Зустрічі 1-на-1
Ідеальний курс для HR-початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Дізнайтеся, як організовувати зустрічі в форматі 1-на-1 для зростання вашого бізнесу та досягнення цілей, разом із Христиною Липецькою, яка з 2017 року займається HR та рекрутингом в ІТ-гігантах Eleks та SoftServe.
- Доступний постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває 4,5 години
У результаті ви отримаєте
-
Чітке розуміння, як організовувати зустрічі 1-на-1 залежно від задач HR, співробітників та бізнесу.
-
Знання про цілі, структуру та види зустрічей, а також навички їх проведення.
-
Вміння впроваджувати регулярні зустрічі з нуля або покращувати їх якість в організації.
-
Розуміння ролей учасників зустрічей та функцій кожного з них.
-
Приклади з практики, які зекономлять час та зменшать кількість помилок.
-
Міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR.
ПРО КУРС
На курсі «Зустрічі 1-на-1» ви отримаєте та закріпите знання про те, як організовувати, проводити та покращувати зустрічі залежно від задач HR, співробітників та бізнесу. Здобудьте чітке розуміння, як працює ключова функція HR, з Христиною Липецькою, HR Business Partner в IT-гіганті SoftServe. «Зустрічі 1-на-1» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club — професійним клубом HR та рекрутерів.
Курс підходить для HR менеджерів, які хочуть покращити свої навички
Партнери курсу
Цей курс створений для
-
HR-початківців
які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR
-
Новачків та спеціалістів
які хочуть закріпити свої знання та розібратися з ключовою функцією HR — зустрічами 1-на-1
-
HR-менеджерів
які планують систематизувати свій досвід зустрічей та зробити новий крок у кар’єрі
-
Керівників
які хочуть навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через зустрічі 1-на-1
Христина Липецька
Розпочала свою HR-кар’єру у Nestle, а з 2017 року займається HR та рекрутингом у великих ІТ-компаніях Eleks та SoftServe. Найбільше любить HR за можливість сприяти взаємодії людей в бізнесі для їхнього взаємного зростання. Викладачка і консультантка HR-курсів. Спікерка і співзасновниця конференцій HR for Business. Сертифікований коуч ICAgile Coaching. Принципи Agile активно впроваджує не тільки у роботі, але й у житті — завзято ділиться досвідом і рекомендаціями, як будувати ефективну взаємодію у процесах people management. Провела понад 2000 годин зустрічей 1-на-1.
-
7
років в HR та рекрутингу в IT
-
Сертифікати
Сертифікований коуч ICAgile Coaching
-
2000
годин зустрічей 1-на-1.
-
Різноманітний досвід
Nestle, Eleks, SoftServe
Програма курсу
Модуль 1 Цілі, структура та організація зустрічей 1-на-1
8 лекції ·
-
Сенс і важливість зустрічей. Результати досліджень зустрічей в командах і компаніях та ключові висновки для HR-спеціалістів.
-
Значення та принципи зустрічей. Чекліст запитань для HR, щоб зрозуміти, як працюють зустрічі в компанії. 12 переваг зустрічей 1-на-1.
-
Цілі зустрічей: 7 основних видів.
-
Регулярність та тривалість зустрічей. 5 факторів грамотного планування календаря зустрічей. Кейс: як вибрати доцільну регулярність та тривалість.
-
Підготовка до зустрічей: 7 задач HR-спеціаліста, психологічна підготовка та шаблон зустрічі.
-
Структура зустрічей. Етапи, задачі кожного етапу та таймінг.
-
Вибір місця для зустрічей. Як обрати локацію залежно від цілі зустрічі.
-
Особливості онлайн-зустрічей. Чекліст підготовки та проведення.
Модуль 2 Учасники зустрічей 1-на-1 та їхні ролі
5 лекції ·
-
Учасники зустрічей, їхні ролі та задачі. 8 основних видів зустрічей.
-
Зустрічі між керівником і підлеглим. Зміст зустрічі, роль і можливості кожного учасника. Стратегічний, функціональний, операційний та емоційний напрямки задач.
-
Зустрічі між HR-спеціалістом і керівником. Чому їх називають запорукою успішного управління командою? Спостерігач, коуч, соратник і ще 3 ролі HR.
-
Зустрічі між HR-спеціалістом і співробітником. Можливості, ролі та задачі HR. Мета зустрічей для співробітників. Залежність проведення зустрічей від оргструктури компанії.
-
Особливості зустрічей HR-спеціалістів і керівників з новачками в компанії. Адаптація співробітника та робота з очікуваннями.
Модуль 3 Види зустрічей 1-на-1 та запитання для кожної з них
10 лекції ·
-
Функції зустрічей і типи питань. 7 типів питань з прикладами та 9 функцій зустрічей.
-
Зустрічі як інструмент побудови довіри та взаємодії. Як це працює та приклади питань.
-
Зустрічі як платформа для взаємного зворотного зв’язку. Передумови та принципи фідбеку.
-
Зустрічі як запорука добробуту в компанії. 4 аспекти здоров’я співробітників. Теми та питання зустрічей, які сприяють взаєморозумінню.
-
Зустрічі для з’ясування мотивації працівника. Як працюють мотивація та мотиватори: розбір кейса. 12 факторів мотивації.
-
Зустрічі для постановки цілей. Що важливо знати HR-спеціалісту про постановку цілей у компанії. Алгоритм правильної постановки цілей зустрічі. Приклади питань.
-
Зустрічі для планування навчання і розвитку персоналу. Потреби співробітників, задачі HR-спеціалістів, ролі керівників.
-
Зустрічі як інструмент для змін і розв’язання проблем. Як може HR вплинути на продуктивність співробітників? Техніка SCAMPER та приклади питань.
-
Зустрічі як спосіб утримання персоналу. Як такі зустрічі впливають на плинність кадрів та допомагають компанії? Стратегія утримання співробітників.
-
Зустрічі при звільненні працівника. Підготовка, алгоритм проведення та 5 принципів продуктивної зустрічі. Коли не варто проводити Exit Interiview?
Модуль 4 Організація та практики впровадження зустрічей 1-на-1
7 лекції ·
-
Формат зустрічей. Правило 8 кроків. Хронологічний підхід. Формат часових інтервалів. Коучинг.
-
Навички, необхідні для ефективного результату зустрічей. Активне слухання та ще 6 ключових навичок HR на прикладах. Техніка «Вікна Джохарі».
-
Коли не варто проводити зустрічі. 3 причини, які зіпсують зустріч.
-
Чому зустрічі не працюють. Правило «12 Коли».
-
Автоматизація зустрічей. 6 переваг правильно організованої автоматизації. Інструменти для різних задач організації зустрічей.
-
Впровадження зустрічей в організації. Що робити HR-спеціалісту, який прагне вперше впровадити зустрічі в організації або переглянути якість їхнього проведення.
-
Міжнародний досвід компаній в організації зустрічей. Розбір кейсів та підсумки курсу.
Вебінар у записі «Сценарії взаємодії та спілкування в бізнесі»
1 вебінар ·
-
Основні типи сценаріїв взаємодії та спілкування, контексти та інструменти, які їх створюють
-
Коучинг, навчання і менторство – яка різниця, як і коли використовувати під час зустрічей 1-на-1
-
Коучинговий підхід проведення бесід та сила правильно поставлених запитань
-
Нюанси бесіди з поколіннями X, Y, Z в контексті теорії поколінь
-
Важливі контексти взаємодії з точки зору транзактного аналізу
-
Конфлікти у спілкуванні та що варто знати, щоб їм запобігти.
Розклад
Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі
- ЛекціїДоуступні у будь-який час
- ВебінарЗапис вебінару збереженний вже у курсі
Оберіть найкращу програму для себе
Курс «Зустрічі 1-на-1»
- 32 відеолекції
- Тестові завдання
- 1 вебінар з лектором
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
Цикл курсів «Фундамент HR»
- Усе, що в Standard
- 25+ годин зручних відеолекцій
- Тестування після кожного курсу
- 10+ годин вебінарів з лекторами
- Необмежений доступ до всіх курсів
Формат курсу
01
Дистанційне навчання
02
Зворотній зв'язок
03
Навчальний кабінет Prometheus
04
Фінальне тестування
05
Необмежений доступ до курсу
06
Іменний сертифікат
Популярні запитання
Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги