Цифрові медіа та маркетингові стратегії

Доступ постійно

8,9
Безплатно
course image
Записатись на курс
  • Доступний постійно
  • Мова курсу: українська
  • Сертифікат по закінченню.
  • Курс триває 5,5 годин

НАВЧАЙТЕСЬ В НАЙКРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ БЕЗПЛАТНО

Упродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.

Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.

Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України

Про курс

Маркетинг Професійний розвиток

Навчіться планувати цифрові маркетингові кампанії з курсом «Цифрові медіа та маркетингові стратегії»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам навчитися розрізняти ролі різних цифрових каналів зв’язку в маркетингових комунікаціях та використовувати агреговані дані для кращого націлювання на конкретні сегменти споживачів.

На цьому курсі — продовженні курсу «Цифрові медіа та основи маркетингу» — ви познайомитеся з різноманітним набором нових інструментів для охоплення, залучення, моніторингу та реагування на споживачів, що з’явилися завдяки цифровим медіа — і навчитеся їх використовувати.

ЛІЦЕНЗІЯ
Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.

ЩО ВИ ВИВЧИТЕ

icon

Оцінювати та готувати свої цифрові активи до запуску цифрових кампаній, враховуючи ключові етапи підготовки.

icon

Розуміти основи онлайнової реклами, SEO, контент-маркетингу та CRM для залучення та охоплення потенційних споживачів.

icon

Ефективно взаємодіяти з аудиторією у соціальних мережах, створюючи довірливі відносини та підвищуючи лояльність клієнтів.

icon

Розробляти та впроваджувати маркетингові стратегії у соціальних мережах для досягнення бізнес-цілей.

icon

Стратегічно обирати KPI та метрики, щоб оцінювати успішність цифрових кампаній і вдосконалювати їх ефективність.

Цей курс підходить для

Охочі до нових знань власники малих бізнесів

які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт

SMM-фахівці

які прагнуть вдосконалити свої навички

студенти-маркетологи

які хочуть поглибити свої знання

студенти-журналісти

які прагнуть зрозуміти цифрові медіа

досвідчені професіонали

які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі

Програма курсу

Модуль 1. Огляд курсу. Визначення цілей та підготовка ваших цифрових активів

7 лекції ·

У першому модулі професор Майк Яо розгляне головні кроки, які потрібно зробити для підготовки до успішної цифрової кампанії. Лектор розповість, чому важливо усвідомити як свою ідентичність, так і ідентичність свого продукту та бренду, перш ніж планувати цифрову маркетингову кампанію. Потім Майк Яо розкаже, чому цифрова революція створює значні проблеми для традиційних маркетингових практик, а також як можна використовувати нові цифрові інструменти для визначення і дослідження поведінки споживачів та аудиторії. Крім того, викладач пояснить, як створювати цілісні, креативні та послідовні маркетингові повідомлення, пристосовані до вимог сучасного цифрового середовища. Наприкінці ж ви дізнаєтеся більше про маркетингові дослідження з ексклюзивного інтерв’ю з Мері Макілрат – партнеркою, яка очолює відділ роботи з молоддю та сім’ями в C+R Research.

  • Огляд: Головні кроки для підготовки до успішного цифрового маркетингу
  • Пізнайте себе: Самооцінювання в цифровому маркетингу
  • Пізнайте свою цільову аудиторію: Дізнайтеся більше про своїх цільових споживачів за допомогою досліджень
  • Пізнайте своє повідомлення: Цифровий контент і комунікаційні канали Заголовки 2-го рівня можуть бути створені провайдерами курсів у майбутньому.
  • Вебсайти: побудуйте свій цифровий дім
  • Розмова з Мері Макілрат: Дослідницькі практики
  • Великі дані в цифровому маркетингу
Модуль 2. Онлайновий маркетинг та відеомаркетинг

8 лекції ·

У цьому модулі професор Майк Яо розповість про те, як виявити й досягнути мети в цифровому світі. Лектор розпочне з онлайн-реклами — досить популярної та універсальної цифрової стратегії для охоплення чималих груп цільових споживачів. Після аналізу різних методів комунікації з аудиторією за допомогою платних рекламних онлайн-стратегій, Майк Яо сфокусується на пошуковій оптимізації (SEO) — безплатному (органічному) маркетинговому методі збільшення кількості та якості потенційних клієнтів, залучення їх на ваш сайт. Після цього на вас чекає лекція про використання систем управління взаємовідносинами (CRM) та програмного забезпечення для автоматизації маркетингу, щоби працювати з наявними й потенційними споживачами. Наприкінці ви дізнаєтеся більше про інновації в галузі маркетингових технологій та інсайти з ґрунтовного інтерв'ю з Amobee — міжнародною компанією, яка спеціалізується на маркетингових технологіях.

  • Огляд: Пошук та залучення ваших цільових споживачів
  • Платна реклама, частина 1
  • Платна реклама, частина 2
  • Органічний пошук і конверсія вхідного трафіку
  • SEO: Глибоке занурення
  • Створення контенту
  • Онлайн-відеомаркетинг
  • CRM та автоматизація в маркетингу
Модуль 3. Email-маркетинг та маркетинг у соціальних мережах

7 лекції ·

У цьому модулі доктор Майк Яо обговорить, як залучати та розширювати свою споживчу базу за допомогою контенту та соціальних мереж. Ми почнемо з того, що зосередимося на таких стратегіях у соціальних мережах, як buzz-маркетинг та маркетинг впливу. Після обговорення переваг і недоліків різних тактик і стратегій маркетингу в соціальних мережах ми дізнаємося про потужні та різноманітні можливості залучення та розширення вашої клієнтської бази за допомогою відеомаркетингу в інтернеті. Нарешті, ми дізнаємося більше про медіамаркетинг та управління ризиками з розгорнутого інтерв'ю з Лінн МакКрістіан, старшою викладачкою фінансів в Університеті Іллінойсу в Урбана-Шампейн.

  • Огляд модуля
  • Маркетинг у соціальних мережах. Огляд стратегій
  • Buzz & Маркетинг впливу: Стратегії
  • Buzz & Маркетинг впливу: Інші аспекти
  • Buzz & Маркетинг впливу: планування
  • Зв'язки з громадськістю (PR) в інтернеті
  • Email-маркетинг
Модуль 4. Ваша цифрова комунікаційна стратегія

7 лекції ·

У цьому модулі доктор Майк Яо розповість про способи оцінки успіху цифрової кампанії. Ми почнемо з питань, пов'язаних з вибором правильних показників, або KPI, для оцінки успіху різних цифрових стратегій. Ми також дізнаємося про деякі загальновживані метрики для вимірювання пошукових кампаній та кампаній у соціальних мережах. Потім ми звернемо увагу на три виклики в цифровому маркетингу - безпеку бренду, шахрайство в рекламі та конфіденційність споживачів. Доктор Яо завершить урок узагальненням ключових висновків з курсу. У нашому останньому інтерв'ю ми дізнаємося більше про те, як створювати лояльну аудиторію та утримувати її залученість, з розгорнутої розмови з Джилл Ферґюсон, керівницею відділу навчання клієнтів в Chartbeat.

  • Огляд модуля
  • Показники ефективності та метрики: Пошукова система та вебсайти
  • Показники ефективності та метрики: Соціальні мережі
  • Труднощі та підводні камені: Шахрайство в рекламі
  • Труднощі та підводні камені: Конфіденційність та безпека даних
  • Труднощі та підводні камені: Безпека та репутація бренду
  • Підсумки курсу: Важливі висновки та комплексний підхід

Формат курсу

Відеолекції

Доступно і зрозуміло про аналіз даних у Python від американського науковця та академіка Чарльза Северанса. Загальна тривалість лекцій – 5.5 годин.

Додаткові матеріали для самостійного опрацювання

Статті, посібники та презентації, які допоможуть глибше вивчити тему і закріпити знання.

Інтерв’ю з фахівцями галузі

Цікаві бесіди з професіоналами, які діляться своїм досвідом і практичними порадами.

Теми для обговорень на форумі курсу

Можливість обмінюватися думками, ставити запитання й отримувати зворотний зв’язок від спільноти учасників.

Тести

Завдання для перевірки знань і закріплення ключових аспектів курсу.

АВТОР КУРСУ

Майк Жен’ю Яо

mentor image

Професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу

ПЕРЕКЛАД КУРСУ

Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Євгеній Батрак (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.

logo3d

ЛІЦЕНЗІЯ

ригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі