Нативна реклама

Доступно постійно

Безкоштовно
course image
Записатись на курс
  • Доступно постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 4 тижні

Про курс

Журналістика Маркетинг

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує онлайн-курс з нативної реклами для регіональних медіа. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».

Сучасні медіа – це не тільки канал поширення інформації, а й успішні бізнес-моделі, проте як саме заробити медіа, особливо регіональному, та як вижити серед інших подібних? Як не втратити цікавість цільової аудиторії та довіру читачів? Де межа, за якою починається «джинса»?

Все більше редакцій знаходять для себе відповідь на ці запитання у нативній рекламі - легально спонсоровані матеріали дають сучасним медіа шанс виживати та розвиватися в умовах фінансової кризи та зменшення бюджетів. Адже якісно підготовлений нативний матеріал, який органічно вписується у формат видання допомагає читачеві знайти відповідь на запитання, з якими він прийшов на сайт або купив газету.

В Україні нативна реклама майже не використовується. Це міфічна технологія, про яку немає усталеної думки. Чи правда, що це теж «джинса»? Чи правда, що нативна реклама - це обман аудиторії? Чи правда, що якщо я блогер і зроблю від свого імені пост у соцмережах, то це і буде нативний матеріал? Чи правда, що виробляти якісну «нативку» — це дуже дорого і для цього треба мати неабиякий талант та журналістські «суперсили»?

У межах курсу ми розкажемо вам, що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Спробуємо пояснити, як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту, поговоримо про те, як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.

Партнери

Цей курс підходить для

Редакторів медіа

які шукають нові джерела заробітку для своїх видань і прагнуть збільшити прибутки завдяки впровадженню нативної реклами.

Працівників рекламних відділів

які хочуть оволодіти сучасними методами привернення уваги до брендів та ефективного використання спонсорованого контенту.

Журналістів

які бажають навчитися органічно інтегрувати рекламні матеріали у свої статті, зберігаючи при цьому довіру читачів.

Маркетологів і PR-фахівців

які прагнуть створювати креативні й ненав'язливі рекламні матеріали, що не виглядають як "джинса"

Усіх

хто бажає розібратися в особливостях нативної реклами і навчитися вимірювати її ефективність.

Програма курсу

Тиждень 1

3 лекції ·

  • Тема 1. Загальні положення
Тиждень 2

3 лекції ·

  • Тема 2. Переваги та слабкі сторони нативної реклами
Тиждень 3

6 лекцій ·

  • Тема 3. Аудиторія та контент
Тиждень 4

5 лекцій ·

  • Тема 4. Як створити спецпроект

АВТОРИ КУРСУ

Микола Балабан

mentor image

Має десятирічний досвід роботи в рекламній сфері.

Дмитро Тужанський

mentor image

Консультант та медіатренер з чималим практичним досвідом у журналістиці.

Маєте питання?

Курс безкоштовний?
Курс є повністю безкоштовним. Викладачі можуть рекомендувати навчальну літературу, щоб ви могли глибше вивчити ту чи іншу тему, але доступних в рамках курсу матеріалів буде достатньо для успішного його завершення. Все, що вам знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відеолекцій.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так! Успішно складіть всі завдання курсу й отримайте сертифікат про його завершення.
Які вимоги до слухачів?
Жодних - лише зацікавленість темою.
В який час будуть проходити заняття?
Відеолекції, завдання, форум та можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі