Зустрічі 1-на-1
Ідеальний курс для HR-початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Дізнайтеся, як організовувати зустрічі в форматі 1-на-1 для зростання вашого бізнесу та досягнення цілей, разом із Христиною Липецькою, яка з 2017 року займається HR та рекрутингом в ІТ-гігантах Eleks та SoftServe.
- Доступний постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 4,5 години
У результаті ви отримаєте
Чітке розуміння, як організовувати зустрічі 1-на-1 залежно від задач HR, співробітників та бізнесу.
Знання про цілі, структуру та види зустрічей, а також навички їх проведення.
Вміння впроваджувати регулярні зустрічі з нуля або покращувати їх якість в організації.
Розуміння ролей учасників зустрічей та функцій кожного з них.
Приклади з практики, які зекономлять час та зменшать кількість помилок.
Міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR.
ПРО КУРС
На курсі «Зустрічі 1-на-1» ви отримаєте та закріпите знання про те, як організовувати, проводити та покращувати зустрічі залежно від задач HR, співробітників та бізнесу. Здобудьте чітке розуміння, як працює ключова функція HR, з Христиною Липецькою, HR Business Partner в IT-гіганті SoftServe. «Зустрічі 1-на-1» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club — професійним клубом HR та рекрутерів.
Курс підходить для HR менеджерів які хочуть покращити свою навички
Партнери курсу
Цей курс створений для
HR-початківців
які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR
Новачків та спеціалістів
які хочуть закріпити свої знання та розібратися з ключовою функцією HR — зустрічами 1-на-1
HR-менеджерів
які планують систематизувати свій досвід зустрічей та зробити новий крок у кар’єрі
Керівників
які хочуть навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через зустрічі 1-на-1
Христина Липецька
Розпочала свою HR-кар’єру у Nestle, а з 2017 року займається HR та рекрутингом у великих ІТ-компаніях Eleks та SoftServe. Найбільше любить HR за можливість сприяти взаємодії людей в бізнесі для їхнього взаємного зростання. Викладачка і консультантка HR-курсів. Спікерка і співзасновниця конференцій HR for Business. Сертифікований коуч ICAgile Coaching. Принципи Agile активно впроваджує не тільки у роботі, але й у житті — завзято ділиться досвідом і рекомендаціями, як будувати ефективну взаємодію у процесах people management. Провела понад 2000 годин зустрічей 1-на-1.
7+
років в HR та рекрутингу в IT
Сертифікати
Сертифікований коуч ICAgile Coaching
2000+
годин зустрічей 1-на-1.
Різноманітний досвід
Nestle, Eleks, SoftServe
Програма курсу
Модуль 1 Цілі, структура та організація зустрічей 1-на-18 лекції ·
- Сенс і важливість зустрічей. Результати досліджень зустрічей в командах і компаніях та ключові висновки для HR-спеціалістів.
- Значення та принципи зустрічей. Чекліст запитань для HR, щоб зрозуміти, як працюють зустрічі в компанії. 12 переваг зустрічей 1-на-1.
- Цілі зустрічей: 7 основних видів.
- Регулярність та тривалість зустрічей. 5 факторів грамотного планування календаря зустрічей. Кейс: як вибрати доцільну регулярність та тривалість.
- Підготовка до зустрічей: 7 задач HR-спеціаліста, психологічна підготовка та шаблон зустрічі.
- Структура зустрічей. Етапи, задачі кожного етапу та таймінг.
- Вибір місця для зустрічей. Як обрати локацію залежно від цілі зустрічі.
- Особливості онлайн-зустрічей. Чекліст підготовки та проведення.
Модуль 2 Учасники зустрічей 1-на-1 та їхні ролі5 лекції ·
- Учасники зустрічей, їхні ролі та задачі. 8 основних видів зустрічей.
- Зустрічі між керівником і підлеглим. Зміст зустрічі, роль і можливості кожного учасника. Стратегічний, функціональний, операційний та емоційний напрямки задач.
- Зустрічі між HR-спеціалістом і керівником. Чому їх називають запорукою успішного управління командою? Спостерігач, коуч, соратник і ще 3 ролі HR.
- Зустрічі між HR-спеціалістом і співробітником. Можливості, ролі та задачі HR. Мета зустрічей для співробітників. Залежність проведення зустрічей від оргструктури компанії.
- Особливості зустрічей HR-спеціалістів і керівників з новачками в компанії. Адаптація співробітника та робота з очікуваннями.
Модуль 3 Види зустрічей 1-на-1 та запитання для кожної з них10 лекції ·
- Функції зустрічей і типи питань. 7 типів питань з прикладами та 9 функцій зустрічей.
- Зустрічі як інструмент побудови довіри та взаємодії. Як це працює та приклади питань.
- Зустрічі як платформа для взаємного зворотного зв’язку. Передумови та принципи фідбеку.
- Зустрічі як запорука добробуту в компанії. 4 аспекти здоров’я співробітників. Теми та питання зустрічей, які сприяють взаєморозумінню.
- Зустрічі для з’ясування мотивації працівника. Як працюють мотивація та мотиватори: розбір кейса. 12 факторів мотивації.
- Зустрічі для постановки цілей. Що важливо знати HR-спеціалісту про постановку цілей у компанії. Алгоритм правильної постановки цілей зустрічі. Приклади питань.
- Зустрічі для планування навчання і розвитку персоналу. Потреби співробітників, задачі HR-спеціалістів, ролі керівників.
- Зустрічі як інструмент для змін і розв’язання проблем. Як може HR вплинути на продуктивність співробітників? Техніка SCAMPER та приклади питань.
- Зустрічі як спосіб утримання персоналу. Як такі зустрічі впливають на плинність кадрів та допомагають компанії? Стратегія утримання співробітників.
- Зустрічі при звільненні працівника. Підготовка, алгоритм проведення та 5 принципів продуктивної зустрічі. Коли не варто проводити Exit Interiview?
Модуль 4 Організація та практики впровадження зустрічей 1-на-17 лекції ·
- Формат зустрічей. Правило 8 кроків. Хронологічний підхід. Формат часових інтервалів. Коучинг.
- Навички, необхідні для ефективного результату зустрічей. Активне слухання та ще 6 ключових навичок HR на прикладах. Техніка «Вікна Джохарі».
- Коли не варто проводити зустрічі. 3 причини, які зіпсують зустріч.
- Чому зустрічі не працюють. Правило «12 Коли».
- Автоматизація зустрічей. 6 переваг правильно організованої автоматизації. Інструменти для різних задач організації зустрічей.
- Впровадження зустрічей в організації. Що робити HR-спеціалісту, який прагне вперше впровадити зустрічі в організації або переглянути якість їхнього проведення.
- Міжнародний досвід компаній в організації зустрічей. Розбір кейсів та підсумки курсу.
Вебінар у записі «Сценарії взаємодії та спілкування в бізнесі»1 вебінар ·
- Основні типи сценаріїв взаємодії та спілкування, контексти та інструменти, які їх створюють
- Коучинг, навчання і менторство – яка різниця, як і коли використовувати під час зустрічей 1-на-1
- Коучинговий підхід проведення бесід та сила правильно поставлених запитань
- Нюанси бесіди з поколіннями X, Y, Z в контексті теорії поколінь
- Важливі контексти взаємодії з точки зору транзактного аналізу
- Конфлікти у спілкуванні та що варто знати, щоб їм запобігти.
Розклад
Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі
- ЛекціїДоуступні у будь-який час
- ВебінарЗапис вебінару збереженний вже у курсі
Отримайте сертифікат
Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.
Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.
Оберіть найкращу програму для себе
Курс «Зустрічі 1-на-1»
- 32 відеолекції
- Тестові завдання
- 1 вебінар з лектором
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
Цикл курсів «Фундамент HR»
- Усе, що в Standard
- 25+ годин зручних відеолекцій
- Тестування після кожного курсу
- 10+ годин вебінарів з лекторами
- Необмежений доступ до всіх курсів
Формат курсу
01Дистанційне навчання
02Зворотній зв'язок
03Навчальний кабінет Prometheus
04 Фінальне тестування
05Необмежений доступ до курсу
06Іменний сертифікат
Популярні запитання
Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги