SMM: фундамент
Доступно постійно
Опануйте основи маркетингу у соціальних мережах із курсом «SMM: фундамент»! Дізнайтеся, як створювати ефективні SMM-стратегії, просувати бренди та аналізувати результати!
- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
Про курс
Ми живемо в еру максимальної діджиталізації. Для багатьох сфер затребуваними стали навички digital-комунікації чи просування бренду, а SMM (маркетинг у соціальних мережах) заслужено зайняв окрему нішу популярності з огляду на свою ефективність. SMM-менеджер як нова професія чи апгрейд ваших професійних компетентностей у контексті SMM? Цей курс допоможе виокремити важливе з інфопростору навколо SMM та прокачати ваші навички work online! Його мета – закласти міцний базис (фундамент) із просування в соціальних мережах. Тож курс покликаний:
-
пояснити основи SMM і технічні аспекти соцмереж,
-
розкрити секрети й лайфхаки просування брендів,
-
навчити будувати SMM-стратегії,
-
створювати контент для різних соціальних мереж та оцінювати його ефективність.
Партнери та донори курсу
Цей курс підходить для
Студентам
які хочуть опанувати нову професію у сфері маркетингу та комунікацій.
Маркетологам
які прагнуть навчитися будувати ефективні SMM-стратегії для просування брендів.
PR-спеціаліста
які бажають покращити свої навички у роботі з соціальними мережами.
Бренд-менеджерам
які потребують знань про аналіз досягнутих результатів та коригування SMM-стратегії.
Менеджерам із продажів
які планують збільшити ефективність своїх продажів через соціальні мережі.
Власникам бізнесу
які прагнуть зрозуміти основи SMM та застосовувати їх для просування свого бізнесу.
Програма курсу
Модуль 1. Cоціальні мережі: функції, різновиди, тренди
4 лекції ·
У рамах модуля студенти дізнаються про функціонал найактуальніших соціальних мереж, дослідять різні цільові аудиторії та їхні потреби. Ознайомлення з основними трендами соцмереж допоможе активно використовувати їх у професійній діяльності.
Модуль 2. Створення SMM-стратегії
5 лекцій ·
Студенти навчаться продумувати покрокову SMM-стратегію: від формування цілей постингу в соціальних мережах до безпосереднього створення контенту.
одуль 3. Facebook: технічні особливості, контент, аналітика
3 лекції ·
У цьому модулі студенти зануряться у функціонал Facebook, а саме дізнаються особливості супроводу сторінок, навчаться створювати відповідний контент та опанують основними метриками оцінювання ефективності в цій соцмережі.
Модуль 4. Instagram: технічні особливості, платформи для контенту (пости, stories, reels, прямі ефіри), аналітика
3 лекції ·
У цьому блоці слухачі заглибляться у функціонал Instagram: як створювати й заповнювати бізнес-профіль, чим відрізняється процес створення різних форматів контенту та які правила оцінки його ефективності.
Модуль 5. Способи просування сторінок у соціальних мережах
4 лекції ·
У контексті цього модуля студенти розглянуть різні способи просування сторінок у соціальних мережах, опанують алгоритм роботи з платною рекламою (таргетингом), дізнаються правила й секрети співпраці з блогерами та засвоять основні аспекти створення конкурсних механік.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ
Зоя Лобод
Співвласниця digital-агенціі LOBODS, основна експертиза якої – комплексний SMM супровід більше, ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу. Серед клієнтів агенції: Carlsberg, Viber, “Алло”, “Щедрий Дар”, “Фрекен Бок” та багато-багато інших. Сертифікована спеціалістка від Meta і Google. Випускниця курсу “Інфлюенсер маркетинг” університету Нью Джерсі. Понад 5 років - лекторка навчальних програм із digital-маркетингу.
Анна Нетик
Також Анна лекторка навчальних програм по менеджменту соціальних мереж. Кейси просування українських і міжнародних брендів: Viber, Щедрий Дар, Carlsberg Ukraine і та інші.
Український автор
Навчання в будь-який час
Практика
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
У який час будуть проходити заняття?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги