ПРО ЦЕЙ КУРС
Курс познайомить Вас з рішеннями Теорії обмежень у галузі маркетингу та продажів, які відповідають за розробку і продаж Пропозиції цінності. Ми впевнені, що ці інноваційні підходи перевернуть Ваше уявлення не тільки про роль функцій маркетингу та продажів у компанії, але й про бізнес в цілому. Запропоновані в цьому курсі підходи допоможуть Вам створювати власний блакитний океан і виходити з жорстокої цінової конкуренції. В основу курсу покладено розробки з маркетингу і продажів доктора Е. Голдратта, Елі Шрагенхайма, Рамі Голдратта, Джона Томпсона, а також - багатьох інших ТОС-експертів світового рівня. Автор курсу подає концепти Теорії обмежень в практичному осмисленні й інтерпретації Apple Consulting®. Деякі додаткові (не ТОС) інструменти, які автор курсу вважає компліментарними і такими, що дійсно працюють на практиці, також будуть згадані в процесі навчання.
У програмі курсу - методологія аналізу клієнтів та розробки Пропозиції Цінності для них, а також, природа спротиву змінам та методологія ефективного подолання шести рівнів опору задля успішного продажу Пропозиції Цінності. На курсі Ви усвідомите різницю у сприйнятті цінності товару або послуги постачальником і покупцем та кореневий конфлікт маркетингу, який походить з цього. Ви переосмислите поняття сегментації ринку та єдиної справедливої ціни. Ви навчитися аналізувати виділених клієнтів та сегменти ринку за допомогою причинно-наслідкових зв'язків (Інструментів процесів Мислення ТОС). Головне – ви навчитеся розробляти і продавати Пропозицію Цінності як для клієнта, так і для виокремленого сегмента ринку (маркетинговий інструмент і техніки продажів, створені на основі рішень ТОС і Інструментів Процесів Мислення ТОС).
Доєднайтесь до нашого курсу – класно попрацюємо разом!
ВИМОГИ ДО СЛУХАЧІВ
Курс орієнтований на широку ланку керівників компаній: власників, усіх керівників з розвитку бізнесу, маркетингу, продажів та стратегічного планування. Особливо матеріал буде корисним для представників сегменту В2В.
Базових знань з ТОС задля роботи в цьому курсі не потрібно. Проте, Ви можете до початку роботи в цьому курсі прослухати на Prometheus курс: «Вступ до Теорії обмежень та Процеси мислення як потужний підхід до управління бізнесом».
ТРИВАЛІСТЬ КУРСУ
4 тижні.
Всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.
ВИКЛАДАЧ
Юлія Плієва
Партнер, генеральний директор Apple Consulting®. Займається операційним управлінням та стратегічним розвитком самої компанії, що дозволило Apple Consulting® зайняти та роками утримувати лідируючі позиції як провідної української консалтингової компанії на ринку України. До того ж, Юлія бере участь у консалтингових проектах для клієнтів компанії у галузі розробки та запровадження стратегії і тактики високого рівня складності. Сертифікований фахівець з ТОС: володіє унікальними методиками та інструментами з стратегічного та тактичного управління бізнесом, а також – Інструментами процесів Мислення ТОС – сертифікат ТОСІСО (Міжнародна сертифікаційна організація по ТОС). Переможець у номінації «Молодий підприємець року» Міжнародного конкурсу Ernst&Young: «Підприємець року в Україні – 2007», входить у десятку кращих бізнес-леді країни за версією журналу «Компан&он» 2007 та 2008 років. Член Aspen-спільноти та спільноти BMW Shtiftung. Є викладачем kmbs на авторських модулях спеціалізованого бізнес–курсу для управлінців та власників компаній: «Фарт тут ні до чого», а також й на МВА програмах kmbs.
Поширені питання
Курс безкоштовний?
Курс є повністю безкоштовним. Викладач може рекомендувати навчальну літературу, щоб Ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все що Вам знадобиться,– доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача!
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.