Старт курсу: 1 вересня

Фундамент HR

Бренд роботодавця

Ідеальний курс для початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Навчіться розвивати бренд роботодавця, створювати цінність для співробітників, кандидатів та бізнесу разом із Катериною Дробот, співзасновницею Employer Branding Community з понад 10-річним досвідом роботи в GlobalLogic, Innovecs, Intersog, MacPaw, та Анною Великоіваненко, глобальною директоркою з бренду та комунікацій в DataArt, яка співпрацювала з LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson.

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

До старту курсу залишилося:

До завершення продажів:

Що ви вивчите?

На курсі «Бренд роботодавця» ви отримаєте та закріпите практичні знання про всі аспекти створення та розвитку Employer Brand в компанії: від розвитку EVP та комунікацій з кандидатами до івент-менеджменту та роботи зі стейкхолдерами.

Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу з Катериною Дробот, консультанткою з брендингу роботодавця й співзасновницею Employer Branding Community, та Анною Великоіваненко, глобальним директором з бренду та комунікацій в DataArt.

«Бренд роботодавця» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.  

Формат курсу

• 19 відеолекцій
• 16 проміжних тестів
• 1 вебінар з лектором
• Фінальне тестування
• Необмежений доступ до курсу
• Іменний сертифікат

Тривалість

• Майже 2 години відео
• 1,5 години вебінару
• Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі

Програма курсу

  • Поняття бренду роботодавця
  • Поняття бенефітів
  • Бренд та емоції
  • Результати Randstad Employer Brand Research
  • Звʼязок між наймом та брендом роботодавця
  • Важливість відповідності зовнішнього та внутрішнього брендів роботодавця
  • Масштабування компанії
  • Вихід на нові ринки праці
  • Відбілювання бренду
  • Нові мотиви роботи з брендингом роботодавця: конкуренція за кандидатів та ріст заробітних плат
  • 2 типи внутрішніх замовників 
  • Зовнішні та внутрішні стейкхолдери
  • Поняття цільової аудиторії
  • EVP (Employee value proposition), або ціннісна пропозиція роботодавця
  • Поняття упізнаваності бренду (Brand awareness)
  • Бренд-лідер (top-of-mind)
  • Спонтанна впізнаваність (spontaneous recall)
  • Упізнаваність із підказкою (brand recognition)
  • Поняття та складові брендбуку
  • Бренд-гайдлайн
  • Тон голосу компанії (tone of voice)
  • Чекліст питань для формування tone of voice
  • Поняття ціннісної пропозиції роботодавця
  • EVP для задоволення базового рівня потреб
  • Чому люди не приймають ціннісну пропозицію компанії
  • Бренд для клієнтів та для споживачів
  • Послідовність бренду у візуальному образі та контенті
  • 8 прикладів важливих елементів послідовності бренду
  • Методологія створення ціннісної пропозиції роботодавця
  • Зовнішній та внутрішній аудит
  • Побудова гіпотез
  • Якісне дослідження
  • Кількісне дослідження
  • Фінальна матриця з артефактами дослідження
  • Аналіз даних та візуалізація
  • Коли треба змінювати ціннісну пропозицію роботодавця
  • Компас для прийняття рішень
  • Робота з контентом та контекстом
  • Формула передачі ціннісної пропозиції роботодавця
  • Лінійна модель комунікації за Лассвелом
  • Аналіз ефективності та приклад з публікацією вакансії
  • Цінність внутрішньої комунікації
  • 5 ознак хорошої внутрішньої комунікації
  • Канали внутрішньої комунікації
  • 8 тем для корпоративного дайджесту
  • Нестандартні канали комунікації
  • Чому важливо використовувати івенти в компанії
  • З чого почати організацію івенту
  • Види внутрішніх заходів
  • Зовнішні івенти
  • Інструменти для організації онлайн-івентів
  • Засоби масової інформації та мета взаємодії з ними
  • Принципи роботи з медіа
  • Соцмережі та 3 основних принципи роботи з ними
  • Фреймворк для роботи з негативом
  • Зовнішні метрики бренду роботодавця
  • Внутрішні показники бренду роботодавця
  • Розуміння потреб стейкхолдерів та внутрішніх клієнтів
  • Внутрішній та зовнішній бренд
  • EVP та метрики
  • Підсумки, настанови 
  • Навіщо бренд роботодавця, якщо ми не ростемо і найм на паузі
  • Спільна робота з HR командою на утримання
  • Реферальна програма
  • Соціальна корпоративна відповідальність та корпоративне волонтерство
  • Освітні програми, L&D під час війни
  • Внутрішні комунікації в новій реальності

Після кожного уроку — проміжне тестування для закріплення знань

Після останнього уроку — фінальне тестування та іменний сертифікат

Фрагменти курсу

3 види впізнаваності бренда

Tone of voice

Як реагувати на негативний зворотний зв’язок онлайн

Нова рубрика від Prometheus!

У партнерстві з професійним клубом HR та рекрутерів People first club ми запустили періодичну безплатну розсилку для HR-спеціалістів. Щосереди ми будемо ділитися корисним контентом, який допоможе вам прокачати різні аспекти діяльності HR.

Підписуйтесь на розсилку, щоб отримувати щотижня професійні поради від лідерів ринку.

Після проходження курсу ви:

Здобудете чітке розуміння, як працювати з брендом роботодавця компанії

Будете вміти взаємодіяти з внутрішніми замовниками, стейкхолдерами та цільовою аудиторією

Зануритесь у концепції впізнаваності бренду, брендбуку, бренд-гайдлайнів та зрозумієте, як формується tone of voice

Будете знати, як працювати з EVP: від методології створення до організації зовнішніх проявів

Зрозумієте лінійну модель комунікації та критерії успішної побудови внутрішніх комунікацій в компанії

Отримаєте величезну кількість практичних порад: від використання івентів для формування бренду до чекліста контенту для дайджеста компанії; від правил роботи зі ЗМІ до фрейморку по роботі з негативом

Навчитеся вимірювати ефективність вашої роботи за допомогою внутрішніх та зовнішніх метрик бренду роботодавця

Закріпите свої знання за допомогою тестувань

Отримаєте міцну базу практичних знань для розвитку своєї кар’єри в HR

Навчайся в найкращих

Катерина Дробот

Консультантка з брендингу роботодавця, співзасновниця спільноти Employer Branding Community. З 2010 року Катерина допомагає бізнесам знайти своїх людей, розвиваючи бренди роботодавця продуктових та аутсорсингових IT компаній. Співпрацювала з… Далі

Анна Великоіваненко

Глобальний директор з бренду та комунікацій в DataArt. Понад 15 років досвіду в розвитку брендів. Прийшла в Employer Branding з класичного маркетингу B2C товарів. До ІТ розвивала LEGO,… Далі

Цей курс створений для:​

HR-початківців, які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR

Новачків та спеціалістів, які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — формуванням та розвитком бренду роботодавця

HR-менеджерів, які планують систематизувати свій досвід в комунікаціях зі співробітниками й кандидатами та зробити новий крок у кар’єрі

Усіх, хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через створення сильного бренду роботодавця

Цей курс — частина циклу «Фундамент HR»

11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR

Вже доступні

(Безкоштовний)

Скоро випустимо

Усі слухачі курсу «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики» отримають повідомлення про старт реєстрації та знижку на весь цикл «Фундамент HR».

Популярні запитання

Так, бо для навчання не потрібні спеціальні навички чи досвід у HR, хоча з ними буде легше. Курс допоможе вам розібратися з ключовою функцією HR — створенням та розвитком бренду роботодавця.

Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR і зможете обрати наступні курси для проходження.

Курс розширить та систематизує ваші знання про кожен із аспектів роботи з брендом роботодавця в компанії — від створення EVP та його використання в рекрутингу до брендбуку та tone of voice компанії. А ще ви отримаєте багато практичних порад, наприклад, як працювати з негативом, як взаємодіяти з медіа та як вимірювати зовнішні та внутрішні метрики бренду.

Курс допоможе розібратись зі всіма фундаментальними аспектами бренду роботодавця та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі.

«Фундамент HR» — це цикл з 11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR та опанувати кожен з її напрямків: від рекрутингу до навчання та розвитку.

Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Навчання та розвиток». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці.

Завжди. Ви отримуєте доступ до особистого кабінету учасника, всіх відео, вебінарів, тестувань та групи курсу в Slack. Навчайтесь у зручному для себе ритмі та повертайтеся до матеріалів курсу в будь-який час.

Щоб отримати іменний сертифікат, недостатньо просто купити курс. Після завершення занять учасники проходять фінальне тестування. Це допомагає закріпити нові знання та збільшує цінність сертифіката курсу з циклу «Фундамент HR» для роботодавців.

А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️

Курс «Бренд роботодавця» і весь цикл «Фундамент HR» створені, щоб ви отримали та закріпили системні знання, які допоможуть вам побудувати та розвинути свою кар’єру HR у рітейлі, фінансах, промисловості, IT та будь-якій іншій сфері.

Реєстрація

10% прибутків від продажів буде перераховано на потреби ЗСУ.

Приєднатися до курсу можна до 30 вересня

Цикл курсів «Фундамент HR»
24 000 грн
  • 25+ годин зручних відеолекцій
  • Тестування після кожного курсу
  • 10+ годин вебінарів з лекторами
  • Необмежений доступ до всіх курсів
  • Іменний сертифікат
Придбати
Курс «Бренд роботодавця»
2400 грн
    • 19 відеолекцій
    • Тестові завдання
    • 1 вебінар з лектором
    • Необмежений доступ до курсу
    • Іменний сертифікат
Придбати

Реєстрація на курс

1 місце
1850грн
1650грн
Зареєструватися
  • 21 відеолекція
  • Тестові завдання
  • 2 вебінари з лектором
  • Чат-підтримка у Slack
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
1 місце
1850грн
1650грн
  • 21 відеолекція
  • Тестові завдання
  • 2 вебінари з лектором
  • Чат-підтримка у Slack
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
Зареєструватися

Знижки для команд

Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook і ми підготуємо персональну оплату.

3-10 осіб
-10%
11-20 осіб
-15%
20+ осіб
-20%

Партнери курсу

People First Club — це професійний клуб HR і рекрутерів

В клубі навчаються та обмінюються досвідом понад 250 HR-спеціалістів з України та з-за кордону, від початківців до топів. За рік клуб провів понад 100 подій, 10 курсів та об’єднав понад 5000 спеціалістів, які прагнуть розвивати свою кар’єру в HR. Під час війни People First Club регулярно проводить благодійні івенти, які наближають перемогу України 🇺🇦

Як проходить навчання

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт

Співробітники цих компаній навчаються в нас