Старт курсу: 5 грудня

UX/UI Design Basic

Навчіться проєктувати зручні діджитал-продукти, щоб отримати високооплачувану роботу в IT. За 12 тижнів ви здобудете знання і практичні навички, достатні для позиції Junior UX Designer.
Курс викладає Lead Experience Designer EPAM, лекторка та авторка UX-курсів з 6-річним досвідом у дизайні Анастасія Малинка.

До старту курсу залишилося:

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

  • 00днів
  • 00годин
  • 00хвилин

Що ви вивчите?

Комплексний інтенсивний курс «UX/UI Design Basic‎» дозволить перейти від загальних уявлень про цифрові продукти до практичної роботи з їхньої розробки.

Зокрема ви:

  • розглянете всі етапи і процеси UX-проєкту — від формування вимог до підтримки готового дизайну;
  • розглянете життєвий цикл програмного забезпечення і цифрових продуктів;
  • вивчите базові поняття та основи UX-дизайну;
  • з’ясуєте функції та процеси UX-дизайну;
  • опануєте базову теорію UI;
  • навчитеся брифувати клієнтів, планувати та оцінювати власну роботу;
  • сформуєте стратегію власного професійного розвитку та можливі способи наповнення портфоліо.

Формат курсу

• 100+ відеолекцій в записі
• 48 практичних завдань
• 40 тестів перевірки знань
• 3 проєкти для портфоліо
• Воркшопи та вебінари
• Чат-підтримка в Slack
• Конспекти лекцій
• Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
• Іменний сертифікат

Тривалість

• 12 тижнів навчання
• 15+ годин відео
• Необмежений доступ до матеріалів курсу

Що таке UX та UI design?

Термін користувацький досвід (або UX) описує взаємодію людини з продуктом або послугою. UX-дизайнер працює над забезпеченням необхідного рівня зручності використання та найкращого користувацького досвіду продукту. Дизайн це не лише про вигляд та функціонал, а й про конкурентоспроможність, інтуїтивність, простоту та зручність.

UX та UI-дизайни не можуть існувати окремо. UI це візуальне представлення продукту, компонентів та деталей графічного інтерфейсу користувача, що дозволяє відтворити необхідний рівень деталізації для досягнення користувачем цілей, які він ставить перед інтерфейсом.

UI відповідає за те, як продукт виглядає та взаємодіє з користувачем, UX як він функціонує.

Чому варто обрати курс «UX/UI Design Basic‎»

Побудова кар'єри в IT

За 12 тижнів ви здобудете базові знання і практичні навички, достатні для того, щоб претендувати на позицію Junior UX Designer

Навчання у найкращих

Лекторка курсу є досвіченим практиком з 6-річним досвідом у сфері IT

Практичний досвід

Під час навчання вам буде запропоновано виконати 48 практичних завдань, а також 3 проєкти, які ви додасте до свого портфоліо

Найкращі ціна/якість

Гарантуємо одну з найвигідніших цінових пропозицій на ринку при незмінно високій якості освітнього продукту

Навчання українською

Підтримуємо українське — вивчайте IT рідною мовою

Підтримка викладача

Отримайте відповіді на ваші запитання та допомогу щодо навчання в чаті та на вебінарах курсу

Цей курс підійде для:

Початківців в UX-дизайні

що прагнуть опанувати повний цикл розробки дизайну

IT-спеціалістів

які хочуть здобути нову професію або перекваліфіковуються з дотичних галузей дизайну, щоб пройти акселерацію до рівня Strong Junior UX Designer

Інших спеціалістів

які хочуть змінити рід діяльності на користь більш прибуткової та перспективної роботи

Після закінчення курсу ви зможете‎

Розробляти дизайн діджитал-продуктів на основі вимог замовника з використанням best practices та гайдлайнів

Комунікувати з замовником, використовуючи методи дослідження та аналізу

Розуміти принципи клієнтоорієнтованого дизайну та застосовувати їх для створення продуктів

Працювати на різних етапах дизайн-процесу, вміти підбирати активності для кожного з них

Розуміти динаміку роботи у продакшн-команді, роль UX-дизайнера, базові особливості фреймворків SDLC

Застосувати дизайн-процеси для роботи над діджитал-продуктом

Проводити кількісні та якісні дослідження, будувати гіпотези та валідувати рішення для забезпечення якісного продукту за принципами UX

Будувати прототипи та тестувати їх з реальними користувачами

Навчайтеся в найкращих

Анастасія Малинка

  • Lead Experience Designer EPAM, technical interviewer, викладачка та авторка UX-курсів, менторка, лекторка з 6-річним досвідом у дизайні.
  • Магістерка за фахом “Системний аналіз”, сертифікована Scrum Master за PSM1.
  • Основні домейни: Data Visualization, skills management, SaaS, CRM.
  • 5 років викладацького досвіду (профільні  курси для початківців та більш просунутого рівня, лекції, воркшопи)
  • З 2019 року – 54 менті (індивідуальний та груповий менторинг)

Програма курсу

  • Інтро до курсу
  • Про проєкти та задачі, які будуть виконуватися на курсі
  • Рекомендації до навчання для отримання максимальної користі
  • Терміни, що будуть використовуватися впродовж курсу
  • SDLC: роль дизайну
  • SDLC: Agile vs Waterfall
  • SDLC: Scrum, Kanban, Lean
  • 3 стовпи будь-якого продукту
  • Розбираємо абревіатури UXD, UID, ID
  • Чому ми дбаємо про дизайн та UX
  • Зручність використання: Usable vs Useful
  • Дизайнер у команді. Ролі та відповідальність
  • Дизайн-процес без процесу. Чому так боляче?
  • Дизайн-мислення
  • Людино-орієнтоване проєктування (Human centered approach)
  • Фреймворк Double Diamond
  • Design Sprint
  • Роль дизайнера в адвокації потреб користувача
  • Стадії розвитку та зрілості UX в організації

Вебінар: Початок роботи в UX-дизайні

  • Теорія кольору
  • Типографіка та шрифти
  • Макет та сітка
  • Візуальна ієрархія
  • Варіантивність дизайну: Adaptive, Responsive, Mobile first
  • Створення простого вебсайту з використанням базових компонентів автолеяуту та протипування
  • Mobile design guidelines
  • Атомарний дизайн (Atomic design)
  • Дизайн система
  • Доступність дизайну (Accessibility)
  • Візуалізація даних
  • Візуалізація даних: створення
  • Про шорткати та плагіни у Figma
  • Функціональні та нефункціональні вимоги
  • BRD, FRD-документація
  • Design Brief
  • Kick off meeting
  • Відеобриф для проєкту Doggo
  • Початок роботи над власним проєктом для портфоліо
  • Менеджмент стекхолдерів. RACI-матриця
  • Scope planning (планування, комунікація та затвердження)
  • Популярні середовища для планування та менеджменту скоупу
  • Роадмапа
  • Оцінка тривалості роботи
  • Пріоритизація задач
  • Визначення проблеми
  • Кого стосується ця проблема
  • В чому насправді проблема і чому
  • Умови проблеми
  • Fishbone діаграма
  • Методи 5W та 5Why
  • How might we (Як би ми могли)
  • Коротко про KPI, метрики та критерії успіху

Вебінар з розбору типових помилок в брифі проєкту

  • Про воркшопи
  • Класифікація воркшопів
  • Як підготувати воркшоп
  • Icebreakers
  • Фасилітація воркшопів
  • Кількісні та якісні дослідження
  • Persona, Proto-persona
  • JTBD, або як замінити персону
  • Інтерв’ю з користувачами
  • Підготовка та проведення інтерв’ю
  • Сценарій інтерв’ю з користувачами
  • Affinity mapping
  • Empathy mapping
  • Опитувальники
  • Diary Study, Focus Group та інші методи дослідження
  • Аналіз конкурентів
  • SWOT-аналіз
  • Гіпотези та їхня валідація
  • CJM – карта досвіду користувача
  • Артефакти: user flow, user story, Usecase

Воркшкоп: Створення карти користувацького досвіду для спільного проєкту

  • Генерація ідей
  • Техніки для генерації ідей у командах
  • Пріоритизація ідей
  • Інформаційна архітектура
  • Навігаційні моделі та патерни
  • Card sorting
  • Закони UX
  • Moodboards, Visual research

Воркшоп: Командний брейнстормінг

  • Wireframing
  • Прототипування
  • Способи тестування прототипів
  • Guerilla testing
  • Usability testing
  • Usability Heuristics
  • A/B тестування
  • Перевірка на feasibility
  • Процес затвердження (Buy-in)
  • Презентація та комунікування дизайн-рішень
  • Програми для передачі дизайну: Figma, InVision, Zeplin
  • Підготовка дизайну до передачі
  • Дизайн-документація на проєкті
  • Підтримка готового дизайну
  • Життєвий шлях вашого портфоліо
  • Як створити правильне UX-портфоліо
  • Принципи сторітелінгу для портфоліо
  • Де зберігати готове портфоліо
  • Чому деякі портфоліо не працюють
  • Типи компаній для роботи дизайнером
  • Як підготуватися до технічного інтерв’ю
  • Нетипові питання на інтерв’ю, де немає правильної відповіді
  • Види інтерв’ю
  • Синдром самозванця та інші
  • Надивленість, або як покращити креативність
  • Work-life баланс
  • Менеджмент конфліктів
  • Дизайн-критика
  • Outro

Вебінар: Пошук роботи
Фінальна Q&A-session

  • Загальний огляд рекрутингу в ІТ
  • Де шукати вакансії
  • Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
  • Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
  • Як презентувати себе на співбесіді
  • Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
  • Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
  • Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
  • Як листуватися з клієнтами
  • Як спілкуватися з командою

Вартість курсу

Рання вартість діє до 28 жовтня

Рання вартість діє до 28 жовтня

Basic
6200 грн
  • 12 тижнів
  • 100+ відеороликів
  • 15+ годин відео
  • чат-підтримка з лектором
  • 1 UX-проєкт та 2 міні-проєкти з UI для портфоліо
  • практичні завдання
  • вебінар з брифування замовників
  • тестування
  • конспекти лекцій
  • шаблони та додаткові матеріали
  • необмежений доступ до курсу
  • іменний сертифікат
  • мінікурс «Працевлаштування в IT»
  • мінікурс «Англійська в IT‎»
  • фінальна Q/A-session
Придбати
Спробувати безкоштовно
Premium
8600 грн
  • 12 тижнів
  • 100+ відеороликів
  • 15+ годин відео
  • чат-підтримка з лектором
  • 1 UX-проєкт та 2 міні-проєкти з UI для портфоліо
  • практичні завдання
  • вебінар з брифування замовників
  • тестування
  • конспекти лекцій
  • шаблони та додаткові матеріали
  • необмежений доступ до курсу
  • іменний сертифікат
  • мінікурс «Працевлаштування в IT»
  • мінікурс «Англійська в IT‎»
  • фінальна Q/A-session
  • 2 воркшопи з відпрацювання практичних навичок
  • 2 вебінари з професійного визначення та підготовки до працевлаштування
Придбати
Спробувати безкоштовно

Питання-відповідь

Навчання проходить в онлайн-форматі у вигляді лекцій у записі, які будуть відкриватися поступово щотижня протягом навчання.

Курс викладається українською мовою. 

Деякі додаткові матеріали для самостійного опрацювання наведені англійською мовою.

Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю на позицію Junior UX Designer.

Для знайомства з додатковими матеріалами бажано мати рівень володіння англійською мовою від B1.
Також необхідний ПК або ноутбук, ram 4gb мінімум (для роботи в Figma та виконання практичних завдань).
Виділіть щонайменше 10 вільних годин кожного тижня на навчання.
Стануть у пригоді базові навички роботи з Figma.

Безперечно. Більшість тем на курсі базуються саме на UXпрактиках, процесах, дослідження тощо. Проте врахуйте, що у програмі також присутній невеликий UIблок.

Основний графічний редактор, який ми будемо застосовувати, це Figma (завантажити можна безкоштовно). Додатково потрібні програми для роботи з таблицями, наприклад, Excel, Google Sheets чи Tables (їх потрібно знати на базовому рівні). Для роботи з задачами Trello, Notion або Asana (на вибір, проте рекомендується Notion).

Як проходить навчання

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт




    Співробітники цих компаній навчаються в нас