SMM: фундамент

Prometheus в співпраці з БФ “Восток SOS”

Доступний постійно

ПРО КУРС

Ми живемо в еру максимальної діджиталізації. Для багатьох сфер  затребуваними стали навички digital-комунікації чи просування бренду, а SMM (маркетинг у соціальних мережах) заслужено зайняв окрему нішу популярності з огляду на свою ефективність. 

SMM-менеджер як нова професія чи апгрейд ваших професійних компетентностей у контексті SMM? 

Цей курс допоможе виокремити важливе з інфопростору навколо SMM та прокачати ваші навички work online! Його мета – закласти міцний базис (фундамент) із просування в соціальних мережах. Тож курс покликаний 

  • пояснити основи SMM і технічні аспекти соцмереж, 
  • розкрити секрети й лайфхаки просування брендів, 
  • навчити будувати SMM-стратегії, 
  • створювати контент для різних соціальних мереж та оцінювати його ефективність. 

Навчальні матеріали у smart-форматі створюють загальне уявлення щодо функціоналу соціальних мереж, процесу створення контенту, алгоритмів просування бренду та методики аналізу досягнутих результатів. 

Запропонований курс базується на практичних кейсах, що містять дієві поради щодо роботи із соцмережами. Тож завершивши навчання, ви не тільки отримаєте необхідну базу для заглиблення в маркетинг соцмереж, а й навчитеся стежити за трендам та швидко освоювати нове – в SMM та житті. 

Цільова аудиторія курсу – всі, хто планує освоїти нову професію – SMM-менеджера / SMM-менеджерки. Курс буде актуальним для студентства, а також для маркетологів, PR-спеціалістів і комунікаційників, які хочуть структурувати свої знання. Навчальні матеріали можуть стати корисними для бренд-менеджерів, менеджерів із продажів та власників бізнесу.  

ПРОГРАМА КУРСУ 

Модуль 1. Cоціальні мережі: функції, різновиди, тренди

Лекція 1.1. SMM-менеджери як професійні користувачі соцмереж
Лекція 1.2. Різновиди соціальних мереж. Основний функціонал.
Лекція 1.3. Аудиторії користувачів соціальних мереж. Основні тригери.
Лекція 1.4. Тренди соціальних мереж

У рамах модуля студенти дізнаються про функціонал найактуальніших соціальних мереж, дослідять різні цільові аудиторії та їхні потреби. Ознайомлення з основними трендами соцмереж допоможе активно використовувати їх у професійній діяльності. 

Модуль 2. Створення SMM-стратегії

Лекція 2.1. Базова структура SMM-стратегії
Лекція 2.2. Цілі/завдання, аналітика конкурентів
Лекція 2.3. Створення портрету цільової аудиторії
Лекція 2.4. Копірайтинг у соціальних мережах. Рубрикатор, план постингу, календар ситуативів
Лекція 2.5. Візуальний контент: правила створення, приклади

Студенти навчаться продумувати покрокову SMM-стратегію: від формування цілей постингу в соціальних мережах до безпосереднього створення контенту. 

Модуль 3. Facebook: технічні особливості, контент, аналітика

Лекція 3.1. Функціонал Facebook. Створення й супровід сторінки компаніі.
Лекція 3.2. Контент Facebook: ідеї і приклади
Лекція 3.3. Основні метрики оцінки ефективності, аналітика

У цьому модулі студенти зануряться у функціонал Facebook, а саме  дізнаються особливості супроводу сторінок, навчаться створювати відповідний контент та опанують основними метриками оцінювання ефективності в цій соцмережі.

Модуль 4. Instagram: технічні особливості, платформи для контенту (пости, stories, reels, прямі ефіри), аналітика

Лекція 4.1. Створення бізнес-профілю Instagram (категорія, шапка профілю, highlights)
Лекція 4.2. Різновиди контенту в Instagram: пости, stories, reels, прямі ефіри
Лекція 4.3. Аналіз контенту і його ефективності

У цьому блоці слухачі заглибляться у функціонал Instagram: як створювати й заповнювати бізнес-профіль, чим відрізняється процес створення різних форматів контенту та які правила оцінки його ефективності.

Модуль 5. Способи просування сторінок у соціальних мережах

Лекція 5.1. Таргетинг
Лекція 5.2. Робота з блогерами
Лекція 5.3. Конкурсні механіки
Лекція 5.4. Додаткові способи просування (амбасадорство, партнерство, Instagram-маски)

У контексті цього модуля студенти розглянуть різні способи просування сторінок у соціальних мережах, опанують алгоритм роботи з платною рекламою (таргетингом), дізнаються правила й секрети співпраці з блогерами та засвоять основні аспекти створення конкурсних механік.

СЕРТИФІКАЦІЯ

Стандартний сертифікат, за умови виконання всіх тестових завдань і отримання не менш ніж 60% від загальної кількості балів. Вказування годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено. 

ДОНОРИ КУРСУ

Курс проводиться за підтримки Посольства США в Україні. Погляди авторів курсу не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Зоя Лобод

Зоя Лобод

Співвласниця digital-агенціі LOBODS, основна експертиза якої – комплексний SMM супровід більше, ніж 300 українських і міжнародних брендів у 12 країнах світу. Серед клієнтів агенції: Carlsberg, Viber, “Алло”, “Щедрий Дар”, “Фрекен Бок” та багато-багато інших. Сертифікована спеціалістка від Meta і Google. Випускниця курсу “Інфлюенсер маркетинг” університету Нью Джерсі. Понад 5 років - лекторка навчальних програм із digital-маркетингу.

Анна Нетик

Анна Нетик

SMM Group Head діджитал-агенції LOBODS, лекторка навчальних програм по менеджменту соціальних мереж. Кейси просування українських і міжнародних брендів: Viber, Щедрий Дар, Carlsberg Ukraine і та інші.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безплатний?

Так. Усе, що вам знадобиться, – доступ до інтернету на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.

У який час будуть проходити заняття?

Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення за підписом викладача. Зазначення годин і кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.