старт курсу 1 листопада
Управління якістю в охороні здоров'я
Цей онлайн-курс допоможе розібратися в базових принципах управління якістю в медичному закладі та почати будувати систему управління якості у вашому медичному закладі.
У звʼязку з воєнним станом в Україні організатори відкривають безкоштовний доступ на період з 01.04.22 по 30.03.23. Встигніть зареєструватися та отримати нові знання безкоштовно.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
Що ви вивчите?
Дізнайтеся, що таке загальне управління якістю (Total Quality Management) та навчіться планувати, керувати та оцінювати систему управління якістю. Подивіться, як працюють різні стандарти в українських клініках, та оберіть найбільш придатні інструменти менеджменту якості для власного закладу.
Прослідкуйте, як сервіс, управління ризиками та комунікація пов’язані зі створенням системи якості у вашому медичному закладі.
Формат курсу
Відеолекції
Тести
Фінальне завдання з фідбеком лектора
Тривалість
7 тижнів
6 модулів
24 відеолекції
Для кого цей курс
Управлінці
Керівники медичних закладів, головні лікарі, заступники керівників, завідувачі відділеннями, головні і старші медичні сестри, державні службовці
Медичні професіонали
Які хочуть зрозуміти свою роль в системі управління якістю охорони здоров'я та як на це повпливати
Науковці і дослідники
Які хочуть поглибити знання теми, у тому числі її практичний бік, та шукають нові дослідницькі питання
Навчайтеся у практиків
Ми запросили до вас спікерів – практиків, які дотичні до розробки, впровадження та керування системами менеджменту якості в своїх закладах охорони здоров’я, які вже пройшли шлях, що ви обираєте зараз, і можуть поділитися досвідом.



Валентина Ануфрієва
Розробниця курсу. Викладачка, дослідниця, письменниця. Координаторка з освіти в медичному… Далі


Валентина Ануфрієва
Розробниця курсу. Викладачка, дослідниця, письменниця. Координаторка з освіти в медичному менеджменті, україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти».



Младена Качурець
Юристка, заступниця Міністра охорони здоров'я (2019 рік) Далі


Младена Качурець
Юристка, заступниця Міністра охорони здоров’я (2019 рік)



Анастасія Сенькусь
Експертка з питань управління та впровадження якості у сфері охорони… Далі


Анастасія Сенькусь
Експертка з питань управління та впровадження якості у сфері охорони здоров’я, «Health & Wealth»



Валерій Кідонь
Лікар, експерт з охорони здоров'я Далі


Валерій Кідонь
Лікар, експерт з охорони здоров’я



Олександра Палагіцька
Заступниця головного лікаря з медсестринства у Дитячому Центрі Здоров'я імені… Далі


Олександра Палагіцька
Заступниця головного лікаря з медсестринства у Дитячому Центрі Здоров’я імені Анни Мазуренко у Львові



Юлія Гончарова
Директорка мережі дитячих клінік «Френдлік», лікарка Далі


Юлія Гончарова
Директорка мережі дитячих клінік «Френдлік», лікарка



Наталія Тулінова
Експертка з управління, комунікації, репутації, сервісу, мотивації команд в медичному… Далі


Наталія Тулінова
Експертка з управління, комунікації, репутації, сервісу, мотивації команд в медичному секторі.



Дмитро Луфер
Експерт з охорони здоров'я, радник прем'єр-міністра України Далі


Дмитро Луфер
Експерт з охорони здоров’я, радник прем’єр-міністра України
Програма курсу
- Моделі управління якістю Донабедіана та Максвела
- Виміри (елементи) якості
- Якість в охороні здоров’я
- Велика і маленька якість в охороні здоров’я
- Шість sigma
- Управління якістю охорони здоров’я: роль БМО/БПР
- Роль держави в управлінні якістю
- Сторони (учасники) і принципи загального управління якістю
- Принцип орієнтації на пацієнта
- Процесний підхід
- Цикл Демінга-Шухарта
- Лідери і менеджери в охороні здоров’я
- Політика в області якості
- Принцип рішення на основі фактів. Як лідери можуть вплинути на культуру безпеки
- Управління ризиками
- Попередження ризиків. Діаграма Ішикава. Матриця Ейзенхауера
- Управління інцидентами
- Уроки з помилок
- Побудова системи менеджменту якості
- Використання методу Канбан, як інструменту управління проектом
- Канбан в Трелло
- Побудова організаційної культури в закладі охорони здоров’я
- Навчання і розвиток персоналу в організації
- Чотири способи побудувати людяну компанію в еру машин
- Робота з постачальниками
- Управління знаннями організації
- Управління документами та записами
- Система звітності в закладі охорони здоров’я
- Вплив сервісу або як сформувати позитивне враження від медичної послуги.
- Мапа клієнтського шляху
- Новий шлях покупця
- Анкетування задоволенності клієнта
- Скарга – це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
- Вплив сервісу або як сформувати позитивне враження від медичної послуги. Частина 2
- Вимірювання задля покращення
- Оцінка якості в охороні здоров’я
- Досвід впровадження системи контролю якості
- Типи вимірювань
- Статичні та динамічні дані
- Досвід розробки, впровадження та роботи з KPI
- Дві причини з яких компанії не досягають успіху та як їх уникнути
- Управління змінами
Після курсу ви:
Зрозумієте різницю у видах стандартів, за якими можна сертифікувати медичний заклад, та базові принципи загального управління якістю (Total Quality Management).
Знатимете вимоги до побудови систем управління якістю і розрізнятимете технічну якість та функціональну якість.
Дізнаєтеся про різні аспекти якості. Наприклад, зрозумієте, чим клінічна якість відрізняється від задоволеності пацієнта.
Будете використовувати принципи управління якістю та вбудуєте їх у процеси управління закладом.
Створите і запровадите політику якості у медичному закладі.
Знатимете, як працювати з помилками і управляти несприятливими й екстреними подіями та інцидентами у медичному закладі.
Створите сприятливі умови для загального управління якістю і зможете стимулювати його впровадження та розвиток у медичному закладі.
Зможете аргументувати, чому потрібно працювати над впровадженням загального управління якістю у вашому медичному закладі.
Вартість курсу
У звʼязку з воєнним станом в Україні організатори відкривають безкоштовний доступ на період з 01.04.22 по 30.03.23. Встигніть зареєструватися та отримати нові знання безкоштовно.
- 6 модулів
- 24 відеолекції
- Тести до кожного модулю
- Фінальне завдання з відгуком лектора
- Читанка
- Сертифікат
1 місце
Безкоштовно
- 6 модулів
- 24 відеолекції
- Тести до кожного модулю
- Фінальне завдання з відгуком лектора
- Читанка
- Сертифікат
Я все ще не впевнений, чи потрібен мені цей курс?
Наш курс створений для менеджерів в охороні здоров’я: головних лікарів та їх заступників, завідуючих відділень, головних медичних сестер. Проте в ньому можуть взяти участь всі ті, хто цікавиться питаннями управління якістю саме в охороні здоров’я.
Курс також можна використати як вступний інструктаж з управління якістю для всіх співробітників вашого закладу охорони здоров’я.
Скільки часу на тиждень займає курс?
Курс триватиме шість тижнів активного навчання та ще один тиждень передбачено для виконання фінальної роботи курсу. За нашими розрахунками вам необхідно витратити не меньше 70 годин, щоб засвоїти курс.
Якою мовою читається курс?
Курс читається українською мовою. Знання англійської мови не є обов’язковим. Лекції англомовних спікерів супроводжуються українськими субтитрами, а окремі розділи обов’язкової літератури подаються в перекладі. Для опрацювання додаткової літератури рекомендований рівень pre-Intermediate.
Скільки балів БПР мені нарахують?
Бали БПР можуть нараховуватися за участь у дистанційних (онлайн) навчальних заходах. Кожні дві години у такому форматі дають вам 1 бал БПР за україномовні курси. Всі деталі про нарахування балів ви можете прочитати тут і тут → https://cutt.ly/VyxnxpQ
За рекомендацією МОЗ України у сертифікаті не зазначається кількість балів БПР, а лише години тривалості освітнього заходу, назва, місце та дата його проведення. Відповідно перерахунок годин у бали здійснюється при створенні освітнього портфоліо учасника і підтверджується атестаційною комісією.
Як мені забрати сертифікат?
Сертифікат зберігається в електронному вигляді на платформі. Ви завжди можете завантажити його у форматі pdf і видрукувати. Посилання на сертифікат можна додати в електронне резюме чи соціальну мережу. Дійсність сертифікату перевіряється за посиланням, вказаним на сертифікаті.
Я буде проходити фінальне завдання?
Фінальне завдання курсу оцінює та надає зворотний зв’язок розробниця курсу. Завдання сформоване таким чином, що після завершення курсу слухачі зможуть втілити його у своїх медичних закладах.
Як проходить навчання
Навчальний кабінет Prometheus
Після реєстрації ви отримаєте доступ до персонального кабінету, в якому зібрані всі відео, завдання та додаткові навчальні матеріали.

Будь-де та будь-коли
Переглядайте відеолекції курсу та виконуйте завдання у зручний для вас час. Для доступу зі смартфону завантажте наші мобільні застосунки.
.
Завдання, які оцінюють живі люди
Виконане фінальне завдання курсу буде оцінене розробницею курсу з наданням фідбеку, який можна використати для побудови власного процесу. Проходження тестових завдань після лекцій допоможе швидко закріпити набуті знання.
Сертифікат
Успішно виконавши всі завдання курсу, ви отримаєте сертифікат, який ви зможете з гордістю додати до свого резюме.

Соціальна відповідальність
Доходи від продажу курсів Prometheus+ дозволяють нам підтримувати та розвивати безкоштовні курси Prometheus: від критичного мислення і підприємництва до підвищення кваліфікації вчителів і лікарів.

Відгуки
Партнери курсу





Цей курс розроблено в межах реалізації україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», який виконується в Україні Швейцарським інститутом тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) за підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) та у співпраці з Українським центром охорони здоров’я (UHC).



Prometheus це
Співробітники цих компаній навчаються в нас






