Цифрові медіа та основи маркетингу

Доступно постійно

8,9
Безплатно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 4 годин

НАВЧАЙТЕСЬ В НАЙКРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТАХ СВІТУ БЕЗПЛАТНО

Упродовж трьох років ми побудуємо унікальну освітню систему — 50 курсів найкращих світових університетів у перекладі українською мовою абсолютно безплатно на нашій платформі.

Проєкт включає курси Гарварда, Массачусетського технологічного інституту, університетів Дюка, Джонса Гопкінса, Іллінойсу та Каліфорнійського університету — і це лише початок. Ми робимо світову освіту доступною кожному.

Проєкт реалізовано Prometheus у партнерстві з Посольством США в Україні та Міністерством освіти і науки України

Про курс

Маркетинг Професійний розвиток

Дізнайтеся, як обрати канал зв’язку з аудиторією в цифрову епоху, та як цифрові медіа змінили класичний підхід до маркетингу, у курсі «Цифрові медіа та основи маркетингу»! Prometheus переклав та озвучив один з найпопулярніших курсів з цифрового маркетингу від професора Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майка Яо, який допоможе вам зрозуміти, як поєднати процеси, що лежать в основі маркетингових комунікацій, з основними особливостями новітніх медіатехнологій.

Запрошуємо у мандрівку світом сучасних цифрових комунікацій за допомогою вигадливих практичних завдань, наочних матеріалів та вправ. Ви дослідите основні напрямки розвитку сучасних цифрових медіа (зокрема, мобільних медіа) та дізнаєтеся, як використовувати соцмережі як медіа.

ПРО УНІВЕРСИТЕТ ТА АВТОРІВ

Автор курсу — професор цифрових медіа та директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу (Урбана-Шампейн) Майк Яо.

Університет Іллінойсу (Урбана-Шампейн) — університет з найстарішою у світі навчальною програмою з дослідження медіа та комунікацій. Один з 30 найкращих університетів у США за версією Forbes. Серед вихованців університету — 30 Нобелівських лауреатів, 27 лауреатів Пулітцерівської премії, два власники медалі Філдса та два лауреати премії Тюрінга.

Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Principles доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською мовою з дозволу Університету Іллінойсу.

Партнери курсу

ЩО ВИ ВИВЧИТЕ

icon

Як оцінювати та підготувати цифрові активи до запуску кампанії

icon

Основи онлайн-реклами, SEO, контент-маркетингу та CRM

icon

Як взаємодіяти з аудиторією в соціальних мережах

icon

Розробляти та впроваджувати маркетингові стратегії у соцмережах

icon

Обирати KPI та метрики для оцінки ефективності кампаній

Цей курс підходить для

Охочі до нових знань власники малих бізнесів

які б самостійно хотіли вміти просувати свій продукт

SMM-фахівці

які хочуть покращити свої навички

студенти-маркетологи

які хочуть краще розуміти цифровий маркетинг

студенти-журналісти

які хочуть знати більше про медіакомунікації

досвідчені професіонали

які хотіли б покращити своє розуміння маркетингу в сучасному світі

Програма курсу

Модуль 1. Огляд курсу. Ландшафт, що постійно змінюється

7 лекції ·

  • Маркетинг як комунікація. Частина 1
  • Маркетинг як комунікація. Частина 2
  • Революція в медіа, Частина 1
  • Революція в медіа, Частина 2
  • Знайомство з маркетинговими засобами масової інформації
  • Маркетингова воронка
  • Модель подвійного продукту комерційних маркетингових медіа
Модуль 2. Ключові процеси та основні стратегії

7 лекції ·

  • Головні особливості цифрової комунікації
  • Вплив цифрових технологій на поширення інформації
  • Вплив цифрових технологій на переконання. Частина 1
  • Вплив цифрових технологій на переконання. Частина 2
  • Вплив цифрових технологій на брендинг
  • Стратегія контент-маркетингу
  • Стратегія контекстного маркетингу
Модуль 3. Смартканали та канали соціальних мереж

8 лекцій ·

  • Пошук і таргетування правильної аудиторії у світі цифрових медіа
  • Програмована реклама. Частина 1
  • Програмована реклама. Частина 2
  • Пошуковий маркетинг
  • Маркетинг у соціальних мережах. Частина 1
  • Маркетинг у соціальних мережах. Частина 2
  • Маркетингова атрибуція
  • Торгівля в реальному часі
Модуль 4. Мобільні медіа та стратегії за межами екрана

6 лекції ·

  • Мобільний маркетинг. Частина 1
  • Мобільний маркетинг. Частина 2
  • Мобільний маркетинг. Частина 3
  • За межами екранів
  • Геолокаційний маркетинг
  • Розмовний маркетинг

Формат курсу

Відеолекції

Доступно і зрозуміло про аналіз даних у Python від американського науковця та академіка Чарльза Северанса. Загальна тривалість лекцій – 4 годин.

Додаткові матеріали для самостійного опрацювання

Різноманітні ресурси, зокрема статті, презентації, посібники та кейси, які дозволяють поглибити ваші знання та детальніше опрацювати ключові теми.

Інтерв’ю з фахівцями галузі

Захоплюючі бесіди з професіоналами, які діляться своїм досвідом, найкращими практиками та реальними прикладами, що дозволяють зрозуміти, як застосовувати теорію в роботі.

Теми для подальших обговорень на форумі курсу

Можливість дискутувати з іншими учасниками курсу, отримувати відповіді на запитання, ділитися своїми думками та розширювати свої перспективи.

Тести

Інтерактивні завдання, які допоможуть вам перевірити рівень засвоєння матеріалу, закріпити знання та визначити, над якими темами варто попрацювати більше.

Автори курсу

Майк Жен’ю Яо

mentor image

Директор Інституту комунікацій Університету Іллінойсу

ПЕРЕКЛАД КУРСУ

Переклад курсу став можливим за підтримки Посольства США в Україні.
Висловлюємо подяку всім, хто займався перекладом текстових та відеоматеріалів.
Редактор перекладу - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Радміла Сегол
Координатор проєкту - кандидат технічних наук, доцент Євгеній Батрак (КПІ ім. Ігоря Сікорського)
Озвучено українською мовою студією Golden Voice на замовлення Prometheus.
Текст читали: Михайло Карпань, Дара Чайка
Звукорежисер: Михайло Карпань.

logo3d

ЛІЦЕНЗІЯ

Оригінал курсу — Digital Media and Marketing Strategies доступний англійською мовою на платформі Coursera. Курс перекладено українською з дозволу Університету Іллінойсу.

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Так, курс безкоштовний завдяки підтримці Посольства США в Україні. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Чи зможу я отримати сертифікат після завершення цього курсу?
Так. Успішно виконайте всі завдання курсу та отримайте сертифікат про його завершення. Вказання годин та кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі