- Головна
- Курси
- Інші професії
- ...
- Підготовки менеджера
Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»
Станьте професіоналом з продажу реклами в локальних медіа: Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами "з нуля". Дізнайтеся про стратегії, клієнтів та інструменти для успішної роботи у відділі реклами!
- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 4 тижні
Про курс
Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує експрес онлайн-курс з підготовки рекламних менеджерів для локальних видань. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ». Світ рекламної комунікації – заплутаний лабіринт, у якому обов’язково потрібен вправний провідник. Як стати менеджером з реклами? Що входить до обов’язків працівника відділу реклами у медіакомпанії? Хто основні клієнти та як їх знаходити? Як визначати та розуміти цільову аудиторію? Як побудувати алгоритм роботи? Курс «Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами локального медіа «з нуля» засновано на багаторічному досвіді підготовки сотень менеджерів для відділів реклами у медіа. Зазвичай таке навчання проводилось у формі тренінгів або очних курсів. Програма вдосконалювалась і відшліфовувалась, додавався новий досвід і відпадали менш важливі речі. Десять років тому з’явилась книжка «Те, що повинен знати менеджер відділу реклами ЗМІ», а зараз головна інформація зібрана в цьому курсі. Якби на ринку праці було стільки ж менеджерів з продажу рекламних послуг, як бухгалтерів чи юристів, то цей курс був би не потрібний. Але таких спеціалістів не вистачає навіть у великих містах, а в менших просто немає. І не тільки через те, що їх не готують заклади вищої освіти. Люди не знають, що це за робота і часом, спробувавши, швидко звільняються. Ба більше, ця спеціальність – головний кадровий резерв усіх керівних посад і не тільки у комерційних медіа. Тому менеджери, що вміють працювати з рекламодавцями, дуже цінуються й їх завжди бракує. Отже, цей курс економить час керівника. Нову людину потрібно вчити «з нуля», і немає гарантії, що провчившись тиждень-другий, вона не звільниться (бо зрозуміє, що ця робота їй не підходить). А для людини, що планує спробувати себе в цій професії, курс — теж знахідка, бо за дуже короткий час можна буде чітко уявити майбутню роботу і буде значно легше приймати рішення щодо майбутнього працевлаштування. Головне, про що дізнаються і чому навчаться студенти курсу:
-
Робота менеджера відділу реклами. Цілі та методи роботи. Що є «продуктами» у роботі менеджера з реклами?
-
Загальний алгоритм роботи менеджера відділу реклами локального медіа.
-
Хто є типовими клієнтами локального медіа?
-
Методи стимулювання продажів реклами.
-
Як проводити дистанційні продажі?
-
Як розподіляти основні групи клієнтів за пріоритетами?
-
Як писати якісні комерційні пропозиції?
-
Варіанти стратегій рекламування різних груп товарів.
-
Метод роботи із запереченнями.
-
Ефективні стратегії торгу.
-
Прийоми завершення перемовин з укладанням угоди.
-
Ведення замовлень та робота з клієнтами в період між замовленнями.
-
Рецепт проведення ефективної рекламної кампанії.
Партнер курсу
Цей курс підходить для
Менеджерів з реклами
які прагнуть підвищити свої навички у сфері продажу рекламних послуг, зокрема в локальних медіа, та шукають ефективні стратегії залучення клієнтів.
Керівників рекламних відділів
які бажають вдосконалити роботу свого відділу, оптимізувати процеси та навчитися створювати сильні рекламні кампанії для клієнтів.
Студентів економічних та маркетингових спеціальностей
які планують розпочати кар'єру в рекламному бізнесі та хочуть дізнатися про ключові аспекти роботи менеджера з продажу реклами.
Підприємців та власників локальних видань
які прагнуть зрозуміти, як краще продавати рекламні послуги та налагоджувати взаємодію з клієнтами для збільшення прибутку.
Усіх охочих
які цікавляться рекламною сферою та хочуть здобути практичні знання щодо організації роботи рекламного відділу та стратегій продажу реклами.
ПРОГРАМА КУРСУ
Тиждень 1
6 лекцій ·
Тиждень 2
6 лекцій ·
Тиждень 3
6 лекцій ·
Тиждень 4
5 лекцій ·
Автори курсу
Борис Родієвський
Працював у проектах підтримки регіональних медіа, Інституту розвитку регіональної преси, Інтерньюзу, Ради Європи, ОБСЄ. Провів десятки тренінгів та консалтингових проектів для медіа як на комерційній основі, так і на замовлення громадських організацій України, Білорусі, Казахстану, Грузії. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу: практичні рекомендації керівнику». Засновник РА «Агентство газетної реклами», засновник та керівник ГО «Громадський медіацентр».
Експрес-курс підготовки менеджера з продажу реклами в локальному медіа «з нуля»
Реєструйся на експрес-курс і стань професійним менеджером з продажу реклами вже сьогодні!
Записатись на курсУкраїнський автор
Навчання в будь-який час
Тестування
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Які вимоги до слухачів?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги