ПРО КУРС
Коли йдеться про академічну доброчесність у закладах вищої освіти, переважно все зводиться до обговорення академічного плагіату та застосування програмного забезпечення для перевірки текстів на наявність текстових збігів. Крім того, академічну доброчесність часто обмежено розглядають в аспекті соціогуманітарних дисциплін, хоча такі порушення як фабрикація, фальсифікація, обман можуть мати місце незалежно від галузі. І головне ― поза увагою залишається вплив на академічну доброчесність дизайну освітніх програм та дисциплін, форматів поточного та контрольного оцінювання, методів викладання та комунікації зі студентами.
Мета цього онлайн-курсу ― дати розуміння, як можна розвивати культуру академічної доброчесності, попри предмет та напрям викладання. Курс надає можливість подивитися на дисципліни через призму академічної доброчесності та пропонує теоретичні основи й практичні інструменти, які допомагають посилити культуру академічної доброчесності.
НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ
- дізнаєтеся про теоретичні аспекти академічної доброчесності та про фактори, що безпосередньо впливають на культуру академічної доброчесності здобувачів вищої освіти;
- навчитеся застосовувати теоретичні знання на практиці у викладанні та науковому керівництві.
ОБСЯГ КУРСУ
60 годин
ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ
- Викладачам закладів вищої освіти.
- Науковим працівникам, які надають допомогу здобувачам різних рівнів освіти.
- Науковим керівникам, які ведуть напрям курсових та кваліфікаційних бакалаврських та магістерських робіт.
- Усім, хто цікавиться тематикою академічної доброчесності та хоче дізнатися більше.
СТРУКТУРА КУРСУ
Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у вищій освіті.
Вступ до питання академічної доброчесності. Документи, які регулюють доброчесність в Україні та що належить до порушення академічної доброчесності, а що не належить.
Модуль 2. Методика викладання: сприяння академічній доброчесності.
Як методика викладання може посилити культуру академічної доброчесності на ваших заняттях. Способи ефективного управління часом та своїм навантаженням та навантаженням студентів.
Модуль 3. Дизайн освітніх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність.
Як дизайн освітньої програми може створювати ненавмисні ризики порушення академічної доброчесності та пропонує шляхи, як ці ризики мінімізувати.
Модуль 4. Основи академічного письма та доброчесності.
Академічне письмо, як цьому навчати, які є міфи щодо перевірки письмових робіт та розгляд кейсів.
Модуль 5. Дизайн системи оцінювання для підвищення академічної доброчесності.
Створення прозорої системи оцінювання та розроблення чітких і прозорих критеріїв до завдання свого курсу.
Модуль 6. Наукове керівництво та розвиток культури академічної доброчесності.
Відповідальне наукове керівництво та інструменти планування наукового дослідження, що відповідає вимогам академічної доброчесності.
ФОРМА ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
Сертифікат про успішне завершення навчання з вказання кількості годин. Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням на ньому. Всі видані сертифікати внесено до реєстру, з яким можна ознайомитись за посиланням.
НАПРЯМ НАВЧАННЯ
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників з питань ефективного планування освітнього процесу та розвитку академічної доброчесності.
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАТИМУТЬСЯ/ НАБУВАТИМУТЬСЯ
Загальні: освітологічна, соціально-психологічна, андрагогічна, інтегральна; критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми.
Фахові: професійно-педагогічна, цифрова, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, комунікаційна, управлінська, методична, компетентності з інформальної освіти та професійно-особистісного розвитку.
МЕТА КУРСУ
Надати освітянам необхідний інструментарій для впровадження підходів до планування освітнього процесу, які допоможуть розвивати та зміцнювати культуру академічної доброчесності.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Назва розділів і тем | Кількість годин | |||
---|---|---|---|---|
Всього | у тому числі | |||
Перегляд відео | Самостійна робота | Перевірка | ||
Вступне відео | ||||
Модуль 1. Концепція академічної доброчесності у вищій освіті | 8 | 1 | 5 | 2 |
Модуль 2. Методика викладання: сприяння академічній доброчесності | 10 | 1 | 7 | 2 |
Модуль 3. Дизайн освітніх програм та курсів з фокусом на академічну доброчесність | 10 | 1 | 7 | 2 |
Модуль 4. Основи академічного письма та доброчесності | 10 | 1 | 8 | 2 |
Модуль 5. Дизайн системи оцінювання для підвищення академічної доброчесності | 10 | 1 | 7 | 2 |
Модуль 6. Науковий керівник – роль та місце у формуванні культури академічної доброчесності | 10 | 1 | 7 | 2 |
Фінальне тестування та сертифікат | 2 | 1 | ||
Всього годин | 60 | 6 | 41 | 13 |
Затверджену програму можна завантажити, натиснувши на її зображення вгорі, або за цим посиланням.
ВИКЛАДАЧІ
Яна Чапайло
Координаторка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», Американські Ради з міжнародної освіти.
Ольга Бершадська
Керівниця Центру забезпечення якості освіти та викладачка Національного університету «Києво-Могилянська академія», освітня тренерка.
Артем Артюхов
Кандидат технічних наук, доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, координатор від CумДУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
Марія Бойко
Кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, голова комісії з внутрішнього забезпечення якості освіти, координаторка від ТНПУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
Віктор Дроздов
Кандидат історичних наук, доцент, завідувач кафедри історії та методики її навчання, голова комісії з питань академічної доброчесності Ізмаїльського державного гуманітарного університету, координатор від ІДГУ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
Юрій Каганов
Доктор історичних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Запорізького національного університету.
Людмила Криворучка
Директорка Докторської школи ім. Родини Юхименків Національного університету «Києво-Могилянська академія», кандидатка філософських наук, викладає дисципліни з викладацької майстерності для аспірантів і викладачів з 2012 р., досліджує освітні інновації.
Євген Кротевич
Студент магістерської програми «Соціологія» Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Оксана Сидоренко
Кандидатка медичних наук, доцентка Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського, керівниця Групи сприяння академічній доброчесності ТНМУ ім. І. Я. Горбачевського, координаторка україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», фасилітаторка, координаторка від ТНМУ ім. І.Я. Горбачевського в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
Надія Фортуна
Провідна спеціалістка Центру забезпечення якості освіти Національного університету «Києво-Могилянська академія». Займається питаннями академічної доброчесності, опитування студентів та визнання іноземних документів про освіту.
Олена Хилько
Кандидатка політичних наук, доцентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка; координаторка від ІМВ в Проєкті сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP (Американські Ради з міжнародної освіти, 2016-2019).
Наталія Шліхта
Ph.D., професорка, очільниця кафедри історії Національного університету «Києво-Могилянська академія», учасниця міжнародних проєктів й авторка методичних матеріалів з академічної доброчесності й основ академічного письма.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
Курс безкоштовний?
Курс безкоштовний. Все, що вам знадобиться – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відео лекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.