Бренд роботодавця
Ідеальний курс для початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Навчіться розвивати бренд роботодавця, створювати цінність для співробітників, кандидатів та бізнесу разом із Катериною Дробот, співзасновницею Employer Branding Community з понад 10-річним досвідом роботи в GlobalLogic, Innovecs, Intersog, MacPaw, та Анною Великоіваненко, глобальною директоркою з бренду та комунікацій в DataArt, яка співпрацювала з LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson.
- Доступний постійно
- Мова курсу українська
- Сертифікат по закінченню
- Курс триває майже 2 години відео
У результаті ви отримаєте
-
Чітке розуміння, як працювати з брендом роботодавця компанії.
-
Навички взаємодії з внутрішніми замовниками, стейкхолдерами та цільовою аудиторією.
-
Глибоке занурення у концепції впізнаваності бренду, брендбуку, бренд-гайдлайнів та знання про формування tone of voice.
-
Знання про роботу з EVP: від методології створення до організації зовнішніх проявів.
-
Міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR.
-
Вміння вимірювати ефективність роботи за допомогою внутрішніх та зовнішніх метрик бренду роботодавця.
ПРО КУРС
На курсі «Бренд роботодавця» ви отримаєте та закріпите практичні знання про всі аспекти створення та розвитку Employer Brand в компанії: від розвитку EVP та комунікацій з кандидатами до івент-менеджменту та роботи зі стейкхолдерами.
Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу з Катериною Дробот, консультанткою з брендингу роботодавця й співзасновницею Employer Branding Community, та Анною Великоіваненко, глобальним директором з бренду та комунікацій в DataArt.
«Бренд роботодавця» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.
Курс підходить для HR менеджерів, які хочуть покращити свої навички
Партнери курсу
Цей курс створений для
-
HR-початківців
які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR
-
Новачків та спеціалістів
які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — формуванням та розвитком бренду роботодавця
-
HR-менеджерів
які планують систематизувати свій досвід в комунікаціях зі співробітниками й кандидатами та зробити новий крок у кар’єрі
-
Усіх
хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через створення сильного бренду роботодавця
НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
01

02

03

04

Формат курсу
01
Дистанційне навчання
02
Зворотній зв'язок
03
Навчальний кабінет Prometheus
04
Фінальне тестування
05
Необмежений доступ до курсу
06
Іменний сертифікат
Катерина Дробот
-
З 2010 року Катерина допомагає бізнесам знайти своїх людей, розвиваючи бренди роботодавця продуктових та аутсорсингових IT компаній. Співпрацювала з GlobalLogic, Innovecs та Intersog.
-
З 2016 по 2021 роки займалася розвитком бренду роботодавця MacPaw на ринку праці України. Разом із командою змогла вивести компанію з 1,1% спонтанної впізнаваності бренду серед технічних спеціалістів у 2017 році до ТОП-10 найкращих роботодавців ІТ галузі у 2020 році (за результатами дослідження Ernst & Young).
-
З 2021 року працює як консультантка та допомагає технологічним бізнесам ставати кращими роботодавцями.
-
Катерина вірить в те, що люди — це основний капітал будь-якого бізнесу. Її суперсила — побудова спільнот, запуск та підтримка освітніх проєктів.
Анна Великоіваненко
Понад 15 років досвіду в розвитку брендів. Прийшла в Employer Branding з класичного маркетингу B2C товарів. До ІТ розвивала LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson та елітні бренди парфумерії. Активно підтримує конференції, ком’юніті та освітні проєкти. Команда Анни щороку отримує від 10 до 20 премій за Employer branding по всьому світу.
Анна працює над тим, щоб employer branding українських роботодавців був конкурентоспроможним на глобальному рівні.
Програма курсу
Урок 1 Що таке бренд роботодавця
3 лекції ·
Урок 2 Значущість брендингу роботодавця для бізнесу та HR
3 лекції ·
Урок 3 Мотиви та цілі роботи з брендингом роботодавця
4 лекції ·
Урок 4 Внутрішні замовники, стейкхолдери та цільова аудиторія
4 лекції ·
Урок 5 Впізнаваність бренду та її види
4 лекції ·
Урок 6 Брендбук та бренд-гайдлайн – у чому різниця? Tone of voice компанії
4 лекції ·
Урок 7 Що таке ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) та навіщо вона потрібна
3 лекції ·
Урок 8 EVP: в чому проявляється
3 лекції ·
Урок 9 EVP: як працювати з ціннісною пропозицією роботодавця — методологія створення
8 лекцій ·
Урок 10 EVP: як працювати з ціннісною пропозицією роботодавця; як ще використовувати, окрім комунікацій в рекрутингу
3 лекції ·
Урок 11 Вибір каналу комунікації. Лінійна модель комунікації Гарольда Лассвела
2 лекції ·
Урок 12 Внутрішні комунікації
5 лекцій ·
Урок 13 Event Management як канал комунікації бренду компанії
5 лекцій ·
Урок 14 Зовнішні комунікації
4 лекції ·
Урок 15 Метрики в Employer Branding
2 лекції ·
Урок 16 Висновки та настанови
4 лекції ·
Вебінар у записі «Внутрішній бренд роботодавця під час війни та після нашої перемоги»
·
Розклад
Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі
- ЛекціїДоуступні у будь-який час
- ВебінарЗапис вебінару збереженний вже у курсі
Оберіть найкращу програму для себе
Курс Бренд роботодавця
- 19 відеолекцій
- Тестові завдання
- 1 вебінар з лектором
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
Цикл курсів Фундамент HR
- Усе, що в Standard
- 25+ годин зручних відеолекцій
- Тестування після кожного курсу
- 10+ годин вебінарів з лекторами
- Необмежений доступ до всіх курсів
- Іменний сертифікат
People First Club
В клубі навчаються та обмінюються досвідом понад 250 HR-спеціалістів з України та з-за кордону, від початківців до топів. За рік клуб провів понад 100 подій, 10 курсів та об’єднав понад 5000 спеціалістів, які прагнуть розвивати свою кар’єру в HR. Під час війни People First Club регулярно проводить благодійні івенти, які наближають перемогу України 🇺🇦
Популярні запитання
Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR і зможете обрати наступні курси для проходження.
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Курс допоможе розібратись зі всіма фундаментальними аспектами бренду роботодавця та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі.
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Навчання та розвиток». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці.
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Не знайшли відповідь?
Центр допомоги