ЦІЛІСНИЙ МАРКЕТИНГ

Ґрунтовні знання зі стратегічного маркетингу від творця брендів Сніжна Панда, Прайм, Bigl.ua та інших, Олексія Філановського.

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

ЦІЛІСНИЙ МАРКЕТИНГ

Ґрунтовні знання зі стратегічного маркетингу від творця брендів Сніжна Панда, Прайм, Bigl.ua та ін. Олексія Філановського.

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

Що ви вивчите?

Олексій Філановський, маркетинг-директор з 20-річним досвідом, поділиться накопиченими знаннями й практиками, які допомогли 41 бренду вийти на новий рівень впізнаваності та заробітку, а п’ять запрошених експертів з різних сфер бізнесу розкажуть, як:

  • сформувати унікальну ціннісну пропозицію;
  • організувати проєктний менеджмент в межах маркетингового проєкту;
  • керувати портфелем брендів;
  • проводити споживацькі дослідження;
  • визначати потреби B2B-клієнтів.

Формат курсу

відеолекції
вебінари
тести та практичні заняття з відгуком
розбір кейсів слухачів

Тривалість

7 тижнів
14 модулів
15 годин відеолекцій
5 запрошених експертів
4 вебінари по 1,5 години

На курсі Олексія Філановського ви навчитеся розробляти ефективні маркетингові стратегії, чітко вимірювати результати рекламних кампаній та правильно визначати потреби ринку та ваших клієнтів. «Цілісний маркетинг» допоможе упорядкувати знання, отримані за роки роботи в різних компаніях, та обрати інструменти просування бренда, які будуть ефективні саме для вашого бізнесу. 

Після курсу цілісного маркетингу ви:​

Створите маркетингову стратегію вашого бренда

Розробите поступовий план її впровадження в операційну діяльність компанії

Дізнаєтесь, як збирати та обробляти інформацію про ринок та споживачів

Зрозумієте, як визначати та правильно працювати з цільовою аудиторією

Розберетесь у відмінностях роботи маркетингу B2C та B2B

Побудуєте систему безшовної взаємодії з вашим клієнтом

Що на вас чекає?

15 годин відеолекцій

всі етапи побудови маркетингу та бренда, дослідження аудиторії та аналізу ринку

Практичні завдання

з особистою перевіркою кураторів або лектора та персональним відгуком

Вебінари з лектором​

розбір реальних кейсів слухачів курсу з рекомендаціями

Чат-підтримка

з лектором курсу для розв'язання усіх питань та обговорення в спільноті фахівців​

Лектор

Олексій Філановський

  • 20 років обіймає топ-позиції у сфері маркетингу.
  • Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
  • Керував маркетингом у Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
  • Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
  • Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
  • Засновник маркетингової агенції Filberry.

Для кого цей курс?

Маркетологи

усіх рівнів та напрямів: фахівці та керівники команд, які багато працюють руками, використовують різні інструменти просування, але не можуть самостійно систематизувати знання та зрозуміти, куди рухатись далі.

Власники бізнесу

СЕО компаній, керівники та топменеджери, які хочуть розібратися у механізмах стратегічного маркетингу, зрозуміти, як він впливає на бізнес, та спілкуватись з маркетологами однією мовою.

Менеджери з продажу

та керівники відділів продажу або комерційних служб, які хочуть сформувати уявлення про взаємозв'язок між маркетингом та продажами, і зрозуміти його вплив на розвиток бізнесу.

Маєте сумніви щодо курсу?

Дивіться безкоштовну міні-лекцію зі стратегічного маркетингу, де ви дізнаєтеся:

  • Коли з’явився маркетинг;
  • Що таке маркетинг;
  • Три джерела для побудови вашої брендової стратегії;
  • Сутність сучасного маркетингу.

Програма курсу

  • Суть бізнесу.
  • Маркетинг – ядро ​​бізнесу.
  • Маркетингова функція усвідомлена чи ні. П’ять рівнів маркетингу в компанії.
  • З чого починати, коли створюєте маркетинг в компанії?
  • Від чого «танцює» маркетинг — цінності та доктрина компанії. Вивчати, а не придумувати.
  • Що таке доктрина?
  • Типи доктрин.
  • Формування команди та маркетингової стратегії, з огляду на доктрину.
  • Як маркетинг пов’язаний із шахами? Вставна новела.
  • Велика маркетингова схема.
  • Цикл Філановського — три етапи роботи здорового маркетингу.
  • Як «вийти з операційки» та працювати над глобальним розвитком компанії?
  • Визначення стадій розвитку ринку: зародження, розвиток, старіння та смерть.
  • Як працювати з кожним типом ринку?
  • Функції маркетингу на кожному етапі розвитку ринку.
  • Математика маркетингу: на що звертати увагу?
  • Ключові дані при створенні бізнес-плану.
  • Бізнес-план як відбиття бізнес-моделі, цінностей і доктрини компанії, навколишнього середовища та задоволення потреб клієнта.
  • Покрокова інструкція для створення бізнес-плану та планування в цілому.
  • Що необхідно знати про вашу аудиторію?
  • Як вони користуються продуктом на вашому ринку?
  • Які потреби вони задовольняють, користуючись брендом на ринку?
  • Якими критеріями вони користуються, вибираючи бренд?
  • Які бар’єри існують при придбанні або користуванні брендами в категорії?
  • Якісні дослідження та кількісні дослідження.
  • Збір аналітичної інформації.
  • Канали дистрибуції інформації.
  • Якими каналами користуються наявні та потенційні клієнти?
  • Як сформувати мікс каналів?
  • Розрахунок охоплень, з огляду на бізнес-цілі та конверсії.
  • Залучення та утримання клієнтів – яке співвідношення передбачає ваша бізнес-модель?
  • Залучення: інструменти, вартість, окупність.
  • Утримання клієнтів. Визначення точки утримання. Розрахунок середньої LTV. Інструментарій.
  • Масштабування і розвиток бізнесу — пошук в напрямку залучення та утримання.
  • Бренд – це обіцянка. Підтверджена обіцянка робить з пропозиції бренд.
  • Три складники бренда: цінності бізнесу, побажання клієнтів, конкурентне оточення.
  • Єдність бренда в продукті, сервісі та комунікаціях.
  • Бренд — це те, що в голові клієнта, а не те, що у вашій голові.
  • Безшовне середовище нового світу: людина більше не буває офлайн та онлайн. Вона одночасно і там, і там.
  • E-commerce як частина бізнесу.
  • Рішення про придбання, що приймається онлайн.
  • Демократичність e-commerce та нові правила «довгого хвоста».
  • Що говоримо? – суть комунікації як частина обіцянки цілісного бренда.
  • Коли говоримо? – послідовність комунікаційних повідомлень.
  • Де говоримо? – підбір каналів комунікації, адаптація ключового повідомлення до каналів.
  • Матриця комунікацій – підсумковий документ. Дорожня карта комунікацій.
  • Принципи роботи маркетингу – мінімум директив та ієрархії, максимум можливостей для прояву сильних сторін.
  • Ключові компетенції компанії – побудова внутрішньої команди.
  • Взаємодія з зовнішніми підрядниками.
  • Мотивація в маркетингу. Реальні показники та імітація діяльності.
  • Продукти та послуги В2С.
  • Продукти та послуги В2В.
  • Маркетплейси з кількома типами клієнтів (В2В, В2С, С2С).
  • Змішаний тип бізнесу.
  • Маркетинг для малого та середнього бізнесу.
  • Маркетинг для великого бізнесу.
  • Маркетинг для глобального бізнесу.
  • Трансформація маркетингу при зростанні бізнесу.

Лекції запрошених експертів

Микола Жандоров – підприємець, СЕО та партнер компанії Літер-Інтеграція (системний інтегратор в сферах AV, IT та систем безпеки). Один з творців системи ProZorro, екс-СЕО Zakupki.prom.ua. Понад 15 років на ринках IT та телекомунікаційних послуг, понад 10 років керує продажами та компаніями в В2В.

Аліна Бокова – Head of Merchant Marketing в Prom.ua. Екскерівниця відділу досліджень клієнтського досвіду та маркетинг аналітики в Evo.company.

Володимир Ітигін – Project Manager Ericsson. Понад 10 років в проєктному менеджменті, кілька десятків успішно реалізованих проєктів і програм в банківській сфері та телекомунікаціях в Україні та за кордоном. Брав участь як спікер у багатьох професійних конференціях.

Ігор Блистів – Директор з маркетингу та інновацій компанії «Кормотех». Досвід в маркетингу — 15+ років. Управління маркетинг-командою 20+ людей. Управління портфелем брендів, серед яких Optimeal, Клуб 4 лапи, Мяу. Створив та вивів на ринки Європи, США та України бренд у сегменті супер-преміум.

Євгенія Близнюк – засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group. Аналітикиня та медіаекспертка зі стажем понад 20 років. Понад 15 років роботи в провідних телевізійних групах України на посаді маркетинг-директора (Новий Канал, 1+1, StarLight Media). Керівниця департаменту аналітичного супроводу Адміністрації Президента України (2014 – 2017 років).

Вартість курсу

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись до наступного запуску курсу, залиште свої дані і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

Тривалість курсу – 7 тижнів

Standard
2100 грн
  • 15 годин відеолекцій
  • Фінальний вебінар з лектором та запрошеним експертом 1,5 години
  • Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
  • Чат-підтримка з лектором
  • Сертифікат про успішне завершення
  • Доступ до курсу без обмежень
Нагадати про старт
Business
3700 грн
  • 3 вебінари з лектором курсу та розбір кейсів слухачів
  • 4 домашні завдання з особистою перевіркою кураторами
  • 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
  • Диференційований сертифікат
  • 15 годин відеолекцій
  • Фінальний вебінар з лектором та запрошеним експертом 1,5 години
  • Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
  • Чат-підтримка з лектором
  • Доступ до курсу без обмежень
Нагадати про старт
Premium
10 000 грн
  • Персональна консультація з Олексієм Філановським — 1 година
  • 11 домашніх завдань з особистою перевіркою лектором
  • 15 годин відеолекцій
  • 3 вебінари з лектором курсу та розбір кейсів слухачів
  • Фінальний вебінар з лектором та запрошеним експертом 1,5 години
  • 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
  • Диференційований сертифікат
  • Чат-підтримка з лектором
  • Доступ до курсу без обмежень
Нагадати про старт

Навчання командами

Вартість пакету Standard для команд

від 2 осіб
-10%

Вартість пакету Business для команд

2-10 осіб
-10%
11-20 осіб
-15%
21-30 осіб
-20%
більше 30
-25%

А також персональна консультація з Олексієм для команди, що придбала пакет Business від 3 осіб.

Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту support-plus@prometheus.org.ua або у Facebook, і ми підготуємо персональну оплату.

Популярні запитання

Особливість курсу полягає в тому, що в ньому детально та доступно подається концепція сучасного маркетингу. Таким чином, ви отримуєте повне уявлення про те, «як це працює», при цьому ви можете не перейматись через велику кількість специфічної термінології.
З іншого боку, фахівцям, які працюють в маркетингу, курс буде корисний, оскільки, попри доступну мову, описує ключові взаємозв’язки та задає фреймворки для ухвалення ефективних рішень.

Маркетинг — це «серце» будь-якого бізнесу. Від рівня та якості ухвалених маркетингових рішень залежить успішність бізнесу. Курс допоможе зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки та сформує розуміння того, як повинні ухвалюватись маркетингові рішення, аби максимізувати ймовірність загального успіху.

Маркетинг перестане бути «чорною скринею». Вам більше не потрібно сприймати слова «шаманів від маркетингу» на віру. Навпаки, ви зможете брати конструктивну участь у виробленні маркетингової стратегії та втіленні її в чіткий перелік тактичних дій.

  • Відеолекції – російською мовою з українськими субтитрами.
  • Супровідні матеріали, завдання, вебінари та зворотний зв’язок українською мовою.

Кожне з завдань пов’язано з діяльністю вашої компанії. Ви формуєте відповідь на питання, що засновується на ваших знаннях про ринок, конкурентів, споживачів, ваш бізнес.
Ми читаємо ваші відповіді та надаємо коментарі щодо того, яку інформацію ви могли не врахувати або надаємо рекомендації, аби скоригувати розуміння методології.
Якщо ви виконуєте всі завдання, ви отримуєте драфт маркетингової стратегії вашої компанії.

Так, за своїм бажанням ви можете виконати усі практичні завдання курсу, але отримаєте відгук тільки на кількість згідно з придбаним пакетом.

Перші 3 вебінари будуть присвячені розбору кейсів слухачів з рекомендаціями з подальшої роботи та питанням, які будуть виникати протягом курсу.

Фінальний вебінар буде базуватись на темах, які потребують додаткового розгляду. А також запрошений експерт поділиться власним досвідом зі слухачами.

Відгуки

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Співробітники цих компаній навчаються в нас

Нагадайте про старт