенту для соціальних мереж


  • Аналіз ефективності маркетингових заходів та медіа-каналів


  • Використання Influence-маркетингу, SEO та Performance


  • Експериментування, перевірка гіпотез та організація А/В тестування


Soft Skills:

  • Планування власної роботи та робочого часу


  • Комунікативні навички


  • Аналітичне мислення


  • Здатність швидко навчатися


  • Орієнтація на розвиток


  • Планування наступних кар’єрних кроків

Які знання потрібні для успішного проходження курсу?
Для успішного проходження курсу вам бажано мати:

  • Мінімальний рівень освіти – бакалавр


  • Технічні навички: впевнене користування Google Workplace (Gmail, Drive, Docs, Meet, Calendar) та MS Office

  • Грамотна письмова та усна комунікація українською мовою


  • Досвід роботи в клієнтському сервісі чи комунікаціях буде перевагою


  • Рівень англійської – А2

Як проходить навчання?
Після придбання курсу ви отримаєте доступ до вашого особистого кабінету. У ньому будуть проходити живі вебінари, зберігатися додаткові матеріали та лекції в записі.
Як взяти участь у програмі перекваліфікації й отримати доступ до безплатного навчання?
Щоб отримати доступ до безплатного навчання на курсі-професії, вам потрібно зробити всього три кроки.
  • Крок 1. Подайте заявку на безплатне навчання.

  • Крок 2. Отримайте лист-інструкцію щодо подальших дій, якщо вашу кандидатуру відберуть для участі.

  • Крок 3. Після підтвердження вашої участі на живій інфосесії вас буде запрошено на навчання.

Хто може подати заявку на участь для безплатного навчання?
На участь можуть претендувати:
  • Українці, що повністю чи частково втратили роботу внаслідок військової агресії РФ.

  • Українці, чия зайнятість опинилася під загрозою під час війни.

  • Відбір відбуватиметься на основі анкет, які слухачі заповнюють під час реєстрації.

  • Якщо ви постраждали від війни, але не входите до перелічених вище категорій, усе одно подавайте заявку: зарахування відбудеться за умови наявності вільних місць.


Важливо!

Слухачі, які долучилися до програми, але не мали активності впродовж місяця, згідно з графіком навчання когорти, наступного місяця будуть видалені з програми без права поновлення.

Програма розрахована на українців, які потребують безплатного навчання саме зараз та готові докласти максимум зусиль для подальшого працевлаштування за обраною професією.

Швидше подавайте заявку на участь!
Чи отримаю я сертифікат після проходження курсу?
Так, після успішного проходження курсу ви отримаєте сертифікат.
Чи можливо повернути курс? Які правила повернення коштів?
Повернення коштів за всі курси, придбані на Prometheus+, можливе протягом 14 днів. Запит на повернення направляється на пошту [email protected]; у ньому вказуються email, на який зареєстровано акаунт, ПІБ та курс, за який ви хочете повернути кошти. Процедура повернення коштів займає 30 календарних днів з моменту схвалення заявки. Щоб уникнути зловживань з боку слухачів, ми залишаємо за собою право обмежити або відхилити запити на повернення коштів у випадках, коли:

  • Значна частина курсу була використана або завантажена студентом до того, як було оформлено заявку на повернення коштів

  • Студент подав кілька запитів на повернення коштів за один і той самий курс

  • Студент вимагає повернути зайву суму

  • Користувачі порушили Умови або Правила платформи

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги