старт курсу: 11 жовтня

SMM і таргет

Комплексна програма про створення і просування контенту в соцмережах для SMM-спеціалістів і тих, хто тільки планує розпочати свій шлях у сфері діджитал-комунікацій. Отримайте набір інструментів для професійної роботи в соцмережах від досвічених лекторів-практиків, які співпрацювали з Peugeot, Opel, Citroen, Hotline, McDonald’s, Sandora, Lenovo, Sony, Avon, KABANOSY, AXE, Rexona, Carlsberg Group, Limo, Royal Canin та ін. 

До завершення продажів залишилося:

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

Що ви вивчите?

На курсі ви навчитеся створювати різні типи контенту, просувати його і самостійно працювати з візуальними редакторами. Ви дізнаєтеся, як ефективно взаємодіяти з інфлюенсерами, колабораціями, конкурсами та іншими способами залучення аудиторії, професійно займатися таргетингом і налаштовувати ефективні рекламні кампанії в Ads Manager. 

Формат курсу

• Відеолекції
• Презентації
• Завдання для самостійного опрацювання
• Живий вебінар
• Тестування
• Перехресне оцінювання
• Фінальне практичне завдання з перевіркою лектором
• Чат-підтримка в Slack
• Сертифікат

Тривалість

• 5 модулів
• 23 лекції
• 4 години відеолекцій

Для кого цей курс?

SMM-початківці та спеціалісти з базовими знаннями

Копірайтери, які хочуть прокачати навички роботи з соцмережами

Блогери, які хочуть професійно заглибитися в SMM

Власники малого бізнесу, які самостійно займаються SMM і таргетом

Після проходження курсу ви навчитеся:

формувати та втілювати SMM-стратегію бренду

створювати контент-план і працювати з різними типами контенту

самостійно працювати з візуальними редакторами

просувати контент і працювати з інфлюенсерами, колабораціями, конкурсами та іншими способами залучення аудиторії

професійно займатися таргетингом і налаштовувати ефективні кампанії в Ads Manager

розумітися на алгоритмах роботи різних соцмереж і актуальних трендах

Навчайтеся в найкращих

Олена Сергієнко

SMM-стратегиня, засновниця SMM-бюро shche_ та контент-креаторка з 10-ти річним досвідом… Далі

Марія Придьма

Співзасновниця і директорка з маркетингу і комунікацій LITOSVITA, організаторка багатьох… Далі

Анастасія Коваленко

Графічна дизайнерка DIVCHATA AGENCY. Співпрацювала з «Ля Малюк‎», Rescue Now,… Далі

Наталія Чуловська

Комунікаційниця, піарниця та менторка українських брендів, 6 років працювала редакторкою… Далі

Програма курсу

  • місце SMM у загальній системі маркетингу;
  • вибір пріоритетних каналів комунікації (соцмереж) відповідно до цілей і задач компанії/проєкту;
  • аналіз цільової аудиторії;
  • аналіз конкурентів: на що звертати увагу, за якими критеріями оцінювати;
  • створення і реалізація SMM-стратегії.
  • tone of voice: як він працює в SMM;
  • типи контенту в SMM, оптимізація контенту відповідно до соцмереж та аудиторій;
  • створення і реалізація контент-плану, рубрикація;
  • місце ситуативного контенту в SMM;
  • робота з аудиторією, коментарями і негативом: на що звертати увагу та яких помилок уникати.

 

  • брендбук як основа візуальної концепції бренду в соцмережах: з чого складається, як формується, як виглядає;
  • правила оформлення профілю в Instagram та Facebook;
  • правила роботи з дизайнером;
  • візуальні редактори для створення та обробки контенту самостійно: Canva, VSCO, INStories та інші;
  • створення фото і відео для соцмереж, робота з фотобанками;
  • тренди візуального оформлення соцмереж.
  • лідери думок: аналіз, підбір та нюанси роботи з інфлюенсерами;
  • колаборації та партнерства з іншими брендами/проєктами;
  • розіграші подарунків (giveaway) та конкурси як спосіб залучення аудиторії;
  • спільні пости: новий тренд в Instagram.
  • створення акаунту та робота з Ads Manager;
  • налаштування реклами через Instagram;
  • підготовка та сегментація аудиторії для рекламних кампаній;
  • види і типи рекламних кампаній;
  • бюджет;
  • KPI, ремаркетинг та аналіз ефективності кампаній.

Вартість курсу

Рання реєстрація триває до 5 вересня

Тривалість курсу – 3 тижні

Standard
2400 грн
  • 5 модулів
  • 4 години відеолекцій
  • онлайн-зустріч з лекторами
  • тести до кожної лекції для закріплення інформації
  • перехресне оцінювання
  • завдання для самоопрацювання
  • чат-підтримка
  • іменний сертифікат
  • доступ – 12 місяців зі старту курсу
Нагадати про старт
Practice
3200 грн
  • фінальне практичне завдання з відгуком лектора
  • 5 модулів
  • 4 години відеолекцій
  • онлайн-зустріч з лекторами
  • тести до кожної лекції для закріплення інформації
  • перехресне оцінювання
  • завдання для самоопрацювання
  • чат-підтримка
  • іменний сертифікат
  • доступ – 12 місяців зі старту курсу
Нагадати про старт

Вартість пакету для команд

Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook, і ми підготуємо персональну пропозицію.

3-10 осіб
-10%
11-20 осіб
-15%
більше 20
-20%

Курс у першу чергу розрахований на початківців у SMM та спеціалістів із базовими знаннями. Також він буде корисний комунікаційникам різних профілів, які хочуть систематизувати знання і глибше заглибитися в механіку соціальних мереж.

Лекції проходять українською мовою.

Наприкінці курсу відбудеться вебінар у форматі Q&A-сесії тривалістю дві години. Ви зможете поставити усі свої питання.

Наприкінці курсу учасники отримають фінальне практичне завдання, на виконання якого матимуть два тижні. Викладачі надішлють фідбеки протягом наступних двох тижнів.

Всі матеріали курсу будуть доступні 12 місяців із дати старту курсу. 

Як проходить навчання

Litosvita

Освітня платформа, яка допомагає людям різних професій розвивати творчі навички, знаходити однодумців і натхнення. Головна мета — крок за кроком підвищувати рівень креативної освіти в українському суспільстві. Важливо, щоб україномовний контент став все дедалі масовішим та якісним: книги, періодика, журналістика, кіно, серіали та навіть публікації звичайних людей в соціальних мережах.

Ми віримо, що глибокі, професійно зроблені тексти невідворотно завойовуватимуть серця своїх аудиторій, розширюватимуть та поглиблюватимуть український культурний простір в масовій свідомості. Заради цієї мети кожен робить те, що вміє краще за все. Ми вміємо робити якісні освітні курси й залучати на них кращих в країні експертів та лекторів з реальним практичним досвідом.

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт

Співробітники цих компаній навчаються в нас