Цифрові медіа та маркетингові стратегії
Доступ постійно
Хочете навчитися планувати ефективні цифрові маркетингові кампанії? Долучайтеся до курсу «Цифрові медіа та маркетингові стратегії» від Prometheus та професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо! Опануйте ролі різних цифрових каналів у маркетингових комунікаціях і навчіться використовувати агреговані дані для кращого націлювання на споживачів.

- Доступний постійно
- Мова курсу: українська
- Сертифікат по закінченню.
- Курс триває 5,5 годин
Упродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.
Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.
Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України
Про курс
Навчіться планувати цифрові маркетингові кампанії з курсом «Цифрові медіа та маркетингові стратегії»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам навчитися розрізняти ролі різних цифрових каналів зв’язку в маркетингових комунікаціях та використовувати агреговані дані для кращого націлювання на конкретні сегменти споживачів. На цьому курсі — продовженні курсу «Цифрові медіа та основи маркетингу» — ви познайомитеся з різноманітним набором нових інструментів для охоплення, залучення, моніторингу та реагування на споживачів, що з’явилися завдяки цифровим медіа — і навчитеся їх використовувати. ЛІЦЕНЗІЯ Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.
ЩО ВИ ВИВЧИТЕ





Цей курс підходить для
Охочі до нових знань власники малих бізнесів
які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт
SMM-фахівці
які прагнуть вдосконалити свої навички
студенти-маркетологи
які хочуть поглибити свої знання
студенти-журналісти
які прагнуть зрозуміти цифрові медіа
досвідчені професіонали
які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі
Програма курсу
Модуль 1. Огляд курсу. Визначення цілей та підготовка ваших цифрових активів
7 лекції ·
У першому модулі професор Майк Яо розгляне головні кроки, які потрібно зробити для підготовки до успішної цифрової кампанії. Лектор розповість, чому важливо усвідомити як свою ідентичність, так і ідентичність свого продукту та бренду, перш ніж планувати цифрову маркетингову кампанію. Потім Майк Яо розкаже, чому цифрова революція створює значні проблеми для традиційних маркетингових практик, а також як можна використовувати нові цифрові інструменти для визначення і дослідження поведінки споживачів та аудиторії. Крім того, викладач пояснить, як створювати цілісні, креативні та послідовні маркетингові повідомлення, пристосовані до вимог сучасного цифрового середовища. Наприкінці ж ви дізнаєтеся більше про маркетингові дослідження з ексклюзивного інтерв’ю з Мері Макілрат – партнеркою, яка очолює відділ роботи з молоддю та сім’ями в C+R Research.
Модуль 2. Онлайновий маркетинг та відеомаркетинг
8 лекції ·
У цьому модулі професор Майк Яо розповість про те, як виявити й досягнути мети в цифровому світі. Лектор розпочне з онлайн-реклами — досить популярної та універсальної цифрової стратегії для охоплення чималих груп цільових споживачів. Після аналізу різних методів комунікації з аудиторією за допомогою платних рекламних онлайн-стратегій, Майк Яо сфокусується на пошуковій оптимізації (SEO) — безплатному (органічному) маркетинговому методі збільшення кількості та якості потенційних клієнтів, залучення їх на ваш сайт. Після цього на вас чекає лекція про використання систем управління взаємовідносинами (CRM) та програмного забезпечення для автоматизації маркетингу, щоби працювати з наявними й потенційними споживачами. Наприкінці ви дізнаєтеся більше про інновації в галузі маркетингових технологій та інсайти з ґрунтовного інтерв'ю з Amobee — міжнародною компанією, яка спеціалізується на маркетингових технологіях.
Модуль 3. Email-маркетинг та маркетинг у соціальних мережах
7 лекції ·
У цьому модулі доктор Майк Яо обговорить, як залучати та розширювати свою споживчу базу за допомогою контенту та соціальних мереж. Ми почнемо з того, що зосередимося на таких стратегіях у соціальних мережах, як buzz-маркетинг та маркетинг впливу. Після обговорення переваг і недоліків різних тактик і стратегій маркетингу в соціальних мережах ми дізнаємося про потужні та різноманітні можливості залучення та розширення вашої клієнтської бази за допомогою відеомаркетингу в інтернеті. Нарешті, ми дізнаємося більше про медіамаркетинг та управління ризиками з розгорнутого інтерв'ю з Лінн МакКрістіан, старшою викладачкою фінансів в Університеті Іллінойсу в Урбана-Шампейн.
Модуль 4. Ваша цифрова комунікаційна стратегія
7 лекції ·
У цьому модулі доктор Майк Яо розповість про способи оцінки успіху цифрової кампанії. Ми почнемо з питань, пов'язаних з вибором правильних показників, або KPI, для оцінки успіху різних цифрових стратегій. Ми також дізнаємося про деякі загальновживані метрики для вимірювання пошукових кампаній та кампаній у соціальних мережах. Потім ми звернемо увагу на три виклики в цифровому маркетингу - безпеку бренду, шахрайство в рекламі та конфіденційність споживачів. Доктор Яо завершить урок узагальненням ключових висновків з курсу. У нашому останньому інтерв'ю ми дізнаємося більше про те, як створювати лояльну аудиторію та утримувати її залученість, з розгорнутої розмови з Джилл Ферґюсон, керівницею відділу навчання клієнтів в Chartbeat.
Формат курсу
•
Відеолекції
•
Додаткові матеріали для самостійного опрацювання
•
Інтерв’ю з фахівцями галузі
•
Теми для обговорень на форумі курсу
•
Тести
АВТОР КУРСУ
Майк Жен’ю Яо

Професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн). Один з 10 найцитованіших авторів за темою «онлайнові комунікації» згідно з Google Scholar. Спеціалізується на соціальному та психологічному впливі інтерактивних цифрових мереж. Досліджує ставлення, переконання та самозахисну поведінку людей, пов'язану з конфіденційністю в Інтернеті, з психосоціальної точки зору.
ПЕРЕКЛАД КУРСУ
Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Євгеній Батрак (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.
ЛІЦЕНЗІЯ
ригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
В який час будуть проходити заняття?
Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги