Зарєструватися

Опитування для HR

Доступний постійно

8,4
icon

Анастасія Гончарова (Авраменко)

  • Доступний постійно
  • Мова курсу українська
  • Сертифікат по закінченню
  • Курс триває 4 години

У результаті ви отримаєте

  • Чітке розуміння організації процесу проведення опитувань.

  • Знання цілей, факторів успіху та типових помилок на кожному з етапів опитування — від формулювання цілей до презентації результатів.

  • Навички використання різних видів запитань для створення ефективних опитувальників.

  • Розуміння сучасних інструментів для проведення опитувань.

  • Знання щодо роботи зі шкалами, анонімністю, а також приклади відкритих і закритих запитань.

  • Розуміння, коли доцільніше проводити опитування, а коли — глибинне інтерв'ю.

ПРО КУРС

HRПідвищення кваліфікації

На курсі «Опитування для HR» ви дізнаєтеся про всі аспекти процесу опитування: запитання, форми, шкали, правила, метрики, інструменти, результати, аналітику та презентацію.

Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу, з Анастасією Гончаровою (Авраменко), магістром соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія), HR з 9+ роками досвіду у FMCG та ІТ.

«Опитування для HR» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.

Курс підходить для HR менеджерів які хочуть покращити свою навички

Партнери курсу

Цей курс створений для

  • HR-початківців

    які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR

  • Новачків та спеціалістів

    які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — проведенням опитувань

  • HR-менеджерів

    які планують систематизувати свій досвід в організації опитувань, аналітиці результатів та зробити новий крок у кар’єрі

  • Усіх

    хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через якісні та результативні опитування

НА КУРСІ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ

01

icon

Як використовувати різні інструменти для створення та проведення опитувань.

02

icon

Як уникнути типових помилок за допомогою реальних прикладів і антиприкладів.

03

icon

Як закріпити знання за допомогою тестувань та додаткових матеріалів.

Формат курсу

01Дистанційне навчання

Переглядайте відеолекції курсу та виконуйте завдання у зручний для вас час. Завантажте наші мобільні застосунки, щоб продовжити навчатися дорогою на роботу чи під час подорожі

02Зворотній зв'язок

Ви зможете поставити запитання на вебінарі чи в чаті, а також спілкуватися з іншими студентами курсу у закритій спільноті.

03Навчальний кабінет Prometheus

Після придбання курсу ви отримаєте доступ до персонального кабінету, в якому зібрані всі відео, завдання та додаткові навчальні матеріали.

04 Фінальне тестування

Після завершення усіх модулів курсу ви пройдете тестування для перевірки засвоєного матеріалу. Це допоможе оцінити ваші знання та закріпити отримані навички.

05Необмежений доступ до курсу

Ви матимете постійний доступ до всіх матеріалів курсу, включаючи відео, презентації та додаткові матеріали, щоб повернутися до навчання у будь-який зручний для вас час.

06Іменний сертифікат

Після успішного завершення курсу та тестування ви отримаєте іменний сертифікат, що підтвердить ваші нові знання та досягнення.

Анастасія Гончарова (Авраменко)

Лектор

Наразі керівник HR в Railsware, відповідальна за HR-стратегію, аналітику, рекрутинг, розвиток та залученість персоналу, внутрішні комунікації, бренд роботодавця та інші напрямки HR. Допомогла компанії вирости у 3 рази за останні 4 роки, розширити географію з 3 до 12 країн світу та збільшити кількість вхідних заявок у 7+ разів.

  • З 2013+

    року. Починала кар’єру в банківській індустрії, працювала в FMCG (Філіп Морріс Інтернешнл). В IT з 2015 року.

  • Магістр

    соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія).

  • 15 країнах+

    Наймала та підтримувала команди у 15+ країнах світу, від Австралії до США. Будувала міжнародні HR-команди в компаніях Terrasoft та Railsware.

  • віддає перевагу

    аналітичному підходу — від оцінки результатів проєктів до прийняття ключових бізнес-рішень. Саме тому вона орієнтується на дані та думки людей, зібрані за допомогою структурованого наукового підходу.

Програма курсу

13 відеолекцій тестові завдання1 вебінар
Урок 1 Навіщо потрібні опитування бізнесу?

1 лекція ·

  • Яку проблему бізнесу вирішують опитування.
  • Основні терміни.
  • Коли найкраще застосовувати опитування і коли вони — не найкраще рішення.
  • Ініціатори проведення опитувань.
Урок 2 Приклад опитувальника для визначення індексу підтримки споживача (NPS)

1 лекція ·

  • Що таке Net Promoter Score (NPS).
  • NPS для кандидатів та для співробітників.
  • Формування опитувальника та додаткові питання.
  • Категорії респондентів в залежності від відповідей NPS.
  • Формула NPS.
  • Додаткові матеріали: Приклад NPS опитувальника для кандидатів.
Урок 3 Типи запитань. Закриті та відкриті запитання. Часті помилки у формулюванні запитань

1 лекція ·

  • Типи запитань та приклади помилок.
  • Для яких цілей використовувати закриті запитання.
  • Запитання з одною відповіддю або питання з багатьма відповідями.
  • Для яких цілей використовувати відкриті запитання.
  • Недоліки відкритих запитань.
  • Помилки в закритих запитаннях.
  • Ключові правила формулювання запитань.
  • Додаткові матеріали: Приклади закритих та відкритих запитань.
Урок 4 Шкали в опитуваннях

1 лекція ·

  • Що таке шкала.
  • Шкала Лайкерта.
  • Варіації шкали Лайкерта.
  • Коли треба використовувати шкали, а коли ні.
Урок 5 Комбінація різних типів запитань

1 лекція ·

  • Підготовка до дизайну опитувальника на прикладі процесу онбордингу.
  • Аналіз процесу онбордингу та визначення ключових факторів оцінки.
  • Приклади комбінації закритих та відкритих запитань для оцінки задоволеності онбордингу на проєкті.
  • Правила щодо обсягу опитувальника.
Урок 6 Етапи проведення опитувань

1 лекція ·

  • Визначення цілей опитування.
  • Формування вибірки респондентів.
  • Що таке репрезентативна вибірка.
  • Визначення плану проведення опитування.
  • Модель RASCI та її застосування на прикладі організації опитування.
Урок 7 Ключові правила проведення опитування

1 лекція ·

  • Структурованість.
  • Повага до часу респондентів.
  • Прості, чіткі та зрозумілі запитання.
  • Правильно обраний час та строки для проведення опитування.
  • Рівень конфіденційності.
  • Презентація результатів дослідження.
  • Впровадження змін згідно з висновками опитування.
Урок 8 Інструменти для проведення опитувань: Google Форми

1 лекція ·

  • Базові налаштування Google Форм на прикладі опитування про онбординг.
  • Дизайн Форми.
  • Опис та групування питань.
  • Додаткові корисні функції Google Форм для опитувань.
  • Додаткові матеріали: Google Форма «Оцінка процесу онбордингу».
Урок 9 Додаткові інструменти для проведення опитувань

1 лекція ·

  • Як обрати правильну систему для проведення опитувань.
  • Typeform.
  • Video Ask.
  • Officevibe.
  • Peakon.
  • Інструменти для опитувань, вбудовані в HRM-системи.
  • Додаткові матеріали: список систем для проведення опитувань.
Урок 10 Аналіз результатів опитування

1 лекція ·

  • Аналіз цифрових даних опитування.
  • Середнє значення, медіана, мода та формули підрахунку.
  • Поняття нормального розподілу.
  • Аналіз вербальної інформації.
Урок 11 Звітність та презентація результатів

1 лекція ·

  • Контекст дослідження.
  • Структура звіту про проведене опитування.
  • 3 важливі правила звітності.
  • Презентація для респондентів.
  • Додаткові матеріали: приклад звіту про проведене опитування.
Урок 12 Опитування чи глибинні інтерв’ю? Порівняння двох методів

1 лекція ·

  • Різниця між опитуванням та глибинним інтерв’ю.
  • Як проходить глибинне інтерв’ю.
  • Приклад плану глибинного інтерв’ю.
  • Переваги використання глибинних інтерв’ю.
  • Недоліки глибинних інтерв’ю як методу дослідження.
  • Коли краще провести опитування, а коли — глибинне інтерв’ю.
Вебінар у записі «Опитування як інструмент для успішного запуску нових ініціатив у компанії»

1 вебінар ·

  • Як створювати нові ініціативи в компанії, користуючись найдієвішими методиками запуску стартапів (методика Customer Development та її застосування в HR)
  • Як підвищити шанси на успіх за допомогою опитувань (дослідження, яке принесе найбільше корисної інформації для подальшої роботи)
  • Як НЕ інвестувати надто багато часу, зусиль та грошей у те, що не потрібно компанії
Розклад

Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі

  • ПочатокРозпочався - 5 січ 2023 р. 00:00 UTC
  • ЛекціїДоступні у будь-який час
  • ВебінарЗапис вебінару збережений вже у курсі

Отримайте сертифікат

Успішно виконайте завдання курсу, отримайте потрібну кількість балів і згенеруйте сертифікат у розділі «Сертифікат» наприкінці курсу.

Зробіть перший крок до нових можливостей! Додайте сертифікат до резюме та на сторінку Linkedin. Кожен сертифікат має код, за яким роботодавці можуть подивитися та перевірити його.

Image sertificate

Оберіть найкращу програму для себе

Курс Опитування для HR

2400 грн
  • 13 відеолекцій
  • Тестові завдання
  • 1 вебінар з лектором
  • Необмежений доступ до курсу
  • Іменний сертифікат
Бестселер

Цикл курсів Фундамент HR

24 000 грн
  • Усе, що в Standard
  • 25+ годин зручних відеолекцій
  • Тестування після кожного курсу
  • 10+ годин вебінарів з лекторами
  • Необмежений доступ до всіх курсів
  • Іменний сертифікат

Популярні запитання

Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Так, бо для навчання не потрібні спеціальні навички чи досвід у HR, хоча з ними буде легше. Курс допоможе вам розібратися з ключовою функцією HR — організацією та проведенням опитувань. Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR, і зможете обрати наступні курси для проходження.
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Курс розширить та систематизує ваші знання про кожен з етапів процесу проведення опитувань — від правильного формулювання запитань та вибору шкали до аналізу та презентації результатів. А ще — надасть величезну кількість прикладів та додаткових матеріалів, які дозволять системно заглибитися в тему опитувань в бізнесі. Курс систематизує всі фундаментальні аспекти опитувань та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі.
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
«Фундамент HR» — це цикл з 11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR та опанувати кожен з її напрямків: від рекрутингу до навчання та розвитку. Курс «Опитування для HR» допоможе вам створювати користь для бізнесу через організацію опитувань, розуміння співробітників та аналітику результатів. Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Корпоративна культура». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці до 3700 грн.
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Завжди. Ви отримуєте доступ до особистого кабінету учасника, всіх відео, вебінарів, тестувань та групи курсу в Slack. Навчайтесь у зручному для себе ритмі та повертайтесь до матеріалів курсу в будь-який час.
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
Щоб отримати іменний сертифікат, недостатньо просто купити курс. Після завершення занять учасники проходять фінальне тестування. Це допомагає закріпити нові знання та збільшує цінність сертифіката курсу з циклу «Фундамент HR» для роботодавців. А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Курс «Опитування для HR» і весь цикл «Фундамент HR» створені, щоб ви отримали та закріпили системні знання, які допоможуть вам побудувати та розвинути свою кар’єру HR у рітейлі, фінансах, промисловості, IT та будь-якій іншій сфері.

Не знайшли відповідь?

Центр допомоги

Нові курси

Дивитися всі