Цифрові медіа та маркетингові стратегії

University of Illinois at Urbana-Champaign

Доступний постійно

ПРО КУРС

Навчіться планувати цифрові маркетингові кампанії з курсом «Цифрові медіа та маркетингові стратегії»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам навчитися розрізняти ролі різних цифрових каналів зв’язку в маркетингових комунікаціях та використовувати агреговані дані для кращого націлювання на конкретні сегменти споживачів.

На цьому курсі — продовженні курсу «Цифрові медіа та основи маркетингу» — ви познайомитеся з різноманітним набором нових інструментів для охоплення, залучення, моніторингу та реагування на споживачів, що з’явилися завдяки цифровим медіа — і навчитеся їх використовувати.

ПРО УНІВЕРСИТЕТ ТА АВТОРІВ

Автор курсу — професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майк Яо.

Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.

ЩО ВИ ВИВЧИТЕ

Після закінчення цього курсу ви навчитеся:

  • оцінювати та готувати свої цифрові активи до запуску цифрової кампанії;
  • ключовим концепціям онлайнової реклами, пошукової оптимізації (SEO), контент-маркетингу та CRM для виявлення та охоплення потенційних споживачів;
  • взаємодіяти з аудиторією в соціальних мережах;
  • створювати та реалізовувати маркетингові стратегії у соціальних мережах;
  • стратегічно обирати відповідні KPI та метрики для оцінки успіху цифрової кампанії.

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

  • Охочі до нових знань власники малих бізнесів, які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт;
  • SMM-фахівці;
  • студенти-маркетологи;
  • студенти-журналісти;
  • досвідчені професіонали, які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі.

УПРОДОВЖ КУРСУ ВИ:

  • познайомитеся з маркетингом як процесом комунікації, покликаним доносити потрібну думку потрібній людині в потрібну мить;
  • дізнаєтеся, як вплинули цифрові медіа та інформаційні технології на людську комунікацію і як це змінило маркетинг;
  • зрозумієте принципи трьох базових широковживаних стратегій цифрового маркетингу: маркетинг у пошукових системах, у соцмережах та пряма інтернет-реклама;
  • зануритеся у стратегії мобільного маркетингу.

ПРОГРАМА КУРСУ

  • Модуль 1. Огляд курсу. Визначення цілей та підготовка ваших цифрових активів
  • Модуль 2. Онлайновий маркетинг та відеомаркетинг
  • Модуль 3. Email-маркетинг та маркетинг у соціальних мережах
  • Модуль 4. Ваша цифрова комунікаційна стратегія

ФОРМАТ КУРСУ

  • Відеолекції
  • Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
  • Інтерв’ю з фахівцями галузі
  • Теми для подальших обговорень на форумі курсу
  • Тести

ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ

Курс триває 5,5 годин.

Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час після запису на курс.

Навчайтесь в найкращих університетах світу безоплатно

Впродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.

Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Мічигану, Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.

Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України.

АВТОР КУРСУ

Майк Жен’ю Яо

Майк Жен’ю Яо

Професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн). Один з 10 найцитованіших авторів за темою «онлайнові комунікації» згідно з Google Scholar.

Спеціалізується на соціальному та психологічному впливі інтерактивних цифрових мереж. Досліджує ставлення, переконання та самозахисну поведінку людей, пов'язану з конфіденційністю в Інтернеті, з психосоціальної точки зору.

Просувайте свій бізнес розумно з курсом «Цифрові медіа та основи маркетингу» від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн)!

ЕКСПЕРТ

Експертка: Ірина Ващук, бренд-маркетологиня, Ex-Senior Employer Brand Manager у SoftServe, 10+ років досвіду роботи із маркетинг стратегіями та автоматизацією

ПЕРЕКЛАД КУРСУ

Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Євгеній Батрак (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.

ЛІЦЕНЗІЯ

Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

В який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?

Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.