- Головна
- Курси
- Інші професії
- ...
- Нативна реклама
Нативна реклама
Доступно постійно
Цікавитеся сучасними підходами до нативної реклами? Онлайн-курс допоможе вам оволодіти мистецтвом органічного просування брендів без втрати довіри аудиторії. Якщо ви бажаєте навчитися ефективно використовувати нативну рекламу для розвитку регіональних медіа, цей курс саме для вас!

- Доступно постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 4 тижні
Про курс
Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні презентує онлайн-курс з нативної реклами для регіональних медіа. Курс створено в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ». Сучасні медіа – це не тільки канал поширення інформації, а й успішні бізнес-моделі, проте як саме заробити медіа, особливо регіональному, та як вижити серед інших подібних? Як не втратити цікавість цільової аудиторії та довіру читачів? Де межа, за якою починається «джинса»? Все більше редакцій знаходять для себе відповідь на ці запитання у нативній рекламі - легально спонсоровані матеріали дають сучасним медіа шанс виживати та розвиватися в умовах фінансової кризи та зменшення бюджетів. Адже якісно підготовлений нативний матеріал, який органічно вписується у формат видання допомагає читачеві знайти відповідь на запитання, з якими він прийшов на сайт або купив газету. В Україні нативна реклама майже не використовується. Це міфічна технологія, про яку немає усталеної думки. Чи правда, що це теж «джинса»? Чи правда, що нативна реклама - це обман аудиторії? Чи правда, що якщо я блогер і зроблю від свого імені пост у соцмережах, то це і буде нативний матеріал? Чи правда, що виробляти якісну «нативку» — це дуже дорого і для цього треба мати неабиякий талант та журналістські «суперсили»? У межах курсу ми розкажемо вам, що таке нативна реклама і якою вона буває, як подати інформацію про бренд максимально органічно та без зайвого привернення уваги. Спробуємо пояснити, як читач ідентифікує нативний матеріал та як виміряти ефективність нативного контенту, поговоримо про те, як нативна реклама впливає на інші види рекламного бізнесу.
Партнери
Цей курс підходить для
Редакторів медіа
які шукають нові джерела заробітку для своїх видань і прагнуть збільшити прибутки завдяки впровадженню нативної реклами.
Працівників рекламних відділів
які хочуть оволодіти сучасними методами привернення уваги до брендів та ефективного використання спонсорованого контенту.
Журналістів
які бажають навчитися органічно інтегрувати рекламні матеріали у свої статті, зберігаючи при цьому довіру читачів.
Маркетологів і PR-фахівців
які прагнуть створювати креативні й ненав'язливі рекламні матеріали, що не виглядають як "джинса"
Усіх
хто бажає розібратися в особливостях нативної реклами і навчитися вимірювати її ефективність.
Програма курсу
Тиждень 1
3 лекції ·
Тиждень 2
3 лекції ·
Тиждень 3
6 лекцій ·
Тиждень 4
5 лекцій ·
АВТОРИ КУРСУ
Микола Балабан

Засновник Студії нативної реклами «Zdatni». Франчайзі та видавець «The Village Україна». Засновник гіперлокального проекту «Dirigible». Обіймає посаду комерційного директора студії «Zdanti» і одночасно керує нею. Відповідає за монетизацію видань «The Village Україна» та «Inspired». Ментор і доповідач з питань монетизації контентних сайтів.
Дмитро Тужанський

Рекламі та маркетингу (цифрові комунікації, робота з такими брендами, як «Київстар», «Discovery Channel», «Microsoft Україна» та ін.). Спеціалізація: контент, монетизація, ньюзрум, ЗМІ-стартапи, медіастратегії, брендинг, інформаційна безпека. Співпрацює як консультант з Internews Україна та Internews Network, Офісом ОБСЄ в Україні, National Endowment for Democracy, Міжнародною організацією з міграції, East Europe Foundation. Є політичним оглядачем, пише для видань Європейська Правда, Lb.ua. Спеціальний інтерес – Європейський Союз та українсько-угорські відносини. Є засновником регіонального путівника «Varosh». З 2016 року є ментором кількох районних газет, що проходять реформу роздержавлення.
Український автор
Навчання в будь-який час
Тестування
Сертифікат по закінченню
Маєте питання?
Курс безкоштовний?
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Які вимоги до слухачів?
В який час будуть проходити заняття?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги