Цифрові медіа та маркетингові стратегії
University of Illinois at Urbana-ChampaignДоступний постійно
ПРО КУРС
Навчіться планувати цифрові маркетингові кампанії з курсом «Цифрові медіа та маркетингові стратегії»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам навчитися розрізняти ролі різних цифрових каналів зв’язку в маркетингових комунікаціях та використовувати агреговані дані для кращого націлювання на конкретні сегменти споживачів.
На цьому курсі — продовженні курсу «Цифрові медіа та основи маркетингу» — ви познайомитеся з різноманітним набором нових інструментів для охоплення, залучення, моніторингу та реагування на споживачів, що з’явилися завдяки цифровим медіа — і навчитеся їх використовувати.
ПРО УНІВЕРСИТЕТ ТА АВТОРІВ
Автор курсу — професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майк Яо.
Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.
ЩО ВИ ВИВЧИТЕ
Після закінчення цього курсу ви навчитеся:
- оцінювати та готувати свої цифрові активи до запуску цифрової кампанії;
- ключовим концепціям онлайнової реклами, пошукової оптимізації (SEO), контент-маркетингу та CRM для виявлення та охоплення потенційних споживачів;
- взаємодіяти з аудиторією в соціальних мережах;
- створювати та реалізовувати маркетингові стратегії у соціальних мережах;
- стратегічно обирати відповідні KPI та метрики для оцінки успіху цифрової кампанії.
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
- Охочі до нових знань власники малих бізнесів, які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт;
- SMM-фахівці;
- студенти-маркетологи;
- студенти-журналісти;
- досвідчені професіонали, які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі.
УПРОДОВЖ КУРСУ ВИ:
- познайомитеся з маркетингом як процесом комунікації, покликаним доносити потрібну думку потрібній людині в потрібну мить;
- дізнаєтеся, як вплинули цифрові медіа та інформаційні технології на людську комунікацію і як це змінило маркетинг;
- зрозумієте принципи трьох базових широковживаних стратегій цифрового маркетингу: маркетинг у пошукових системах, у соцмережах та пряма інтернет-реклама;
- зануритеся у стратегії мобільного маркетингу.
ПРОГРАМА КУРСУ
- Модуль 1. Огляд курсу. Визначення цілей та підготовка ваших цифрових активів
- Модуль 2. Онлайновий маркетинг та відеомаркетинг
- Модуль 3. Email-маркетинг та маркетинг у соціальних мережах
- Модуль 4. Ваша цифрова комунікаційна стратегія
ФОРМАТ КУРСУ
- Відеолекції
- Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
- Інтерв’ю з фахівцями галузі
- Теми для подальших обговорень на форумі курсу
- Тести
ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ
Курс триває 5,5 годин.
Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час після запису на курс.
Навчайтесь в найкращих університетах світу безоплатно
Впродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.
Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Мічигану, Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.
Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України.
АВТОР КУРСУ
Майк Жен’ю Яо
Професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн). Один з 10 найцитованіших авторів за темою «онлайнові комунікації» згідно з Google Scholar.
Спеціалізується на соціальному та психологічному впливі інтерактивних цифрових мереж. Досліджує ставлення, переконання та самозахисну поведінку людей, пов'язану з конфіденційністю в Інтернеті, з психосоціальної точки зору.
Просувайте свій бізнес розумно з курсом «Цифрові медіа та основи маркетингу» від Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн)!
ЕКСПЕРТ
Експертка: Ірина Ващук, бренд-маркетологиня, Ex-Senior Employer Brand Manager у SoftServe, 10+ років досвіду роботи із маркетинг стратегіями та автоматизацією
ПЕРЕКЛАД КУРСУ
Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Євгеній Батрак (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.
ЛІЦЕНЗІЯ
Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
Курс безкоштовний?
Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.