- Головна
- Курси
- Для освітян
- ...
- Впровадження інновацій
Впровадження інновацій в школах
Впровадження інновацій в школах: як стати лідером змін та покращити освітній процес. Дізнайтеся, як успішно запроваджувати нові підходи, розвивати потенціал школи та будувати ефективні партнерські відносини.

- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 60 годин
Про курс
Кожен чудовий вчитель та кожен чудовий навчальний заклад постійно працює над покращенням умов для навчання. Ми сподіваємось, що наші учні будуть навчатись протягом життя, тож і ми як вчителі маємо постійно вчитись та самовдосконалюватись. Цей курс Массачусетського технологічного інституту створено для освітніх лідерів (від вчителів до директорів шкіл), які хочуть впроваджувати інновації у своїх навчальних закладах. В рамках цього курсу ви пройдете крізь навчання, експериментування та самоаналіз, які допоможуть вам набути впевненості і навичок, необхідних щоб очолити вдосконалення освітнього процесу у вашому навчальному закладі. За допомогою практичних вправ ви разом із колегами створите спільне бачення якісно нового рівня роботи вашої організації, зробите перші кроки для реалізації цього бачення і навчитеся вимірювати прогрес на вашому шляху. Особливу увагу буде приділено розвитку потенціалу школи із акцентом на співпрацю та побудову партнерських відносин із зацікавленими людьми на всіх рівнях. Цей курс засновано на досвіді роботи Джастіна Рейча (Teaching Systems Lab, Массачусетський технологічний інститут) та Пітера Сенджа (Школа управління Слоуна, Массачусетський технологічний інститут). Наприкінці цього курсу ви розпочнете впровадження ініціативи з покращення навчального процесу у вашому навчальному закладі та навчитесь краще розуміти себе як лідера та агента змін. Ви познайомитесь та налагодите зв’язки із колегами-освітянами, які також займаються цією важливою роботою. Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі. Оригінал курсу доступний на платформі edX Чому ви навчитеся?
-
Як об’єднати людей навколо спільної ідеї?
-
Як сформувати і вдосконалити бачення змін?
-
Як розпочати впровадження нової освітньої ініціативи?
-
Як працювати разом крізь виклики та перемоги?
-
Як вимірювати результати та змінювати стратегію досягнення змін за потреби?
Цей курс підходить для
вчителів
які прагнуть впроваджувати інноваційні методи навчання, об’єднувати учнів та колег навколо нових ідей.
директорів шкіл та адміністрації
які хочуть стати лідерами змін у своїх навчальних закладах та розвивати потенціал школи.
освітніх лідерів
які займаються розробкою та впровадженням освітніх стратегій та прагнуть підвищити свою компетентність.
керівників освітніх проектів
які шукають інструменти та методики для впровадження нововведень у навчальних закладах
шкільних психологів та методистів
які прагнуть працювати над розвитком шкільного середовища
Програма курсу
Тема 0. Вітаємо!
· 2 години
Тема 1. Впровадження інновацій у школах
· 2 години
У цьому розділі ви побачите, як виглядає цикл впровадження інновацій у справжній школі – громадській школі «Mashpee», штат Массачусетс. Ми повернемося до «Mashpee» пізніше у курсі, щоб дізнатися більше від викладачів та керівників. А потім Джастін Рейч та Пітер Сенгі розкажуть вам про ключові інструменти лідерства, які будуть корисними під час впровадження змін.
Тема 2. Об'єднання людей навколо ідей, що їм небайдужі
· 2 години
Зміни не можуть відбутися ізольовано; вам обов’язково знадобиться підтримка та внесок тих, хто навколо вас. У цьому розділі ми дослідимо природу лідерства як співвідношення між виявленням того, що небайдуже людям, та скеруванням їх у бік продуктивних змін.
Тема 3a: Бачення змін Тема 3b: Початок роботи
· 2 години
У розділі 3a ми розглянемо, наскільки важливо, щоб школа чи шкільна система мали узгоджене бачення для будь-якої ініціативи змін. Якщо бачення змін не зрозуміло всім у системі, люди почнуть змінюватися в різних напрямках. Ви почуєте, як і чому в громадській школі Бенджаміна Бенекера «Charter» прийшли до впровадження STEM.
Тема 3b: Початок роботи
· 1 година
Як насправді виглядає робота з впровадження інновацій у школах? Яка ваша роль у здійсненні цих змін? Вчителі можуть розпочати роботу, проводячи експерименти у своїх класах, і ці експерименти безпосередньо впливають на життя учнів. Учні можуть відігравати значну роль як допомагаючи впливати на експерименти, так і забезпечуючи відгуки. Керівники, а іноді й представники громади, можуть також розпочати роботу шляхом сприяння таким учительським експериментам.
Тема 4. Спільна робота з успіхами та невдачами
· 1 година
Ми радимо вам почати працювати спільно шляхом експериментів у своїй практиці, об’єднаних з цінними ресурсами та проведенням нових і складних розмов. У цій темі ви матимете можливість подумати над будь-якими викликами, з якими ви колись стикалися та з якими стикаєтеся під час роботи з іншими. Пітер поділиться інструментами для розуміння того, як подолати ці труднощі та підвищити продуктивні розмови в команді.
Тема 5: Оцінювання результатів та внесення змін до стратегії
· 2 години
У цій темі Джастін розкаже, чому важливо оцінювати прогрес вашої ініціативи, та подасть ідеї, як це зробити. Ви почуєте думки представників середньої школи «Blake» (Медфілд, Массачусетс), у якій випробувались кілька ініціатив з використанням технологій. А представники громадської школи «Charter» у Кембриджі поділяться досвідом, як вони використовують дані різними способами для покращення навчання.
Тема 6: Сталі інновації у школах
· 2 години
Останній розділ зосереджується на збереженні сталих інновацій у школах. Ми повернемося до школи «Mashpee», щоб почути про уроки, які вони засвоїли, та їхні плани на майбутнє. Джастін та Пітер розкажуть про школи як навчальні організації. Цей розділ зосереджений на роздумах. Знайдіть час, щоб обдумати свою роботу та її значення для вашого прогресу.
Фінальне завдання та висновки
·
ВИКЛАДАЧІ
Джастін Рейч

Викладач кафедри порівняльних досліджень медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, що допомагає вчителям у впровадженні технологій в навчальний процес. Раніше керував дослідженнями технологій онлайн-навчання в HarvardX та викладав у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у таких престижних виданнях як «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.
Пітер Сендж

Провідний викладач лідерства та сталого розвитку в Школі управління Слоуна Массачусетського технологічного інституту. Вивчає децентралізацію лідерства в організаціях і як вона сприяє підвищенню здатності працівників продуктивно працювати над досягнення спільних цілей. Автор популярної книги «The Fifth Discipline: The Art and Practice of The Learning Organization» (1990), в якій запропоновано теорію навчальних закладів, що навчаються, та кількох інших відомих доробків.
Впровадження інновацій в школах
Реєструйся на безплатний курс і починай навчатися прямо зараз!
Записатись на курсІноземні автори
Навчання в будь-який час
Практика
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Якою мовою проходить навчання?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Які загальні компетентності вдосконалюватимуться або набуватимуться під час проходження курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги