Старт курсу: 1 вересня
Фундамент HR
Опитування для HR
Ідеальний курс для початківців і джерело системних знань для тих, хто вже працює в професії. Навчіться проводити ефективні опитування — від визначення цілей і створення форм до аналітики та презентації отриманих даних — разом із Анастасією Гончаровою (Авраменко), HR з 9+ роками досвіду у Philip Morris International, Terrasoft та Railsware.
Реєстрацію завершено. Якщо хочете приєднатись
до наступного запуску курсу, залиште свої дані
і ми зв’яжемось із вами, коли реєстрація відкриється.
До старту курсу залишилося:
До завершення продажів:
Що ви вивчите?
На курсі «Опитування для HR» ви дізнаєтеся про всі аспекти процесу опитування: запитання, форми, шкали, правила, метрики, інструменти, результати, аналітику та презентацію.
Здобудьте чітке розуміння, як працює одна з ключових функцій HR і бізнесу, з Анастасією Гончаровою (Авраменко), магістром соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія), HR з 9+ роками досвіду у FMCG та ІТ.
«Опитування для HR» — курс з циклу «Фундамент HR», який ми створили з People First Club, професійним клубом HR та рекрутерів.
Формат курсу
• 13 відеолекцій
• 12 проміжних тестів
• 1 вебінар з лектором
• Фінальне тестування
• Необмежений доступ до курсу
• Іменний сертифікат
Тривалість
• Понад 2,5 години відео
• 1,5 години вебінару
• Рекомендуємо проходити курс за 1-2 тижні або в зручному для себе ритмі
Програма курсу
- Яку проблему бізнесу вирішують опитування.
- Основні терміни.
- Коли найкраще застосовувати опитування і коли вони — не найкраще рішення.
- Ініціатори проведення опитувань.
- Що таке Net Promoter Score (NPS).
- NPS для кандидатів та для співробітників.
- Формування опитувальника та додаткові питання.
- Категорії респондентів в залежності від відповідей NPS.
- Формула NPS.
- Додаткові матеріали: Приклад NPS опитувальника для кандидатів.
- Типи запитань та приклади помилок.
- Для яких цілей використовувати закриті запитання.
- Запитання з одною відповіддю або питання з багатьма відповідями.
- Для яких цілей використовувати відкриті запитання.
- Недоліки відкритих запитань.
- Помилки в закритих запитаннях.
- Ключові правила формулювання запитань.
- Додаткові матеріали: Приклади закритих та відкритих запитань.
- Що таке шкала.
- Шкала Лайкерта.
- Варіації шкали Лайкерта.
- Коли треба використовувати шкали, а коли ні.
- Підготовка до дизайну опитувальника на прикладі процесу онбордингу.
- Аналіз процесу онбордингу та визначення ключових факторів оцінки.
- Приклади комбінації закритих та відкритих запитань для оцінки задоволеності онбордингу на проєкті.
- Правила щодо обсягу опитувальника.
- Визначення цілей опитування.
- Формування вибірки респондентів.
- Що таке репрезентативна вибірка.
- Визначення плану проведення опитування.
- Модель RASCI та її застосування на прикладі організації опитування.
- Структурованість.
- Повага до часу респондентів.
- Прості, чіткі та зрозумілі запитання.
- Правильно обраний час та строки для проведення опитування.
- Рівень конфіденційності.
- Презентація результатів дослідження.
- Впровадження змін згідно з висновками опитування.
- Базові налаштування Google Форм на прикладі опитування про онбординг.
- Дизайн Форми.
- Опис та групування питань.
- Додаткові корисні функції Google Форм для опитувань.
- Додаткові матеріали: Google Форма «Оцінка процесу онбордингу».
- Як обрати правильну систему для проведення опитувань.
- Typeform.
- Video Ask.
- Officevibe.
- Peakon.
- Інструменти для опитувань, вбудовані в HRM-системи.
- Додаткові матеріали: список систем для проведення опитувань.
- Аналіз цифрових даних опитування.
- Середнє значення, медіана, мода та формули підрахунку.
- Поняття нормального розподілу.
- Аналіз вербальної інформації.
- Контекст дослідження.
- Структура звіту про проведене опитування.
- 3 важливі правила звітності.
- Презентація для респондентів.
- Додаткові матеріали: приклад звіту про проведене опитування.
- Різниця між опитуванням та глибинним інтерв’ю.
- Як проходить глибинне інтерв’ю.
- Приклад плану глибинного інтерв’ю.
- Переваги використання глибинних інтерв’ю.
- Недоліки глибинних інтерв’ю як методу дослідження.
- Коли краще провести опитування, а коли — глибинне інтерв’ю.
- Як створювати нові ініціативи в компанії, користуючись найдієвішими методиками запуску стартапів (методика Customer Development та її застосування в HR)
- Як підвищити шанси на успіх за допомогою опитувань (дослідження, яке принесе найбільше корисної інформації для подальшої роботи)
- Як НЕ інвестувати надто багато часу, зусиль та грошей у те, що не потрібно компанії
Після кожного уроку — проміжне тестування для закріплення знань
Після останнього уроку — фінальне тестування та іменний сертифікат
Фрагменти курсу
Шкала Лайкерта: що це таке та які бувають варіації
3 ключові правила проведення опитування
Середнє, медіана та мода – як розрахувати?
Нова рубрика від Prometheus!
У партнерстві з професійним клубом HR та рекрутерів People first club ми запустили періодичну безплатну розсилку для HR-спеціалістів. Щосереди ми будемо ділитися корисним контентом, який допоможе вам прокачати різні аспекти діяльності HR.
Підписуйтесь на розсилку, щоб отримувати щотижня професійні поради від лідерів ринку.
Після проходження курсу ви:
Здобудете чітке розуміння, як організовувати процес проведення опитування
Будете знати цілі, фактори успіху та помилки кожного з етапів — від формулювання цілей опитування до презентації його результатів
Зрозумієте, як використовувати різні види запитань для створення ефективного опитувальника
Будете знати, як користуватися сучасними інструментами для опитувань
Розберетеся зі шкалами в опитуваннях та анонімністю, отримаєте приклади відкритих та закритих запитань
Зрозумієте, коли краще провести опитування, а коли — глибинне інтерв’ю
Зануритесь у величезну кількість прикладів та антиприкладів, які зекономлять вам час та зменшать кількість помилок
Закріпите знання з допомогою тестувань, отримаєте додаткові матеріали та готові опитувальники
Отримаєте міцну базу практичних знань для розвитку кар’єри в HR
Навчайтеся в найкращих
Анастасія Гончарова (Авраменко)
Магістр соціальної та організаційної психології університету Ексетера (Великобританія).
В HR з 2013 року. Починала кар’єру в банківській індустрії, працювала в FMCG (Філіп Морріс Інтернешнл). В IT з 2015 року. Наймала та підтримувала команди у 15+ країнах світу, від Австралії до США. Будувала міжнародні HR-команди в компаніях Terrasoft та Railsware.
Наразі керівник HR в Railsware, відповідальна за HR-стратегію, аналітику, рекрутинг, розвиток та залученість персоналу, внутрішні комунікації, бренд роботодавця та інші напрямки HR. Допомогла компанії вирости у 3 рази за останні 4 роки, розширити географію з 3 до 12 країн світу та збільшити кількість вхідних заявок у 7+ разів.
Анастасія віддає перевагу аналітичному підходу — від оцінки результатів проєктів до прийняття ключових бізнес-рішень. Саме тому вона орієнтується на дані та думки людей, зібрані за допомогою структурованого наукового підходу.
Цей курс створений для:
HR-початківців, які прагнуть успішно побудувати свою кар’єру в HR
Новачків та спеціалістів, які хочуть розібратися з ключовою функцією HR — проведенням опитувань
HR-менеджерів, які планують систематизувати свій досвід в організації опитувань, аналітиці результатів та зробити новий крок у кар’єрі
Усіх, хто хоче навчитися створювати цінність для бізнесу та співробітників через якісні та результативні опитування
Цей курс — частина циклу «Фундамент HR»
11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR
Вже доступні
Скоро випустимо
Усі слухачі курсу «Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики» отримають повідомлення про старт реєстрації та знижку на весь цикл «Фундамент HR».
Популярні запитання
Я — новачок у HR. Цей курс буде корисним для мене?
Так, бо для навчання не потрібні спеціальні навички чи досвід у HR, хоча з ними буде легше. Курс допоможе вам розібратися з ключовою функцією HR — організацією та проведенням опитувань.
Викладачі всіх курсів циклу «Фундамент HR» подають матеріал зрозумілою мовою, з поясненням термінів та додатковими матеріалами. Після завершення кожного курсу ви отримаєте необхідні знання та інструменти, щоб розв’язувати професійні задачі HR, і зможете обрати наступні курси для проходження.
Якщо я вже працюю HR, як цей курс допоможе мені в роботі та кар’єрі?
Курс розширить та систематизує ваші знання про кожен з етапів процесу проведення опитувань — від правильного формулювання запитань та вибору шкали до аналізу та презентації результатів. А ще — надасть величезну кількість прикладів та додаткових матеріалів, які дозволять системно заглибитися в тему опитувань в бізнесі.
Курс систематизує всі фундаментальні аспекти опитувань та надасть практичні знання, щоб зробити новий крок у кар’єрі.
Бачу, що цей курс — частина циклу «Фундамент HR». Як влаштований цей цикл?
«Фундамент HR» — це цикл з 11 курсів для тих, хто хоче здобути професію HR та опанувати кожен з її напрямків: від рекрутингу до навчання та розвитку. Курс «Опитування для HR» допоможе вам створювати користь для бізнесу через організацію опитувань, розуміння співробітників та аналітику результатів.
Щоб зануритись у конкретні теми, оберіть окремі курси, наприклад, «Рекрутинг» або «Корпоративна культура». А якщо хочете прокачати всі напрямки HR, рекомендуємо пройти повний цикл «Фундамент HR» та зекономити на покупці до 3700 грн.
Скільки часу я матиму доступ до курсу?
Завжди. Ви отримуєте доступ до особистого кабінету учасника, всіх відео, вебінарів, тестувань та групи курсу в Slack. Навчайтесь у зручному для себе ритмі та повертайтесь до матеріалів курсу в будь-який час.
Чи я отримаю сертифікат після покупки?
Щоб отримати іменний сертифікат, недостатньо просто купити курс. Після завершення занять учасники проходять фінальне тестування. Це допомагає закріпити нові знання та збільшує цінність сертифіката курсу з циклу «Фундамент HR» для роботодавців.
А якщо ви наберете понад 85% балів у фінальному тестуванні, то отримаєте іменний сертифікат з відзнакою ⭐️
Цей курс розроблено для спеціалістів певної сфери діяльності?
Курс «Опитування для HR» і весь цикл «Фундамент HR» створені, щоб ви отримали та закріпили системні знання, які допоможуть вам побудувати та розвинути свою кар’єру HR у рітейлі, фінансах, промисловості, IT та будь-якій іншій сфері.
Реєстрація
10% прибутків від продажів буде перераховано на потреби ЗСУ.
Приєднатися до курсу можна до 30 вересня
Цикл курсів «Фундамент HR»
- 25+ годин зручних відеолекцій
- Тестування після кожного курсу
- 10+ годин вебінарів з лекторами
- Необмежений доступ до всіх курсів
- Іменний сертифікат
Курс «Опитування для HR»
- 13 відеолекцій
- Тестові завдання
- 1 вебінар з лектором
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
Реєстрація на курс
- 13 відеолекцій
- Тестові завдання
- 2 вебінари з лектором
- Чат-підтримка у Slack
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
1 місце
1650грн
- 13 відеолекцій
- Тестові завдання
- 2 вебінари з лектором
- Чат-підтримка у Slack
- Необмежений доступ до курсу
- Іменний сертифікат
Знижки для команд
Для придбання курсу за спеціальними умовами надішліть реквізити та кількість осіб на пошту [email protected] або у Facebook і ми підготуємо персональну оплату.
Партнери курсу
People First Club — це професійний клуб HR і рекрутерів
В клубі навчаються та обмінюються досвідом понад 250 HR-спеціалістів з України та з-за кордону, від початківців до топів. За рік клуб провів понад 100 подій, 10 курсів та об’єднав понад 5000 спеціалістів, які прагнуть розвивати свою кар’єру в HR. Під час війни People First Club регулярно проводить благодійні івенти, які наближають перемогу України 🇺🇦
Як проходить навчання
Навчальний кабінет Prometheus
Після придбання курсу ви отримаєте доступ до персонального кабінету, в якому зібрані всі відео, завдання та додаткові навчальні матеріали.
Зворотний зв’язок
Ви зможете поставити запитання на вебінарі чи в чаті, а також спілкуватися з іншими студентами курсу у закритій спільноті.
Будь-де та будь-коли
Переглядайте відеолекції курсу та виконуйте завдання у зручний для вас час. Завантажте наші мобільні застосунки, щоб продовжити навчатися дорогою на роботу чи під час подорожі.
Сертифікат
Успішно виконавши всі завдання курсу, ви отримаєте сертифікат, який ви зможете з гордістю додати до свого резюме.