Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»

Безкоштовно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 4 тижні

Про курс

Журналістика Маркетинг

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує експрес онлайн-курс з підготовки рекламних менеджерів для локальних видань. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Світ рекламної комунікації – заплутаний лабіринт, у якому обов’язково потрібен вправний провідник. Як стати менеджером з реклами? Що входить до обов’язків працівника відділу реклами у медіакомпанії? Хто основні клієнти та як їх знаходити? Як визначати та розуміти цільову аудиторію? Як побудувати алгоритм роботи?

Курс «Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами локального медіа «з нуля» засновано на багаторічному досвіді підготовки сотень менеджерів для відділів реклами у медіа. Зазвичай таке навчання проводилось у формі тренінгів або очних курсів. Програма вдосконалювалась і відшліфовувалась, додавався новий досвід і відпадали менш важливі речі. Десять років тому з’явилась книжка «Те, що повинен знати менеджер відділу реклами ЗМІ», а зараз головна інформація зібрана в цьому курсі.

Якби на ринку праці було стільки ж менеджерів з продажу рекламних послуг, як бухгалтерів чи юристів, то цей курс був би не потрібний. Але таких спеціалістів не вистачає навіть у великих містах, а в менших просто немає. І не тільки через те, що їх не готують заклади вищої освіти. Люди не знають, що це за робота і часом, спробувавши, швидко звільняються. Ба більше, ця спеціальність – головний кадровий резерв усіх керівних посад і не тільки у комерційних медіа. Тому менеджери, що вміють працювати з рекламодавцями, дуже цінуються й їх завжди бракує.

Отже, цей курс економить час керівника. Нову людину потрібно вчити «з нуля», і немає гарантії, що провчившись тиждень-другий, вона не звільниться (бо зрозуміє, що ця робота їй не підходить). А для людини, що планує спробувати себе в цій професії, курс — теж знахідка, бо за дуже короткий час можна буде чітко уявити майбутню роботу і буде значно легше приймати рішення щодо майбутнього працевлаштування.

Головне, про що дізнаються і чому навчаться студенти курсу:

  • Робота менеджера відділу реклами. Цілі та методи роботи. Що є «продуктами» у роботі менеджера з реклами?

  • Загальний алгоритм роботи менеджера відділу реклами локального медіа.

  • Хто є типовими клієнтами локального медіа?

  • Методи стимулювання продажів реклами.

  • Як проводити дистанційні продажі?

  • Як розподіляти основні групи клієнтів за пріоритетами?

  • Як писати якісні комерційні пропозиції?

  • Варіанти стратегій рекламування різних груп товарів.

  • Метод роботи із запереченнями.

  • Ефективні стратегії торгу.

  • Прийоми завершення перемовин з укладанням угоди.

  • Ведення замовлень та робота з клієнтами в період між замовленнями.

  • Рецепт проведення ефективної рекламної кампанії.

Партнер курсу

Цей курс підходить для

Менеджерів з реклами

які прагнуть підвищити свої навички у сфері продажу рекламних послуг, зокрема в локальних медіа, та шукають ефективні стратегії залучення клієнтів.

Керівників рекламних відділів

які бажають вдосконалити роботу свого відділу, оптимізувати процеси та навчитися створювати сильні рекламні кампанії для клієнтів.

Студентів економічних та маркетингових спеціальностей

які планують розпочати кар'єру в рекламному бізнесі та хочуть дізнатися про ключові аспекти роботи менеджера з продажу реклами.

Підприємців та власників локальних видань

які прагнуть зрозуміти, як краще продавати рекламні послуги та налагоджувати взаємодію з клієнтами для збільшення прибутку.

Усіх охочих

які цікавляться рекламною сферою та хочуть здобути практичні знання щодо організації роботи рекламного відділу та стратегій продажу реклами.

ПРОГРАМА КУРСУ

Тиждень 1

6 лекцій ·

  • Вступне слово, Борис Родієвський
  • Частина перша. Вступ в професію
Тиждень 2

6 лекцій ·

  • Частина друга. Практикум прямих продажів
Тиждень 3

6 лекцій ·

  • Частина третя. Методи збільшення надходжень. Знання які цінують рекламодавці
Тиждень 4

5 лекцій ·

  • Частина четверта. НЛП в продажах реклами

Автори курсу

Борис Родієвський

mentor image

Член Асоціації українських медіаконсультантів.

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Які вимоги до слухачів?
Освіта вища, незакінчена вища чи середня спеціальна (молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр). Бажано попереднє знайомство з основами маркетингу. Але головне — бажання працювати за цією професією, готовність до навчання та самодисципліна (вміння змусити себе працювати, навіть часом виконувати роботу, яка не подобається).

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги