Старт курсу: 14 березня

Тестувальник QA Manual

Оптимальний старт в ІТ для тих, хто хоче отримати міцну базу знань з тестування програмного забезпечення. 

Курс розроблено у партнерстві з GlobalLogic – 5 випускників курсу з найкращими результатами отримають можливість пройти технічне інтервʼю разом з експертами компанії.

Реєстрацію завершено. Залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

До старту курсу залишилося:

До завершення реєстрації лишилося:

1000 стипендій на IT-навчання в Prometheus

Подайте заявку, отримайте стипендію та навчайтеся безплатно!

Оберіть один з шести курсів:

• «Java Beginner»
• «Frontend. Базовий курс від Ciklum»
• «Тестувальник QA Manual»
• «Тестувальник QA Auto»
• «DevOps та Kubernetes. Практичний інтенсив»
• «UX/UI Design Basic»

Аби навчання було безкоштовним, Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) надає 1000 стипендій. Щоб взяти участь у програмі, необхідно обрати курс та заповнити анкету.

На безкоштовне навчання можуть претендувати:

• Українці та українки, що втратили роботу через війну
• Українці та українки, у яких постраждали домівки внаслідок російської військової агресії
• Ветерани та ветеранки, а також члени їхніх сімей (батьки, дружина/чоловік, діти)
• Внутрішньо переміщені особи
• Інші вразливі категорії населення

Реєстрація триває до 31 січня включно.

Якщо ви постраждали від війни, але не входите до перелічених вище категорій, все одно подавайте заявку:
зарахування відбудеться за умови наявності вільних місць.

Що ви вивчите?

• Організацію та методології розробки програмного забезпечення 

• Принципи та завдання тестування 

• Архітектуру програмних рішень та рівні тестування

• Види тестувань та управління тестуванням

• Дефекти та роботу з дефектами

• Системи моніторингу, контролю та забезпечення якості

• Мобільні та вебдодатки, основи їхнього тестування

• Вебтехнології HTTP, XML, HTML, CSS, JavaScript

• Бази даних та SQL

• Основи віртуалізації та принципи функціонування хмарних сервісів

• Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні та рекомендації щодо розвитку кар’єри

• Бонусні мінікурси «Працевлаштування в IT» та «Англійська в IT»

Формат курсу


• Відеолекції

• 18 практичних завдань

• 17 блоків тестових питань

• Воркшопи та Q&A-сесії з лектором

• Триденні спринти з практичних завдань для співбесід

• Матеріали для самостійного опрацювання

• Чат-підтримка в Slack

• Презентації лекцій

• Іменний сертифікат

Тривалість


12 тижнів

120+ відеолекцій

18 модулів

Спробуйте себе у ролі тестувальника — станьте мисливцем на багів!

На вас чекають відеоматеріали, 4 практичних завдання та додаткові матеріали, які допоможуть вам зрозуміти професію QA Manual тестувальника. А всіх хто пройде цей інтенсив до кінця чекають приємні знижки та сюрпризи.

Приєднуйтеся — це безплатно!

Що таке QA Manual?

QA Manual (ручне тестування) — найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT без технічних навичок. Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження технічного інтерв’ю.

Тестувальник програмного забезпечення перевіряє, чи відповідає застосунок на телефон, сайт або сервіс вимогам проєкту. Ви будете досліджувати, чи є продукт достатньо надійним і зручним та чи він готовий до презентації користувачам. Тестування дозволяє виявити та виправити дефекти до того, як їх знайдуть потенційні користувачі.

Перевага методу — спеціалісту не потрібно володіти мовами програмування та глибокими технічними знаннями, тож до проходження технічної співбесіди на посаду Trainee від початку навчання вам знадобиться лише 12 тижнів.

Чому варто обрати цей курс «QA Manual»?

Створено у партнерстві з GlobalLogic

GlobalLogic є лідером у сфері цифрової інженерії та входить до трійки найбільших ІТ-компаній в Україні. Компанія допомагає брендам розробляти та створювати інноваційні продукти, платформи та цифрові рішення для сучасного світу.

Швидкий старт в IT

Курс ідеально підійде для перших кроків в IT. Ви засвоїте основні знання та інструменти, з якими будете готові пройти технічну співбесіду в топових компаніях вже за 12 тижнів.

Підтримка лектора

У всіх слухачів буде доступ до закритого чату з ментором курсу. Ви зможете поставити будь-які питання по матеріалу або з практики спікерів, які допоможуть вам успішно завершити курс.

Підготовка до співбесід

Протягом навчання ви будете отримувати завдання з реальних співбесід та варіанти відповідей на них, які вас краще підготують до реального спілкування з HR. В пакеті Premium передбачена симуляція технічного інтерв'ю з автором курсу.

Зручий формат навчання

Курс у записі дозволить вам самостійно обирати та планувати зручний час для навчання, а зворотний зв'язок від лектора в чаті курсу дозволить отримувати фідбек тоді, коли у вас зʼявляться запитання.

Найкращі ціна/якість

Зробіть найкращу інвестицію в навчання. Гарантуємо дійсно доступну вартість при незмінно високій якості освітнього продукту – ми перевіряли!

Для кого цей курс?

Світчери в ІТ

Отримайте базові навички для переходу в ІТ

Випускники та студенти вузів

Отримайте можливість швидкого працевлаштування після закінчення університету

Ті, хто хочуть отримати нові вміння

Маєте час на самоосвіту? Використайте його з користю, щоб отримати нові знання та навички

Ми підготуємо вас до співбесіди та пошуку роботи

Щоб ви якнайшвидше отримали першу роботу, ми підготували для вас кількаденні спринти з вирішення практичних завдань з реальних співбесід. У подарунок ви отримаєте мінікурси «Працевлаштування в IT» та «Англійська в IT‎». Порадам для початку та розвитку кар’єри тестувальника ми присвятили цілий навчальний модуль. А в пакеті Premium передбачена симуляція технічного інтерв’ю з автором курсу! 

Після проходження курсу ви:

Ознайомитеся з технологіями та інструментами автоматизації тестування

Навчитеся розробляти API- та UI-автоматичні сценарії

Зможете працювати з базами даних

Вивчите Python на початковому рівні

Зможете претендувати на посади Trainee/Junior QA Auto у компаніях, які розробляють вебпродукти

Кожен слухач, що виконував завдання, матиме репозиторій із готовим і робочим фреймворком, який можна додати до портфоліо.

Ще більше практики і живого спілкування

15+ практичних завдань
Протягом курсу ви виконаєте понад 15 практичних завдань, які охоплюють весь обсяг вивченого матеріалу. Це дозволить вам сформувати міцні практичні навички для впевненого проходження співбесід і отримання першої роботи QA manual.

Воркшопи та QA-сесії з лектором
Записані відеолекції та практичні завдання на курсі ми доповнили воркшопами та QA-сесіями, де ви у реальному часі матимете змогу поставити запитання лекторам.

Супровід авторів в чаті курсу
Відтепер можна не боятись незрозумілих завдань і питань «в нікуди‎». Лектори відкриті для спілкування і завжди готові прийти на допомогу в чаті курсу. Спілкуйтесь у колі однодумців, отримуйте зворотний звʼязок, знайомтеся з майбутніми колегами!

Підготовка до працевлаштування
На вас чекають триденні спринти з практичних завдань для ваших майбутніх співбесід. Підготуйтеся до них заздалегідь: вчіться на власних помилках!

Чому варто обрати курс Prometheus+?

Унікальна програма

Ми витратили 9 місяців на підготовку курсу, щоб за 12 тижнів дати вам лише те, що справді необхідне в роботі.

Максимум практики

На вас чекають 15+ практичних завдань, воркшопи та QA-сесії з лектором.

Індивідуальний темп навчання

Курс у записі дає можливість самостійно обирати і планувати зручний час для навчання, а зворотній зв'язок від лектора в чаті курсу допоможе отримувати відповіді на всі запитання в live-форматі.

Постійна підтримка досвідченого ментора-практика

З вами на зв‘язку – автор курсу під час живих вебінарів і ментор – постійно в Slack, де ви можете ставити будь-які питання та напряму отримувати зворотний зв‘язок.

Зрозуміло для всіх

Матеріал подається простою мовою, але не шаблонно, з реальними прикладами – одним словом, так, щоб було цікаво всім і зрозуміло кожному. Навчання українською!

Допомога в кар‘єрі

На вас чекають корисні карʼєрні поради, триденні спринти з вирішення практичних завдань для співбесіди – усе, що дозволить швидше розпочати кар’єру. Матеріали розділу «Технічні навички для тестувальника» забезпечать конкурентну перевагу перед випускниками інших курсів.

Навчайтеся в найкращих

Антон Мужайло

автор курсу

• 12 років в індустрії тестування (автоматизація, управління тестуванням і технічний консалтинг)

• архітектор рішень з забезпечення якості в GlobalLogic

• ISTQB Certified Test Manager

• переможець премії Ukrainian IT Awards 2019 року в номінації Quality Assurance

• працював з низкою відомих брендів, серед яких Avid, Volvo, Ericsson

• викладач тестування з 8-річним досвідом

• навчив тестування понад 1800 студентів

Після проходження курсу «Тестувальник QA Manual» ви можете претендувати на посаду Trainee QA Manual та долучитися до програми стажування «QA Manual. Internship Program», яка продовжує спеціалізацію QA Manual на платформі Prometheus.

Олег Мороз

ментор курсу

• Понад 13 років в сфері IT

• Test Engineer, Quality Assurance/Quality Assurance Automate в компанії GlobalLogic

• Технічний ментор з досвідом викладацької діяльності у сфері контролю якості програмного забезпечення, мережевих сервісів та хмарних обчислювальних середовищ

• ISTQB-сертифікований спеціаліст

• Ментор курсу «Тестувальник QA Manual» на платформі Prometheus

Програма курсу

1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові

2.1. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.2. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.3. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.4. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.5. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.6. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ

3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)

4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI

5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall‎»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель

6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)

7.1. Тест-стратегія
7.2. Тест-план
7.3. Тест-кейс
7.4. Звіт про дефект

8.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
8.1.1. Тестування вимог та документації користувача
8.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
8.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
8.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
8.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
8.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
8.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
8.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)

9.1. Що таке дефект
9.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
9.3. Життєвий цикл дефектів
9.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA

10.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
10.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
10.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
10.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
10.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
10.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
10.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
10.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
10.4. Техніки за принципом білої скриньки
10.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
10.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
10.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
10.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
10.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
10.6. Вибір техніки тест-дизайну

11.1. Критерії закінчення тестування
11.2. Оцінювання тестових зусиль
11.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
11.4. Управління ризиками у тестуванні
11.5. Інструментарій з тестування

12.1. Пошук та вибір вакансії
12.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
12.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
12.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість

13.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
13.2. Види баз даних
13.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
13.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних
13.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
13.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
13.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
13.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
13.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
13.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних

14.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
14.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
14.3. Опис технологій, на яких будується front-end
14.4. Веббраузер та як він функціонує
14.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
14.6. Опис технологій, на яких будується back-end
14.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
14.8. Воркшоп «Особливості тестування вебдодатків (Chrome Dev Tools)»

15.1. Що таке HTTP та яку задачу він вирішує
15.1.1. Структура HTTP повідомлення
15.1.2. Основні методи HTTP та відповіді на HTTP повідомлення
15.2. Вебтехнології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
15.2.1. Що таке HTML. Основи синтаксису HTML
15.2.2. Стилі HTML. Що таке CSS та основи синтаксису
15.2.3. Що таке JavaScript та яка його роль у візуалізації вебсторінок
15.2.4. Воркшоп “Приклад застосування вебтехнологій для візуалізації контенту”

16.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
16.2. Мобільні операційні системи та їхня різниця
16.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
16.4. Особливості тестування мобільних додатків
16.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої

16.6. Воркшоп «Тестування мобільних додатків з використанням емулятора»

17.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності від Windows
17.2. З чого складається Linux
17.3. Linux та Unix. Поняття дистрибутивів
17.4. Як працювати з командним рядком Linux
17.5. Основні команди Linux
17.6. Воркшоп «Робота в середовищі Linux»
18.1. Що таке віртуалізація та її суть
18.2. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
18.3. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
18.4. Воркшоп «Робота з віртуальними машинами»
  • Загальний огляд рекрутингу в ІТ
  • Де шукати вакансії
  • Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
  • Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
  • Як презентувати себе на співбесіді
  • Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
  • Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
  • Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
  • Як листуватися з клієнтами
  • Як спілкуватися з командою

*Матеріали будуть доступні після отримання сертифіката.

Програма курсу

1.1. Що таке програмне забезпечення
1.2. Як відбувається програмування
1.3. Основи функціонування комп’ютера та його складові

2.0. Хто такий тестувальник програмного забезпечення
2.1. Види тестувальників ПЗ та їхня роль у забезпеченні якості ПЗ
2.2. Навички та обов’язки тестувальника ПЗ
2.3. Відмінності між сприйняттям позиції тестувальника в Європі та в Україні
2.4. Типові вимоги на позицію тестувальника в Україні
2.5. Кар’єрні можливості тестувальника ПЗ

3.1. Що таке якість програмного забезпечення
3.2. Як вимірюється якість ПЗ
3.3. Завдання тестування ПЗ
3.4. Основні принципи тестування
3.5. Система моніторингу, контролю та забезпечення якості
3.6. Шляхи контролю якості (Verification and Validation)

4.1. Типи IT-бізнесу: продуктові компанії, outsourcing, outstaffing
4.2. Проєкт та його бізнес-складова, формування проєкту
4.3. Проєктні ролі та обов’язки
4.4. Життєвий цикл розробки ПЗ (SDLC)
4.5. Життєвий цикл тестування ПЗ (STLC)
4.6. Один день з життя тестувальника на типовому IT-проєкті
4.7. Ефективність проєкту та способи її вимірювання: KPI, ROI

5.1. Методології розробки ПЗ
5.2. Модель «Waterfall‎»
5.3. V-подібна модель
5.4. Ітеративні моделі розробки ПЗ
5.5. Scrum Framework, його церемонії та артефакти
5.6. Kanban метод
5.7. Спіральна модель

6.1. Архітектура програмних рішень
6.2. Рівні тестування
6.3. Компонентне тестування (Component testing)
6.4. Інтеграційне тестування та його підходи (Integration testing)
6.5. Системне тестування (System testing)
6.6. Приймальне тестування та його види (Acceptance testing)

Unit 6А. Тестова документація
6А.1. Тест-стратегія
6А.2. Тест-план
6А.3. Тест-кейс
6А.4. Звіт про дефект

7.1. Види тестування та їхня класифікація за об’єктом тестування
7.1.1. Тестування вимог та документації користувача
7.1.2. Тестування ПЗ на відповідність функціональним вимогам
7.1.3. Тестування ПЗ на відповідність нефункціональним вимогам
7.2. За принципом сприйняття ПЗ (білої та чорної скриньки)
7.3. За способом виконання ПЗ (статичне та динамічне тестування)
7.4. За принципом виконання тестів (мануальне та автоматизоване тестування)
7.5. За завданням тестів (позитивне та негативне тестування)
7.6. Окремі способи тестування (Smoke, Regression, Re-test)

8.1. Що таке дефект
8.2. Головні атрибути дефектів: пріоритетність та серйозність
8.3. Життєвий цикл дефектів
8.4. Інструментарій для управління дефектами. JIRA

9.1. Тестове покриття та способи його виміру. Матриця покриття (traceability matrix)
9.2. Техніки тест-дизайну та їхня актуальність
9.3. Техніки тест-дизайну за принципом чорної скриньки
9.3.1. Техніка еквівалентних класів (Equivalence Partitioning)
9.3.2. Техніка граничних значень (Boundary Values)
9.3.3. Техніка таблиці прийняття рішень (Decision Table testing)
9.3.4. Техніка діаграм перехідних станів (State Transition diagrams)
9.3.5. Техніка випадків використання (Use Cases testing)
9.4. Техніки за принципом білої скриньки
9.4.1. Техніка покриття операторів (Statement Coverage)
9.4.2. Техніка покриття рішень (Decision Coverage)
9.5. Техніки, засновані на досвіді та інтуїції тестувальника
9.5.1. Техніка вгадування помилок (Error Guessing)
9.5.2. Техніка пошукового тестування (Exploratory testing)
9.6. Вибір техніки тест-дизайну

10.1. Критерії закінчення тестування
10.2. Оцінювання тестових зусиль
10.3. Метрики у тестуванні. Вимірювання прогресу та ефективності тестування
10.4. Управління ризиками у тестуванні
10.5. Інструментарій з тестування

11.1. Пошук та вибір вакансії
11.2. Підготовка та адаптація резюме тестувальника
11.3. Види співбесід та рекомендації для їхнього проходження
11.4. Кар’єрне зростання та фактори, які впливають на його швидкість

12.1. Що таке база даних та які проблеми вона вирішує
12.2. Види баз даних
12.3. SQL та маніпуляція з інформацією у базі даних
12.4. Зв’язки між таблицями у реляційних базах даних.
12.5. Основи синтаксису SQL
12.5.1. Пошук даних. Оператор: SELECT
12.5.2. Умовний пошук даних. Оператор WHERE. Булеві оператори: AND, OR, NOT
12.5.3. Умовний пошук даних. Математичні оператори: COUNT, AVG, SUM, MIN, MAX
12.5.4. Пошук комплексних даних. Оператор JOIN та його варіації
12.5.5. Створення, зміна та видалення даних. Оператори: INSERT INTO, UPDATE та DELETE
12.6. Практичний воркшоп із застосування SQL у реляційних базах даних

13.1. Основи клієнт-серверної архітектури при створенні вебдодатків
13.2. Складові вебдодатків: front-end, back-end, база даних та їхня взаємодія
13.3. Опис технологій, на яких будується front-end
13.4. Веббраузер та як він функціонує
13.5. Основні веббраузери, їхні відмінності
13.6. Опис технологій, на яких будується back-end
13.7. Розташування back-end на власному сервері або в хмарному середовищі
13.8. Особливості тестування вебдодатків

14.1. Що таке HTTP
14.1.1. в чому суть та задача HTTP
14.1.2. Структура HTTP повідомлення: тип повідомлення, його заголовок та тіло (head та body)
14.1.3. Основні методи HTTP
14.1.4. Відповідь на HTTP-повідомлення та його класи кодів
14.1.5. Приклад HTTP діалогу. Практичний вебінар
14.2. Що таке XML
14.2.1. В чому суть та задача XML
14.2.2. Основи синтаксису XML. Елементи та атрибути
14.2.3. XML XPath
14.3. Веб-технології для візуалізації: HTML, CSS, JavaScript
14.3.1. Що таке HTML
14.3.2. Основи синтаксису HTML, порівняння з XML
14.3.3. Стилі HTML. Що таке CSS
14.3.4. Основи синтаксису CSS
14.3.5. Що таке JavaScript
14.3.6. Приклад застосування веб-технології для візуалізації контенту. Практичний вебінар

15.1. Мобільний додаток – частина рішення з клієнт-серверною архітектурою
15.2. Мобільні операційні системи та їх різниця
15.3. Технології, які використовуються для створення мобільних додатків
15.4. Особливості тестування мобільних додатків
15.5. Емулятори та фізичні мобільні пристрої

16.1. Що таке операційна система Linux та у чому її принципові відмінності
16.2. З чого складається Linux
16.3. Linux та Unix. Дистрибутиви
16.4. Як працювати з командною строкою
16.5. Базові операції з файловою системою
16.6. Робота в середовищі Linux. Практичний вебінар

17.1. Що таке віртуалізація та її суть
17.2. Які існують типи віртуалізації
17.3. Віртуалізація у хмарному середовищі. Популярні вендори: Amazon, Google, Microsoft
17.4. Хмарні сервіси: IaaS, PaaS, SaaS
17.5. Робота з віртуальними машинами у хмарному середовищі. Практичний вебінар

Ви також можете отримати стипендію на навчання від USAID та WNISEF

На безкоштовне навчання можуть претендувати:

Українські жінки, що постраждали від війни

Українці та українки, які виїхали з тимчасово окупованих територій і були зареєстровані там станом на 24.02.2022

Українці та українки, що отримали статус внутрішньо переміщеної особи чи право тимчасового захисту за кордоном України після 24.02.2022

Військовослужбовці, які беруть участь в російсько-українській війні чи були учасниками АТО/ООС/російсько-української війни, а також члени їхніх сімей (батьки, дружина/чоловік, діти)

Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.

Ті, хто постраждали від війни, однак не входять до вказаних категорій, також можуть подати заявку: таких слухачів зарахують за умови наявності вільних місць.
Щоб подати заявку на стипендіальну програму, потрібно пройти перший навчальний тиждень курсу, що вас зацікавив, а також заповнити анкету за посиланням до 4 листопада включно.

Вартість курсу

6500 грн

7500 грн

Тривалість курсу – 3 тижні

Standard
від 7500 грн
  • 120+ відеолекцій
  • Воркшопи
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 3 вебінари у записі з ментором
  • 3 живі Q&A-сесії з лектором
  • 2 живі вебінари з ментором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Спринти по практичних завданнях на співбесіді
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Мінікурс «Працевлаштування в IT»
  • Мінікурс «Англійська в IT‎»
Нагадати про старт
Premium
від 9500 грн
  • 120+ відеолекцій
  • Воркшопи
  • 18 модулів
  • Практичні завдання
  • Тестування
  • 3 вебінари у записі з ментором
  • 3 живі Q&A-сесії з лектором
  • 2 живі вебінари з ментором
  • Чат-підтримка в Slack
  • Спринти по практичних завданнях на співбесіді
  • Матеріали для самостійного опрацювання
  • Презентації лекцій
  • Іменний сертифікат
  • Мінікурс «Працевлаштування в IT»
  • Мінікурс «Англійська в IT‎»
  • Індивідуальна менторська сесія: Технічне інтерв'ю
  • Фідбек на CV
Нагадати про старт

*безплатне навчання для українців та українок, які постраждали від війни

Соціальна місія Prometheus

Творимо майбутнє, де найкраща освіта доступна кожному!

Платні курси Prometheus+ дають нам можливість створювати власні безплатні освітні продукти та перекладати українською всесвітньо відомі програми найпрестижніших університетів світу, а також довготривало підтримувати їхнє існування – покривати витрати на серверні потужності, надавати технічну підтримку слухачам та оновлювати зміст програм, коли він втрачає актуальність. 

Від початку повномасштабного вторгнення доходи від продажу курсів Prometheus+ дозволили нам:

запустити низку закритих та відкритих курсів для ЗСУ, на яких вже 150 000 слухачів навчаються життєво необхідним на фронті навичкам;

профінансувати функціонування та розвиток платформи Prometheus, на безплатних курсах якої з початку повномасштабного вторгнення зареєструвалося  2 100 000 слухачів.

За 8 років існування Prometheus ми запустили близько 50 платних курсів та понад 300 безплатних. 

Партнер курсу

Курс розроблено разом із нашим партнером GlobalLogic — лідером у сфері цифрової інженерії. 

Центральний офіс компанії знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. 

GlobalLogic розвиває соціальні інновації за допомогою даних і технологій, щоб підвищувати якість життя людей у всьому світі. 

Ключові індустрії компанії: медицина, автомобільна промисловість, телекомунікації, медіа, фінанси і банкінг та інше.

• #1 IT-роботодавець у 2020 та 2021 роках
За результатами опитування міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research

• TOP-3 найбільших IT-компаній України
За результатами дослідження dou.ua

• TOP-3 найбільш привабливих роботодавців
За версією студентів за результатами дослідження EY Best Employer Survey

• TOP HR Brand
За результатами премії “HR-бренд Україна” від grc.ua

• TOP-25 найкращих роботодавців
За результатами дослідження, опублікованого у рейтингу видання Forbes Ukraine «50 найкращих роботодавців»

Партнер курсу

GlobalLogic

Курс розроблено разом із нашим партнером GlobalLogic — лідером у сфері цифрової інженерії. 

Центральний офіс компанії знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. 

GlobalLogic розвиває соціальні інновації за допомогою даних і технологій, щоб підвищувати якість життя людей у всьому світі. 

Ключові індустрії компанії: медицина, автомобільна промисловість, телекомунікації, медіа, фінанси і банкінг та інше.

 
  • #1 IT-роботодавець у 2020 та 2021 роках
    (за результатами опитування міжнародного дослідження Randstad Employer Brand Research)
  • TOP-3 найбільших IT-компаній України
    (за результатами дослідження dou.ua)
  • TOP-3 найбільш привабливих роботодавців
    (за версією студентів за результатами дослідження EY Best Employer Survey)
  • TOP HR Brand
    (за результатами премії «HR-бренд Україна» від grc.ua)
  • TOP-25 найкращих роботодавців
    (за результатами дослідження, опублікованого у рейтингу видання Forbes Ukraine «50 найкращих роботодавців»)
  • TOP-25 найкращих роботодавців для талантів до 25 років
    (за версією STUD-POINTTOP HR Brand)

Відгуки про курс

Популярні запитання

Навчання проходить в онлайн-форматі у вигляді лекцій у записі, які будуть відкриватися поетапно кожного навчального тижня. Про розклад  воркшопів і вебінарів з лектором учасники дізнаються на старті курсу.

Доступ до начальних матеріалів відкривається поступово щотижня. Тривалість навчання – 12 тижнів.

Матеріали будуть доступні для слухачів після завершення курсу без обмежень по часу.

Курс викладається українською мовою. Додаткові матеріали для самостійного опрацювання наведено англійською мовою.

Так, курс розроблений саме для таких слухачів. QA Manual (ручне тестування) – найпростіший і найшвидший спосіб розпочати кар’єру в IT. 

Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження технічного інтерв’ю і побудови кар’єри на позиції Trainee QA Manual.

Повернення коштів за всі курси, придбані на Prometheus+, можливе протягом 14 днів. Запит на повернення направляється на пошту ; у ньому вказуються email, на який зареєстровано акаунт, ПІБ та курс, за який ви хочете повернути кошти. Процедура повернення коштів займає 30 календарних днів з моменту схвалення заявки. Щоб уникнути зловживань з боку слухачів, ми залишаємо за собою право обмежити або відхилити запити на повернення коштів у випадках, коли:
  • значна частина курсу була використана або завантажена студентом до того, як було оформлено заявку на повернення коштів;
  • студент подав кілька запитів на повернення коштів за один і той самий курс;
  • студент вимагає повернути зайву суму;
  • користувачі порушили Умови або Правила платформи.

Як проходить навчання

Залучення технічної експертизи GlobalLogic відбувалося на безоплатній основі та здійснювалося в рамках сприяння компанією GlobalLogic розвитку освіти та науки в Україні. GlobalLogic не є отримувачем грошових коштів чи інших матеріальних вигод від продажу курсу «Тестувальник QA Manual‎».

Prometheus це

2 860 000
слухачів
400+
онлайн-курсів
2 370 000
виданих сертифікатів
9
років у сфері освіти

Нагадайте про старт

Співробітники цих компаній навчаються в нас