Work in Tech

INCO, одержувач гранту від Google.org, пропонує доступ та повний супровід навчання з Професійними сертифікатами від Google на платформі Coursera 5000 українців, які втратили роботу або ризикують її втратити.

 

Щоб підтримати українців, чиї робочі місця та засоби до існування постраждали від триваючої війни, INCO отримала понад 3 000 000 євро грантового фінансування від Google.org, щоб надати 5 000 слухачів безкоштовний доступ до Професійних сертифікатів від Google на Coursera. Програма також надасть слухачам комплексну соціально-психологічну підтримку та допомогу з підготовкою до працевлаштування.

Цей грант дозволить INCO в рамках своєї програми «Work in Tech» і у співпраці з Prometheus надати українцям важливі цифрові навички та знання для довгострокової сталої зайнятості. Він є частиною фінансування та допомоги на суму понад 40 000 000 доларів США від Google.org та співробітників компанії Google.

Старт програми: Жовтень

Тривалість: до 6 місяців

Work in Tech

Щоб підтримати українців, чиї робочі місця та засоби до існування постраждали від триваючої війни, INCO отримав понад 3 000 000 євро грантового фінансування від Google.org, щоб надати 5 000 слухачів безкоштовний доступ до навчання на професійних курсах Google на Coursera. Програма також надасть слухачам комплексну соціально-психологічну підтримку та допомогу з підготовкою до працевлаштування. 

Цей грант є частиною 40 000 000$ фінансування та зусиль з надання допомоги від Google.org та співробітників компанії Google, що дозволять INCO в рамках програми Work in Tech” та у співпраці з Prometheus надати українцям важливі цифрові навички для отримання стабільної зайнятості.

Старт курсу: 31 жовтня

Тривалість: 2-4 місяці

IT Підтримка

Навчальна програма з п‘яти послідовних курсів, розроблена Google.org і представлена ​​на Coursera, дозволяє учням навчатися за допомогою відеолекцій та різноманітних практичних завдань, які імітують реальні сценарії ІТ-підтримки, важливі для таких посад, як фахівець технічної підтримки, системний адміністратор тощо.

Цей курс є першим із серії, розробленої для підготовки фахівців з IT-підтримки початкового рівня. У цьому курсі ви познайомитеся зі світом інформаційних технологій, або ІТ. Ви дізнаєтеся про різні аспекти сфери інформаційних технологій, зокрема, про апаратне та програмне забезпечення комп’ютера, Інтернет, усунення несправностей та обслуговування клієнтів. Цей курс охоплює найрізноманітніші теми в галузі ІТ, а також дасть вам уявлення про програму сертифікації.

У кінці цього курсу ви:
● розумітимете, як працює двійкова система;
● зможете зібрати комп’ютер з нуля;
● зможете вибрати і встановити операційну систему на комп’ютері;
● розумітимете, що таке Інтернет, як він працює та як впливає на сучасний світ;
● дізнаєтеся, як створюються додатки та як вони працюють у системі комп’ютера;
● навчитеся використовувати загальні методології вирішення проблем і здобудете елементарні навички в галузі інформаційних технологій.

Дізнатися більше

Цей курс має на меті детальний огляд принципу роботи комп’ютерних мереж. Ми розглянемо відомості про сучасні мережеві технології, протоколи, хмарні сховища, практичні заходи та способи усунення несправностей у мережі.

Пройшовши цей курс, ви зможете:
● описати комп’ютерну мережу в контексті п’ятирівневої моделі;
● пояснити принцип роботи всіх стандартних протоколів, пов’язаних зі зв’язком TCP/IP;
● застосовувати потужні інструменти та засоби усунення несправностей у мережі;
● пояснити принцип функціонування мережевих служб, як-от DNS і DHCP, які забезпечують роботу комп’ютерних мереж;
● пояснити принцип хмарних обчислень і знатимете все про сервіси і хмарні сховища.

Дізнатися більше

На основі відеолекцій, демонстрацій і практичних завдань у рамках цього курсу ви дізнаєтеся про основні компоненти операційної системи і про те, як виконувати такі важливі завдання, як керування програмним забезпеченням і користувачами та налаштування апаратного забезпечення.

Пройшовши цей курс, ви зможете:
● виконувати навігацію файловими системами Windows і Linux за допомогою графічного інтерфейсу користувача та інтерпретатора командного рядка;
● виконувати налаштування користувачів, груп і дозволів для доступу до облікового запису;
● встановлювати, налаштовувати і видаляти програмне забезпечення в операційних системах Windows і Linux;
● виконувати налаштування розділів диска та файлових систем;
● розуміти, як працюють системні процеси та як ними керувати;
● працювати з системними журналами та інструментами віддаленого з’єднання;
● використовувати знання операційної системи для усунення поширених проблем у ролі фахівця з ІТ-підтримки.

Дізнатися більше

Цей курс допоможе вам перейти від роботи з одним комп’ютером до адміністрування цілої мережі. Системне адміністрування – це галузь ІТ, яка відповідає за обслуговування комп’ютерних систем у середовищі з багатьма користувачами. На цьому курсі ви дізнаєтеся про інфраструктурні послуги, які підтримують роботу всіх організацій, як великих, так і малих. Ми детально розглянемо принцип роботи хмарних сховищ – від типових налаштувань хмарної інфраструктури до керування хмарними ресурсами. Ви також дізнаєтеся, як керувати серверами та налаштовувати їх і як використовувати типові інструменти для керування комп’ютерами, інформацією про користувачів і їх продуктивністю. Крім того, ви дізнаєтеся, як відновити ІТ-інфраструктуру вашої організації в разі масштабного збою в роботі.

Пройшовши цей курс, ви зможете:
● вмітимете використовувати ефективні практики щодо вибору апаратного забезпечення, постачальників і послуг для вашої організації;
● розумітимете, як працюють найпоширеніші інфраструктурні послуги, які підтримують роботу організацій, і як керувати серверами інфраструктури;
● розумітимете, як максимально ефективно використовувати хмарні сховища для своєї організації;
● вмітимете керувати комп’ютерами та користувачами організації за допомогою служб каталогів, Active
Directory та OpenLDAP;
● вмітимете вибирати інструменти для використання у вашій організації і керувати ними;
● вмітимете створювати резервні копії даних вашої організації і знатимете, як відновити ІТ-інфраструктуру у разі масштабного збою в роботі;
● застосовуватимете знання з системного адміністрування для планування та вдосконалення процесів для ІТ-середовищ.

Дізнатися більше

Цей курс охоплює широкий спектр понять ІТ-безпеки, інструментів та найкращих практик. У ньому представлено загрози й атаки, а також багато способів їхнього прояву. Ми розповімо вам про алгоритми шифрування та про те, як вони використовуються для захисту даних. Далі ми розглянемо три аспекти інформаційної безпеки: автентифікацію, авторизацію та облік. Ми також розглянемо рішення мережевої безпеки, починаючи брандмауерами й закінчуючи параметрами шифрування Wi-Fi. Курс завершується об’єднанням усіх цих елементів у багаторівневу, поглиблену архітектуру безпеки, а потім рекомендаціями щодо того, як інтегрувати культуру безпеки у вашу організацію чи команду.

Пройшовши цей курс, ви зрозумієте:
● як працюють різні алгоритми та методи шифрування, а також їхні переваги та обмеження;
● різні системи та типи автентифікації;
● різницю між автентифікацією та авторизацією;
● як оцінити потенційні ризики та рекомендувати способи їхнього зниження;
● найкращі практики захисту мережі;
● як допомогти іншим зрозуміти поняття безпеки та захистити себе.

Дізнатися більше

Цифровий маркетинг і електронна комерція

На цій навчальній програмі з семи курсів ви підготуєтесь до першої роботи у сфері маркетингу та навчитесь використовувати такі інструменти, як Canva, Constant Contact, Google Ads, Google Analytics, Hootsuite, HubSpot, Mailchimp, Shopify і Twitter. Вміст курсів інтерактивний і розроблений співробітниками Google з досвідом роботи в цій галузі.

«Основи цифрового маркетингу та електронної комерції» – це перший із семи курсів програми сертифікації Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. Пройшовши цей курс, ви отримаєте навички, необхідні для того, щоб претендувати на посади початкового рівня у відповідних сферах. Люди, які працюють у галузі цифрового маркетингу та електронної комерції, допомагають своїм компаніям приваблювати нових клієнтів, залучають споживачів до взаємодії через різні цифрові канали, а також стимулюють продажі та лояльність клієнтів. На цьому курсі ви дізнаєтесь про посади початкового рівня у сфері цифрового маркетингу та електронної комерції, зокрема, про передбачені ними обов’язки та функції в компанії. Ви також дізнаєтесь, що таке маркетингова лійка і як вона визначає цикл взаємодії з клієнтом.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій галузі, навчатимуть вас, проводячи практичні заходи й демонструючи приклади, які імітують типові завдання сфери цифрового маркетингу та електронної комерції, і таким чином допоможуть вам розвинути відповідні навички й підготуватися до майбутньої роботи.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, володітимуть навичками, які дадуть їм змогу претендувати на вакансії початкового рівня в галузях цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете:
– визначати види діяльності у сферах цифрового маркетингу та електронної комерції;
– описувати посадові обов’язки координатора цифрового маркетингу початкового рівня та аналітика електронної комерції (та подібних посад);
– підсумувати, як ця програма допоможе вам підготуватися до кар’єри у галузях цифрового маркетингу та електронної комерції;
– визначати ролі та функції, які цифровий маркетинг та електронна комерція відіграють у компанії;
– пояснити термін “цикл взаємодії з клієнтом” та функції карти циклу взаємодії з клієнтом;
– пояснити термін “маркетингова лійка”;
– пояснити завдання та складові стратегії цифрового маркетингу та електронної комерції.

Дізнатися більше

Це другий із семи курсів, які необхідно пройти для отримання Сертифікату Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як застосовувати пошукову оптимізацію (SEO), пошуковий маркетинг (SEM) і медійну рекламу для залучення клієнтів онлайн. Ви детально розглянете етапи маркетингової лійки і дізнаєтеся, як використовувати тактику цифрового маркетингу для проходження клієнтами кожного етапу. Ви навчитеся збільшувати відвідуваність вебсайту і підвищувати її ефективність, засвоївши методи пошукової оптимізації, як-от: аналіз ключових слів, алгоритми пошукових систем та нарощування кількості посилань (лінкбілдінг). Ви також дізнаєтеся про платний пошук і рекламу, вивчите тактику, яка використовується для привернення уваги та охоплення потенційних клієнтів на сторінках результатів пошуку, також відомих як SERP. Наприкінці цього курсу ви будете вміти застосовувати стратегії цифрового маркетингу, кращі практики та інструменти для активного привернення уваги до компанії. Також ви навчитеся розуміти потреби клієнтів і зацікавлювати їх своїми товарами та послугами.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій сфері, навчатимуть вас, пропонуючи практичні завдання та приклади, які імітують стандартні завдання цифрового маркетингу й електронної комерції, а також продемонструють найбільш ефективні інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, володітимуть навичками, які дадуть їм змогу претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– визначати портрет вашого потенційного покупця і формувати цільову аудиторію;
– описувати ціль і переваги етапів маркетингової лійки;
– збільшувати коефіцієнт конверсій;
– застосовувати пошукову оптимізацію та її окремі методи;
– використовувати Google Search Console та звіти для відстеження присутності сайту в результатах пошуку Google;
– визначати переваги пошукового маркетингу і застосовувати його за по треби;
– базово використовувати Google Ads і визначати цільову аудиторію клієнтів.

Дізнатися більше

Третій із семи курсів у рамках сертифікаційної програми Google з цифрового маркетингу й електронної комерції. На цьому курсі ви навчитеся розробляти маркетингові стратегії в соціальних мережах. Соціальні мережі є ключовим каналом цифрового маркетингу для багатьох компаній, оскільки велика кількість людей використовує соціальні платформи для спілкування, взаємодії з компаніями й обміну контентом. Жодна стратегія цифрового маркетингу не буде повною без присутності бренду в Інтернеті, де клієнти зможуть із ним взаємодіяти. На цьому курсі ви ознайомитеся з соціальними мережами та навчитеся визначати, яка з них найбільше відповідає конкретним потребам компанії. Ви навчитеся створювати контент для соціальних мереж, використовуючи принципи графічного дизайну для спеціалістів із маркетингу, і керувати присутністю в соціальних мережах. Крім того, ви зможете встановлювати цілі та показники успіху реклами в соціальних мережах.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій сфері, навчатимуть вас за допомогою практичних вправ і прикладів, які імітують стандартні завдання в області цифрового маркетингу й електронної комерції, а також продемонструють найбільш ефективні інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, володітимуть навичками, які дадуть їм змогу претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу й електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Завершивши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– визначати п’ять основних принципів маркетингу в соціальних мережах: стратегія, планування та публікація, моніторинг та залучення, аналітика та звітність, реклама;
– визначати, як вибрати соціальні мережі для кампанії;
– розуміти, як підвищити залученість у соціальних мережах;
– писати, розробляти та переорієнтовувати цікавий контент для соціальних мереж;
– використовувати дані, зібрані на основі аналітики соціальних мереж, як інструмент для прийняття рішень;
– використовувати ефективні методики для подання звіту про соціальні мережі;
– досягати конкретних маркетингових цілей за допомогою платної реклами в соціальних мережах.

Дізнатися більше

Четвертий із семи курсів програми сертифікації Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. На цьому курсі ви навчитеся реалізовувати успішну маркетингову кампанію електронною поштою. Маркетинг електронною поштою є одним із найдавніших і найбільш перевірених каналів цифрового маркетингу, і він є важливою складовою загальної стратегії цифрового маркетингу. Електронна пошта є основним каналом доступу багатьох компаній до наявних клієнтів, заохочення взаємодії з ними, стимулювання покупок і підвищення лояльності. На цьому курсі ви докладніше дізнаєтеся про маркетинг електронною поштою й розглянете такі теми, як розробка стратегії маркетингу електронною поштою, реалізація кампанії з електронної розсилки і вимірювання результатів цих кампаній. Ви також навчитеся використовувати списки розсилки та автоматизувати робочі процеси.

Вас навчатимуть співробітники Google, які зараз працюють у цій галузі. Вони наведуть приклади і нададуть практичні завдання, які імітують типові завдання сфери цифрового маркетингу та електронної комерції, а також порекомендують найбільш ефективні інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, володітимуть навичками, які дадуть їм змогу претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– формулювати ефективний текст попереднього перегляду і створювати теми на основі перевірених методик;
– автоматизувати рекламні розсилки та робочі процеси;
– створювати та вести списки електронної пошти;
– створювати ефективний шаблон електронного листа;
– керувати контактами та сегментацією списку;
– використовувати найкращі методи безпечної обробки персональної інформації й даних користувачів;
– вимірювати й аналізувати результати кампанії електронною поштою.

Дізнатися більше

«Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання» є п’ятим із семи курсів програми сертифікації Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. На цьому курсі розглядаються практики та інструменти маркетингової аналітики. Очікується, що фахівці з цифрового маркетингу та електронної комерції будуть аналізувати дані з різних джерел (таких як вебсторінки, канали цифрового маркетингу і сайти електронної комерції) та використовувати їх для отримання інформації про клієнтів. Ви будете створювати медіаплани і ставити цілі ефективності. Ви дізнаєтеся, як вимірювати й аналізувати дані маркетингових кампаній за допомогою інструментів Google Analytics, Google Ads тощо. Потім навчитеся коригувати маркетинговий бюджет відповідно до аналітичних даних, отриманих на основі ключових показників. Ви використовуватимете результати A/B-тестування для оптимізації кампанії та визначення показників, що гарантують її успіх. Ви зможете аналізувати й візуалізувати дані та ідеї в електронних таблицях і готувати презентації, щоб ділитися ходом кампанії або її результатами із зацікавленими сторонами.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій сфері, навчатимуть вас за допомогою практичних вправ і прикладів, які імітують стандартні завдання в області цифрового маркетингу й електронної комерції, а також продемонструють найбільш ефективні інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, володітимуть навичками, які дадуть їм змогу претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– планування та розподіл витрат маркетингових бюджетів;
– розуміння унікальної ролі цілей ефективності та ключових показників ефективності (KPI) в маркетингових кампаніях;
– уміння використовувати інструменти на кшталт Google Analytics і Google Ads для вимірювання ефективності сайтів і рекламних кампаній;
– визначення показників рентабельності інвестицій (ROI) або рентабельності витрат на рекламу (ROAS) маркетингового проекту;
– підготовка, проведення та аналіз результатів A/B-тестування для оптимізації маркетингової кампанії;
– застосування таких функцій електронних таблиць, як сортування, фільтрування та зведені таблиці, для підготовки даних для демонстрації;
– створення діаграм в електронних таблицях для візуалізації показників;

Дізнатися більше

Це шостий із семи курсів сертифікаційної програми Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. Цей курс надає інформацію про те, як підприємства та фізичні особи продають продукти онлайн, зокрема за допомогою таких популярних платформ, як Shopify. Ви пройдете усі стадії створення моделі магазину електронної комерції. Для цього ви створите магазин Shopify, додасте необхідну інформацію та сформуєте асортимент. Ви дізнаєтеся, як залучити клієнтів онлайн за допомогою таких методів електронної комерції, як реклама та кампанії.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій сфері, навчатимуть вас за допомогою практичних вправ і прикладів, що імітують поширені завдання з цифрового маркетингу та електронної комерції, а також продемонструють найефективніші інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, зможуть претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– розуміти основні стратегії та практики електронної комерції;
– пояснити, як проводити дослідження ринку та продукту;
– налаштувати модель магазину електронної комерції з використанням Shopify;
– використовувати Google Ads для залучення клієнтів електронної комерції;
– пояснити, як тренди та сезонність впливають на бізнес електронної комерції;
– використовувати найкращі практики для створення цікавого клієнтського досвіду в Інтернеті;
– описати процес виконання замовлення через його оформлення, точку продажу (POS), відправку та доставку;
– оптимізувати процес оформлення замовлення для клієнтів.

Дізнатися більше

Вам вдалося! Це сьомий і останній курс сертифікаційної програми Google з цифрового маркетингу та електронної комерції. У цьому курсі ви вивчите стратегії формування лояльності клієнтів в електронній комерції. Ви також вивчите спеціальні інструменти для розвитку та підтримки відносин з клієнтами. Наприкінці курсу ви опрацюєте сценарій, який продемонструє ваші вміння щодо створення успішної стратегії електронної комерції. Нарешті, ви завершите курс, отримавши навички професійного розвитку. Перед початком цього курсу рекомендуємо вам пройти попередні шість, оскільки вони забезпечують базові знання для виконання завдань наприкінці цього курсу.

Співробітники Google, які зараз працюють у цій сфері, навчатимуть вас за допомогою практичних вправ і прикладів, що імітують поширені завдання з цифрового маркетингу та електронної комерції, а також продемонструють найефективніші інструменти й ресурси, які вони використовують у своїй роботі.

Студенти, які пройдуть усі сім курсів програми, зможуть претендувати на вакансії початкового рівня в галузі цифрового маркетингу та електронної комерції. Попередній досвід роботи необов’язковий.

Пройшовши цей курс, ви вмітимете вирішувати такі завдання:
– відрізняти поширені стратегії для формування лояльності клієнтів у сфері електронної комерції;
– успішно керувати відносинами з клієнтами та визначати рівень їхньої задоволеності;
– відстежувати ефективність роботи магазину електронної комерції;
– оновлювати магазин електронної комерції на основі даних;
– заповнювати сценарій портфоліо, щоб підготуватися до співбесіди;
– знаходити вакансії, подавати заявки й готуватись до співбесід і роботи;
– складати портфоліо та/або резюме для роботодавців.

Дізнатися більше

Освітня програма Work in Tech також містить

Відеолекції на освітній платформі Coursera

Вам надається безкоштовний доступ до платного курсу на Coursera, а також сертифікат по закінченню.

Вебінари з менторами курсу

Щотижневі зустрічі з менторами, на яких ви зможете поставити запитання та отримати відповіді під час живого спілкування.

Вебінари з гостьовими спікерами

Щомісячні зустрічі з гостьовими спікерами, які поділяться власним досвідом роботи в IT.

Вебінари з гостьовими психологами

Щомісячні вебінари з психологами, які допоможуть зберегти ментальне здоров’я та дізнатися більше про вигорання, тривогу, втому тощо. Ви зможете поставити будь-яке запитання та отримати пораду.

Курс з працевлаштування в IT

Додатковий курс з працевлаштування надасть ґрунтовну інформацію про те, як створити резюме, пройти співбесіду та знайти першу роботу у сфері IT!

Групові консультації з працевлаштування

Ми запросили консультантів з працевлаштування, які нададуть відповіді на всі ваші запитання під час живого онлайн спілкування.

Чат-підтримку у Slack

Впродовж всього навчання ви матимете доступ до чату з однодумцями, де зможете обмінюватися інформацією, ставити запитання та досліджувати сферу IT та Цифрового маркетингу разом.

Навчання відбувається українською мовою

Навчання відбувається українською мовою. Додаткові матеріали можуть бути англійською.

Для кого ця програма?

На стипендію можуть претендувати:

  • українці, що повністю чи частково втратили роботу внаслідок військової агресії РФ;
  • українці, чия зайнятість опинилася під загрозою під час війни.

Відбір відбуватиметься на основі анкет, які слухачі заповнюють при реєстрації.
Кількість місць обмежена. Взяти участь в програмі можуть лише кандидати, що зараз проживають на території України, мають чітку мотивацію вступити на програму та завершити навчання.

Скоріше подавай заявку на участь!

Я хочу опанувати IT-професію з Google.org!

Як взяти участь?

Заповнити реєстраційну форму до 13.10.2022 включно.

Якщо вашу кандидатуру відберуть для участі, 13-21 жовтня ви отримаєте лист-запрошення на інформаційну сесію в онлайн-режимі щодо подальших дій.

Після підтвердження своєї участі вас буде запрошено на навчання.

Prometheus – найбільша платформа онлайн-освіти в Україні з 2 000 000 слухачів та 300 курсами.  Місія Prometheus – зробити найкращу освіту доступною кожному.

Prometheus – найбільша платформа онлайн-освіти в Україні з 2 000 000 слухачів та 300 курсами. 

Місія Prometheus – зробити найкращу освіту доступною кожному.

Популярні запитання

Курси викладаються українською мовою. Додаткові матеріали можуть бути англійською.

Тривалість навчання повністю залежить від вашого темпу. Ми закладаємо на освітню програму (весь цикл курсів) — від двох до шести місяців.

Це залежить від напряму, який ви обрали. Навчальна програма «Цифровий маркетинг» складається з семи обов’язкових курсів, а програма «IT-підтримка» — з п’яти.

Ні, аби повністю завершити навчання на освітній програмі «Цифровий маркетинг» ви маєте пройти всі сім курсів, а на програмі «IT-підтримка» — всі п’ять. Ці курси — послідовні складові одного освітнього циклу, тож обирати між ними не можна.