Історії українських брендів, які знаходять сили зростати під час війни, реалізують довготермінові амбітні плани попри обставини, прозвучать 29–30 червня 2023 року на 16 Українському маркетинг-форумі.

Ви почуєте думки експертів стосовно:

  • розвитку брендів в Україні та закордоном;
  • червоних ліній в комунікаціях;
  • зростання психологічного навантаження та впливу війни на споживання;
  • ефективності існуючих маркетингових інструментів;
  • створення нового українського культурного продукту;
  • маркетингових технологій, що змінюють маркетинг вже сьогодні.

На події виступить понад 45 спікерів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу. 

Програма та реєстрація на сайті: https://bit.ly/3J6voJp

Останні записи блогу

Інсайти з навчання

Як зберегти гроші та куди інвестувати під час війни – поради Любомира Остапіва

Чи можна скласти фінансовий план на 10 або 20 років та куди варто вкладати гроші…

ТОП-10 найкорисніших українських телеграм-ботів

Чи хотіли б ви мати персонального асистента, який допоможе знайти корисну інформацію, нагадає про заплановані…

Ринок тестування в Україні VS ринок QA в США

Ринок тестування в Україні та США – чим він відрізняється? Які зарплати QA у США…

Як зберегти гроші та куди інвестувати під час війни – поради Любомира Остапіва

Чи можна скласти фінансовий план на 10 або 20 років та куди варто вкладати гроші…

ТОП-10 найкорисніших українських телеграм-ботів

Чи хотіли б ви мати персонального асистента, який допоможе знайти корисну інформацію, нагадає про заплановані…