Підприємництво: Хто ваш клієнт?

Доступно постійно

Безкоштовно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 5 тижнів

Про курс

Бізнес Розвиток мислення

Про курс Чим ідея відрізняється від бізнесу? Бізнес має клієнта, який платить. І саме про це ми будемо говорити на курсі "Підприємництво: Хто ваш клієнт?" Массачусетського технологічного інституту. Ви навчитесь збільшувати групу ваших цільових клієнтів, а значить – збільшувати оберти вашого бізнесу.

Ми знаємо, що підприємництво – це творчий процес, і саме це робить його цікавим. Але для роботи вашого підприємства необхідний методичний підхід. Саме це поєднання творчості та дисципліни ви опануєте впродовж навчання. Після завершення курсу ви навчитесь:

  • проводити сегментацію ринку;


  • обирати стартову позицію на ринку;


  • розробляти портрети клієнтів;


  • обчислювати загальний розмір цільового ринку;


  • розуміти свого клієнта.


Курс заснований на дослідженнях стартап-компаній Массачусетського технологічного інституту та їхніх засновників. Завдяки цим дослідженням ви зможете ознайомитися з інноваціями в мобільних застосунках, 3D-друку, енергетичній електроніці, годинниковому виробництві тощо. Ви дізнаєтеся, як спілкуватись з потенційними клієнтами, зрозуміти суттєву різницю між аналізом ринку згори донизу та знизу вгору, а також розробите стратегічну основу для прийняття рішення про те, які ринки слід використовувати для вашого товару чи послуги.

Цей курс - переклад українською мовою курсу Entrepreneurship 101: Who is your customer? викладачів Массачусетського технологічного інституту.

Партнери

Цей курс підходить для

Студентів

які хочуть розпочати власний бізнес та навчитися ефективно залучати клієнтів.

Підприємців

які прагнуть зрозуміти свого клієнта та збільшити оберти свого бізнесу.

Інноваторів

які шукають нові ринки для своїх продуктів та послуг, використовуючи дослідження стартап-компаній MIT.

Менеджерів

які бажають освоїти методичний підхід до розвитку бізнесу та прийняття стратегічних рішень.

Фрілансерів

які хочуть краще розуміти потреби своїх клієнтів і будувати довгострокові відносини з ними.

Програма курсу

Модуль 1. Первинне дослідження споживачів.

·

Модуль 2. Аналіз ринку знизу вгору.

·

Модуль 3. Сегментація ринку.

·

Модуль 4. Аналіз стартових позицій на ринку.

·

Модуль 5. Розроблення портрету клієнта.

·

Модуль 6. Профілювання потенційного клієнта.

·

Модуль 7. Оцінка загального розміру цільового ринку.

·

Автори курсу

Білл Олет

mentor image

Керівник Martin Trust Center

Ердін Бешимов

mentor image

Викладач Массачусетського технологічного інституту

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Курс є безкоштовним. Все, що Вам знадобиться, — доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі