Старт курсу: 1 вересня

Фундамент HR

Опитування для HR

Ідеальний курс для початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Навчіться проводити ефективні опитування — від визначення цілей і створення форм до аналітики та презентації отриманих даних — разом із Анастасією Гончаровою (Авраменко), HR з 9+ роками досвіду у Philip Morris International, Terrasoft та Railsware. 

Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.

До старту курсу залишилося:

До завершення продажів:

Що ви вивчите?

На курсі «Опитування для HR» ви дізнаєтеся про всі аспекти процесу опитування: запитання, форми, шкали, правила, метрики, інструменти, результати, аналітику та презентацію.

Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу, з Анастасією Гончаровою (Авраменко), магістром соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія), HR з 9+ роками досвіду у FMCG та ІТ.

«Опитування для HR» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.

Формат курсу

• 13 відеолекцій
• 12 проміжних тестів
• 1 вебінар з лектором
• Фінальне тестування
• Необмежений доступ до курсу
• Іменний сертифікат

Тривалість

• Понад 2,5 години відео
• 1,5 години вебінару
• Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі

Програма курсу

  • Яку проблему бізнесу вирішують опитування.
  • Основні терміни.
  • Коли найкраще застосовувати опитування і коли вони — не найкраще рішення.
  • Ініціатори проведення опитувань.
  • Що таке Net Promoter Score (NPS).
  • NPS для кандидатів та для співробітників.
  • Формування опитувальника та додаткові питання.
  • Категорії респондентів в залежності від відповідей NPS.
  • Формула NPS.
  • Додаткові матеріали: Приклад NPS опитувальника для кандидатів.
  • Типи запитань та приклади помилок.
  • Для яких цілей використовувати закриті запитання.
  • Запитання з одною відповіддю або питання з багатьма відповідями.
  • Для яких цілей використовувати відкриті запитання.
  • Недоліки відкритих запитань.
  • Помилки в закритих запитаннях.
  • Ключові правила формулювання запитань.
  • Додаткові матеріали: Приклади закритих та відкритих запитань.
  • Що таке шкала.
  • Шкала Лайкерта.
  • Варіації шкали Лайкерта.
  • Коли треба використовувати шкали, а коли ні.
  • Підготовка до дизайну опитувальника на прикладі процесу онбордингу.
  • Аналіз процесу онбордингу та визначення ключових факторів оцінки.
  • Приклади комбінації закритих та відкритих запитань для оцінки задоволеності онбордингу на проєкті.
  • Правила щодо обсягу опитувальника.
  • Визначення цілей опитування.
  • Формування вибірки респондентів.
  • Що таке репрезентативна вибірка.
  • Визначення плану проведення опитування.
  • Модель RASCI та її застосування на прикладі організації опитування.
  • Структурованість.
  • Повага до часу респондентів.
  • Прості, чіткі та зрозумілі запитання.
  • Правильно обраний час та строки для проведення опитування.
  • Рівень конфіденційності.
  • Презентація результатів дослідження.
  • Впровадження змін згідно з висновками опитування.
  • Базові налаштування Google Форм на прикладі опитування про онбординг.
  • Дизайн Форми.
  • Опис та групування питань.
  • Додаткові корисні функції Google Форм для опитувань.
  • Додаткові матеріали: Google Форма «Оцінка процесу онбордингу».
  • Як обрати правильну систему для проведення опитувань.
  • Typeform.
  • Video Ask.
  • Officevibe.
  • Peakon.
  • Інструменти для опитувань, вбудовані в HRM-системи.
  • Додаткові матеріали: список систем для проведення опитувань.
  • Аналіз цифрових даних опитування.
  • Середнє значення, медіана, мода та формули підрахунку.
  • Поняття нормального розподілу.
  • Аналіз вербальної інформації.
  • Контекст дослідження.
  • Структура звіту про проведене опитування.
  • 3 важливі правила звітності.
  • Презентація для респондентів.
  • Додаткові матеріали: приклад звіту про проведене опитування.
  • Різниця між опитуванням та глибинним інтерв’ю.
  • Як проходить глибинне інтерв’ю.
  • Приклад плану глибинного інтерв’ю.
  • Переваги використання глибинних інтерв’ю.
  • Недоліки глибинних інтерв’ю як методу дослідження.
  • Коли краще провести опитування, а коли — глибинне інтерв’ю.
  • Як створювати нові ініціативи в компанії, користуючись найдієвішими методиками запуску стартапів (методика Customer Development та її застосування в HR)
  • Як підвищити шанси на успіх за допомогою опитувань (дослідження, яке принесе найбільше корисної інформації для подальшої роботи)
  • Як НЕ інвестувати надто багато часу, зусиль та грошей у те, що не потрібно компанії

Після кожного уроку — проміжне тестування для закріплення знань

Після останнього уроку — фінальне тестування та іменний сертифікат

Фрагменти курсу

Шкала Лайкерта: що це таке та які бувають варіації

3 ключові правила проведення опитування

Середнє, медіана та мода – як розрахувати?

Нова рубрика від Prometheus!

У партнерстві з професійним клубом HR та рекрутерів People first club ми запустили періодичну безплатну розсилку для HR-спеціалістів. Щосереди ми будемо ділитися корисним контентом, який допоможе вам прокачати різні аспекти діяльності HR.

Підписуйтесь на розсилку, щоб отримувати щотижня професійні поради від лідерів ринку.

Після проходження курсу ви:

Здобудете чітке розуміння, як організовувати процес проведення опитування

Будете знати цілі, фактори успіху та помилки кожного з етапів — від формулювання цілей опитування до презентації його результатів

Зрозумієте, як використовувати різні види запитань для створення ефективного опитувальника

Будете знати, як користуватися сучасними інструментами для опитувань

Розберетеся зі шкалами в опитуваннях та анонімністю, отримаєте приклади відкритих та закритих запитань

Зрозумієте, коли краще провести опитування, а коли — глибинне інтерв’ю

Зануритесь у величезну кількість прикладів та антиприкладів, які зекономлять вам час та зменшать кількість помилок

Закріпите знання з допомогою тестувань, отримаєте додаткові матеріали та готові опитувальники

Отримаєте міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR

Навчайтеся в найкращих

Анастасія Гончарова (Авраменко)

Магістр соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія). 

В HR з 2013 року. Починала кар’єру в банківській індустрії, працювала в FMCG (Філіп Морріс Інтернешнл). В IT з 2015 року. Наймала та підтримувала команди у 15+ країнах світу, від Австралії до США. Будувала міжнародні HR-команди в компаніях Terrasoft та Railsware. 

Наразі керівник HR в Railsware, відповідальна за HR-стратегію, аналітику, рекрутинг, розвиток та залученість персоналу, внутрішні комунікації, бренд роботодавця та інші напрямки HR. Допомогла компанії вирости у 3 рази за останні 4 роки, розширити географію з 3 до 12 країн світу та збільшити кількість вхідних заявок у 7+ разів.

Анастасія віддає перевагу аналітичному підходу — від оцінки результатів проєктів до прийняття ключових бізнес-рішень. Саме тому вона орієнтується на дані та думки людей, зібрані за допомогою структурованого наукового підходу.

Цей курс створений для:​

HR-початківців, які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR

Новачків та спеціалістів, які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — проведенням опитувань

HR-менеджерів, які планують систематизувати свій досвід в організації опитувань, аналітиці результатів та зробити новий крок у кар’єрі

Усіх, хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через якісні та результативні опитування

Цей курс — частина циклу «Фундамент HR»

11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR

Вже доступні

(Безкоштовний)

Скоро випустимо

Усі слухачі курсу «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики» отримають повідомлення про старт реєстрації та знижку на весь цикл «Фундамент HR».

Популярні запитання

Так, бо для навчання не потрібні спеціальні навички чи досвід у HR, хоча з ними буде легше. Курс допоможе вам розібратися з ключовою функцією HR — організацією та проведенням опитувань.

Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR, і зможете обрати наступні курси для проходження.   

Курс розширить та систематизує ваші знання про кожен з етапів процесу проведення опитувань — від правильного формулювання запитань та вибору шкали до аналізу та презентації результатів. А ще — надасть величезну кількість прикладів та додаткових матеріалів, які дозволять системно заглибитися в тему опитувань в бізнесі. 

Курс систематизує всі фундаментальні аспекти опитувань та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі. 

«Фундамент HR» — це цикл з 11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR та опанувати кожен з її напрямків: від рекрутингу до навчання та розвитку. Курс «Опитування для HR» допоможе вам створювати користь для бізнесу через організацію опитувань, розуміння співробітників та аналітику результатів.

Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Корпоративна культура». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці до 3700 грн.

Завжди. Ви отримуєте доступ до особистого кабінету учасника, всіх відео, вебінарів, тестувань та групи курсу в Slack. Навчайтесь у зручному для себе ритмі та повертайтесь до матеріалів курсу в будь-який час.

Щоб отримати іменний сертифікат, недостатньо просто купити курс. Після завершення занять учасники проходять фінальне тестування. Це допомагає закріпити нові знання та збільшує цінність сертифіката курсу з циклу «Фундамент HR» для роботодавців. 

А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️

Курс «Опитування для HR» і весь цикл «Фундамент HR» створені, щоб ви отримали та закріпили системні знання, які допоможуть вам побудувати та розвинути свою кар’єру HR у рітейлі, фінансах, промисловості, IT та будь-якій іншій сфері.

Реєстрація

10% прибутків від продажів буде перераховано на потреби ЗСУ.

Приєднатися до курсу можна до 30 вересня

Цикл курсів «Фундамент HR»
24 000 грн
  • 25+ годин зручних відеолекцій
  • Тестування після кожного курсу
  • 10+ годин вебінарів з лекторами
  • Необмежений доступ до всіх курсів
  • Іменний сертифікат
Придбати
Курс «Опитування для HR»
2400 грн
    • 13 відеолекцій
    • Тестові завдання
    • 1 вебінар з лектором
    • Необмежений доступ до курсу
    • Іменний сертифікат
Придбати

Реєстрація на курс

1 місце
1850грн
1650грн
Зареєструватися
  • 13 відеолекцій
  • Тестові завдання
  • 2 вебінари з лектором
  • Чат-підтримка у Slack
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
1 місце
1850грн
1650грн
  • 13 відеолекцій
  • Тестові завдання
  • 2 вебінари з лектором
  • Чат-підтримка у Slack
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
Зареєструватися

Знижки для команд

Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook і ми підготуємо персональну оплату.

3-10 осіб
-10%
11-20 осіб
-15%
20+ осіб
-20%

Партнери курсу

People First Club — це професійний клуб HR і рекрутерів

В клубі навчаються та обмінюються досвідом понад 250 HR-спеціалістів з України та з-за кордону, від початківців до топів. За рік клуб провів понад 100 подій, 10 курсів та об’єднав понад 5000 спеціалістів, які прагнуть розвивати свою кар’єру в HR. Під час війни People First Club регулярно проводить благодійні івенти, які наближають перемогу України 🇺🇦

Як проходить навчання

Prometheus це

0
Слухачів
0 +
онлайн-курсів
0
виданих сертифікатів
0
років у сфері освіти

Нагадайте про старт

Співробітники цих компаній навчаються в нас