старт курсу: 19 травня
ЦІЛІСНИЙ МАРКЕТИНГ
Ґрунтовні знання зі стратегічного маркетингу від творця брендів «Сніжна Панда», «Прайм», Bigl.ua Олексія Філановського, а також розбір стратегій маркетингу в умовах війни на живих вебінарах.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
До кінця продажів залишилось:
Що ви вивчите?
Олексій Філановський, маркетинг-директор з 20-річним досвідом, поділиться накопиченими знаннями й практиками, які допомогли 41 бренду вийти на новий рівень впізнаваності та заробітку, а п’ять запрошених експертів з різних сфер бізнесу розкажуть, як:
- сформувати унікальну ціннісну пропозицію;
- організувати проєктний менеджмент в межах маркетингового проєкту;
- керувати портфелем брендів;
- проводити споживацькі дослідження;
- визначати потреби B2B-клієнтів.
Формат курсу
відеолекції
вебінари
тести та
практичні заняття з відгуком
розбір кейсів слухачів
Тривалість
7 тижнів
14 модулів
15 годин відеолекцій
5 запрошених експертів
3 вебінари по 1,5 години
На курсі Олексія Філановського ви навчитеся розробляти ефективні маркетингові стратегії, чітко вимірювати результати рекламних кампаній та правильно визначати потреби ринку та ваших клієнтів. «Цілісний маркетинг» допоможе впорядкувати знання, отримані за роки роботи в різних компаніях, та обрати інструменти просування бренду, ефективні саме для вашого бізнесу.
Після курсу цілісного маркетингу ви:
Створите маркетингову стратегію вашого бренда
Розробите поступовий план її впровадження в операційну діяльність компанії
Дізнаєтесь, як збирати та обробляти інформацію про ринок та споживачів
Зрозумієте, як визначати та правильно працювати з цільовою аудиторією
Розберетесь у відмінностях роботи маркетингу B2C та B2B
Побудуєте систему безшовної взаємодії з вашим клієнтом
Що на вас чекає?
15 годин відеолекцій
всі етапи побудови маркетингу та бренда, дослідження аудиторії та аналізу ринку
Практичні завдання
домашні завдання для закріплення теоретичних знань з особистою перевіркою кураторів курсу
Вебінари з лектором
поговоримо про те, як будувати маркетинг в умовах війни
Чат-підтримка
для розв'язання усіх питань та обговорення в спільноті фахівців
Лектор

Олексій Філановський
- 20 років обіймає топ-позиції у сфері маркетингу.
- Працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, серед яких Сніжна Панда, Прайм, Природне Джерело, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua. Багато з них входили до рейтингу найдорожчих в країні.
- Керував маркетингом у Foxtrot, EVO Company (Prom.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, Goodini.ua), Global ABC, Олімп, Нові продукти, Лідер Снек.
- Будував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній.
- Автор книг «Гра в бренди» та «Головна маркетингова книга».
- Засновник маркетингової агенції Filberry.
Для кого цей курс?
Маркетологи
усіх рівнів та напрямів: фахівці та керівники команд, які багато працюють руками, використовують різні інструменти просування, але не можуть самостійно систематизувати знання та зрозуміти, куди рухатись далі.
Власники бізнесу
СЕО компаній, керівники та топменеджери, які хочуть розібратися у механізмах стратегічного маркетингу, зрозуміти, як він впливає на бізнес, та спілкуватись з маркетологами однією мовою.
Менеджери з продажу
та керівники відділів продажу або комерційних служб, які хочуть сформувати уявлення про взаємозв'язок між маркетингом та продажами і зрозуміти його вплив на розвиток бізнесу.
Маєте сумніви щодо курсу?
Дивіться безкоштовну міні-лекцію зі стратегічного маркетингу, де ви дізнаєтеся:
- коли з’явився маркетинг;
- що таке маркетинг;
- три джерела для побудови вашої брендової стратегії;
- сутність сучасного маркетингу.

Програма курсу
- Суть бізнесу.
- Маркетинг – ядро бізнесу.
- Маркетингова функція — усвідомлена чи ні. П’ять рівнів маркетингу в компанії.
- З чого починати, коли створюєте маркетинг в компанії?
- Від чого «танцює» маркетинг — цінності та доктрина компанії. Вивчати, а не придумувати.
- Що таке доктрина?
- Типи доктрин.
- Формування команди та маркетингової стратегії з огляду на доктрину.
- Як маркетинг пов’язаний із шахами? Вставна новела.
- Велика маркетингова схема.
- Цикл Філановського — три етапи роботи здорового маркетингу.
- Як «вийти з операційки» та працювати над глобальним розвитком компанії?
- Визначення стадій розвитку ринку: зародження, розвиток, старіння та смерть.
- Як працювати з кожним типом ринку?
- Функції маркетингу на кожному етапі розвитку ринку.
- Математика маркетингу: на що звертати увагу?
- Ключові дані при створенні бізнес-плану.
- Бізнес-план як відбиття бізнес-моделі, цінностей і доктрини компанії, навколишнього середовища та задоволення потреб клієнта.
- Покрокова інструкція для створення бізнес-плану та планування в цілому.
- Що необхідно знати про вашу аудиторію?
- Як вони користуються продуктом на вашому ринку?
- Які потреби вони задовольняють, користуючись брендом на ринку?
- Якими критеріями вони користуються, вибираючи бренд?
- Які бар’єри існують при придбанні або користуванні брендами в категорії?
- Якісні та кількісні дослідження.
- Збір аналітичної інформації.
- Канали дистрибуції інформації.
- Якими каналами користуються наявні та потенційні клієнти?
- Як сформувати мікс каналів?
- Розрахунок охоплень з огляду на бізнес-цілі та конверсії.
- Залучення та утримання клієнтів – яке співвідношення передбачає ваша бізнес-модель?
- Залучення: інструменти, вартість, окупність.
- Утримання клієнтів. Визначення точки утримання. Розрахунок середньої LTV. Інструментарій.
- Масштабування і розвиток бізнесу — пошук в напрямку залучення та утримання.
- Бренд – це обіцянка. Підтверджена обіцянка робить з пропозиції бренд.
- Три складники бренда: цінності бізнесу, побажання клієнтів, конкурентне оточення.
- Єдність бренда в продукті, сервісі та комунікаціях.
- Бренд — це те, що в голові клієнта, а не те, що у вашій голові.
- Безшовне середовище нового світу: людина більше не буває офлайн та онлайн. Вона одночасно і там, і там.
- E-commerce як частина бізнесу.
- Рішення про придбання, що приймається онлайн.
- Демократичність e-commerce та нові правила «довгого хвоста».
- Що говоримо? Суть комунікації як частина обіцянки цілісного бренда.
- Коли говоримо? Послідовність комунікаційних повідомлень.
- Де говоримо? Підбір каналів комунікації, адаптація ключового повідомлення до каналів.
- Матриця комунікацій — підсумковий документ. Дорожня карта комунікацій.
- Принципи роботи маркетингу – мінімум директив та ієрархії, максимум можливостей для прояву сильних сторін.
- Ключові компетенції компанії – побудова внутрішньої команди.
- Взаємодія з зовнішніми підрядниками.
- Мотивація в маркетингу. Реальні показники та імітація діяльності.
- Продукти та послуги В2С.
- Продукти та послуги В2В.
- Маркетплейси з кількома типами клієнтів (В2В, В2С, С2С).
- Змішаний тип бізнесу.
- Маркетинг для малого та середнього бізнесу.
- Маркетинг для великого бізнесу.
- Маркетинг для глобального бізнесу.
- Трансформація маркетингу при зростанні бізнесу.
Лекції запрошених експертів

Микола Жандоров – підприємець, СЕО та партнер компанії Літер-Інтеграція (системний інтегратор в сферах AV, IT та систем безпеки). Один з творців системи ProZorro, екс-СЕО Zakupki.prom.ua. Понад 15 років на ринках IT та телекомунікаційних послуг, понад 10 років керує продажами та компаніями в В2В.

Аліна Бокова – Head of Merchant Marketing в Prom.ua. Екскерівниця відділу досліджень клієнтського досвіду та маркетинг-аналітики в Evo.company.

Володимир Ітигін – Project Manager Ericsson. Понад 10 років в проєктному менеджменті, кілька десятків успішно реалізованих проєктів і програм в банківській сфері та телекомунікаціях в Україні та за кордоном. Брав участь як спікер у багатьох професійних конференціях.

Ігор Блистів – Директор з маркетингу та інновацій компанії «Кормотех». Досвід в маркетингу — 15+ років. Управління маркетинг-командою 20+ людей. Управління портфелем брендів, серед яких Optimeal, Клуб 4 лапи, Мяу. Створив та вивів на ринки Європи, США та України бренд у сегменті супер-преміум.

Євгенія Близнюк – засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research та аналітичної агенції Corestone Group. Аналітикиня та медіаекспертка зі стажем понад 20 років. Понад 15 років роботи в провідних телевізійних групах України на посаді маркетинг-директора (Новий Канал, 1+1, StarLight Media). Керівниця департаменту аналітичного супроводу Адміністрації Президента України (2014 – 2017 років).
Вартість курсу
Старт курсу: 19 травня
Standard
- 15 годин відеолекцій
- Фінальний вебінар з лектором та запрошеним експертом 1,5 години
- Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
- Чат-підтримка
- Сертифікат про успішне завершення
- Доступ до курсу без обмежень
Business
- 3 вебінари з лектором курсу та розбір кейсів слухачів
- 4 домашні завдання з особистою перевіркою кураторами
- 5 лекцій від запрошених експертів з різних сфер бізнесу
- Диференційований сертифікат
- 15 годин відеолекцій
- Тестові завдання для перевірки засвоєних знань
- Чат-підтримка
- Доступ до курсу без обмежень
Навчання командами
Вартість пакету Standard для команд
Вартість пакету Business для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook, і ми підготуємо персональну оплату.
Популярні запитання
На який рівень розрахований курс?
Особливість курсу полягає в тому, що в ньому детально та доступно подається концепція сучасного маркетингу. Таким чином, ви отримуєте повне уявлення про те, «як це працює», при цьому ви можете не перейматись через велику кількість специфічної термінології.
З іншого боку, фахівцям, які працюють в маркетингу, курс буде корисний, оскільки, попри доступну мову, описує ключові взаємозв’язки та задає фреймворки для ухвалення ефективних рішень.
Якщо я не пов'язаний з маркетингом напряму, чим цей курс буде мені корисний?
Маркетинг — це серце будь-якого бізнесу. Від рівня та якості ухвалених маркетингових рішень залежить успішність бізнесу. Курс допоможе зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки та сформує розуміння того, як повинні ухвалюватись маркетингові рішення, аби максимізувати ймовірність загального успіху.
Маркетинг перестане бути «чорною скринею». Вам більше не потрібно сприймати слова «шаманів від маркетингу» на віру. Навпаки, ви зможете брати конструктивну участь у виробленні маркетингової стратегії та втіленні її в чіткий перелік тактичних дій.
Якою мовою викладається курс?
- Відеолекції – російською мовою з українськими субтитрами.
- Супровідні матеріали, завдання, вебінари та зворотний зв’язок українською мовою.
Як буде проходити перевірка практичних завдань?
Кожне з завдань пов’язано з діяльністю вашої компанії. Ви формуєте відповідь на питання, що засновується на ваших знаннях про ринок, конкурентів, споживачів, ваш бізнес.
Ми читаємо ваші відповіді та надаємо коментарі щодо того, яку інформацію ви могли не врахувати або надаємо рекомендації, аби скоригувати розуміння методології.
У разі виконання всіх завдань ви отримуєте драфт маркетингової стратегії вашої компанії.
Чи буде доступний повний перелік практичних завдань для самоперевірки?
Так, за своїм бажанням ви можете виконати усі практичні завдання курсу, але отримаєте відгук тільки на кількість згідно з придбаним пакетом.
Які саме теми будуть розглядатися на вебінарах?
Перші 3 вебінари будуть присвячені розбору кейсів слухачів з рекомендаціями для подальшої роботи та маркетингу в умовах війни. Ми також поговоримо про благодійні складові, героїзацію, та ситуативний маркетинг під час війни.
Фінальний вебінар буде базуватись на темах, які потребують додаткового розгляду. А також запрошений експерт поділиться власним досвідом зі слухачами.
Відгуки

Мар’яна Новоставська
Керівник програм управлінського розвитку LvBS
Мар’яна Новоставська
Керівник програм управлінського розвитку LvBS
Олена Доскач
CEO в CERES Marketing Consulting Agency
Олена Доскач
CEO в CERES Marketing Consulting Agency
Олена Кузьміна
Власниця The Homest, ex-CMO Liqui Moly Ukraine, Autobooking.com, Rechi.ua
Олена Кузьміна
Власниця The Homest, ex-CMO Liqui Moly Ukraine, Autobooking.com, Rechi.uaУ мене немає спеціалізованої маркетингової освіти. Всі навички та знання я отримувала впродовж 8 років на живих проєктах та власних помилках. І вважаю свій шлях класним. Але прийшов час навести порядок і відсіяти зайве. На ринку є багато хороших тематичних курсів, які закривають окремі потреби. Ще більше курсів про креатив у маркетингу. Здається, кожен другий. А ось курсів, які вчать будувати маркетинг як постійний операційний процес, як систему, ще й ефективну — надто мало. І курс Олексія Філановського саме такий.
Я дуже вдячна Олексію та команді Prometheus за цей продукт. Після курсу у мене все зібралося в одну картинку та прояснилося. Насамперед в голові. Тепер усіма знаннями зручно користуватися. Впевнена, що курс має бути значно дорожчий. Але, мабуть, команда проєкту — святі люди 🙂
Prometheus це
Співробітники цих компаній навчаються в нас






