- Головна
- Курси
- Для освітян
- ...
- Дизайн-мислення
Дизайн-мислення в школі
Дизайн-мислення в школі: як навчити учнів творчо вирішувати проблеми та розвивати навички майбутнього. Дізнайтеся, як застосовувати методи дизайн-мислення для подолання освітніх викликів та створення інноваційного навчального середовища.

- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 30 годин
Про курс
Як зробити наших учнів та школи успішними? Професії майбутнього потребуватимуть творчого мислення, вміння розв’язувати складні задачі та ефективно комунікувати, але як цьому правильно навчати? Як об’єднати лідерів змін для вироблення системних рішень для подолання освітніх викликів? У всьому цьому може допомогти знаменитий метод дизайн-мислення, започаткований в Стенфордському університеті. А розібратися з ним детально допоможе цей практичний курс Массачусетського технологічного інституту! Курс розділено на три частини, які поєднують теорію дизайн-мислення та приклади його застосування в освітньому процесі, а також дають можливість освітянам застосовувати вивчені концепції у себе в школі. Цей курс створений за фінансової підтримки Microsoft в рамках програми Microsoft K-12 Education Leadership, заснованої для того, щоб надати можливості для розвитку шкільним лідерам в усьому світі. Оригінал курсу доступний на платформі edX. Чому ви навчитеся?
-
Що таке дизайн-мислення? Чому дизайн-мислення важливе та потрібне для учнів та навчальних закладів у ХХІ столітті?
-
Процес дизайн-мислення.
-
Як застосовувати дизайн-мислення у різних освітніх середовищах?
-
Використання дизайн-мислення як стратегії для покращення шкіл та освітньої системи в цілому.
Цей курс підходить для
вчителів
які прагнуть впроваджувати інноваційні методи навчання та хочуть навчити учнів творчо мислити, вирішувати складні задачі, і ефективно взаємодіяти в команді.
освітніх лідерів та адміністраторів
які шукають ефективні підходи для підвищення якості освіти в школі, впровадження системних змін та створення сприятливого навчального середовища.
шкільних психологів та методистів
які зацікавлені у розвитку соціальних і креативних навичок учнів, а також в інтеграції дизайн-мислення в освітній процес.
керівників освітніх проектів
які хочуть застосовувати дизайн-мислення для вирішення актуальних проблем в освітній сфері
студентів педагогічних спеціальностей
які готуються до викладацької діяльності та хочуть отримати навички роботи з сучасними методиками
всіх
які бажають навчитися використовувати дизайн-мислення для створення ефективного та натхненного освітнього середовища.
Програма курсу
Блок 1. Познайомимось з дизайн-мисленням.
· 2 години
Вступ до дизайн-мислення від фахівців Массачусетського технологічного інституту. В рамках першого завдання слухачі спробують себе у ролі дизайнера та зроблять невеликий проект. Цей блок стане основою для подальшого навчання.
Блок 2. Дизайн-мислення для учнів та студентів.
· 2 години
Приклади того, чому і як освітяни використовують дизайн-мислення для підвищення ефективності та заохочення до навчання школярів. Слухачі розроблять практичний дизайн-проект для того, щоб провести навчальний експеримент у власному класі.
Блок 3. Дизайн-мислення для навчального закладу.
· 2 години
Приклади того, як саме навчальні заклади використовують дизайн-мислення для змін в своєму освітньому процесі. Слухачі розроблять покроковий план того, як використовувати експерименти на базі дизайн-мислення для подолання проблем у вашому навчальному закладі.
ВИКЛАДАЧІ
Джастін Рейч

Викладач кафедри порівняльних досліджень медіа Массачусетського технологічного інституту, інструктор програми підготовки педагогів Шеллера та директор лабораторії MIT Teaching Systems. Співзасновник професійного навчального консалтингу EdTechTeacher, що допомагає вчителям у впровадженні технологій в навчальний процес. Раніше керував дослідженнями технологій онлайн-навчання в HarvardX та викладав у Гарварді. Автор численних публікацій про освіту у таких престижних виданнях як «Science», «The New Yorker», «The Atlantic», «Educational Researcher», «Washington Post», «Inside Higher Ed» тощо.
Елізабет Хаттнер-Лоан

Співробітниця Центру цифрового навчання Массачусетського технологічного інституту. Працює провідним менеджером з розробки онлайн-курсів для лабораторії MIT Teaching Systems та програми підготовки педагогів Шеллера/Educational Arcade. Вона розробляє масові відкриті онлайн-курси на тему освіти та освітніх технологій. Раніше працювала в Американській академії мистецтв та наук.
Алісса Нейпір

Розробниця онлайн-курсів для Teaching Systems Lab (TSL) Массачусетського технологічного інституту. Брала участь у створенні кількох популярних масових відкритих онлайн-курсів для освітян. Засновниця першої EdcampCambridge – неконференції для освітян.
Дизайн-мислення в школі
Реєструйся на безплатний курс і починай навчатися прямо зараз!
Записатись на курсІноземні автори
Навчання в будь-який час
Практика
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Якою мовою проходить навчання?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
В який час будуть проходити заняття?
Чи маю я бути попередньо знайомий з методикою дизайн-мислення, щоб навчатися на цьому курсі?
Які загальні компетентності вдосконалюватимуться або набуватимуться під час проходження курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги