Старт курсу: 11 березня

UX/UI Design Basic

Перше бажання початківця в UX/UI — зробити сайт або інтерфейс красивим. Але користувачу цього недостатньо. На цьому курсі ви навчитесь проєктувати диджитал-продукти, розуміти логіку користувача та презентувати себе майбутньому роботодавцеві. Усе, щоб отримати свою першу роботу в якості дизайнера інтерфейсів.

Пройти цей шлях вам допоможе Анастасія Малинка, Lead Experience Designer EPAM із 8-річним досвідом у дизайні.

До старту курсу залишилося:

До кінця продажів залишилося:

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

1000 стипендій на IT-навчання в Prometheus

Подайте заявку, отримайте стипендію та навчайтеся безплатно!

Оберіть один з шести курсів:

• «Java Beginner»
• «Frontend. Базовий курс від Ciklum»
• «Тестувальник QA Manual»
• «Тестувальник QA Auto»
• «DevOps та Kubernetes. Практичний інтенсив»
• «UX/UI Design Basic»

Аби навчання було безкоштовним, Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) надає 1000 стипендій. Щоб взяти участь у програмі, необхідно обрати курс та заповнити анкету.

На безкоштовне навчання можуть претендувати:

• Українці та українки, що втратили роботу через війну
• Українці та українки, у яких постраждали домівки внаслідок російської військової агресії
• Ветерани та ветеранки, а також члени їхніх сімей (батьки, дружина/чоловік, діти)
• Внутрішньо переміщені особи
• Інші вразливі категорії населення

Реєстрація триває до 31 січня включно.

Якщо ви постраждали від війни, але не входите до перелічених вище категорій, все одно подавайте заявку:
зарахування відбудеться за умови наявності вільних місць.

Що таке UX та UI Design?

UX- та UI-дизайн — дві повʼязані сфери. 

Задача UX-дизайну — дослідження та проєктування: збір інформації про користувачів, аналіз їхніх потреб та відтворення результатів у дизайні інтерфейсу.

Задача UI-дизайну — розроблення візуальних рішень: підбір референсів, типографіки, кольорів, стилістики та створення дизайн-концепта у Figma.

Результат роботи UX/UI-дизайнера — інтуїтивно зрозумілі рішення взаємодії з продуктом, які крок за кроком проведуть користувача до кінцевої мети.

Що ви вивчите на курсі:

За 15 тижнів ви здобудете необхідну теоретичну та практичну базу з UX/UI-дизайну. Наприкінці курсу будете мати декілька робіт у портфоліо і зможете пропонувати свої послуги реальним клієнтам.

На цьому курсі ви:

• розберетеся зі всіма етапами UX-проєкту: від формування вимог до підтримання готового дизайну;

• вивчите життєвий цикл програмного забезпечення і цифрових продуктів;

• навчитеся брифувати клієнтів, планувати роботу та оцінювати власний результат;

• створите 4 проєкти з підтримкою ментора та заберете їх у своє портфоліо;

• вивчите необхідний англійський вокабуляр для роботи на бонусному мінікурсі «Англійська в IT»;

• сформуєте стратегію власного професійного розвитку за допомогою бонусного мінікурсу «Працевлаштування в IT»;

Навчайтеся в найкращих

Анастасія Малинка

• Lead Experience Designer EPAM

• В UX-дизайні з 2016 року

• Має сертифікат UX Management від Nielsen Norman Group, який є «золотим стандартом» для дизайнерів.

• Працювала в галузях: Fintech, Data Visualization, skills management, SaaS, CRM.

• Навчила дизайну понад 50 індивідуальних студентів Із 2019 року.

• Проводила технічні інтервʼю на посаду UX/UI-дизайнера в різних компаніях.

Формат курсу


• 110+ відео в записі, котрі залишаються з вами назавжди

• Практичні воркшопи та вебінари

• Конспекти лекцій від нашої команди

• Постійне спілкування з лекторкою в Slack

Тривалість


15 тижнів

Чому варто обрати курс «UX/UI Design Basic»?

Занурення в цикл розроблення UX-дизайну

Бути UX/UI-дизайнером ≠ добре малювати у Figma. На цьому курсі ви пройдетесь по ключових задачах, серед яких UX- дослідження, прототипування, робота з командою та замовником.

Багато практики

Ми побудували курс таким чином, що після нього ви зможете впевнено рухатися карʼєрою. Понад 50 домашніх завдань — для відточення навичок. Тести — для самостійного розвʼязання реальних проблем. Живі воркшопи із лекторкою — для отримання фідбеку.

Комфортний темп навчання

Навчайтеся тоді, коли це зручно вам. Завдяки записам відеолекцій ви зможете формувати свій індивідуальний графік навчання, щоб не відвертати свій фокус від робочих задач і не перезавантажувати себе додатковими знаннями.

Підготовка до співбесід

Разом ми пройдемо різні типи інтервʼю, та підготуємо вас до загальних та технічних питань. Усе, щоб у майбутньому ви впевнено почувалися на реальних співбесідах.

Вигідна інвестиція в майбутнє

Ми побудували курс за доступною ціною, аби вам було легше зробити перші кроки в новій професії. Почати їх зараз — швидше наблизити себе до бажаних змін.

Цей курс підійде:

Випускникам та студентам,

які прагнуть знайти першу роботу

Дизайнерам початківцям,

які хочуть розпочати свій професійний шлях з підтримкою експертів

Графічним дизайнерам,

які цікавляться UX/UI та хочуть перейти в IT

Product менеджерам,

яким потрібні додаткові знання для аналізу ефективності UX/UI-рішень

Після проходження курсу у вас буде все необхідне для роботи:

Ваш особистий план розвитку як UX-дизайнера

Hard skills, достатні для першої роботи в IT-компанії

Чотири готових проєкти в портфоліо — один з UX та три з UI

Базові знання англійської, необхідні для роботи в ІТ

Поради щодо резюме, яке допоможе виділитися серед кандидатів

Рекомендації для заповнення профілю LinkedIn, за яким вас знайдуть роботодавці

Сертифікат українською або англійською мовами, який засвідчує ваші навички

🡹

Завдяки отриманим знанням і навичкам ви будете впевненіше почуватися під час співбесід і зможете претендувати на позиції Trainee/Junior UX/UI-дизайнера в IT-компанії в Україні або за кордоном.

Ми підготуємо вас до співбесіди та пошуку роботи

Щоб ви отримали першу роботу якнайшвидше, ми підготували для вас:

• окремий модуль для підготовки до технічного інтерв’ю;
окремий модуль для роботи над soft skills, що знадобляться вам у роботі;
рекомендації з оформлення портфоліо UX/UI-дизайнера та підготовки до співбесід;
конкретні поради, щодо пошуку роботи від Анастасії Малинки.

У подарунок ви отримаєте мінікурси «Працевлаштування в IT» та «Англійська в IT‎». У пакеті Premium передбачені два воркшопи з відпрацювання практичних навичок та два вебінари з підготовки до працевлаштування.

Програма курсу

Модуль 1. Вступний блок
1.1. Привітання від авторки курсу
1.2. Про проєкти та задачі, які будуть виконуватися на курсі
1.3. Як саме ми будемо навчатися?
1.4. Рекомендації до навчання для отримання максимальної користі
1.5. Терміни, що будуть використовуватися впродовж курсу

Модуль 2. Життєвий цикл типового проєкту
2.1. SDLC: роль дизайну
2.2. SDLC: Agile vs Waterfall
2.3. SDLC: Scrum, Kanban, Lean
2.4. 3 стовпи будь-якого продукту

Модуль 3. Основи дизайну
3.1. Розбираємо абревіатури UXD, UID, ID
3.2. Чому ми дбаємо про дизайн та UX
3.3. Зручність використання: Usable vs Useful
3.4. Дизайнер у команді. Ролі та відповідальність

Модуль 4. Дизайн-процес (процес створення продуктів та формати роботи)
4.1. Дизайн-процес без процесу. Чому так боляче?
4.2. Дизайн-мислення
4.3. Людино-орієнтоване проєктування (Human centered approach)
4.4. Фреймворк Double Diamond
4.5. Design Sprint
4.6. Роль дизайнера в адвокації потреб користувача
4.7. Стадії розвитку та зрілості UX в організації

Додатковий модуль. Основи роботи в Figma
1. Коротко про Figma
2. Починаємо перший UI-проєкт у Figma
3. Створюємо першу сторінку портфоліо у Figma

Модуль 5. Базова теорія UI (частина 1)
5.1. Теорія кольору
5.2. Типографіка та шрифти
5.3. Макет та сітка
5.4. Основи композиції в UI
5.5. Візуальна ієрархія
5.6. Варіантивність дизайну: Adaptive, Responsive, Mobile first
5.7. Відступи та тіні в UI дизайні
5.8. Створення дизайну простого додатку (завдання на відтворення)

Модуль 5. Базова теорія UI (частина 2)
5.9. Огляд UI-компонентів
5.10. Mobile design guidelines
5.11. Атомарний дизайн (Atomic design)
5.12. Дизайн-система
5.13. Створення простого веб-сайту з використанням базових компонентів автолеяуту та протипування
Бонусний урок: використання нової функції Figma для створення просунутого адаптивного дизайну.

Модуль 5. Базова теорія UI (частина 3)
5.14. Базово про іконки у UI
5.15. Доступність дизайну (Accessibility)
5.16. Візуалізація даних
5.17. Візуалізація даних: створення
5.18. Про шорткати та плагіни у Figma

Модуль 6. Інтро до вимог
6.1. Функціональні та нефункціональні вимоги
6.2. BRD, FRD-документація
6.3. Design Brief
6.4. Kick off meeting
6.5. Початок роботи над власним проєктом для портфоліо

Модуль 7. UX-планування
7.1. Менеджмент стекхолдерів. RACI-матриця
7.2. Scope planning (планування, комунікація та затвердження)
7.3. Популярні середовища для планування та менеджменту скоупу
7.4. Роадмапа
7.5. Оцінка тривалості роботи
7.6. Пріоритизація задач

Модуль 8. Визначення проблеми (Discover)
8.1. Визначення проблеми
8.2. Кого стосується ця проблема
8.3. В чому насправді проблема і чому
8.4. Умови проблеми
8.5. Fishbone діаграма
8.6. Методи 5W та 5Why
8.7. Як би ми могли (How might we)
8.8. Коротко про KPI, метрики та критерії успіху
Вебінар 2. Типові помилки з опису брифів учасників.

Модуль 9. UX-воркшопи
9.1. Про воркшопи
9.2. Класифікація воркшопів
9.3. Як підготувати воркшоп
9.4. Icebreakers
9.5. Фасилітація воркшопів

Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 1)
10.1. Кількісні та якісні дослідження
10.2. Persona, Proto-persona
10.3. JTBD, або як замінити персону

Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 2)
10.4. Інтерв’ю з користувачами
10.5. Підготовка та проведення інтерв’ю
10.6. Сценарій інтерв’ю з користувачами
10.7. Affinity mapping
10.8. Empathy mapping
10.9. Опитувальники

Модуль 10. UX-дослідження (Explore / Define) (частина 3)
10.10. Diary Study, Focus Group та інші методи дослідження
10.11. Аналіз конкурентів
10.12. SWOT-аналіз
10.13. Гіпотези та їхня валідація
10.14. CJM – карта досвіду користувача
10.15. Артефакти: user flow, user story, Usecase

Модуль 11. Формування ідей (Ideate)
11.1. Генерація ідей
11.2. Техніки для генерації ідей у командах
11.3. Пріоритизація ідей
11.4. Інформаційна архітектура
11.5. Навігаційні моделі та патерни
11.6. Card sorting
11.7. Закони UX
11.8. Moodboards, Visual research
Воркшкоп 3. Створюємо карту користувацького досвіду.

Модуль 12. Прототипування та тестування (Design and Test)
12.1. Wireframing
12.2. Прототипування
12.3. Guerilla testing
12.4. Usability testing
12.5. Usability Heuristics
12.6. A/B тестування
Воркшкоп 4

Модуль 13. Передача готової роботи (Handoff)
13.1. Перевірка на feasibility
13.2. Процес затвердження (Buy-in)
13.3. Презентація та комунікування дизайн-рішень
13.4. Програми для передачі дизайну: Figma, InVision, Zeplin
13.5. Підготовка дизайну до передачі
13.6. Дизайн-документація на проєкті
13.7. Підтримка готового дизайну

Модуль 14. Портфоліо та технічне інтерв’ю UX-дизайнера
14.1. Життєвий шлях портфоліо
14.2. Як створити правильне UX-портфоліо
14.3. Принципи сторітелінгу для портфоліо
14.4. Де зберігати готове портфоліо
14.5. Чому деякі портфоліо не працюють
14.6. Типи компаній для роботи дизайнером
14.7. Як підготуватися до технічного інтерв’ю
14.8. Види інтерв’ю
14.9. Нетипові питання на інтерв’ю
14.10. Кар’єрний ріст у UX

Модуль 15. Soft та інші skills для UX
1. Синдром самозванця та інші
2. Надивленість, або як покращити креативність
3. Work-life баланс
4. Менеджмент конфліктів
5. Дизайн-критика
6. Outro
Вебінар 5. Пошук роботи + Q&A-сесія (2-2.5год)

  • Загальний огляд рекрутингу в ІТ
  • Де шукати вакансії
  • Як підготувати резюме, що допоможе виділитися серед конкурентів
  • Як оформити профіль LinkedIn, щоб роботодавці знаходили вас
  • Як презентувати себе на співбесіді
  • Найпоширеніша лексика та граматика для роботи в ІТ
  • Як презентувати себе роботодавцю, щоб отримати першу роботу в ІТ
  • Як грамотно говорити на щоденних зустрічах
  • Як листуватися з клієнтами
  • Як спілкуватися з командою

*Матеріали будуть доступні після отримання сертифікатів

Ще більше практики і живого спілкування!

50+ практичних завдань
Протягом курсу вам необхідно виконати понад 50 практичних завдань, які охоплюють весь обсяг вивченого матеріалу. Це дозволить вам закріпити навички на практиці та впевнено проходити співбесіди на шляху до першої роботи в якості Trainee/Junior UX Designer.

Воркшопи, живі вебінари та QA-сесії з лекторкою
Записані відеолекції та практичні завдання на курсі ми доповнили живими вебінарами, воркшопами та QA-сесіями. Так ви матимете змогу поставити запитання лекторці в реальному часі.

Постійна підтримка в чаті курсу
Авторка курсу відкрита для спілкування, а куратори — завжди на звʼязку, щоб відповісти на всі ваші запитання. Спілкуйтесь у колі однодумців, отримуйте зворотний звʼязок, знайомтеся з майбутніми колегами.

Вартість курсу

8000 грн

9500 грн

Standard
від 8000 грн
  • 100+ відеороликів
  • 15+ годин відео
  • чат-підтримка з лекторкою
  • 4 готові проєкти (1 з UX та 3 міні-проєкти з UI) для портфоліо на закінчення курсу
  • практичні домашні завдання для самостійних досліджень
  • тестування
  • вебінар з брифування замовників
  • шаблони та додаткові матеріали
  • доступ до матеріалів курсу після його проходження
  • іменний сертифікат
  • фінальна Q/A-сесія
Зареєструватися
Premium
від 9500 грн
  • 100+ відеороликів
  • 15+ годин відео
  • чат-підтримка з лекторкою
  • 4 готові проєкти (1 з UX та 3 міні-проєкти з UI) для портфоліо на закінчення курсу
  • практичні домашні завдання для самостійних досліджень
  • тестування
  • вебінар з брифування замовників
  • шаблони та додаткові матеріали
  • доступ до матеріалів курсу після його проходження
  • іменний сертифікат
  • фінальна Q/A-сесія
  • індивідуальний фідбек від авторки курсу на сформований під час навчання UX-проєкт для портфоліо
  • практична сесія з відпрацювання навичок організації UX-воркшопів
  • вебінар із професійного визначення та підготовки до працевлаштування
Зареєструватися

*безплатне навчання для українців та українок, які постраждали від війни

Соціальна місія Prometheus

Творимо майбутнє, де найкраща освіта доступна кожному!

Платні курси Prometheus+ дають нам можливість створювати власні безплатні освітні продукти та перекладати українською всесвітньо відомі програми найпрестижніших університетів світу, а також довготривало підтримувати їхнє існування – покривати витрати на серверні потужності, надавати технічну підтримку слухачам та оновлювати зміст програм, коли він втрачає актуальність. 

Від початку повномасштабного вторгнення доходи від продажу курсів Prometheus+ дозволили нам:

запустити низку закритих та відкритих курсів для ЗСУ, на яких вже 150 000 слухачів навчаються життєво необхідним на фронті навичкам;

профінансувати функціонування та розвиток платформи Prometheus, на безплатних курсах якої з початку повномасштабного вторгнення зареєструвалося  2 100 000 слухачів.

За 8 років існування Prometheus ми запустили близько 50 платних курсів та понад 300 безплатних. 

З нуля в UX/UI-дизайні до першої сторінки портфоліо — всього за тиждень, хіба не магія?

Пройдіть цей шлях разом з Prometheus! На вас чекають 4 завдання, 2 вебінари, а також приємні знижки та подарунки.
Приєднуйтеся до телеграм-інтенсиву з основ UX/UI-дизайну: це безплатно. Відкрийте магію UX-UI!

Що таке UX та UI Design?

UX та UI дизайн – дві сфери, які напряму пов’язані одна з одною.

 

• Задача UX-дизайну – дослідження та проєктування: збір інформації про користувачів, аналіз їхніх потреб та відтворення результатів у дизайні інтерфейсу.

• Задача UI-дизайну – розробка візуальних рішень: підбір референсів, типографіки, кольорів, стилістики та створення дизайн-концепта у Figma.

 

UX/UI-дизайнери відповідають за магію створення ефективного дизайну – від вивчення потреб користувача та особливостей його поведінки (UX) до зручного розташування кнопок, підбору шрифтів та палітри кольорів (UI). Результат їхньої роботи – прості, візуально приємні та інтуїтивно зрозумілі рішення взаємодії людини з продуктом, які крок за кроком провадять її шляхом користувача.

Цей курс підійде для:

Для випускників та студентів

які прагнуть знайти першу роботу

Для світчерів

які мріють здобути перспективний та прибутковий фах

Для дизайнерів

які цікавляться UX/UI дизайном та хочуть перейти в IT

Для Product менеджерів

яким потрібні додаткові знання для аналізу ефективності UX/UI

Чому варто обрати платний курс від Prometheus+?

Унікальна програма

Кожен курс – це результат роботи цілої команди фахівців. Ми залучаємо найкращих експертів-практиків та витрачаємо кілька місяців на підготовку курсу, щоб дати вам саме те, що насправді необхідне та дійсно працює.

Максимум практики

На курсі подається лише необхідна теорія, а більшість часу приділяється практичним завданням, воркшопам та QA-сесіям з лектором. Навчання за принципом Learning by doing гарантує найкращі результати.

Постійна менторська підтримка

У навчанні ви не залишаєтеся на самоті. З вами на зв’язку авторка курсу – під час живих вебінарів, Q&A-сесій і в Slack, де ви можете задавати та обговорювати будь-які питання й отримувати зворотний зв’язок.

Допомога в кар’єрі

На вас чекають бонусний мінікурс «Як знайти першу роботу в ІТ», корисні кар’єрні поради, рекомендації щодо підготовки портфоліо від авторки та перші три кейси до нього – усе, що дозволить швидше розпочати кар’єру.

Необмежений доступ до курсу

Будь-якої миті ви можете повторити складну для вас тему або додатково систематизувати отримані знання – доступ до всіх матеріалів курсу відкривається назавжди.

Відгуки про курс

Питання-відповідь

Навчання проходить в онлайн-форматі у вигляді лекцій у записі, які будуть відкриватися поступово щотижня протягом навчання.

Курс викладається українською мовою. 

Деякі додаткові матеріали для самостійного опрацювання наведені англійською мовою.

Знань і компетенцій, отриманих на курсі, достатньо для успішного проходження інтерв’ю на позицію Junior UX Designer.

Для знайомства з деякими додатковими матеріалами бажано мати рівень володіння англійською мовою від B1. При цьому саме навчання відбувається українською мовою.

Також необхідний ПК або ноутбук, ram 4gb мінімум (для роботи в Figma та виконання практичних завдань).

Виділіть приблизно 10 вільних годин кожного тижня на навчання.

Стануть у пригоді базові навички роботи з Figma.

Безперечно. Більшість тем на курсі базуються саме на UXпрактиках, процесах, дослідження тощо. Проте врахуйте, що у програмі також присутній невеликий UIблок.

Основний графічний редактор, який ми будемо застосовувати, це Figma (завантажити можна безкоштовно). Додатково потрібні програми для роботи з таблицями, наприклад, Excel, Google Sheets чи Tables (їх потрібно знати на базовому рівні). Для роботи з задачами Trello, Notion або Asana (на вибір, проте рекомендується Notion).

Повернення коштів за всі курси, придбані на Prometheus+, можливе протягом 14 днів. Запит на повернення направляється на пошту ; у ньому вказуються email, на який зареєстровано акаунт, ПІБ та курс, за який ви хочете повернути кошти. Процедура повернення коштів займає 30 календарних днів з моменту схвалення заявки. Щоб уникнути зловживань з боку слухачів, ми залишаємо за собою право обмежити або відхилити запити на повернення коштів у випадках, коли:
  • значна частина курсу була використана або завантажена студентом до того, як було оформлено заявку на повернення коштів;
  • студент подав кілька запитів на повернення коштів за один і той самий курс;
  • студент вимагає повернути зайву суму;
  • користувачі порушили Умови або Правила платформи.

Як проходить навчання

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт

Співробітники цих компаній навчаються в нас