ЦІЛІСНИЙ МАРКЕТИНГ
Ґрунтовні знання зі стратегічного маркетингу від творця брендів Сніжна Панда, Прайм, Bigl.ua та ін. Олексія Філановського.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
- 00днів
- 00годин
- 00хвилин
Що ви вивчите
Разом із засновником маркетингової агенції Filberry та маркетинг-директором з 20-річним досвідом Олексієм Філановським ви дізнаєтеся, з чого розпочинати маркетинг вашого бізнесу та як забезпечувати сталий розвиток компанії. Курс допоможе організувати роботу, створити цілісну стратегію та впровадити новітні практики 2020-х.
Формат курсу
вебінари
особистий зворотний зв’язок по домашніх завданнях
Тривалість
6 тижнів
14 занять
15 годин
Що на вас чекає?
15 годин відеолекцій
всі етапи побудови маркетингу та бренду, дослідженя аудиторії та аналізу ринку
Практичні завдання
з особистою перевіркою кураторів та персональним відгуком
Чат-підтримка
кураторів курсу для вирішення усіх питань та обговорення в спільноті фахівців
Як вам зручно
навчайтесь будь-де та будь-коли з будь-якого пристрою
Після курсу цілісного маркетингу ви:
Створите маркетингову стратегію бренду
Розробите поступовий план її впровадження в операційну діяльність компанії
Розберетесь, як збирати та обробляти інформацію про ринок та споживачів
Зрозумієте, як визначати та правильно працювати з цільовою аудиторією
Навчайтеся в найкращих




Олексій Філановський
- 20 років обіймає топ позиції у сфері маркетингу.
- Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
- Керував маркетингом в Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
- Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
- Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
- Засновник маркетингової агенції Filberry.



Олексій Філановський
- 20 років обіймає топ позиції у сфері маркетингу.
- Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
- Керував маркетингом в Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
- Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
- Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
- Засновник маркетингової агенції Filberry.
Програма курсу
– Суть бізнесу.
– Маркетинг – ядро бізнесу.
– Маркетингова функція усвідомлена чи ні. П’ять рівнів маркетингу в компанії.
– З чого починати, коли створюєте маркетинг в компанії?
– Від чого «танцює» маркетинг — цінності та доктрина компанії. Вивчати, а не придумувати.
– Що таке доктрина?
– Типи доктрин.
– Формування команди та маркетингової стратегії, виходячи з доктрини.
– Як маркетинг пов’язаний із шахами? Вставна новела.
– Велика маркетингова схема.
– Цикл Філановського — три етапи роботи здорового маркетингу.
– Як «вийти з операційки» та працювати над глобальним розвитком компанії?
– Визначення стадій розвитку ринку: зародження, розвиток, старіння та смерть.
– Як працювати з кожним типом ринку?
– Функції маркетингу на кожному етапі розвитку ринку.
– Математика маркетингу: на що звертати увагу.
– Ключові дані при створенні бізнес-плану.
– Бізнес-план, як відбиття бізнес-моделі, цінностей і доктрини компанії, навколишнього середовища і ступеня задоволення потреб клієнта.
– Покрокова інструкція для створення бізнес-плану та планування в цілому.
– Що необхідно знати про вашу аудиторію.
– Як вони користуються продуктом на вашому ринку?
– Які потреби вони задовольняють, користуючись брендом на ринку?
– Якими критеріями вони користуються, вибираючи бренд?
– Які бар’єри існують при придбанні або користуванні брендами в категорії?
– Якісні дослідження та кількісні дослідження.
– Збір аналітичної інформації.
– Канали дистрибуції інформації.
– Якими каналами користуються наявні та потенційні клієнти?
– Як сформувати мікс каналів?
– Розрахунок охоплень, виходячи з бізнес-цілей та конверсій.
– Залучення та утримання клієнтів – яке співвідношення передбачає ваша бізнес-модель?
– Залучення: інструменти, вартість, окупність.
– Утримання клієнтів. Визначення точки утримання. Розрахунок середньої LTV. Інструментарій.
– Масштабування і розвиток бізнесу -пошук в напряму залучення та утримання.
– Бренд – це обіцянка. Підтверджена обіцянка робить з пропозиції бренд.
– Три складники бренду: цінності бізнесу, побажання клієнтів, конкурентне оточення.
– Єдність бренду в продукті, сервісі та комунікаціях.
– Бренд – це те, що в голові клієнта, а не те, що у вашій голові.
– Безшовне середовище нового світу: людина більше не буває «офлайн» та «онлайн». Вона одночасно і там, і там.
– E-commerce як частина бізнесу.
– Рішення про придбання, що приймається онлайн.
– Демократичність e-commerce та нові правила «довгого хвоста».
– Що говоримо? – суть комунікації, як частина обіцянки цілісного бренду.
– Коли говоримо? – послідовність комунікаційних повідомлень.
– Де говоримо? – підбір каналів комунікації, адаптація ключового повідомлення до каналів.
– Матриця комунікацій – підсумковий документ. Дорожня карта комунікацій.
– Принципи роботи маркетингу – мінімум директив та ієрархії, максимум можливостей для прояву сильних сторін.
– Ключові компетенції компанії – побудова внутрішньої команди.
– Взаємодія з зовнішніми підрядниками.
– Мотивація в маркетингу. Реальні показники та імітація діяльності.
– Продукти та послуги В2С.
– Продукти та послуги В2В.
– Маркетплейси з кількома типами клієнтів (В2В, В2С, С2С).
– Змішаний тип бізнесу.
– Маркетинг для малого та середнього бізнесу.
– Маркетинг для великого бізнесу.
– Маркетинг для глобального бізнесу.
– Трансформація маркетингу при зростанні бізнесу.
Лекції запрошених експертів
Микола Жандоров – підприємець, СЕО та партнер компанії Літер-Інтеграція (системний інтегратор в сферах AV, IT та систем безпеки). Один з творців системи ProZorro, екс-СЕО Zakupki.prom.ua. Більше 15 років на ринках IT і Телеком, більше 10 років керує продажами і компаніями в В2В.
Аліна Бокова – Head of Merchant Marketing в Prom.ua Екс-керівник відділу досліджень клієнтського досвіду та маркетинг аналітики в Evo.company.
Володими Ітигін – Project manager Ericsson. Понад 10 років в проектному менеджменті, кілька десятків успішно реалізованих проектів і програм в банківській сфері і телекомунікації, в Україні і за кордоном. Брав участь в якості спікера в ряді професійних конференцій.
Ігор Блистів – Директор з маркетингу та інновацій компанії “Кормотех”. Досвід в маркетингу 15+ років. Управління маркетинг командою 20+ людей. Управління портфелем брендів серед яких Optimeal, Клуб 4 лапи, Мяу. Створив та вивів на ринки Європи, США та України бренд у сегменті супер преміум.
Євгенія Близнюк – засновник та директор дослідницької компании Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group. Аналітик та медіа експерт зі стажем більше 20 років. Більше 15 років роботи в провідних телевізійних групах України в якості маркетинг директора (Новий Канал, 1+1, StarLight Media). Керівник департаменту аналітичного супроводу Адміністрації Президента України (2014 – 2017 років).
Вартість курсу
Standard
- 15 годин відеолекцій
- 2 практичних завдання з особистою перевіркою кураторами
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Cертифікат про успішне завершення
- Доступ до курсу без обмежень.
Business
- 4 вебінари з лектором курсу
- 16 практичних завдань з особистою перевіркою кураторами
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу відео
- Диференційований сертифікат
- «Головна маркетингова книга» Олексія Філановського в подарунок першим 100 реєстраціям
- 15 годин відеолекцій
- 2 практичних завдання з особистою перевіркою кураторами
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Доступ до курсу без обмежень.
Premium
- Персональна консультація з Олексієм Філановським - 1 година
- 11 домашніх завдань з особистою перевіркою лектором
- Книги лектора «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга» в подарунок
- 15 годин відеолекцій
- 4 вебінари з лектором курсу
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
- Диференційований сертифікат
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Доступ до курсу без обмежень
Вартість курсу
Standard
- 15 годин відеолекцій
- 2 практичних завдання з особистою перевіркою кураторами
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Cертифікат про успішне завершення
- Доступ до курсу без обмежень.
Business
- 4 вебінари з лектором курсу
- 16 практичних завдань з особистою перевіркою кураторами
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу відео
- Диференційований сертифікат
- «Головна маркетингова книга» Олексія Філановського в подарунок першим 100 реєстраціям
- 15 годин відеолекцій
- 2 практичних завдання з особистою перевіркою кураторами
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Доступ до курсу без обмежень.
Premium
- Персональна консультація з Олексієм Філановським - 1 година
- 11 домашніх завдань з особистою перевіркою лектором
- Книги лектора «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга» в подарунок
- 15 годин відеолекцій
- 4 вебінари з лектором курсу
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
- Диференційований сертифікат
- 3 QA сесії з лектором
- Чат-підтримка з кураторами курсу
- Доступ до курсу без обмежень
Вартість пакету для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту support-plus@prometheus.org.ua або у Facebook і ми підготуємо персональну оплату.
Популярні запитання
На який рівень розрахований курс?
Особливість курсу полягає в тому, що в його рамках детально та доступно подається концепція сучасного маркетингу. Таким чином, ви отримуєте повне уявлення про те, «як це працює», при цьому ви можете не перейматись через велику кількість специфічної термінології.
З іншого боку, фахівцям, які працюють в маркетингу, курс буде корисний, оскільки, попри доступну мову, описує ключові взаємозв’язки та задає фреймворки для ухвалення ефективних рішень.
Якщо я не пов'язаний з маркетингом напряму, чим цей курс буде мені корисний?
Маркетинг — це «серце» будь-якого бізнесу. Від рівня та якості ухвалених маркетингових рішень залежить успішність бізнесу. Курс допоможе зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки, та сформує розуміння того, як повинні ухвалюватись маркетингові рішення, аби максимізувати ймовірність загального успіху.
Маркетинг перестане бути «чорною скринею». Вам більше не потрібно сприймати слова «шаманів від маркетингу» на віру. Навпаки, ви зможете брати конструктивну участь у виробленні маркетингової стратегії та втіленні її в чіткий перелік тактичних дій.
Якою мовою викладається курс?
Курс викладається російською мовою.
Як буде проходити перевірка практичних завдань?
Кожне з завдань пов’язано з діяльністю вашої компанії. Ви формуєте відповідь на питання, що засновується на ваших знаннях про ринок, конкурентів, споживачів, ваш бізнес.
Ми читаємо ваші відповіді та надаємо коментарі щодо того, яку інформацію ви могли не врахувати або надаємо рекомендації, аби скоригувати розуміння методології.
Якщо ви виконуєте всі завдання, ви отримуєте драфт маркетингової стратегії вашої компанії.
Чи буде доступний повний перелік практичних завдань для самоперевірки?
Так, за своїм бажанням ви можете виконати усі практичні завдання курсу, але отримаєте відгук тільки на кількість згідно придбаного пакету
Які саме теми будуть розглядатися на вебінарах?
Теми вебінарів будуть формуваться з найбільш поширених питань, які будуть виникать у слухачів протягом курсу, Олексій відбере найбільш проблемні питання і розгкриє їх на вебінарах.
Prometheus це
Співробітники цих компаній навчаються в нас






