Зарєструватися

Бренд роботодавця

Доступний постійно

lecturer

Катерина Дробот і Анна Великоіваненко

  • Доступний постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває майже 2 години відео

У результаті ви отримаєте

  • Чітке розуміння, як працювати з брендом роботодавця компанії.

  • Навички взаємодії з внутрішніми замовниками, стейкхолдерами та цільовою аудиторією.

  • Глибоке занурення у концепції впізнаваності бренду, брендбуку, бренд-гайдлайнів та знання про формування tone of voice.

  • Знання про роботу з EVP: від методології створення до організації зовнішніх проявів.

  • Міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR.

  • Вміння вимірювати ефективність роботи за допомогою внутрішніх та зовнішніх метрик бренду роботодавця.

ПРО КУРС

HRПідвищення кваліфікації

На курсі «Бренд роботодавця» ви отримаєте та закріпите практичні знання про всі аспекти створення та розвитку Employer Brand в компанії: від розвитку EVP та комунікацій з кандидатами до івент-менеджменту та роботи зі стейкхолдерами.

Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу з Катериною Дробот, консультанткою з брендингу роботодавця й співзасновницею Employer Branding Community, та Анною Великоіваненко, глобальним директором з бренду та комунікацій в DataArt.

«Бренд роботодавця» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.

Курс підходить для HR менеджерів які хочуть покращити свою навички

Партнери курсу

Цей курс створений для

  • HR-початківців

    які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR

  • Новачків та спеціалістів

    які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — формуванням та розвитком бренду роботодавця

  • HR-менеджерів

    які планують систематизувати свій досвід в комунікаціях зі співробітниками й кандидатами та зробити новий крок у кар’єрі

  • Усіх

    хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через створення сильного бренду роботодавця

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ

01

icon

Як працює лінійна модель комунікації та які критерії успішної побудови внутрішніх комунікацій в компанії.

02

icon

Як використовувати івенти для формування бренду, створювати контент для дайджеста компанії та працювати зі ЗМІ.

03

icon

Як застосовувати фреймворк для роботи з негативом та покращувати сприйняття бренду.

04

icon

Як закріпити свої знання за допомогою тестувань.

Формат курсу

01Дистанційне навчання

Переглядайте відеолекції курсу та виконуйте завдання у зручний для вас час. Завантажте наші мобільні застосунки, щоб продовжити навчатися дорогою на роботу чи під час подорожі

02Зворотній зв'язок

Ви зможете поставити запитання на вебінарі чи в чаті, а також спілкуватися з іншими студентами курсу у закритій спільноті.

03Навчальний кабінет Prometheus

Після придбання курсу ви отримаєте доступ до персонального кабінету, в якому зібрані всі відео, завдання та додаткові навчальні матеріали.

04Фінальне тестування

Після завершення курсу ви матимете можливість пройти фінальне тестування, яке допоможе закріпити набуті знання та оцінити рівень вашої підготовки.

05Необмежений доступ до курсу

Отримайте довічний доступ до всіх матеріалів курсу, щоб повертатися до них у будь-який час.

06Іменний сертифікат

Успішно виконавши всі завдання курсу, ви отримаєте сертифікат, який ви зможете з гордістю додати до свого резюме.

Катерина Дробот

Консультантка з брендингу роботодавця, співзасновниця спільноти Employer Branding Community.

  • З 2010 року Катерина допомагає бізнесам знайти своїх людей, розвиваючи бренди роботодавця продуктових та аутсорсингових IT компаній. Співпрацювала з GlobalLogic, Innovecs та Intersog.

  • З 2016 по 2021 роки займалася розвитком бренду роботодавця MacPaw на ринку праці України. Разом із командою змогла вивести компанію з 1,1% спонтанної впізнаваності бренду серед технічних спеціалістів у 2017 році до ТОП-10 найкращих роботодавців ІТ галузі у 2020 році (за результатами дослідження Ernst & Young).

  • З 2021 року працює як консультантка та допомагає технологічним бізнесам ставати кращими роботодавцями.

  • Катерина вірить в те, що люди — це основний капітал будь-якого бізнесу. Її суперсила — побудова спільнот, запуск та підтримка освітніх проєктів.

Анна Великоіваненко

Глобальний директор з бренду та комунікацій в DataArt.

Понад 15 років досвіду в розвитку брендів. Прийшла в Employer Branding з класичного маркетингу B2C товарів. До ІТ розвивала LEGO, M&M’s, Snickers, Jameson та елітні бренди парфумерії. Активно підтримує конференції, ком’юніті та освітні проєкти. Команда Анни щороку отримує від 10 до 20 премій за Employer branding по всьому світу.

Анна працює над тим, щоб employer branding українських роботодавців був конкурентоспроможним на глобальному рівні.

Програма курсу

19 відеолекцій16 проміжних тестів1 вебінар з лектором
Урок 1 Що таке бренд роботодавця

3 лекції ·

  • Поняття бренду роботодавця
  • Поняття бенефітів
  • Бренд та емоції
Урок 2 Значущість брендингу роботодавця для бізнесу та HR

3 лекції ·

  • Результати Randstad Employer Brand Research
  • Звʼязок між наймом та брендом роботодавця
  • Важливість відповідності зовнішнього та внутрішнього брендів роботодавця
Урок 3 Мотиви та цілі роботи з брендингом роботодавця

4 лекції ·

  • Масштабування компанії
  • Вихід на нові ринки праці
  • Відбілювання бренду
  • Нові мотиви роботи з брендингом роботодавця: конкуренція за кандидатів та ріст заробітних плат
Урок 4 Внутрішні замовники, стейкхолдери та цільова аудиторія

4 лекції ·

  • 2 типи внутрішніх замовників
  • Зовнішні та внутрішні стейкхолдери
  • Поняття цільової аудиторії
  • EVP (Employee value proposition), або ціннісна пропозиція роботодавця
Урок 5 Впізнаваність бренду та її види

4 лекції ·

  • Поняття упізнаваності бренду (Brand awareness)
  • Бренд-лідер (top-of-mind)
  • Спонтанна впізнаваність (spontaneous recall)
  • Упізнаваність із підказкою (brand recognition)
Урок 6 Брендбук та бренд-гайдлайн – у чому різниця? Tone of voice компанії

4 лекції ·

  • Поняття та складові брендбуку
  • Бренд-гайдлайн
  • Тон голосу компанії (tone of voice)
  • Чекліст питань для формування tone of voice
Урок 7 Що таке ціннісна пропозиція роботодавця (EVP) та навіщо вона потрібна

3 лекції ·

  • Поняття ціннісної пропозиції роботодавця
  • EVP для задоволення базового рівня потреб
  • Чому люди не приймають ціннісну пропозицію компанії
Урок 8 EVP: в чому проявляється

3 лекції ·

  • Бренд для клієнтів та для споживачів
  • Послідовність бренду у візуальному образі та контенті
  • 8 прикладів важливих елементів послідовності бренду
Урок 9 EVP: як працювати з ціннісною пропозицією роботодавця — методологія створення

8 лекцій ·

  • Методологія створення ціннісної пропозиції роботодавця
  • Зовнішній та внутрішній аудит
  • Побудова гіпотез
  • Якісне дослідження
  • Кількісне дослідження
  • Фінальна матриця з артефактами дослідження
  • Аналіз даних та візуалізація
  • Коли треба змінювати ціннісну пропозицію роботодавця
Урок 10 EVP: як працювати з ціннісною пропозицією роботодавця; як ще використовувати, окрім комунікацій в рекрутингу

3 лекції ·

  • Компас для прийняття рішень
  • Робота з контентом та контекстом
  • Формула передачі ціннісної пропозиції роботодавця
Урок 11 Вибір каналу комунікації. Лінійна модель комунікації Гарольда Лассвела

2 лекції ·

  • Лінійна модель комунікації за Лассвелом
  • Аналіз ефективності та приклад з публікацією вакансії
Урок 12 Внутрішні комунікації

5 лекцій ·

  • Цінність внутрішньої комунікації
  • 5 ознак хорошої внутрішньої комунікації
  • Канали внутрішньої комунікації
  • 8 тем для корпоративного дайджесту
  • Нестандартні канали комунікації
Урок 13 Event Management як канал комунікації бренду компанії

5 лекцій ·

  • Чому важливо використовувати івенти в компанії
  • З чого почати організацію івенту
  • Види внутрішніх заходів
  • Зовнішні івенти
  • Інструменти для організації онлайн-івентів
Урок 14 Зовнішні комунікації

4 лекції ·

  • Засоби масової інформації та мета взаємодії з ними
  • Принципи роботи з медіа
  • Соцмережі та 3 основних принципи роботи з ними
  • Фреймворк для роботи з негативом
Урок 15 Метрики в Employer Branding

2 лекції ·

  • Зовнішні метрики бренду роботодавця
  • Внутрішні показники бренду роботодавця
Урок 16 Висновки та настанови

4 лекції ·

  • Розуміння потреб стейкхолдерів та внутрішніх клієнтів
  • Внутрішній та зовнішній бренд
  • EVP та метрики
  • Підсумки, настанови
Вебінар у записі «Внутрішній бренд роботодавця під час війни та після нашої перемоги»

·

  • Навіщо бренд роботодавця, якщо ми не ростемо і найм на паузі
  • Спільна робота з HR командою на утримання
  • Реферальна програма
  • Соціальна корпоративна відповідальність та корпоративне волонтерство
  • Освітні програми, L&D під час війни
  • Внутрішні комунікації в новій реальності
Розклад

Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі

  • ЛекціїДоуступні у будь-який час
  • ВебінарЗапис вебінару збереженний вже у курсі

Отримайте сертифікат

Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.

Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.

Image sertificate

Оберіть найкращу програму для себе

Курс Бренд роботодавця

2400 грн
  • 19 відеолекцій
  • Тестові завдання
  • 1 вебінар з лектором
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
Бестселер

Цикл курсів Фундамент HR

24 000 грн
  • Усе, що в Standard
  • 25+ годин зручних відеолекцій
  • Тестування після кожного курсу
  • 10+ годин вебінарів з лекторами
  • Необмежений доступ до всіх курсів
  • Іменний сертифікат

People First Club

це професійний клуб HR і рекрутерів

В клубі навчаються та обмінюються досвідом понад 250 HR-спеціалістів з України та з-за кордону, від початківців до топів. За рік клуб провів понад 100 подій, 10 курсів та об’єднав понад 5000 спеціалістів, які прагнуть розвивати свою кар’єру в HR. Під час війни People First Club регулярно проводить благодійні івенти, які наближають перемогу України 🇺🇦

Популярні запитання

Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Так, бо для навчання не потрібні спеціальні навички чи досвід у HR, хоча з ними буде легше. Курс допоможе вам розібратися з ключовою функцією HR — створенням та розвитком бренду роботодавця.

Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR і зможете обрати наступні курси для проходження.
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Курс розширить та систематизує ваші знання про кожен із аспектів роботи з брендом роботодавця в компанії — від створення EVP та його використання в рекрутингу до брендбуку та tone of voice компанії. А ще ви отримаєте багато практичних порад, наприклад, як працювати з негативом, як взаємодіяти з медіа та як вимірювати зовнішні та внутрішні метрики бренду.

Курс допоможе розібратись зі всіма фундаментальними аспектами бренду роботодавця та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі.
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
«Фундамент HR» — це цикл з 11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR та опанувати кожен з її напрямків: від рекрутингу до навчання та розвитку.

Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Навчання та розвиток». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці.
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Завжди. Ви отримуєте доступ до особистого кабінету учасника, всіх відео, вебінарів, тестувань та групи курсу в Slack. Навчайтесь у зручному для себе ритмі та повертайтеся до матеріалів курсу в будь-який час.
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
Щоб отримати іменний сертифікат, недостатньо просто купити курс. Після завершення занять учасники проходять фінальне тестування. Це допомагає закріпити нові знання та збільшує цінність сертифіката курсу з циклу «Фундамент HR» для роботодавців.

А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Курс «Бренд роботодавця» і весь цикл «Фундамент HR» створені, щоб ви отримали та закріпили системні знання, які допоможуть вам побудувати та розвинути свою кар’єру HR у рітейлі, фінансах, промисловості, IT та будь-якій іншій сфері.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі